quote:Niet?Op woensdag 27 oktober 2010 22:14 schreef horned_reaper het volgende:
nu al?
We zaten in de vorige nog maar op 4 pagina's? :S
quote:Inderdaad.Op woensdag 27 oktober 2010 22:16 schreef jrk1990 het volgende:
Als ik dat achterlijke volk achter het doel zie, dan vraag ik me altijd weer af waarom ik nog medelijden met Feyenoord zou moeten hebben.
quote:Lol deze opmerking slaat wel op heel weinigOp woensdag 27 oktober 2010 22:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Laat dat soort woorden lekker over aan het ajax publiek wil je?
quote:Ik dacht echt dat die dikke vent met zijn lichtblauwe vest het veld op zou rennen.Op woensdag 27 oktober 2010 22:16 schreef jrk1990 het volgende:
Als ik dat achterlijke volk achter het doel zie, dan vraag ik me altijd weer af waarom ik nog medelijden met Feyenoord zou moeten hebben.
quote:Geen zorgen dat komt nog welOp woensdag 27 oktober 2010 22:17 schreef Cunani het volgende:
Valt me nog mee dat de grensrechter z'n vlag niet omhoog stak om aan te geven dat een Feyenoorder buitenspel stond.
quote:Dat doen ze altijd dat is het puntOp woensdag 27 oktober 2010 22:18 schreef Toilutpaper het volgende:
Ik vind het best normaal dat die lui zo tekeer gaan, ik bedoel, ze verliezen met 10 - 0 van PSV en dan wordt zo'n goal afgekeurd? Logisch.
quote:Ik vind Makkelie persoonlijk wel een redelijk goede scheidsrechter.Op woensdag 27 oktober 2010 22:19 schreef jrk1990 het volgende:
Tsja maar als we consequent scheidsrechters naar de Jupiler League sturen dan hebben we op een gegeven moment een tekort aan scheidsrechters en dan moeten we ze uit België halen en die zijn zowaar nog slechter dan Wegereef en van Boekel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |