quote:Kom je net uit de zwemlessen?
quote:Banmelding?
quote:
quote:Nee.
quote:Ok
quote:Heeft ie ooit anders gedaan?
quote:Nee, mijn moeder is zwemmen met ze, ik kom net thuis van het werk
quote:Ja.
quote:Dat half uurtje moet ik dan gemist hebben.
quote:Het is echt slecht jaOp woensdag 27 oktober 2010 16:54 schreef -Miauw- het volgende:
En zo lekker door de regen naar huis fietsen. Brrrrrr!
quote:Ik denk net al wat hoor ik, regent het kei hard.Op woensdag 27 oktober 2010 16:54 schreef -Miauw- het volgende:
En zo lekker door de regen naar huis fietsen. Brrrrrr!
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 16:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik denk net al wat hoor ik, regent het kei hard.
quote:Doei Hoolie Hoofd
quote:Ga je weg?
quote:dat zeg ik net toch al, lieverd
quote:O sorry, ik zit ook even wat andere dingen te doen
quote:Veel plezier
quote:Veel plezier
quote:Ik ben ook toe aan bier en zulksOp woensdag 27 oktober 2010 17:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Veel plezier
Ik wil ook bier en feest
quote:Hey Koen
quote:Vooral die en zulksOp woensdag 27 oktober 2010 17:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben ook toe aan bier en zulks
quote:Och mevrouw heeft zin in een snaak, want dat bedoel je zeker
quote:Je hoeft me geen mevrouw te noemen hoorOp woensdag 27 oktober 2010 17:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Och mevrouw heeft zin in een snaak, want dat bedoel je zeker
quote:En nog wat meer dingenOp woensdag 27 oktober 2010 17:13 schreef charmed_angel het volgende:
Ik geloof dat ze dat bedoelt ja
quote:Je moet niks
quote:Een wattes?Op woensdag 27 oktober 2010 17:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Och mevrouw heeft zin in een snaak
quote:Een snaak.
quote:Een snaak, een blow, een joint, een stickie, en al die andere namen ervoor
quote:Oh. Waarom zou je dat willen?Op woensdag 27 oktober 2010 17:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Een snaak, een blow, een joint, een stickie, en al die andere namen ervoor
quote:Als je doelt op de TT, nee gewone groetjes
quote:Omdat dat lekker is misschien?
quote:Ik ben nog aan het denken of ik nog wat ga halen zoOp woensdag 27 oktober 2010 17:14 schreef charmed_angel het volgende:
Ow ik heb ook zooooo trek in drop
quote:Gewoon omdat dat kan.
quote:Jaaa, vorig jaarOp woensdag 27 oktober 2010 17:14 schreef Myraela het volgende:
Waar Just-Eat de baas is die betaalt. #2
Ik heb gemaild.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 17:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Omdat dat lekker is misschien?
quote:
quote:Nou ja toevallig wel ja
quote:Toen liep ik vast.
quote:OwOp woensdag 27 oktober 2010 17:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je doelt op de TT, nee gewone groetjes
quote:Man is boodschappen aan het doen en hij neemt dropduo's meeOp woensdag 27 oktober 2010 17:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het denken of ik nog wat ga halen zo
quote:hoezo misschien?Op woensdag 27 oktober 2010 17:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Omdat dat lekker is misschien?
quote:Ook nog een gewone maaltijd?Op woensdag 27 oktober 2010 17:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Man is boodschappen aan het doen en hij neemt dropduo's mee
quote:Hij vraagt waarom he, ik weet het zeker
quote:Ik heb uren gezetenOp woensdag 27 oktober 2010 17:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toen liep ik vast.Ging ik de hond uitlaten toen de tijd voorbij was, kwam ik terug, bleek de actie langer door te gaan. Was ik net te laat. FUUUUUUUU
quote:Ja.
quote:Ja bespoten groenten ook
quote:
quote:k hoopte dat jouw antwoord me zou inspireren, maar helaasOp woensdag 27 oktober 2010 17:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja we eten aardappeltjes, boontjes en vis
quote:Ja wat? Er is zoveel slecht, zolang je het met mate doet kan het geen kwaad.
quote:Broodje pittig gehakt met kaas?Op woensdag 27 oktober 2010 17:22 schreef D. het volgende:
[..]
k hoopte dat jouw antwoord me zou inspireren, maar helaas
quote:Pizza?Op woensdag 27 oktober 2010 17:22 schreef D. het volgende:
[..]
k hoopte dat jouw antwoord me zou inspireren, maar helaas
quote:De helft van je hersencellen uitschakelen is nou niet bepaald wat ik onder 'lekker' zie.
quote:Dit dusOp woensdag 27 oktober 2010 17:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja wat? Er is zoveel slecht, zolang je het met mate doet kan het geen kwaad.
quote:Jij bent echt een bekrompen ventje heOp woensdag 27 oktober 2010 17:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
De helft van je hersencellen uitschakelen is nou niet bepaald wat ik onder 'lekker' zie.
Maar ik snap dat het voor simpele mensen rustgevend is.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 17:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Broodje pittig gehakt met kaas?
quote:Kijk, zo komen we ergens
quote:Ik klap dubbel van het lachen nuOp woensdag 27 oktober 2010 17:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
De helft van je hersencellen uitschakelen is nou niet bepaald wat ik onder 'lekker' zie.
quote:Jij drinkt zeker ook geen alcohol?Op woensdag 27 oktober 2010 17:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
quote:Alles is slecht.Op woensdag 27 oktober 2010 17:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja wat? Er is zoveel slecht, zolang je het met mate doet kan het geen kwaad.
quote:M.a.w. niks meer eten, drinken en doen want stel je voor.....
quote:Ik kan tot aardappel tellen
quote:Hey andere simpele mevrouw
quote:
quote:Valt wel mee hoor, maar het is leuk om de reacties te zien.Op woensdag 27 oktober 2010 17:24 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij bent echt een bekrompen ventje he
quote:Natuurlijk wel.Op woensdag 27 oktober 2010 17:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij drinkt zeker ook geen alcohol?
quote:Eetze
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 17:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lekker
Weet je wel hoe je moet kauwen
quote:Dat legt zijn begeleider vast uitOp woensdag 27 oktober 2010 17:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lekker
Weet je wel hoe je moet kauwen
quote:Maar even serieus, wiet is natuurlijk gewoon een simpele manier om even makkelijk te ontsnappen. Er zijn zoveel betere manieren om je te vermaken, wat mij betreft.
quote:Heel goed van jou, maar ieder zijn ding.Op woensdag 27 oktober 2010 17:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar even serieus, wiet is natuurlijk gewoon een simpele manier om even makkelijk te ontsnappen. Er zijn zoveel betere manieren om je te vermaken, wat mij betreft.
quote:Hasjiesj!Op woensdag 27 oktober 2010 17:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Heel goed van jou, maar ieder zijn ding.
quote:Weet ik.
quote:Black keys is slecht voor jeOp woensdag 27 oktober 2010 17:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Weet ik.
Black Keys tickets binnen!
quote:Dus dat
quote:
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 17:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar even serieus, Black keys is natuurlijk gewoon een simpele manier om even makkelijk te ontsnappen. Er zijn zoveel betere manieren om je te vermaken, wat mij betreft.
quote:
quote:Wat probeer je nou eigenlijk te doen?
quote:Ja, dat dusOp woensdag 27 oktober 2010 17:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
gefeliciteerd gok ik na de reacties van Kally en C_A
quote:op jou te reageren ...met je eigen woorden...ze passen zo leukOp woensdag 27 oktober 2010 17:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat probeer je nou eigenlijk te doen?
quote:Ik heb er niet eens bij gejankt, het is een wonder!
quote:Helemaal goed, ik ben trots op jeOp woensdag 27 oktober 2010 17:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb er niet eens bij gejankt, het is een wonder!
Ik hoef me niet eens te houden aan een opzegtermijn van 4 weken
Wat dus stiekem betekend dat ik alleen volgende week werk, en daarna de ziektewet hoogstwaarschijnlijk inga!
quote:
quote:Premier Rutte vindt dat kutte! Weet je wel hoe slecht dat is voor de statistieken!
quote:Met welk doel?Op woensdag 27 oktober 2010 17:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
op jouw te reageren ...met je eigen woorden...ze passen zo leuk
quote:Ik ben ook op tijd geweest, thanks voor de tipOp woensdag 27 oktober 2010 17:14 schreef Myraela het volgende:
Waar Just-Eat de baas is die betaalt. #2
Ik heb gemaild.
quote:Al iets beters op het oog?Op woensdag 27 oktober 2010 17:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb er niet eens bij gejankt, het is een wonder!
Ik hoef me niet eens te houden aan een opzegtermijn van 4 weken
Wat dus stiekem betekend dat ik alleen volgende week werk, en daarna de ziektewet hoogstwaarschijnlijk inga!
quote:Ik heb al een andere baan hoorOp woensdag 27 oktober 2010 17:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Premier Rutte vindt dat kutte! Weet je wel hoe slecht dat is voor de statistieken!
quote:Opdat je je gaat afvragen waarom...
quote:Ik weet wel waarom, je probeert wanhopig te bashen hopend dat iemand je quote en een lachsmiley post. Nou, wil ik wel voor je doen hoorOp woensdag 27 oktober 2010 17:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Opdat je je gaat afvragen waarom...
maar ik was al klaar met spelen...je bent nog dooier dan een speelmuisje
quote:Toen ik jong was had ik drie banen tegelijkertijd en daarnaast had ik vijf bijbanen, een vrouw en drie bijvrouwen!Op woensdag 27 oktober 2010 17:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb al een andere baan hoor
quote:Ik dacht dat je iets flitsend ging doen...iets stylishs...waarom dacht ik datOp woensdag 27 oktober 2010 17:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ga bij de spar werken op de zonnelaan
quote:Wat schattig.Op woensdag 27 oktober 2010 17:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik weet wel waarom, je probeert wanhopig te bashen hopend dat iemand je quote en een lachsmiley post. Nou, wil ik wel voor je doen hoor.
'_O-'.
quote:Ja!!! want zo ben ik....goeien observatieOp woensdag 27 oktober 2010 17:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik weet wel waarom, je probeert wanhopig te bashen hopend dat iemand je quote en een lachsmiley post. Nou, wil ik wel voor je doen hoor.
'_O-'.
quote:Voor een beter salaris mag ik hopenOp woensdag 27 oktober 2010 17:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ga bij de spar werken op de zonnelaan
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 17:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Opdat je je gaat afvragen waarom...
maar ik was al klaar met spelen...je bent nog dooier dan een speelmuisje
quote:Naar een jong poesje grijpen en ze kunnen ineens hard krabben en bijten!Op woensdag 27 oktober 2010 17:50 schreef Kally het volgende:
Kittens, soms he.....maar ze zijn te schattig gewoon
quote:Hoe lang?Op woensdag 27 oktober 2010 17:51 schreef Kally het volgende:
Pffffff , ik was er al even klaar mee eigenlijk
quote:Al 12 minuten
quote:Oké, even de notulen bijwerken.
quote:Ja, goein planOp woensdag 27 oktober 2010 17:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oké, even de notulen bijwerken.
quote:niet eens.. maar dat maakt me niet uit!Op woensdag 27 oktober 2010 17:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Voor een beter salaris mag ik hopen?
quote:Mooi dat dat is opgehelderd. Zullen we het weer over koetjes en kalfjes hebben?Op woensdag 27 oktober 2010 17:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja!!! want zo ben ik....goeien observatie
quote:Ha ha!Op woensdag 27 oktober 2010 17:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mooi dat dat is opgehelderd. Zullen we het weer over koetjes en kalfjes hebben?
quote:naast dit werk, werk ik achter het centraal.. verdient prima!Op woensdag 27 oktober 2010 17:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Toen ik jong was had ik drie banen tegelijkertijd en daarnaast had ik vijf bijbanen, een vrouw en drie bijvrouwen!
quote:Geen idee, komt hier niet vaak meer. Ook niet op skype eigenlijk.
quote:In de wei. *gniffel*
quote:Jij begon over koetjes en kalfjes
quote:ik ga pas in Maart..Op woensdag 27 oktober 2010 17:56 schreef Bellatrix het volgende:
Arghhh heb Patty Koot in mijn hoofd en nog eens niet gezien.
quote:Nope, maar ik weet het welOp woensdag 27 oktober 2010 17:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Geen idee, komt hier niet vaak meer. Ook niet op skype eigenlijk.
quote:Noem jij Graseter nu een koe
quote:Er is steeds minder gras om te grazen! Laatste tweet was dat ie aan het zoeken was naar drinkwater op de Serengeti!Op woensdag 27 oktober 2010 17:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Geen idee, komt hier niet vaak meer. Ook niet op skype eigenlijk.
quote:Jij weet wat wel? En wat is de Bull en wat neem je mee?Op woensdag 27 oktober 2010 17:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Nope, maar ik weet het wel
Ik ga zaterdag ook nog even langs The Bull, neem ik zelf ook mee
quote:Sorry, Vaduz-momentje.
quote:Kalfje
quote:In a grassy area.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 18:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Fijn gevoetbald en m'n voet hield het ook nog eens.![]()
quote:Die reclameOp woensdag 27 oktober 2010 17:56 schreef Bellatrix het volgende:
Arghhh heb Patty Koot in mijn hoofd en nog eens niet gezien.
quote:Aaaaaaaaaaaaaaaah.Op woensdag 27 oktober 2010 18:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zo zag ik er uut: http://yfrog.com/6ghf0j
quote:Dat shirtOp woensdag 27 oktober 2010 18:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
quote:Ik weet alles, Bull is coffeeshopOp woensdag 27 oktober 2010 18:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij weet wat wel? En wat is de Bull en wat neem je mee?
quote:Ik snap hem.
quote:Tof shirt.Op woensdag 27 oktober 2010 18:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
quote:Thanks.
quote:Graspokemon! Sta ik hier voor aap met mijn:
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 18:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Graspokemon! Sta ik hier voor aap met mijn:
[ afbeelding ]
quote:AwOp woensdag 27 oktober 2010 18:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:DAT IS EEN SYNDROOM! HET VISGEURSYNDROOM! DAAR KAN DIE VIS NIETS AAN DOEN!Op woensdag 27 oktober 2010 18:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
Die kutvis kon je nooit iets mee.
quote:Vreselijk.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 18:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
AwAls een jonge jongen die het verse gras ruikt, zo blij
Ja klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft m'n moeder gemaakt.
That's all folks!
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 18:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
DAT IS EEN SYNDROOM! HET VISGEURSYNDROOM! DAAR KAN DIE VIS NIETS AAN DOEN!
quote:Had je dan anders verwacht?Op woensdag 27 oktober 2010 18:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Vreselijk.
En ook een beetje hypocriet, nog niet zo lang geleden adverteerde C1000 nog als supermarkt 'zonder fratsen' en nu hebben die Dunga's en dat soort rommel.
quote:OkeOp woensdag 27 oktober 2010 18:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja klopt.Heeft m'n moeder gemaakt.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 18:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
quote:Goed punt.
quote:AhwwwwOp woensdag 27 oktober 2010 18:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
quote:Mama's boyOp woensdag 27 oktober 2010 18:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
quote:
quote:Mooi toch dat je het weer kan, dat telt het zwaarste.Op woensdag 27 oktober 2010 18:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb maar 1 van de 3 partijtjes tot 10 gewonnen. Beetje faal, maar ik ben al blij dat ik dit weer kan. Wel het mooiste doelpunt gemaakt.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 18:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, en alsof het zo moest zijn natuurlijk, kwam mijn moeder vandaag mn nieuwe baas tegen..
direct roddelen!
quote:Precies.Op woensdag 27 oktober 2010 18:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mooi toch dat je het weer kan, dat telt het zwaarste.
quote:GelukkigOp woensdag 27 oktober 2010 18:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Precies.
Had aan het eind pijn. Ik vreesde voor mijn vaak gekwetste voet, maar het bleek een wondje op een teen te zijn. Opluchting.
quote:MamaOp woensdag 27 oktober 2010 18:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jaa! Direct over hoeveel ik al wel niet was afgevallen enzo.. vet grappig!
quote:Je mag die van mij er wel bij hebben, ze gaat altijd als ze langs komt een uur lopen schoonmaken en opruimen en staat erop m'n was te doen als ik langs kom
quote:Je zou ook dankbaar kunnen zijn dat ze er nog is, en wat voor je wil doenOp woensdag 27 oktober 2010 18:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je mag die van mij er wel bij hebben, ze gaat altijd als ze langs komt een uur lopen schoonmaken en opruimen en staat erop m'n was te doen als ik langs kom.
quote:Zei ik ook alOp woensdag 27 oktober 2010 18:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
M'n nieuwe baas begon er over... die zei gister ook al dat ik niet nog meer moest afvallen
quote:Ben je echt zo'n ondankbare hond?Op woensdag 27 oktober 2010 18:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je mag die van mij er wel bij hebben, ze gaat altijd als ze langs komt een uur lopen schoonmaken en opruimen en staat erop m'n was te doen als ik langs kom.
quote:De grootste teamplayer en captain weg, dat komt hard aan.Op woensdag 27 oktober 2010 18:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, m'n ontslag loopt als een vuurtje al
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 18:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Je zou ook dankbaar kunnen zijn dat ze er nog is, en wat voor je wil doen
quote:Reageer er nou niet opOp woensdag 27 oktober 2010 18:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ben je echt zo'n ondankbare hond?
quote:Ja maar, het kind wil aandacht, dus ik geef hem mijn liefdesstraal
quote:Squirt maar lekker over 'm heen!Op woensdag 27 oktober 2010 18:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar, het kind wil aandacht, dus ik geef hem mijn liefdesstraal
quote:Wel van calvé hèOp woensdag 27 oktober 2010 18:26 schreef Bellatrix het volgende:
Lieve Fir3Fly?, Patrique en ik zaten zo te denken, wat er jou voor Sinterklaas zouden schenken. Pat wil graag zoete liefde aan je kontje geven en ik wil je besmeren met pindakaas en dan zo aflikken.
Idee?
quote:Ja, niet de romige, die vind ik zo tam.
quote:Met brokjes
quote:Of als alternatief, groei een gevoel voor humor.
quote:Alleen als jij verkleed bent als zwarte pietOp woensdag 27 oktober 2010 18:26 schreef Bellatrix het volgende:
Lieve Fir3Fly?, Patrique en ik zaten zo te denken, wat er jou voor Sinterklaas zouden schenken. Pat wil graag zoete liefde aan je kontje geven en ik wil je besmeren met pindakaas en dan zo aflikken.
Idee?
quote:Geregeld.Op woensdag 27 oktober 2010 18:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Alleen als jij verkleed bent als zwarte piet.
quote:Tof, nog een reden om bij de volgende meet aanwezig te zijn
quote:Ok, doe es Bukken~!Op woensdag 27 oktober 2010 18:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Alleen als jij verkleed bent als zwarte piet.
quote:Dat zeggen wij in de Katholieke kerk ook vaak!Op woensdag 27 oktober 2010 18:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar, het kind wil aandacht, dus ik geef hem mijn liefdesstraal
quote:Ik voel een connexxieOp woensdag 27 oktober 2010 18:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat zeggen wij in de Katholieke kerk ook vaak!
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 18:30 schreef Kally het volgende:
Sjeffrieeeeeeeeeeee, HAHA HAHA HAHA HAHA
quote:
quote:Mijn haartjes gaan er zo weer af
quote:Schijt aan de wereld joh.
quote:Pics
quote:Gladde ballen
quote:Mijn USB-slots zitten vol. Zal straks wel ff de wepkam zoeken.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 18:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mijn USB-slots zitten vol. Zal straks wel ff de wepkam zoeken.
quote:ok
quote:Front
quote:Dikke shit.Op woensdag 27 oktober 2010 19:00 schreef Patje1987 het volgende:
Ok ingezonden, dit is het geworden
[ afbeelding ]
quote:Netjes, netjes.Op woensdag 27 oktober 2010 19:00 schreef Patje1987 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:het was wel weer heel gaafOp woensdag 27 oktober 2010 18:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Nog wat baantjes gezwommen in het aquarium, Symph?
quote:WowOp woensdag 27 oktober 2010 19:00 schreef Patje1987 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Dat heb ik altijd met mijn tasje en ketting.
quote:Lekker macaroniOp woensdag 27 oktober 2010 19:16 schreef JJH het volgende:
Ik ga nog een bordje macaroni opscheppen.:9
En mijn neus snuiten, stomme verkoudheid.
quote:Saus in je oog?Op woensdag 27 oktober 2010 19:19 schreef JJH het volgende:
[..]
De saus is goed gelukt inderdaad.
[..]
quote:Ik moest glimlachen.Op woensdag 27 oktober 2010 19:25 schreef Laysa het volgende:
Gejat maar niet minder leuk![]()
http://www.scrolllock.nl/home.cfm
quote:OkiedoOp woensdag 27 oktober 2010 19:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zal het van de week wel ff regelen...
quote:Allemaal gapende mensen.Op woensdag 27 oktober 2010 19:39 schreef charmed_angel het volgende:
Goedenavond
Ik ruik weer lekker frisjesHeerlijk lang in bad geweest....
Hoe is het hier?
quote:Lekker.Op woensdag 27 oktober 2010 19:39 schreef charmed_angel het volgende:
Goedenavond
Hoe is het hier?
quote:hoi, prima hoorOp woensdag 27 oktober 2010 19:39 schreef charmed_angel het volgende:
Goedenavond
Hoe is het hier?
quote:Dit lijkt voor een leek hetzelfde als een Tamagotchi voeden.Op woensdag 27 oktober 2010 19:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ga straks mijn pokemon levelen!
quote:C_a'tjeOp woensdag 27 oktober 2010 19:39 schreef charmed_angel het volgende:
Goedenavond
Hoe is het hier?
quote:Volgens mij wel, maar ik heb de buik al weer vol.Op woensdag 27 oktober 2010 19:43 schreef iBenny het volgende:
Iemand een idee wat dat met Just-eat is nu?
Gratis eten?
Gratis eten bij Just-Eat #4 Het wachten op de kortingcode...
quote:Je moest voor half 6 mailen, en dan kreeg je 15 euro eettegoed.Op woensdag 27 oktober 2010 19:43 schreef iBenny het volgende:
Iemand een idee wat dat met Just-eat is nu?
Gratis eten?
Gratis eten bij Just-Eat #4 Het wachten op de kortingcode...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |