quote:Was ik dat meisje maar.Op donderdag 28 oktober 2010 00:29 schreef Straalkachel het volgende:
[..]
Zou ik niet te snel zeggen, vorige week had een meisje voor mij 0 fouten
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:28 schreef JanPiraat het volgende:
heyy ik schuif ff aan hier goedenavond![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:UiteraardOp donderdag 28 oktober 2010 00:30 schreef Franneh het volgende:
[..]
Was ik dat meisje maar.
Had jij hem gehaald?
quote:hihiihhi ik zal niets zeggen over de Graafschap sorryOp donderdag 28 oktober 2010 00:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Huppelmuts ging me waarschuwen voor jou.
quote:En jij?Op donderdag 28 oktober 2010 00:29 schreef Straalkachel het volgende:
[..]
quote:IN MIJN RESTAURANT VERKOOP IK BEDORVEN VLEES EN JULLIE MERKEN ER NIETS VAN,JULLIE ZEGGEN MIJ STEEDS HOE LEKKER MIJN ETEN IS.Op donderdag 28 oktober 2010 00:30 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Als je zo een grote bek hebt dan moet je ook zeggen om welke eetcafe het gaat!! Dan gaan we zien hoe lang je nog in t eten gaat pissen!! Vuile rattt bah bah bij deze mensen ik eet nooit bij de chinees boycot die handel missch doen t allemaal! Dit is voor mij echt een afknapper!! Ik ga geen chineze rijk maken die in me eten lopen te pissen!
quote:nu al?Op donderdag 28 oktober 2010 00:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Das lief van je
[..]
Slapen denk ik zo.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:29 schreef Straalkachel het volgende:
[..]
quote:Ruuuuustig maar jongen, denk om je hart.Op donderdag 28 oktober 2010 00:30 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
IN MIJN RESTAURANT VERKOOP IK BEDORVEN VLEES EN JULLIE MERKEN ER NIETS VAN,JULLIE ZEGGEN MIJ STEEDS HOE LEKKER MIJN ETEN IS.
SOMS PIS IK OOK IN HET ETEN ALS DE KLANT LASTIG IS
quote:op jou ouwe dag zullen mensen op jou gaan pissen en letterlijk ook .je weet misschien niet wat karma is .what goes arround comes arround.Op donderdag 28 oktober 2010 00:30 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
IN MIJN RESTAURANT VERKOOP IK BEDORVEN VLEES EN JULLIE MERKEN ER NIETS VAN,JULLIE ZEGGEN MIJ STEEDS HOE LEKKER MIJN ETEN IS.
quote:Dankje welOp donderdag 28 oktober 2010 00:30 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hihiihhi ik zal niets zeggen over de Graafschap sorry![]()
![]()
quote:Over datum kip uitkoken in chloor werkt ook goed, en dan een extreem pittig sausje erover, dat merkt niemand.Op donderdag 28 oktober 2010 00:30 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
quote:Praat je nou tegen je zelfOp donderdag 28 oktober 2010 00:31 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
op jou ouwe dag zullen mensen op jou gaan pissen en letterlijk ook .je weet misschien niet wat karma is .what goes arround comes arround.
en ten tweede wat denk je dat mensen dat niet kunnen ruiken en proeven dong chinesie,je jaagd je eigen klanten weg en ik denk dat die restaurant van jou allang niet meer bestaat je hallucineert droom maar verder.
quote:Gewoon goed om je heen kijken wanneer ze de antwoorden opnoemen, je kunt gelijk aan de reacties van mensen zien wat de antwoorden zijn
quote:Ik voel pas pijn. Ik word gewoon genegeerd op straatOp donderdag 28 oktober 2010 00:31 schreef Dyr. het volgende:
pijn pijn alles doet pijn, pijn is niet fijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |