quote:Niemand doet iets met deze informatie, waarom heb je dit gepostOp woensdag 27 oktober 2010 17:17 schreef ynuhh het volgende:
Sowieso, wat is de meerwaarde van al die plaatjes. Alsof je wat met de informatie doet wanneer iemand zegt een persoon te doen (). Sla je dat dan op in je databank? Of wat is er het nut van. Wij plaatsen toch ook zelden foto's van mannen?
quote:ik zou wat verder gaan, ik durf dit gedrag gerust WALGELIJK te noemenOp woensdag 27 oktober 2010 17:26 schreef ynuhh het volgende:
Nee, maar er zijn personen hier die van de hoogste daken schreeuwen wanneer hun foto ergens belandt. Of die helemaal anoniem willen blijven. Dan ben ik van mening dat het nogal hypocriet is om wel foto's van anderen te plaatsen.
quote:Die meisjes mogen best mijn foto posten op een forum hoor.Op woensdag 27 oktober 2010 17:26 schreef ynuhh het volgende:
Nee, maar er zijn personen hier die van de hoogste daken schreeuwen wanneer hun foto ergens belandt. Of die helemaal anoniem willen blijven. Dan ben ik van mening dat het nogal hypocriet is om wel foto's van anderen te plaatsen.
quote:Ik vind het ook walgelijk.Op woensdag 27 oktober 2010 17:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik zou wat verder gaan, ik durf dit gedrag gerust WALGELIJK te noemen
quote:Mij ookOp woensdag 27 oktober 2010 17:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die meisjes mogen best mijn foto posten op een forum hoor.
quote:Je hebt het gelezen, dat is al een hele stap.Op woensdag 27 oktober 2010 17:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Niemand doet iets met deze informatie, waarom heb je dit gepost?
quote:Jij bekijkt de meisjes die wij posten, dat vind ik opwindend.Op woensdag 27 oktober 2010 17:30 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Je hebt het gelezen, dat is al een hele stap.
quote:Hangt er vanaf wat je ermee wilt doenOp woensdag 27 oktober 2010 17:30 schreef Lakitu het volgende:
Even tussendoor serieuze vraag14 ja of nee? Kan wel toch :$
quote:wat wil je ermee en hoe oud ben je¿Op woensdag 27 oktober 2010 17:30 schreef Lakitu het volgende:
Even tussendoor serieuze vraag14 ja of nee? Kan wel toch :$
quote:Dit is het ondermijnen van het bestaansrecht van de SC. MUITERIJ IS HET VERDOMMEOp woensdag 27 oktober 2010 17:17 schreef ynuhh het volgende:
Sowieso, wat is de meerwaarde van al die plaatjes. Alsof je wat met de informatie doet wanneer iemand zegt een persoon te doen (). Sla je dat dan op in je databank? Of wat is er het nut van. Wij plaatsen toch ook zelden foto's van mannen?
quote:Alleen mee gaan that's it.Op woensdag 27 oktober 2010 17:31 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je ermee wilt doen.
quote:Jou neem ik sowieso niet serieus als het om leeftijden gaat.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 17:32 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dit is het ondermijnen van het bestaansrecht van de SC. MUITERIJ IS HET VERDOMME
quote:BLASPHEMYOp woensdag 27 oktober 2010 17:32 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dit is het ondermijnen van het bestaansrecht van de SC. MUITERIJ IS HET VERDOMME
quote:Meer zou wel te fur gaan nu. ik pak m'n rust
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 17:26 schreef ynuhh het volgende:
quote:Verder zou ik me niet zo druk maken om wat er gepost wordt. De helft van de tijd gaat het ook nergens over en daar doen we dan ook niks mee.Op dinsdag 12 oktober 2010 19:06 schreef Maisnon het volgende:
Ergens ynuhh is er een forum vol met 14 jarige meisjes die ook heel de tijd zeggen 'moet ik de SC weer op om lekkere hunks te vinden' met allemaal foto's van Skylark en Lakitu en Otis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |