quote:Laat dat soort woorden lekker over aan het ajax publiek wil je?
quote:jaja, je kan zeggen van het legioen wat je wilt, maar ze zijn niet dom hoor!Op woensdag 27 oktober 2010 22:15 schreef Cunani het volgende:
Toch knap dat het Legioen al na 50 min. voetbal het beroep van de moeder van Janssen weet.
quote:Niet?Op woensdag 27 oktober 2010 22:14 schreef horned_reaper het volgende:
nu al?
We zaten in de vorige nog maar op 4 pagina's? :S
quote:Inderdaad.Op woensdag 27 oktober 2010 22:16 schreef jrk1990 het volgende:
Als ik dat achterlijke volk achter het doel zie, dan vraag ik me altijd weer af waarom ik nog medelijden met Feyenoord zou moeten hebben.
quote:Lol deze opmerking slaat wel op heel weinigOp woensdag 27 oktober 2010 22:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Laat dat soort woorden lekker over aan het ajax publiek wil je?
quote:Ik dacht echt dat die dikke vent met zijn lichtblauwe vest het veld op zou rennen.Op woensdag 27 oktober 2010 22:16 schreef jrk1990 het volgende:
Als ik dat achterlijke volk achter het doel zie, dan vraag ik me altijd weer af waarom ik nog medelijden met Feyenoord zou moeten hebben.
quote:Geen zorgen dat komt nog welOp woensdag 27 oktober 2010 22:17 schreef Cunani het volgende:
Valt me nog mee dat de grensrechter z'n vlag niet omhoog stak om aan te geven dat een Feyenoorder buitenspel stond.
quote:Dat doen ze altijd dat is het puntOp woensdag 27 oktober 2010 22:18 schreef Toilutpaper het volgende:
Ik vind het best normaal dat die lui zo tekeer gaan, ik bedoel, ze verliezen met 10 - 0 van PSV en dan wordt zo'n goal afgekeurd? Logisch.
quote:Ik vind Makkelie persoonlijk wel een redelijk goede scheidsrechter.Op woensdag 27 oktober 2010 22:19 schreef jrk1990 het volgende:
Tsja maar als we consequent scheidsrechters naar de Jupiler League sturen dan hebben we op een gegeven moment een tekort aan scheidsrechters en dan moeten we ze uit België halen en die zijn zowaar nog slechter dan Wegereef en van Boekel.
quote:Bleek een goede testcase.Op woensdag 27 oktober 2010 22:19 schreef Cunani het volgende:
Ja, ik zou toch ook echt even kijken of die bal eigenlijk wel in het goal kán..
quote:Toen verkeerde Feyenoord trouwens in dezelfde vorm. Uiteindelijk werden ze 11e, door een goede tweede seizoenshelft.Op woensdag 27 oktober 2010 22:18 schreef Cunani het volgende:
"In '88 won VVV voor het laatst in De Kuip."
quote:Jij bent duidelijk geen F'noord fanOp woensdag 27 oktober 2010 22:20 schreef dubidub het volgende:
Die tokkies op de tribunes. Leuke goal wel, maar gvd wat een publiek
.
quote:Wat?Op woensdag 27 oktober 2010 22:21 schreef Cunani het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Biessssssssss!!!
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:20 schreef MrJones het volgende:
Die bal dacht ook... zal ik wel - zal ik niet - zal ik wel - nou ja, laten we maar doen dan.
quote:in before boxxyOp woensdag 27 oktober 2010 22:21 schreef Cunani het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Biessssssssss!!!
quote:Dat is goed voor die jongen, laat maar lopenOp woensdag 27 oktober 2010 22:22 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom neem je die vrije trap kort? De Cler komt er helemaal voor over naar rechts.
quote:Ja, op zich mag dat wel voor 1 miljoen per jaar, maar het is zo dom..Op woensdag 27 oktober 2010 22:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat is goed voor die jongen, laat maar lopen
quote:Lekker voor jeOp woensdag 27 oktober 2010 22:22 schreef HaagsPietje het volgende:
wat een wagelijke kankerjood van een commentator zeg en maar zeiken en afgeven op elke situatie van feyenoord zelfs nu ze terecht voorstaan en al een goal afgekeurd hebben zien krijgen.....wat een ongelooflijk enge kankergriezel is dat joh!
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:24 schreef exile79 het volgende:
[..]
Je vergeet de streepjes, het is 1-0
quote:\\Niet zeiken, in = in.Op woensdag 27 oktober 2010 22:25 schreef j0rdiiii het volgende:
Die bal ging er ook nog maar net in trouwens
quote:We don't careOp woensdag 27 oktober 2010 22:25 schreef j0rdiiii het volgende:
Die bal ging er ook nog maar net in trouwens
quote:Ik hoop dat jij chlamydia krijgtOp woensdag 27 oktober 2010 22:25 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik hoop dat het nog 1-1 of 1-2 wordt
quote:Wat is dit nou weer danOp woensdag 27 oktober 2010 22:26 schreef dakraam het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij chlamydia krijgt
quote:Weet ik niet, ik denk nu niet anders fok je op de wc FLAUW. EN ik kreeg net bijna een hartaanval
quote:Gelukkig... Smolov op 10?Op woensdag 27 oktober 2010 22:27 schreef Toilutpaper het volgende:
Laat Castaignos er toch in staan.... Geen Smolov.
Hands.. haha.. Sjappie.
quote:En wat moet ik met jouw wens? Ik ga 'm niet in vervulling brengen.Op woensdag 27 oktober 2010 22:26 schreef dakraam het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij chlamydia krijgt
quote:Hij wil dus met je neuken.Op woensdag 27 oktober 2010 22:27 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
En wat moet ik met jouw wens? Ik ga 'm niet in vervulling brengen.
quote:Want? Het was hands..Op woensdag 27 oktober 2010 22:28 schreef Cunani het volgende:
Goedmakertje voor het niet tellen van de eigenlijke 1-0.
quote:Pcies, en die breng ik dus niet in vervulling
quote:gloryhunter type ditOp woensdag 27 oktober 2010 22:28 schreef Pino112 het volgende:
Je moet maar fan zijn van Feyenoord, wat lijkt mij dat kut zeg![]()
quote:Is het ook. Is het al jaren. Maar ja, wat doe je eraan heOp woensdag 27 oktober 2010 22:28 schreef Pino112 het volgende:
quote:stelletje homo's joh straks lopen ze weer hand in handOp woensdag 27 oktober 2010 22:28 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:28 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
weer een blunder van die flapdrol van een jansen, dat was rood uiteraard
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:30 schreef Inca het volgende:
[..]
stelletje homo's joh straks lopen ze weer hand in hand
quote:Lijkt Kim Holland welOp woensdag 27 oktober 2010 22:30 schreef Strani het volgende:
Wel erg dat Feyenoord na die goal nu gewoon de voorsprong verdedigt en VVV laat komen.
[..]
[..]
quote:Je hoeft geen kenner te zijn om te constateren dat Feyenoord op dit moment zwaar onder de maat is.Op woensdag 27 oktober 2010 22:31 schreef honda1990 het volgende:
Schrijnend om te zien hoe lang het moet duren voordat sommige jongens een bal onder controle hebben
quote:Vind je het gek
quote:Dit is zielig genoeg de maat ze moeten blij zijn met deze 3 punten.Op woensdag 27 oktober 2010 22:32 schreef exile79 het volgende:
[..]
Je hoeft geen kenner te zijn om te constateren dat Feyenoord op dit moment zwaar onder de maat is.
quote:zouden we heeeeeel blij mee zijnOp woensdag 27 oktober 2010 22:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit is zielig genoeg de maat ze moeten blij zijn met deze 3 punten.
quote:idd jaOp woensdag 27 oktober 2010 22:35 schreef exile79 het volgende:
is trouwens ideaal die automatische update hier
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:34 schreef fratsman het volgende:
Tering wat staat die Toth vanavond weer te buffelen.
quote:Dat is bekend, ook bij ons.Op woensdag 27 oktober 2010 22:36 schreef MrVanBraun het volgende:
De kuip ontploft bij een goal tegen VVV....
Royal sadness
quote:Kom eens onder je steen vandaanOp woensdag 27 oktober 2010 22:36 schreef MrVanBraun het volgende:
De kuip ontploft bij een goal tegen VVV....
Royal sadness
quote:Bulykin moet Nederlander wordenOp woensdag 27 oktober 2010 22:36 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
![]()
ik vind vooral boyemans erg goed, een toekomstige spits voor Oranje..........![]()
over kansloze elftallen gesproken
quote:Nu mag je er wel mee ophouden.Op woensdag 27 oktober 2010 22:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom kijkt iedereen naar degradatievoetbal?
quote:De commentator zei wel eindelijk iets zinnigs. "Het had een hoop ellende kunnen voorkomen."Op woensdag 27 oktober 2010 22:37 schreef dakraam het volgende:maar dfe FIFIA kennende zal die discussie nog wel ff duren
quote:Kut voor je kneusjeOp woensdag 27 oktober 2010 22:34 schreef Plasterk het volgende:
Ik hoop op een 1-1, gewoon, omdat het kan.
quote:eensOp woensdag 27 oktober 2010 22:37 schreef Toilutpaper het volgende:
Moet wel zeggen dat er weer eens drama commentaar is.. hou je bek gewoonis!
quote:Hard werken kan hem niet ontzegd worden.Op woensdag 27 oktober 2010 22:36 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
![]()
ik vind vooral boyemans erg goed, een toekomstige spits voor Oranje..........![]()
over kansloze elftallen gesproken
quote:Wat zeur je nou !?Op woensdag 27 oktober 2010 22:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom kijkt iedereen naar degradatievoetbal?
quote:NeeOp woensdag 27 oktober 2010 22:39 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Sorry, voor jou is het natuurlijk: Kut voor je, neus!
quote:Koop oren, ze roepen LUC LUC LUC
quote:Vandaar dat er steeds mensen sneller zijnOp woensdag 27 oktober 2010 22:40 schreef Cunani het volgende:
Volgende keer pas even na 10 sec. zeggen dat het een goal wordt. EL loopt een paar seconden achter.
quote:Ja, kan niet meer fout gaan.Op woensdag 27 oktober 2010 22:40 schreef Bolter het volgende:
Volgens mij is Feyenoord kampioen nu? toch?
quote:Nee, jíj loopt achter.Op woensdag 27 oktober 2010 22:40 schreef Cunani het volgende:
Volgende keer pas even na 10 sec. zeggen dat het een goal wordt. EL loopt een paar seconden achter.
quote:Bij mij niet hoorOp woensdag 27 oktober 2010 22:40 schreef Cunani het volgende:
quote:Dan ken jij Beenhakker niet. Zoals ie nu keek..nou dan is er een feestje aan de gang in zijn hoofd hoor.Op woensdag 27 oktober 2010 22:42 schreef j0rdiiii het volgende:
Beenhakker zijn gezicht staat op ontploffen
quote:Ja dat maakt uitOp woensdag 27 oktober 2010 22:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maakt het wat uit? De keeper was er toch eerder bij.
quote:Dat zijn dan ook droeftoeters dat wil je niet wetenOp woensdag 27 oktober 2010 22:43 schreef MrVanBraun het volgende:
http://forum.headliner.nl/topic-18380/p4/
Zo die slapen straks eindelijk goed
quote:Ik bedoelde die rooie gloed daarOp woensdag 27 oktober 2010 22:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan ken jij Beenhakker niet. Zoals ie nu keek..nou dan is er een feestje aan de gang in zijn hoofd hoor.
quote:Het is Luuk de Jong dat een Ajacied dat aan jou moet vertellen.Op woensdag 27 oktober 2010 22:41 schreef Plasterk het volgende:
Luc de Jong, de groeten aan je broer, de groeten aan je broer, de groeten aan je broer
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:47 schreef HaagsPietje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA hahahaha 3-0!!!!! super!
alle trollen hier weg inmiddels??
voornamelijk de mensen die vanavond eigenlijk in de arena hadden moeten zitten maar as usual weer op het forum aanwezig waren?? hahaha![]()
![]()
quote:Wow, je zegt iets zinnings, ben het volledig met je eens!Op woensdag 27 oktober 2010 22:48 schreef j0rdiiii het volgende:
Hopelijk ziet Been nu ook dat je zonder Schaken veel beter bent
quote:Biseswar deed het aardig.Op woensdag 27 oktober 2010 22:48 schreef j0rdiiii het volgende:
quote:Moet jij zeggen, met je 'is'Op woensdag 27 oktober 2010 22:37 schreef Toilutpaper het volgende:
Moet wel zeggen dat er weer eens drama commentaar is.. hou je bek gewoon is!
quote:Schaken is bij ver de meest waardeloze speler van Feyenoord. Wat Been in 'm ziet is een compleet raadsel voor me. Maar goedOp woensdag 27 oktober 2010 22:48 schreef j0rdiiii het volgende:
quote:Gast, doe niet alsof ik dom ben ofzo. Ging om het foenetische.Op woensdag 27 oktober 2010 22:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is Luuk de Jong dat een Ajacied dat aan jou moet vertellen.
quote:Die keuze laat ik aan jou
quote:Mensen die denken dat je als supporter altijd in het stadion moet zitten.Op woensdag 27 oktober 2010 22:47 schreef HaagsPietje het volgende:
voornamelijk de mensen die vanavond eigenlijk in de arena hadden moeten zitten maar as usual weer op het forum aanwezig waren?? hahaha![]()
![]()
quote:Nope, want AjaxOp woensdag 27 oktober 2010 22:47 schreef HaagsPietje het volgende:
![]()
quote:Het wat?Op woensdag 27 oktober 2010 22:49 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Gast, doe niet alsof ik dom ben ofzo. Ging om het foenetische.
quote:Die heeft het hele seizoen nog geen enkele voorzet gegevenOp woensdag 27 oktober 2010 22:49 schreef Samael het volgende:
[..]
Schaken is bij ver de meest waardeloze speler van Feyenoord. Wat Been in 'm ziet is een compleet raadsel voor me. Maar goed
quote:Nog geen bal geraakt.Op woensdag 27 oktober 2010 22:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die heeft het hele seizoen nog geen enkele voorzet gegeven
quote:Sommige mensen vinden leedvermaak ook leukOp woensdag 27 oktober 2010 22:51 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Oh jij bent er zo een, een anti-supporter
quote:Kun je nog dieper in de reet van feyenoord-supporters zitten, de tyfus zeg.Op woensdag 27 oktober 2010 22:47 schreef HaagsPietje het volgende:
![]()
quote:Altijd die cokesnuiver weer is toch wel een van de spitsen die er rondloopt.Op woensdag 27 oktober 2010 22:53 schreef leolinedance het volgende:
PSV wint met 0-2. Reis en Doedelzak
quote:mensen die hier met ajax logo's lopen te smijten en zeggen ajax supporter te zijn maar ALTIJD online zijn als "hun" club een wedstrijd speelt, hahahaOp woensdag 27 oktober 2010 22:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Mensen die denken dat je als supporter altijd in het stadion moet zitten.
quote:watOp woensdag 27 oktober 2010 22:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Altijd die cokesnuiver weer is toch wel een van de spitsen die er rondloopt.
quote:Ik bedoel in de Eredivisie
quote:Ja ik ben ook ALTIJD online want ik heb een laptop en Eredivisie LiveOp woensdag 27 oktober 2010 22:54 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
mensen die hier met ajax logo's lopen te smijten en zeggen ajax supporter te zijn maar ALTIJD online zijn als "hun" club een wedstrijd speelt, hahaha![]()
![]()
quote:Aan het eind van het seizoen snapt hij pas waarom het legioen stil was in de twaalfde minuut.Op woensdag 27 oktober 2010 22:53 schreef Samael het volgende:
Wijnaldum is zo met zichzelf bezig dat ie na al die jaren nog steeds het legioen niet kent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |