quote:Wat probeer je nou eigenlijk te doen?
quote:Ja, dat dusOp woensdag 27 oktober 2010 17:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
gefeliciteerd gok ik na de reacties van Kally en C_A
quote:op jou te reageren ...met je eigen woorden...ze passen zo leukOp woensdag 27 oktober 2010 17:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat probeer je nou eigenlijk te doen?
quote:Ik heb er niet eens bij gejankt, het is een wonder!
quote:Helemaal goed, ik ben trots op jeOp woensdag 27 oktober 2010 17:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb er niet eens bij gejankt, het is een wonder!
Ik hoef me niet eens te houden aan een opzegtermijn van 4 weken
Wat dus stiekem betekend dat ik alleen volgende week werk, en daarna de ziektewet hoogstwaarschijnlijk inga!
quote:
quote:Premier Rutte vindt dat kutte! Weet je wel hoe slecht dat is voor de statistieken!
quote:Met welk doel?Op woensdag 27 oktober 2010 17:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
op jouw te reageren ...met je eigen woorden...ze passen zo leuk
quote:Ik ben ook op tijd geweest, thanks voor de tipOp woensdag 27 oktober 2010 17:14 schreef Myraela het volgende:
Waar Just-Eat de baas is die betaalt. #2
Ik heb gemaild.
quote:Al iets beters op het oog?Op woensdag 27 oktober 2010 17:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb er niet eens bij gejankt, het is een wonder!
Ik hoef me niet eens te houden aan een opzegtermijn van 4 weken
Wat dus stiekem betekend dat ik alleen volgende week werk, en daarna de ziektewet hoogstwaarschijnlijk inga!
quote:Ik heb al een andere baan hoorOp woensdag 27 oktober 2010 17:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Premier Rutte vindt dat kutte! Weet je wel hoe slecht dat is voor de statistieken!
quote:Opdat je je gaat afvragen waarom...
quote:Ik weet wel waarom, je probeert wanhopig te bashen hopend dat iemand je quote en een lachsmiley post. Nou, wil ik wel voor je doen hoorOp woensdag 27 oktober 2010 17:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Opdat je je gaat afvragen waarom...
maar ik was al klaar met spelen...je bent nog dooier dan een speelmuisje
quote:Toen ik jong was had ik drie banen tegelijkertijd en daarnaast had ik vijf bijbanen, een vrouw en drie bijvrouwen!Op woensdag 27 oktober 2010 17:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb al een andere baan hoor
quote:Ik dacht dat je iets flitsend ging doen...iets stylishs...waarom dacht ik datOp woensdag 27 oktober 2010 17:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ga bij de spar werken op de zonnelaan
quote:Wat schattig.Op woensdag 27 oktober 2010 17:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik weet wel waarom, je probeert wanhopig te bashen hopend dat iemand je quote en een lachsmiley post. Nou, wil ik wel voor je doen hoor.
'_O-'.
quote:Ja!!! want zo ben ik....goeien observatieOp woensdag 27 oktober 2010 17:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik weet wel waarom, je probeert wanhopig te bashen hopend dat iemand je quote en een lachsmiley post. Nou, wil ik wel voor je doen hoor.
'_O-'.
quote:Voor een beter salaris mag ik hopenOp woensdag 27 oktober 2010 17:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ga bij de spar werken op de zonnelaan
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 17:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Opdat je je gaat afvragen waarom...
maar ik was al klaar met spelen...je bent nog dooier dan een speelmuisje
quote:Naar een jong poesje grijpen en ze kunnen ineens hard krabben en bijten!Op woensdag 27 oktober 2010 17:50 schreef Kally het volgende:
Kittens, soms he.....maar ze zijn te schattig gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |