quote:Da mag ik wel hoorOp woensdag 27 oktober 2010 13:26 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
speciaal voor jou
quote:HOLY FUCKOp woensdag 27 oktober 2010 16:36 schreef fyah het volgende:
[..]
Da mag ik wel hoor
Ik was ook aan dat zwembad. Bewijs:
[ afbeelding ]
quote:
quote:over dubbele nationaliteiten?
quote:owh, tienertalk. NVM.Op woensdag 27 oktober 2010 16:50 schreef Skylark. het volgende:
[KLB SC #2925] discussies en argumenten
blijft heerlijk om terug te lezen.
quote:rare kopOp woensdag 27 oktober 2010 16:53 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Een 14-jarig smatje uit Spijkenisse voor de argumentatieskills van WD.
quote:Ik kan me er ook nog een heugen waarbij Allure en ik een discussie met jullie hadden. Lang geleden.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 16:42 schreef Just-Maurice het volgende:
Als zij het niet doen, doen wij het wel!![]()
Omdat onze Mascottes Belly & Brain vandaag 1 jaar bestaan, mogen de Fokkers mij (maurice@justeat.nl) voor 17.30 uur een mailtje sturen met daarin:
Naam
Adres
Telefoon
Je krijgt dan een besteltegoed van 15 euro zodat je gratis eten kan bestellen op Just-Eat.nl. Dat is nog eens feest!![]()
Voorwaarden: het besteltegoed is eenmalig per telefoonnummer (kan worden gecheckt).
quote:Klinkt leuk! Dat heb ik gemist geloof ik. Waar ging het dan over?Op woensdag 27 oktober 2010 17:00 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik kan me er ook nog een heugen waarbij Allure en ik een discussie met jullie hadden. Lang geleden.
quote:huh? mij lukt het gewoon om youtube links te kijken, of wat bedoel je?Op woensdag 27 oktober 2010 17:01 schreef reetveter het volgende:
Kankerfok. Nu kan je niet meer filmpjes hier kijken omdat hij dan na 2 minuten weggaat.
quote:Ja een klassiekerOp woensdag 27 oktober 2010 16:50 schreef Skylark. het volgende:
[KLB SC #2925] discussies en argumenten
blijft heerlijk om terug te lezen.
quote:Respect volgens mij.Op woensdag 27 oktober 2010 17:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Klinkt leuk! Dat heb ik gemist geloof ik. Waar ging het dan over?
quote:Ja dat wel. Maar na 2 minuten krijg je dat inactief gemeuk.Op woensdag 27 oktober 2010 17:02 schreef fyah het volgende:
[..]
huh? mij lukt het gewoon om youtube links te kijken, of wat bedoel je?
quote:Ohja dat kan je uitzettenOp woensdag 27 oktober 2010 17:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar na 2 minuten krijg je dat inactief gemeuk.
quote:A.Op woensdag 27 oktober 2010 17:04 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
OF
[ afbeelding ]
wie kies je
quote:1Op woensdag 27 oktober 2010 17:04 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
OF
[ afbeelding ]
wie kies je
quote:wat de fuck is datOp woensdag 27 oktober 2010 17:05 schreef fyah het volgende:
[..]
A.
Iedereen die daar een probleem mee heeft komt maar langs
[ afbeelding ]
quote:o fuck jaOp woensdag 27 oktober 2010 17:06 schreef ynuhh het volgende:
Kap eens met hyves, dat mocht toch niet? Straks hebben we weer gezeur.
quote:Die zie ik niet staanOp woensdag 27 oktober 2010 17:04 schreef fyah het volgende:
[..]
Ohja dat kan je uitzettenOp dat knopje helemaal rechtsboven. En dan dat ding uitvinken
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 17:07 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die zie ik niet staan? Iets duidelijker zijn
.
die
quote:allleen van fokkers niet met de link naar de hyves pagina. Plaatjes wel dacht ik.Op woensdag 27 oktober 2010 17:06 schreef ynuhh het volgende:
Kap eens met hyves, dat mocht toch niet? Straks hebben we weer gezeur.
quote:Alleen foto's die via fok.nl geupload zijn.Op woensdag 27 oktober 2010 17:10 schreef Skylark. het volgende:
Walgelijke regel. Hoe zit het nu precies?
quote:Waarom benaderen vrouwen alles toch zo rationeel? Het is een gevoelskwestie.Op woensdag 27 oktober 2010 17:17 schreef ynuhh het volgende:
Sowieso, wat is de meerwaarde van al die plaatjes. Alsof je wat met de informatie doet wanneer iemand zegt een persoon te doen (). Sla je dat dan op in je databank? Of wat is er het nut van. Wij plaatsen toch ook zelden foto's van mannen?
quote:hallon
quote:Niemand doet iets met deze informatie, waarom heb je dit gepostOp woensdag 27 oktober 2010 17:17 schreef ynuhh het volgende:
Sowieso, wat is de meerwaarde van al die plaatjes. Alsof je wat met de informatie doet wanneer iemand zegt een persoon te doen (). Sla je dat dan op in je databank? Of wat is er het nut van. Wij plaatsen toch ook zelden foto's van mannen?
quote:ik zou wat verder gaan, ik durf dit gedrag gerust WALGELIJK te noemenOp woensdag 27 oktober 2010 17:26 schreef ynuhh het volgende:
Nee, maar er zijn personen hier die van de hoogste daken schreeuwen wanneer hun foto ergens belandt. Of die helemaal anoniem willen blijven. Dan ben ik van mening dat het nogal hypocriet is om wel foto's van anderen te plaatsen.
quote:Die meisjes mogen best mijn foto posten op een forum hoor.Op woensdag 27 oktober 2010 17:26 schreef ynuhh het volgende:
Nee, maar er zijn personen hier die van de hoogste daken schreeuwen wanneer hun foto ergens belandt. Of die helemaal anoniem willen blijven. Dan ben ik van mening dat het nogal hypocriet is om wel foto's van anderen te plaatsen.
quote:Ik vind het ook walgelijk.Op woensdag 27 oktober 2010 17:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik zou wat verder gaan, ik durf dit gedrag gerust WALGELIJK te noemen
quote:Mij ookOp woensdag 27 oktober 2010 17:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die meisjes mogen best mijn foto posten op een forum hoor.
quote:Je hebt het gelezen, dat is al een hele stap.Op woensdag 27 oktober 2010 17:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Niemand doet iets met deze informatie, waarom heb je dit gepost?
quote:Jij bekijkt de meisjes die wij posten, dat vind ik opwindend.Op woensdag 27 oktober 2010 17:30 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Je hebt het gelezen, dat is al een hele stap.
quote:Hangt er vanaf wat je ermee wilt doenOp woensdag 27 oktober 2010 17:30 schreef Lakitu het volgende:
Even tussendoor serieuze vraag14 ja of nee? Kan wel toch :$
quote:wat wil je ermee en hoe oud ben je¿Op woensdag 27 oktober 2010 17:30 schreef Lakitu het volgende:
quote:Dit is het ondermijnen van het bestaansrecht van de SC. MUITERIJ IS HET VERDOMMEOp woensdag 27 oktober 2010 17:17 schreef ynuhh het volgende:
quote:Alleen mee gaan that's it.Op woensdag 27 oktober 2010 17:31 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je ermee wilt doen.
quote:Jou neem ik sowieso niet serieus als het om leeftijden gaat.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 17:32 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dit is het ondermijnen van het bestaansrecht van de SC. MUITERIJ IS HET VERDOMME
quote:BLASPHEMYOp woensdag 27 oktober 2010 17:32 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dit is het ondermijnen van het bestaansrecht van de SC. MUITERIJ IS HET VERDOMME
quote:Meer zou wel te fur gaan nu. ik pak m'n rust
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 17:26 schreef ynuhh het volgende:
quote:Verder zou ik me niet zo druk maken om wat er gepost wordt. De helft van de tijd gaat het ook nergens over en daar doen we dan ook niks mee.Op dinsdag 12 oktober 2010 19:06 schreef Maisnon het volgende:
Ergens ynuhh is er een forum vol met 14 jarige meisjes die ook heel de tijd zeggen 'moet ik de SC weer op om lekkere hunks te vinden' met allemaal foto's van Skylark en Lakitu en Otis
quote:alleen zoenen vriendje meer niet. voor mij danOp woensdag 27 oktober 2010 17:30 schreef Lakitu het volgende:
quote:Interessant. Vertel meerOp woensdag 27 oktober 2010 17:36 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb morgenavond bij wijze van sociaal experiment een date met een 15-jarig meisje.
quote:Het gaat om het idee.Op woensdag 27 oktober 2010 17:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Verder zou ik me niet zo druk maken om wat er gepost wordt. De helft van de tijd gaat het ook nergens over en daar doen we dan ook niks mee.
quote:Nee, ze stuurde een privébericht dat haar vriendje boos zou worden als ze me accepteert.Op woensdag 27 oktober 2010 17:35 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
Ben je nog geaccept chris?
quote:kussen*Op woensdag 27 oktober 2010 17:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
alleen zoenen vriendje meer niet. voor mij dan
quote:
quote:gaan met*Op woensdag 27 oktober 2010 17:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
alleen zoenen vriendje meer niet. voor mij dan
quote:HahahaOp woensdag 27 oktober 2010 17:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ga naar de kermis op de dam, deed ik ook met die 14jarige
quote:verder gaan is pas bij 15 jaar van toepassing
quote:gaan met = zoenen, kkfries.Op woensdag 27 oktober 2010 17:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
verder gaan is pas bij 15 jaar van toepassing
quote:zwijgrecht =$
quote:dat snap ik ook wel jonge TURDFACE
quote:Waarom m'n game stelen dan? Als je dr hosselt heb ik recht op een vriendin van dr.Op woensdag 27 oktober 2010 17:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik had laatst die laki regel nog uitgelegd aan een 15 jarig smatje. Ze moest lachen.
quote:Waar slaat die post dan op jonge KATJANGOp woensdag 27 oktober 2010 17:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
dat snap ik ook wel jonge TURDFACE
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 17:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Meer zou wel te fur gaan nu. ik pak m'n rust
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 17:41 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waar slaat die post dan op jonge KATJANG
quote:kom zaterdag mee indrinken met ons, er zijn 2 vrijgezelle 15-jarigen bij =$Op woensdag 27 oktober 2010 17:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waarom m'n game stelen dan? Als je dr hosselt heb ik recht op een vriendin van dr.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |