quote:Mooi toch dat je het weer kan, dat telt het zwaarste.Op woensdag 27 oktober 2010 18:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb maar 1 van de 3 partijtjes tot 10 gewonnen. Beetje faal, maar ik ben al blij dat ik dit weer kan. Wel het mooiste doelpunt gemaakt.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 18:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, en alsof het zo moest zijn natuurlijk, kwam mijn moeder vandaag mn nieuwe baas tegen..
direct roddelen!
quote:Precies.Op woensdag 27 oktober 2010 18:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mooi toch dat je het weer kan, dat telt het zwaarste.
quote:GelukkigOp woensdag 27 oktober 2010 18:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Precies.
Had aan het eind pijn. Ik vreesde voor mijn vaak gekwetste voet, maar het bleek een wondje op een teen te zijn. Opluchting.
quote:MamaOp woensdag 27 oktober 2010 18:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jaa! Direct over hoeveel ik al wel niet was afgevallen enzo.. vet grappig!
quote:Je mag die van mij er wel bij hebben, ze gaat altijd als ze langs komt een uur lopen schoonmaken en opruimen en staat erop m'n was te doen als ik langs kom
quote:Je zou ook dankbaar kunnen zijn dat ze er nog is, en wat voor je wil doenOp woensdag 27 oktober 2010 18:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je mag die van mij er wel bij hebben, ze gaat altijd als ze langs komt een uur lopen schoonmaken en opruimen en staat erop m'n was te doen als ik langs kom.
quote:Zei ik ook alOp woensdag 27 oktober 2010 18:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
M'n nieuwe baas begon er over... die zei gister ook al dat ik niet nog meer moest afvallen
quote:Ben je echt zo'n ondankbare hond?Op woensdag 27 oktober 2010 18:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je mag die van mij er wel bij hebben, ze gaat altijd als ze langs komt een uur lopen schoonmaken en opruimen en staat erop m'n was te doen als ik langs kom.
quote:De grootste teamplayer en captain weg, dat komt hard aan.Op woensdag 27 oktober 2010 18:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, m'n ontslag loopt als een vuurtje al
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 18:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Je zou ook dankbaar kunnen zijn dat ze er nog is, en wat voor je wil doen
quote:Reageer er nou niet opOp woensdag 27 oktober 2010 18:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ben je echt zo'n ondankbare hond?
quote:Ja maar, het kind wil aandacht, dus ik geef hem mijn liefdesstraal
quote:Squirt maar lekker over 'm heen!Op woensdag 27 oktober 2010 18:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar, het kind wil aandacht, dus ik geef hem mijn liefdesstraal
quote:Wel van calvé hèOp woensdag 27 oktober 2010 18:26 schreef Bellatrix het volgende:
Lieve Fir3Fly?, Patrique en ik zaten zo te denken, wat er jou voor Sinterklaas zouden schenken. Pat wil graag zoete liefde aan je kontje geven en ik wil je besmeren met pindakaas en dan zo aflikken.
Idee?
quote:Ja, niet de romige, die vind ik zo tam.
quote:Met brokjes
quote:Of als alternatief, groei een gevoel voor humor.
quote:Alleen als jij verkleed bent als zwarte pietOp woensdag 27 oktober 2010 18:26 schreef Bellatrix het volgende:
Lieve Fir3Fly?, Patrique en ik zaten zo te denken, wat er jou voor Sinterklaas zouden schenken. Pat wil graag zoete liefde aan je kontje geven en ik wil je besmeren met pindakaas en dan zo aflikken.
Idee?
quote:Geregeld.Op woensdag 27 oktober 2010 18:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Alleen als jij verkleed bent als zwarte piet.
quote:Tof, nog een reden om bij de volgende meet aanwezig te zijn
quote:Ok, doe es Bukken~!Op woensdag 27 oktober 2010 18:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Alleen als jij verkleed bent als zwarte piet.
quote:Dat zeggen wij in de Katholieke kerk ook vaak!Op woensdag 27 oktober 2010 18:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar, het kind wil aandacht, dus ik geef hem mijn liefdesstraal
quote:Ik voel een connexxieOp woensdag 27 oktober 2010 18:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat zeggen wij in de Katholieke kerk ook vaak!
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 18:30 schreef Kally het volgende:
Sjeffrieeeeeeeeeeee, HAHA HAHA HAHA HAHA
quote:
quote:Mijn haartjes gaan er zo weer af
quote:Schijt aan de wereld joh.
quote:Pics
quote:Gladde ballen
quote:Mijn USB-slots zitten vol. Zal straks wel ff de wepkam zoeken.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 18:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mijn USB-slots zitten vol. Zal straks wel ff de wepkam zoeken.
quote:ok
quote:Front
quote:Dikke shit.Op woensdag 27 oktober 2010 19:00 schreef Patje1987 het volgende:
Ok ingezonden, dit is het geworden
[ afbeelding ]
quote:Netjes, netjes.Op woensdag 27 oktober 2010 19:00 schreef Patje1987 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:het was wel weer heel gaafOp woensdag 27 oktober 2010 18:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Nog wat baantjes gezwommen in het aquarium, Symph?
quote:WowOp woensdag 27 oktober 2010 19:00 schreef Patje1987 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Dat heb ik altijd met mijn tasje en ketting.
quote:Lekker macaroniOp woensdag 27 oktober 2010 19:16 schreef JJH het volgende:
Ik ga nog een bordje macaroni opscheppen.:9
En mijn neus snuiten, stomme verkoudheid.
quote:Saus in je oog?Op woensdag 27 oktober 2010 19:19 schreef JJH het volgende:
[..]
De saus is goed gelukt inderdaad.
[..]
quote:Ik moest glimlachen.Op woensdag 27 oktober 2010 19:25 schreef Laysa het volgende:
Gejat maar niet minder leuk![]()
http://www.scrolllock.nl/home.cfm
quote:OkiedoOp woensdag 27 oktober 2010 19:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zal het van de week wel ff regelen...
quote:Allemaal gapende mensen.Op woensdag 27 oktober 2010 19:39 schreef charmed_angel het volgende:
Goedenavond
Ik ruik weer lekker frisjesHeerlijk lang in bad geweest....
Hoe is het hier?
quote:Lekker.Op woensdag 27 oktober 2010 19:39 schreef charmed_angel het volgende:
Goedenavond
Hoe is het hier?
quote:hoi, prima hoorOp woensdag 27 oktober 2010 19:39 schreef charmed_angel het volgende:
Goedenavond
Hoe is het hier?
quote:Dit lijkt voor een leek hetzelfde als een Tamagotchi voeden.Op woensdag 27 oktober 2010 19:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ga straks mijn pokemon levelen!
quote:C_a'tjeOp woensdag 27 oktober 2010 19:39 schreef charmed_angel het volgende:
Goedenavond
Hoe is het hier?
quote:Volgens mij wel, maar ik heb de buik al weer vol.Op woensdag 27 oktober 2010 19:43 schreef iBenny het volgende:
Iemand een idee wat dat met Just-eat is nu?
Gratis eten?
Gratis eten bij Just-Eat #4 Het wachten op de kortingcode...
quote:Je moest voor half 6 mailen, en dan kreeg je 15 euro eettegoed.Op woensdag 27 oktober 2010 19:43 schreef iBenny het volgende:
Iemand een idee wat dat met Just-eat is nu?
Gratis eten?
Gratis eten bij Just-Eat #4 Het wachten op de kortingcode...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |