quote:Da mag ik wel hoorOp woensdag 27 oktober 2010 13:26 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
speciaal voor jou
quote:HOLY FUCKOp woensdag 27 oktober 2010 16:36 schreef fyah het volgende:
[..]
Da mag ik wel hoor
Ik was ook aan dat zwembad. Bewijs:
[ afbeelding ]
quote:
quote:over dubbele nationaliteiten?
quote:owh, tienertalk. NVM.Op woensdag 27 oktober 2010 16:50 schreef Skylark. het volgende:
[KLB SC #2925] discussies en argumenten
blijft heerlijk om terug te lezen.
quote:rare kopOp woensdag 27 oktober 2010 16:53 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Een 14-jarig smatje uit Spijkenisse voor de argumentatieskills van WD.
quote:Ik kan me er ook nog een heugen waarbij Allure en ik een discussie met jullie hadden. Lang geleden.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 16:42 schreef Just-Maurice het volgende:
Als zij het niet doen, doen wij het wel!![]()
Omdat onze Mascottes Belly & Brain vandaag 1 jaar bestaan, mogen de Fokkers mij (maurice@justeat.nl) voor 17.30 uur een mailtje sturen met daarin:
Naam
Adres
Telefoon
Je krijgt dan een besteltegoed van 15 euro zodat je gratis eten kan bestellen op Just-Eat.nl. Dat is nog eens feest!![]()
Voorwaarden: het besteltegoed is eenmalig per telefoonnummer (kan worden gecheckt).
quote:Klinkt leuk! Dat heb ik gemist geloof ik. Waar ging het dan over?Op woensdag 27 oktober 2010 17:00 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik kan me er ook nog een heugen waarbij Allure en ik een discussie met jullie hadden. Lang geleden.
quote:huh? mij lukt het gewoon om youtube links te kijken, of wat bedoel je?Op woensdag 27 oktober 2010 17:01 schreef reetveter het volgende:
Kankerfok. Nu kan je niet meer filmpjes hier kijken omdat hij dan na 2 minuten weggaat.
quote:Ja een klassiekerOp woensdag 27 oktober 2010 16:50 schreef Skylark. het volgende:
[KLB SC #2925] discussies en argumenten
blijft heerlijk om terug te lezen.
quote:Respect volgens mij.Op woensdag 27 oktober 2010 17:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Klinkt leuk! Dat heb ik gemist geloof ik. Waar ging het dan over?
quote:Ja dat wel. Maar na 2 minuten krijg je dat inactief gemeuk.Op woensdag 27 oktober 2010 17:02 schreef fyah het volgende:
[..]
huh? mij lukt het gewoon om youtube links te kijken, of wat bedoel je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |