quote:Precies op tijd voor het Miranda Cosgrove fapuurtje, dat hier om 13:00 begint.Op woensdag 27 oktober 2010 12:56 schreef Otis2.0 het volgende:
Phineas & Ferb is afgelopen. Ergo, ik ben er weer.
quote:Ah, dan trek ik even een jogginbroek aanOp woensdag 27 oktober 2010 12:57 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Precies op tijd voor het Miranda Cosgrove fapuurtje, dat hier om 13:00 begint.
quote:Ik ben gewoon naakt, hoorOp woensdag 27 oktober 2010 12:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ah, dan trek ik even een jogginbroek aan.
quote:
quote:deze
quote:
quote:
quote:Jammer, had het hier net zo naar m'n zin.Op woensdag 27 oktober 2010 13:26 schreef Chriz2k het volgende:
Ik hef bij deze de KLB SC op, het ga jullie goed.
quote:Het is tijd voor een nieuwe periode in je leven, sla je vleugels uit!Op woensdag 27 oktober 2010 13:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jammer, had het hier net zo naar m'n zin.
quote:ga naar oud scOp woensdag 27 oktober 2010 13:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het is tijd voor een nieuwe periode in je leven, sla je vleugels uit!
quote:"Bij dezen"Op woensdag 27 oktober 2010 13:26 schreef Chriz2k het volgende:
Ik hef bij deze de KLB SC op, het ga jullie goed.
quote:Ik doe eerst nog wel even examen enzo.Op woensdag 27 oktober 2010 13:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het is tijd voor een nieuwe periode in je leven, sla je vleugels uit!
quote:Oh, ze is inmiddels 18. Dacht dat ze 16 was ofzo. Dan kan het wel.Op woensdag 27 oktober 2010 13:26 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
speciaal voor jou
quote:Ze is echt vormloosOp woensdag 27 oktober 2010 13:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, ze is inmiddels 18. Dacht dat ze 16 was ofzo. Dan kan het wel.
quote:Dat wel. Ik vind jou dan ook veel mooier.
quote:Ik durfde het niet te zeggen, want dan gaat iedereen gemeen tegen mij doen dat ik jaloers ben enzo.
quote:Tegen jou doen we dat wel ja. Maar niet tegen Allure.Op woensdag 27 oktober 2010 13:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik durfde het niet te zeggen, want dan gaat iedereen gemeen tegen mij doen dat ik jaloers ben enzo.
quote:Zo is het maar netOp woensdag 27 oktober 2010 13:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tegen jou doen we dat wel ja. Maar niet tegen Allure.Tenzij je een deathwhish hebt natuurlijk.
quote:Vertel je verhaal, mijn 18 jarige vriendjeOp woensdag 27 oktober 2010 13:42 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben gisteren intens gecockblocked door 'De Dronken Vriendin'.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 13:42 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben gisteren intens gecockblocked door 'De Dronken Vriendin'.
quote:Chick, bleven 2 vriendinnen bij haar slapen, ik ben zo'n gentleman om DOOR DE REGEN een klein omweggetje te maken met een vriendin van haar achterop, ik word binnen uitgenodigd. Begint die kleine bereslet te roepen zodat heel het huis wakker word 'WIE IS DIE KEREL HIER ****** LAAT DIE KEREL UIT'. Ik en die andere 2 echt zo vanOp woensdag 27 oktober 2010 13:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zo is het maar net.
[..]
Vertel je verhaal, mijn 18 jarige vriendje.
quote:Mensen die het voor iedereen verpesten.Op woensdag 27 oktober 2010 13:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Chick, bleven 2 vriendinnen bij haar slapen, ik ben zo'n gentleman om DOOR DE REGEN een klein omweggetje te maken met een vriendin van haar achterop, ik word binnen uitgenodigd. Begint die kleine bereslet te roepen zodat heel het huis wakker word 'WIE IS DIE KEREL HIER ****** LAAT DIE KEREL UIT'. Ik en die andere 2 echt zo vanmaar ik zo van 'Volgens mij ben ik niet echt welkom
' en ik ging dus, en die chick laat me uit. Dus wij hebben bijna sexy time bij de deur, vliegt de andere deur open en staat dat duivelskind weer daar.
Ik geef haar een kaakslag, rijt haar schedel open en blijf een minuut lang doorslaan op de vleselijke resten.
quote:Je bent veel te vriendelijk. Ik had gewoon tegen dat duivelskind gezegd 'kanker op slet, als je nog langer dan vandaag wilt levenOp woensdag 27 oktober 2010 13:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Chick, bleven 2 vriendinnen bij haar slapen, ik ben zo'n gentleman om DOOR DE REGEN een klein omweggetje te maken met een vriendin van haar achterop, ik word binnen uitgenodigd. Begint die kleine bereslet te roepen zodat heel het huis wakker word 'WIE IS DIE KEREL HIER ****** LAAT DIE KEREL UIT'. Ik en die andere 2 echt zo vanmaar ik zo van 'Volgens mij ben ik niet echt welkom
' en ik ging dus, en die chick laat me uit. Dus wij hebben bijna sexy time bij de deur, vliegt de andere deur open en staat dat duivelskind weer daar.
Ik geef haar een kaakslag, rijt haar schedel open en blijf een minuut lang doorslaan op de vleselijke resten.
quote:ene kant logisch. Je hebt sex met dat meisje en daarna niks meer. Je bent niks verplicht tegen over de rest. Dus schreeuwen is, in dit geval, gewoon toegestaan.Op woensdag 27 oktober 2010 13:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je bent veel te vriendelijk. Ik had gewoon tegen dat duivelskind gezegd 'kanker op slet, als je nog langer dan vandaag wilt leven'
Werkt echt.
quote:Ja maar het was geen vreemde, het zat gecompliceerd in elkaar met vriendinnen en mijn matties.Op woensdag 27 oktober 2010 13:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je bent veel te vriendelijk. Ik had gewoon tegen dat duivelskind gezegd 'kanker op slet, als je nog langer dan vandaag wilt leven'
Werkt echt.
quote:Dat het geen vreemde is komt alleen maar van pas als je wraak neemt.Op woensdag 27 oktober 2010 13:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja maar het was geen vreemde, het zat gecompliceerd in elkaar met vriendinnen en mijn matties.
quote:deze jongenOp woensdag 27 oktober 2010 14:00 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik had gewoon met een verleidelijke blik naar haar toegelopen om haar vervolgens in katzwijm te zien vallen waarna ik terug zou zijn gegaan naar die eerste dame om de jaloezie compleet te maken.
quote:owh autorefresh? Dat zet ik uitOp woensdag 27 oktober 2010 14:01 schreef Allure_ het volgende:
Gewoon nooit meer F5en, ik digg dit hard.
quote:Lekker tegendraads.
quote:Ook gezoend?Op woensdag 27 oktober 2010 14:02 schreef Skylark. het volgende:
Ik krijg m'n kans nog wel. Ze zit net op kamers, en die vriendinnengroep is redelijk gelieerd aan mijn vriendengroep. Ik heb al een meisje uit die groep gekust.
quote:Kussen = zoenen in brabant en limburg.Op woensdag 27 oktober 2010 14:06 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ook gezoend?
Een kus stelt niet zoveel voor natuurlijk.
quote:...Op woensdag 27 oktober 2010 14:06 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Kussen = zoenen in brabant en limburg.
quote:Ehm, nee.Op woensdag 27 oktober 2010 14:06 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Kussen = zoenen in brabant en limburg.
quote:Ik heb het ook uitgezet. Ik wil verdomme zelf bepalen wanneer ik F5 doe.Op woensdag 27 oktober 2010 14:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Want? Ik heb supertraag internet, maar gaat gewoon helemaal goed met om de 5 sec. updaten.
quote:KIJK IN M'N OGEN, zie dezelfde pijn.Op woensdag 27 oktober 2010 14:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
En dan zing ik een mooi liedje, een mooi liedje voor jou =$.
quote:Ik vind het fijnOp woensdag 27 oktober 2010 14:07 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik heb het ook uitgezet. Ik wil verdomme zelf bepalen wanneer ik F5 doe.
quote:Alleen in Skyland
quote:vind het maar kut, maar ieder zijn dingOp woensdag 27 oktober 2010 14:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Want? Ik heb supertraag internet, maar gaat gewoon helemaal goed met om de 5 sec. updaten.
quote:heerlijk
quote:Je kunt alle andere users blokken zodat je alleen nog maar mijn posts leestOp woensdag 27 oktober 2010 14:09 schreef Chriz2k het volgende:
Ik vind het irritant, want ik lees posts van Allure altijd tien keer omdat ze zo geniaal zijn en dan refresht hij terwijl ik in extase ben.
quote:Ik las altijd al alleen jouw posts.Op woensdag 27 oktober 2010 14:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je kunt alle andere users blokken zodat je alleen nog maar mijn posts leest ;.
quote:Moet je op het vrouwenicoontje van AllureOp woensdag 27 oktober 2010 14:09 schreef Chriz2k het volgende:
Ik vind het irritant, want ik lees posts van Allure altijd tien keer omdat ze zo geniaal zijn en dan refresht hij terwijl ik in extase ben.
quote:Lekker pittig.Op woensdag 27 oktober 2010 14:15 schreef Chai het volgende:
De nieuwe vrouwicoontjes hebben kort haar.
quote:Is dat die ene?Op woensdag 27 oktober 2010 14:16 schreef Otis2.0 het volgende:
"Pff het is zo koud he als ik tot 9 uur moet werken en dan naar huis moet fietsen [ afbeelding ]. Ooh wil je me wel een keertje met de auto ophalen [ afbeelding ] ?! Wat lief! Maar als ik dan niet meer door de kou hoef te fietsen moet ik ook wel iets voor jou doen he [ afbeelding ] !!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 14:16 schreef Otis2.0 het volgende:
"Pff het is zo koud he als ik tot 9 uur moet werken en dan naar huis moet fietsen [ afbeelding ]. Ooh wil je me wel een keertje met de auto ophalen [ afbeelding ] ?! Wat lief! Maar als ik dan niet meer door de kou hoef te fietsen moet ik ook wel iets voor jou doen he [ afbeelding ] !!
[ afbeelding ]
quote:Moest dat nou?Op woensdag 27 oktober 2010 14:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
En jij een kankerfag met die lok.
Whehehehehe.
quote:Ja zoiets.Op woensdag 27 oktober 2010 14:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
En jij een kankerfag met die lok.
Whehehehehe.
quote:Die met de zigeuneroorbellen, jwt geile kkskank van die fissa.Op woensdag 27 oktober 2010 14:17 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Er is niet een 'ene', er zijn er ZO VEEL.
quote:TR gedaan. Aanstotend gedragOp woensdag 27 oktober 2010 14:17 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Er is niet een 'ene', er zijn er ZO VEEL.
quote:Fairly Odd Parents is zó juni 2010Op woensdag 27 oktober 2010 14:16 schreef Skylark. het volgende:
[ http://static.funnyjunk.com/pictures/tumblr_l2l8zpuq181qa3prio1_500.jpg&t=1]afbeelding ]
quote:Oh nee niet die.Op woensdag 27 oktober 2010 14:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die met de zigeuneroorbellen, jwt geile kkskank van die fissa.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 14:19 schreef Allure_ het volgende:
Werkt er hier toevallig een treurige ziel bij de TNT?
quote:2 vrienden van me, had je wat?Op woensdag 27 oktober 2010 14:19 schreef Allure_ het volgende:
Werkt er hier toevallig een treurige ziel bij de TNT?
quote:wat is dit danOp woensdag 27 oktober 2010 14:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lekkerder dan jou kan niet [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ].
quote:walgelijke misbruikerOp woensdag 27 oktober 2010 14:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Dan pas ik goed bij jou, want ik dacht hetzelfde over jou.Op woensdag 27 oktober 2010 14:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lekkerder dan jou kan niet [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ].
quote:Ik maak geen grapjeOp woensdag 27 oktober 2010 14:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dan pas ik goed bij jou, want ik dacht hetzelfde over jou. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:kk ziekOp woensdag 27 oktober 2010 14:27 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Haar vriendje heeft nou eenmaal geen rijbewijs :S wat moet ze dan doen?!
quote:jou bellen?Op woensdag 27 oktober 2010 14:27 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
quote:hahaha mensen kennen de status. ze van school ophalen geeft ook veel statusOp woensdag 27 oktober 2010 14:27 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
quote:HahahaOp woensdag 27 oktober 2010 14:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
hahaha mensen kennen de status. ze van school ophalen geeft ook veel status![]()
![]()
quote:De vraag is wat er dadelijk door haar heen gaat.Op woensdag 27 oktober 2010 14:29 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Skylark, wat gaat er door je heen deze afbeelding ziet?
quote:Correctie: kkziekOp woensdag 27 oktober 2010 14:32 schreef Allure_ het volgende:
Jullie zijn ziek. Ik ben in shock.
Even Bumpy Ride luisteren om mijn gedachten aan deze walgelijkheden te blokken.
quote:Intense gelukzaligheid dat het is gelukt haar aan m'n bro Mike te schenken.Op woensdag 27 oktober 2010 14:29 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
quote:AUDRINA WATOp woensdag 27 oktober 2010 14:29 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
quote:hoe oud is zij¿Op woensdag 27 oktober 2010 14:34 schreef Skylark. het volgende:
Jongens, het is mij trouwens gelukt om m'n bazin te koppelen aan m'n beste vriend!
quote:Het ligt niet aan jou.Op woensdag 27 oktober 2010 14:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ligt het aan mij of gaat het scrolllen met je middle mouse knopje ingedrukt kanker skeer?
quote:Bij mij gaat dat prima.Op woensdag 27 oktober 2010 14:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ligt het aan mij of gaat het scrolllen met je middle mouse knopje ingedrukt kanker skeer?
quote:Alle quotes schuiven mee. WTF MANG
quote:Walgelijk, mannen denken ook alleen maar aan seks.Op woensdag 27 oktober 2010 14:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De vraag is wat er dadelijk door haar heen gaat.
quote:Toch ook aan eten en slapen?Op woensdag 27 oktober 2010 14:39 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Walgelijk, mannen denken ook alleen maar aan seks.
quote:Ja,.Op woensdag 27 oktober 2010 14:38 schreef Allure_ het volgende:
Bij Bruno Mars moet ik echt aan Chuck denken. Is dit vreemd?
quote:
quote:En auto's en voetbal.
quote:pics van chuckOp woensdag 27 oktober 2010 14:38 schreef Allure_ het volgende:
Bij Bruno Mars moet ik echt aan Chuck denken. Is dit vreemd?
quote:Jij had z'n hyves gepost waardoor je een ban kreeg, dus je weet waar je pics kan vinden.
quote:goede grap vriend
quote:Auto's hebben altijd al bestaan?
quote:zijn hyves? dat was van een vrouw tochOp woensdag 27 oktober 2010 14:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij had z'n hyves gepost waardoor je een ban kreeg, dus je weet waar je pics kan vinden.
quote:als je hem lekker vind ben ik bruno voor je =$Op woensdag 27 oktober 2010 14:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het spijt me. Trouwens, het is geen belediging
.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 14:45 schreef wise het volgende:
[..]
zijn hyves? dat was van een vrouw toch
en welke ban?
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 14:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
als je hem lekker vind ben ik bruno voor je =$
quote:DO IT AGAIN.Op woensdag 27 oktober 2010 14:44 schreef Otis2.0 het volgende:
Haha oja ik had wise een ban aangesmeerdMAKES ME PROUD
quote:zie edit
edit: wise: Hyves plaatsen om te bashen, 48 uur.Wist niet eens dat het van een fokker was.
En van die ban niks gemerkt. Zat in Belgie![]()
[..]
zijn hyves? dat was van een vrouw toch
en welke ban?
edit: wise: Hyves plaatsen om te bashen, 48 uur.Wist niet eens dat het van een fokker was.
En van die ban niks gemerkt. Zat in Belgie![]()
quote:Onze kinderen worden kwart indo's? =$=$=$Op woensdag 27 oktober 2010 14:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
Je weet dat ik alleen kwart indo's digg.
quote:Dat worden fucking mooie kinderenOp woensdag 27 oktober 2010 14:48 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Onze kinderen worden kwart indo's? =$=$=$
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 14:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat worden fucking mooie kinderen.
quote:Jij weet nu al hoe je overerft?Op woensdag 27 oktober 2010 14:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
quote:Dibs op jullie eerste dochter.Op woensdag 27 oktober 2010 14:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
quote:Hoi.Op woensdag 27 oktober 2010 15:07 schreef Skylark. het volgende:
Ik moet later echt zo'n classy vrouw
[ afbeelding ]
It turns me on.
quote:Okay, dat is wel fucking classyOp woensdag 27 oktober 2010 15:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoi.
Ik koop later een vleugel, meer classy kan niet.
quote:Je maakt een grapje, rightOp woensdag 27 oktober 2010 15:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Okay, dat is wel fucking classy. Drink je ook wijn, ben je de ideale gastvrouw voor mijn zakelijke connecties, zijn benefietgala's echt je ding en heb je geen 2maalperweekseksmentaliteit? Dan ben jij de juiste kandidaat voor deze vacature.
quote:Je bent aangenomenOp woensdag 27 oktober 2010 15:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je maakt een grapje, right? Bovenstaand is gewoon een samenvatting van mij
.
quote:Waarom neem je me nu al aanOp woensdag 27 oktober 2010 15:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je bent aangenomen. We worden het wel eens over je salariëring.
quote:Theo Blokhuis (Op woensdag 27 oktober 2010 15:16 schreef Otis2.0 het volgende:
Die baas die altijd top2000 a gogo presenteert heeft zijn zoon Otis genoemd
quote:Tot mijn spijt komt het zelden voor dat ik iemand versier jonger dan 18Op woensdag 27 oktober 2010 15:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom neem je me nu al aan? Dat betekent geen 15 jarige gesnol meer voor jou
.
quote:Je bent saai.Op woensdag 27 oktober 2010 15:10 schreef Allure_ het volgende:
Waarom gaan sommige mensen andere dingen doen als ze aan het bellen zijn? Hoor je alleen meer herrie en af en toe een woord er tussendoor
.
quote:2xOp woensdag 27 oktober 2010 15:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Tot mijn spijt komt het zelden voor dat ik iemand versier jonger dan 18. En ik heb genoeg aan jou.
quote:Uhu
quote:Ik doe dat eigenlijk bij elk gesprek dat wat langer duurt.
quote:Oke dat is wel stom.Op woensdag 27 oktober 2010 15:31 schreef Allure_ het volgende:
Neehee, dan word IK gebeld. Neem ik op. Zijn ze al met iets anders bezig/met iemand anders in gesprek.
Fuckers, ik hang dan gewoon op.
quote:Dat is een geluidsbandje dat op de achtergrond speelt. Om te impliceren dat ze hard aan het werk zijn.Op woensdag 27 oktober 2010 15:31 schreef Allure_ het volgende:
Neehee, dan word IK gebeld. Neem ik op. Zijn ze al met iets anders bezig/met iemand anders in gesprek.
Fuckers, ik hang dan gewoon op.
quote:Om te laten zien hoe druk hun sociaal leven wel niet is, ze moeten 2 gesprekken tegelijkertijd voeren anders lukt het niet. Haha!Op woensdag 27 oktober 2010 15:33 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dat is een geluidsbandje dat op de achtergrond speelt. Om te impliceren dat ze hard aan het werk zijn.
quote:Ik ook niet maar kort bellen is een mannentrekje.Op woensdag 27 oktober 2010 15:35 schreef Allure_ het volgende:
Ook al ben ik een vrouw, ik hou totaal niet van bellen. Gewoon om dingen door te geven en/of af te spreken. Meer niet.
quote:Wil je hiermee impliceren dat Allure_ mannelijk is? Ze houdt gewoon van contact face 2 face.Op woensdag 27 oktober 2010 15:37 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik ook niet maar kort bellen is een mannentrekje.
quote:Soms denk ik wel als een man, jaOp woensdag 27 oktober 2010 15:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Wil je hiermee impliceren dat Allure_ mannelijk is? Ze houdt gewoon van contact face 2 face.
quote:Wil je hiermee impliceren dat Allure losbandig is en iedereen zoent die ze maar kan krijgen? Walgelijk.Op woensdag 27 oktober 2010 15:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Wil je hiermee impliceren dat Allure_ mannelijk is? Ze houdt gewoon van contact face 2 face.
quote:Nee ik zeg dat ik dat doe en dat veel mannen dat ook doen en over het algemeen vrouwen langere gesprekken houden (omdat ze bij alles wat ze zeggen hun gevoel ook moeten uitleggen.)Op woensdag 27 oktober 2010 15:42 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Leo Blokhuis ja.Op woensdag 27 oktober 2010 15:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Theo Blokhuis () of echt die presentator?
quote:Nee, nu heb je het over jezelfOp woensdag 27 oktober 2010 15:54 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wil je hiermee impliceren dat Allure losbandig is en iedereen zoent die ze maar kan krijgen? Walgelijk.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 15:57 schreef Chriz2k het volgende:
Werkstraf wegens zoenen minderjarige meisjes
quote:Hoor ik daar dubstep?Op woensdag 27 oktober 2010 16:04 schreef ynuhh het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/sp(...)luisterpaal.44047791
No Juju.
quote:De trailer van de nieuwe film:
quote:tyOp woensdag 27 oktober 2010 16:22 schreef Chai het volgende:
[..]
De trailer van de nieuwe film:
New Kids Turbo.
Vanaf 9 december in de bioscoop
De officiële trailer in Full HD
Deze trailer is mede mogelijk gemaakt door eyeworks en comedy central
quote:Explosies, schieten en geweld.
quote:jodi bernal dood aan het eindOp woensdag 27 oktober 2010 16:28 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Explosies, schieten en geweld.
186062 kijks.
quote:Da mag ik wel hoorOp woensdag 27 oktober 2010 13:26 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
speciaal voor jou
quote:HOLY FUCKOp woensdag 27 oktober 2010 16:36 schreef fyah het volgende:
[..]
Da mag ik wel hoor
Ik was ook aan dat zwembad. Bewijs:
[ afbeelding ]
quote:
quote:over dubbele nationaliteiten?
quote:owh, tienertalk. NVM.Op woensdag 27 oktober 2010 16:50 schreef Skylark. het volgende:
[KLB SC #2925] discussies en argumenten
blijft heerlijk om terug te lezen.
quote:rare kopOp woensdag 27 oktober 2010 16:53 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Een 14-jarig smatje uit Spijkenisse voor de argumentatieskills van WD.
quote:Ik kan me er ook nog een heugen waarbij Allure en ik een discussie met jullie hadden. Lang geleden.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 16:42 schreef Just-Maurice het volgende:
Als zij het niet doen, doen wij het wel!![]()
Omdat onze Mascottes Belly & Brain vandaag 1 jaar bestaan, mogen de Fokkers mij (maurice@justeat.nl) voor 17.30 uur een mailtje sturen met daarin:
Naam
Adres
Telefoon
Je krijgt dan een besteltegoed van 15 euro zodat je gratis eten kan bestellen op Just-Eat.nl. Dat is nog eens feest!![]()
Voorwaarden: het besteltegoed is eenmalig per telefoonnummer (kan worden gecheckt).
quote:Klinkt leuk! Dat heb ik gemist geloof ik. Waar ging het dan over?Op woensdag 27 oktober 2010 17:00 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik kan me er ook nog een heugen waarbij Allure en ik een discussie met jullie hadden. Lang geleden.
quote:huh? mij lukt het gewoon om youtube links te kijken, of wat bedoel je?Op woensdag 27 oktober 2010 17:01 schreef reetveter het volgende:
Kankerfok. Nu kan je niet meer filmpjes hier kijken omdat hij dan na 2 minuten weggaat.
quote:Ja een klassiekerOp woensdag 27 oktober 2010 16:50 schreef Skylark. het volgende:
[KLB SC #2925] discussies en argumenten
blijft heerlijk om terug te lezen.
quote:Respect volgens mij.Op woensdag 27 oktober 2010 17:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Klinkt leuk! Dat heb ik gemist geloof ik. Waar ging het dan over?
quote:Ja dat wel. Maar na 2 minuten krijg je dat inactief gemeuk.Op woensdag 27 oktober 2010 17:02 schreef fyah het volgende:
[..]
huh? mij lukt het gewoon om youtube links te kijken, of wat bedoel je?
quote:Ohja dat kan je uitzettenOp woensdag 27 oktober 2010 17:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar na 2 minuten krijg je dat inactief gemeuk.
quote:A.Op woensdag 27 oktober 2010 17:04 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
OF
[ afbeelding ]
wie kies je
quote:1Op woensdag 27 oktober 2010 17:04 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
OF
[ afbeelding ]
wie kies je
quote:wat de fuck is datOp woensdag 27 oktober 2010 17:05 schreef fyah het volgende:
[..]
A.
Iedereen die daar een probleem mee heeft komt maar langs
[ afbeelding ]
quote:o fuck jaOp woensdag 27 oktober 2010 17:06 schreef ynuhh het volgende:
Kap eens met hyves, dat mocht toch niet? Straks hebben we weer gezeur.
quote:Die zie ik niet staanOp woensdag 27 oktober 2010 17:04 schreef fyah het volgende:
[..]
Ohja dat kan je uitzettenOp dat knopje helemaal rechtsboven. En dan dat ding uitvinken
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 17:07 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die zie ik niet staan? Iets duidelijker zijn
.
quote:allleen van fokkers niet met de link naar de hyves pagina. Plaatjes wel dacht ik.Op woensdag 27 oktober 2010 17:06 schreef ynuhh het volgende:
Kap eens met hyves, dat mocht toch niet? Straks hebben we weer gezeur.
quote:Alleen foto's die via fok.nl geupload zijn.Op woensdag 27 oktober 2010 17:10 schreef Skylark. het volgende:
Walgelijke regel. Hoe zit het nu precies?
quote:Waarom benaderen vrouwen alles toch zo rationeel? Het is een gevoelskwestie.Op woensdag 27 oktober 2010 17:17 schreef ynuhh het volgende:
Sowieso, wat is de meerwaarde van al die plaatjes. Alsof je wat met de informatie doet wanneer iemand zegt een persoon te doen (). Sla je dat dan op in je databank? Of wat is er het nut van. Wij plaatsen toch ook zelden foto's van mannen?
quote:hallon
quote:Niemand doet iets met deze informatie, waarom heb je dit gepostOp woensdag 27 oktober 2010 17:17 schreef ynuhh het volgende:
Sowieso, wat is de meerwaarde van al die plaatjes. Alsof je wat met de informatie doet wanneer iemand zegt een persoon te doen (). Sla je dat dan op in je databank? Of wat is er het nut van. Wij plaatsen toch ook zelden foto's van mannen?
quote:ik zou wat verder gaan, ik durf dit gedrag gerust WALGELIJK te noemenOp woensdag 27 oktober 2010 17:26 schreef ynuhh het volgende:
Nee, maar er zijn personen hier die van de hoogste daken schreeuwen wanneer hun foto ergens belandt. Of die helemaal anoniem willen blijven. Dan ben ik van mening dat het nogal hypocriet is om wel foto's van anderen te plaatsen.
quote:Die meisjes mogen best mijn foto posten op een forum hoor.Op woensdag 27 oktober 2010 17:26 schreef ynuhh het volgende:
Nee, maar er zijn personen hier die van de hoogste daken schreeuwen wanneer hun foto ergens belandt. Of die helemaal anoniem willen blijven. Dan ben ik van mening dat het nogal hypocriet is om wel foto's van anderen te plaatsen.
quote:Ik vind het ook walgelijk.Op woensdag 27 oktober 2010 17:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik zou wat verder gaan, ik durf dit gedrag gerust WALGELIJK te noemen
quote:Mij ookOp woensdag 27 oktober 2010 17:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die meisjes mogen best mijn foto posten op een forum hoor.
quote:Je hebt het gelezen, dat is al een hele stap.Op woensdag 27 oktober 2010 17:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Niemand doet iets met deze informatie, waarom heb je dit gepost?
quote:Jij bekijkt de meisjes die wij posten, dat vind ik opwindend.Op woensdag 27 oktober 2010 17:30 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Je hebt het gelezen, dat is al een hele stap.
quote:Hangt er vanaf wat je ermee wilt doenOp woensdag 27 oktober 2010 17:30 schreef Lakitu het volgende:
Even tussendoor serieuze vraag14 ja of nee? Kan wel toch :$
quote:wat wil je ermee en hoe oud ben je¿Op woensdag 27 oktober 2010 17:30 schreef Lakitu het volgende:
quote:Dit is het ondermijnen van het bestaansrecht van de SC. MUITERIJ IS HET VERDOMMEOp woensdag 27 oktober 2010 17:17 schreef ynuhh het volgende:
quote:Alleen mee gaan that's it.Op woensdag 27 oktober 2010 17:31 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je ermee wilt doen.
quote:Jou neem ik sowieso niet serieus als het om leeftijden gaat.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 17:32 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dit is het ondermijnen van het bestaansrecht van de SC. MUITERIJ IS HET VERDOMME
quote:BLASPHEMYOp woensdag 27 oktober 2010 17:32 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dit is het ondermijnen van het bestaansrecht van de SC. MUITERIJ IS HET VERDOMME
quote:Meer zou wel te fur gaan nu. ik pak m'n rust
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 17:26 schreef ynuhh het volgende:
quote:Verder zou ik me niet zo druk maken om wat er gepost wordt. De helft van de tijd gaat het ook nergens over en daar doen we dan ook niks mee.Op dinsdag 12 oktober 2010 19:06 schreef Maisnon het volgende:
Ergens ynuhh is er een forum vol met 14 jarige meisjes die ook heel de tijd zeggen 'moet ik de SC weer op om lekkere hunks te vinden' met allemaal foto's van Skylark en Lakitu en Otis
quote:alleen zoenen vriendje meer niet. voor mij danOp woensdag 27 oktober 2010 17:30 schreef Lakitu het volgende:
quote:Interessant. Vertel meerOp woensdag 27 oktober 2010 17:36 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb morgenavond bij wijze van sociaal experiment een date met een 15-jarig meisje.
quote:Het gaat om het idee.Op woensdag 27 oktober 2010 17:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Verder zou ik me niet zo druk maken om wat er gepost wordt. De helft van de tijd gaat het ook nergens over en daar doen we dan ook niks mee.
quote:Nee, ze stuurde een privébericht dat haar vriendje boos zou worden als ze me accepteert.Op woensdag 27 oktober 2010 17:35 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
Ben je nog geaccept chris?
quote:kussen*Op woensdag 27 oktober 2010 17:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
alleen zoenen vriendje meer niet. voor mij dan
quote:
quote:gaan met*Op woensdag 27 oktober 2010 17:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
alleen zoenen vriendje meer niet. voor mij dan
quote:HahahaOp woensdag 27 oktober 2010 17:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ga naar de kermis op de dam, deed ik ook met die 14jarige
quote:verder gaan is pas bij 15 jaar van toepassing
quote:gaan met = zoenen, kkfries.Op woensdag 27 oktober 2010 17:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
verder gaan is pas bij 15 jaar van toepassing
quote:zwijgrecht =$
quote:dat snap ik ook wel jonge TURDFACE
quote:Waarom m'n game stelen dan? Als je dr hosselt heb ik recht op een vriendin van dr.Op woensdag 27 oktober 2010 17:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik had laatst die laki regel nog uitgelegd aan een 15 jarig smatje. Ze moest lachen.
quote:Waar slaat die post dan op jonge KATJANGOp woensdag 27 oktober 2010 17:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
dat snap ik ook wel jonge TURDFACE
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 17:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Meer zou wel te fur gaan nu. ik pak m'n rust
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 17:41 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waar slaat die post dan op jonge KATJANG
quote:kom zaterdag mee indrinken met ons, er zijn 2 vrijgezelle 15-jarigen bij =$Op woensdag 27 oktober 2010 17:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waarom m'n game stelen dan? Als je dr hosselt heb ik recht op een vriendin van dr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |