quote:uhm nee en ja
quote:Huppelmuts ging me waarschuwen voor jou.Op donderdag 28 oktober 2010 00:28 schreef JanPiraat het volgende:
heyy ik schuif ff aan hier goedenavond![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja NOU kijk ik ga met jou mee maar dan ga ik stiekem naar PD toemaar ik ga pas over 15 minutenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ga maar eerst naar hem toe
There is a time of cumming and going.
quote:DAAROM EET IK NOOIT IN RESTAURANTSOp donderdag 28 oktober 2010 00:29 schreef Penisbaard het volgende:
IK PIS IN HET ETEN IN MIJN RESTAURANT EN JULLIE VINDEN HET LEKKER
quote:waar is ze eik?Op donderdag 28 oktober 2010 00:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Huppelmuts ging me waarschuwen voor jou.
quote:TrusteOp donderdag 28 oktober 2010 00:29 schreef Dale. het volgende:
Ze kunnen wel trusten zeggen maar niet hoi he![]()
quote:Hoi!Op donderdag 28 oktober 2010 00:29 schreef Dale. het volgende:
Ze kunnen wel trusten zeggen maar niet hoi he![]()
quote:Euw was pas morgenOp donderdag 28 oktober 2010 00:29 schreef Straalkachel het volgende:
[..]
Heb vandaag om 11:00 rijles
quote:DAN ZET IK DE KLAVER VIER INOp donderdag 28 oktober 2010 00:29 schreef Penisbaard het volgende:
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:28 schreef Catkiller het volgende:
Gewoon je gevoel volgen bij je theorie als je het even niet meer weet.Zou ik niet te snel zeggen, vorige week had een meisje voor mij 0 foutenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:myv
quote:HALLO, ben je al weer toe aan een piemel of kan ik gaan?
quote:Das lief van jeOp donderdag 28 oktober 2010 00:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
maar ik ga pas over 15 minuten
ga maar eerst naar hem toe
quote:Slapen denk ik zo.
quote:Als je zo een grote bek hebt dan moet je ook zeggen om welke eetcafe het gaat!! Dan gaan we zien hoe lang je nog in t eten gaat pissen!! Vuile rattt bah bah bij deze mensen ik eet nooit bij de chinees boycot die handel missch doen t allemaal! Dit is voor mij echt een afknapper!! Ik ga geen chineze rijk maken die in me eten lopen te pissen!Op donderdag 28 oktober 2010 00:29 schreef Penisbaard het volgende:
quote:klavertje duizend for the pwn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |