quote:Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsIn memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
quote:Ik maak mijn rijst met kippenragout welOp dinsdag 26 oktober 2010 21:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat ik geen kokos lust
quote:Dat klinkt wel interessant, behalve het paddenstoelen gedeelteOp dinsdag 26 oktober 2010 21:42 schreef Muck het volgende:
[..]
tuurlijk
hoe klonk die pompoensoep en risotto?
quote:Goede ragout,Op dinsdag 26 oktober 2010 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik maak mijn rijst met kippenragout wel![]()
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 21:44 schreef suikertaartje het volgende:
Muck, die risotto was toch met paddestoelen?
quote:risotto met kip en erwtjes?Op dinsdag 26 oktober 2010 21:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat klinkt wel interessant, behalve het paddenstoelen gedeelte
quote:padden stoelenOp dinsdag 26 oktober 2010 21:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat klinkt wel interessant, behalve het paddenstoelen gedeelte
quote:Haha. En worteltjes.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Goede ragout,
[..]
[..]
risotto met kip en erwtjes?
quote:Oeh dat is ook goedOp dinsdag 26 oktober 2010 21:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Goede ragout,
[..]
[..]
risotto met kip en erwtjes?
quote:2 dingen waar ik kots nijgingen van krijg, paddo's en kokos
quote:TeringOp dinsdag 26 oktober 2010 21:43 schreef zwitsaljongetje het volgende:
Wie zei er hier eits over zwitsal en fout?
quote:Ik mag van de FA's niets meer aan het kookboek doenOp dinsdag 26 oktober 2010 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
Muck ik had mijn recept in het kookboek gegooidheb je het gezien?
Als er iets niet goed aan is wil ik het wel editten
quote:ja echt heh
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 21:43 schreef zwitsaljongetje het volgende:
Wie zei er hier eits over zwitsal en fout?
quote:OhOp dinsdag 26 oktober 2010 21:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik mag van de FA's niets meer aan het kookboek doen
quote:God mag het weten...
quote:Een jongen die heel erg van Zwitsal houdt
quote:sowieso fokOp dinsdag 26 oktober 2010 21:52 schreef Muck het volgende:
[..]
God mag het weten...
daarom ben ik ook gestopt als sportcrew. Ik vertikte het om ooit nog wat voor FOK! te doen
quote:Ja maar toch kloon en ik wist eerst wie zwitsaljongetje ook was maar ik ben het een beetje kwijtOp dinsdag 26 oktober 2010 21:52 schreef zwitsaljongetje het volgende:
[..]
Een jongen die heel erg van Zwitsal houdt
quote:Nog geen 2 min al een topic kill noemenOp dinsdag 26 oktober 2010 21:55 schreef PeZu het volgende:
topic kill, van sneltreinvaart tot stilstand
quote:Ik weet het welOp dinsdag 26 oktober 2010 21:55 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja maar toch kloon en ik wist eerst wie zwitsaljongetje ook was maar ik ben het een beetje kwijt
quote:met het tempo van net vergeleken wel jaOp dinsdag 26 oktober 2010 21:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nog geen 2 min al een topic kill noemen
quote:Inderdaad maar ja als je de hele tijd op F5 drukt lijken die 2 minuten heel lang natuurlijk.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nog geen 2 min al een topic kill noemen
quote:hihihi joh
quote:jammer dat het zo gelopen isOp dinsdag 26 oktober 2010 21:52 schreef Muck het volgende:
[..]
God mag het weten...
daarom ben ik ook gestopt als sportcrew. Ik vertikte het om ooit nog wat voor FOK! te doen
quote:Ik heb anders vandaag wel wat gewonnen hoor
quote:ik was even in gesprek met mijn moeder op msnOp dinsdag 26 oktober 2010 21:55 schreef PeZu het volgende:
quote:goed heOp dinsdag 26 oktober 2010 21:55 schreef PeZu het volgende:
quote:houwnie? is dat jij?
quote:dat gaat vanzelf nu hehOp dinsdag 26 oktober 2010 21:57 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Inderdaad maar ja als je de hele tijd op F5 drukt lijken die 2 minuten heel lang natuurlijk.
quote:Ik ook
quote:Maar toch, ik vond het meer een adem pauze dan een killOp dinsdag 26 oktober 2010 21:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
met het tempo van net vergeleken wel ja
quote:Ik ben houwnie, heel nie
quote:Niet zo sjago bamboe beertje
quote:die aflevering van dexter met al die dee dee's: send in the clonesOp dinsdag 26 oktober 2010 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
Ah jaaa, laten we de kloons uit de kast halen
quote:Dan moet ik er eerst eentje aan makenOp dinsdag 26 oktober 2010 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
quote:de mijne weet niet eens hoe een computer aan moetOp dinsdag 26 oktober 2010 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik was even in gesprek met mijn moeder op msn
Ken je dat: het hele gesprek bestaat uit smileys omdat het mens te lui is om ze te een code te geven waardoor je ieder smiley moet gaan ontcijferen
Juist ja
quote:Dat was niet sjago bedoelt lief zwitsaljongetjeOp dinsdag 26 oktober 2010 21:58 schreef zwitsaljongetje het volgende:
[..]
Ik ben houwnie, heel nie![]()
[..]
Niet zo sjago bamboe beertje
quote:dee dee, mimi, lee lee, stay out of my laboratoryOp dinsdag 26 oktober 2010 21:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
die aflevering van dexter met al die dee dee's: send in the clones
quote:ik adem wel iets vaker dan 1 kee rper 2 minuten, ik ben geen parelduiker ofzoOp dinsdag 26 oktober 2010 21:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ook
[..]
Maar toch, ik vond het meer een adem pauze dan een kill
quote:Dat was een hintOp dinsdag 26 oktober 2010 22:00 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat was niet sjago bedoelt lief zwitsaljongetje
quote:Oh volgens mij heb ik er ook nog 3 ofzoOp dinsdag 26 oktober 2010 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
quote:mja wees blij, ik ben allang al blij dat ze niet belt.... dan zit ik echt een uurtje ruim op de bank ja/nee/oke/goh/johOp dinsdag 26 oktober 2010 21:59 schreef Muck het volgende:
[..]
de mijne weet niet eens hoe een computer aan moet
godzijdank
quote:ja maar je kan het ook nog handmatig doen.
quote:Oehhhhhhh, what does this button doooooOp dinsdag 26 oktober 2010 22:00 schreef Muck het volgende:
[..]
dee dee, mimi, lee lee, stay out of my laboratory
quote:Niet?Op dinsdag 26 oktober 2010 22:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik adem wel iets vaker dan 1 kee rper 2 minuten, ik ben geen parelduiker ofzo_!
quote:mja handmatig, daar ben ik geen fan vanOp dinsdag 26 oktober 2010 22:01 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ja maar je kan het ook nog handmatig doen.
quote:Okee coolOp dinsdag 26 oktober 2010 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Dat is echt kutOp dinsdag 26 oktober 2010 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar nu heeft ze niet zulk leuk nieuws... mijn oma gaat niet zo goed
quote:*proest*Op dinsdag 26 oktober 2010 22:02 schreef PeZu het volgende:
mja handmatig, daar ben ik geen fan van_!
quote:Nou ik heb iemand een pm gestuurd en ben nog in afwachting van antwoord. En die hint begrijp ik niet maar ik ben een beetje domOp dinsdag 26 oktober 2010 22:01 schreef zwitsaljongetje het volgende:
[..]
Dat was een hint![]()
Weet je het al?
quote:Dat is zeker geen leuk nieuws-O-Op dinsdag 26 oktober 2010 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh volgens mij heb ik er ook nog 3 ofzo
[..]
mja wees blij, ik ben allang al blij dat ze niet belt.... dan zit ik echt een uurtje ruim op de bank ja/nee/oke/goh/joh
Maar nu heeft ze niet zulk leuk nieuws... mijn oma gaat niet zo goed
quote:Ik heb voor deze UI heel lang dee dee gehadOp dinsdag 26 oktober 2010 22:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oehhhhhhh, what does this button dooooo![]()
[..]
quote:Een iemand begon daarmee, bamboe beertje te ropeen dan hehOp dinsdag 26 oktober 2010 22:03 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou ik heb iemand een pm gestuurd en ben nog in afwachting van antwoord. En die hint begrijp ik niet maar ik ben een beetje dom
quote:oeh taart, daar ben ik wel fan van
quote:CoolOp dinsdag 26 oktober 2010 22:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb voor deze UI heel lang dee dee gehad
quote:Je laat het liever door een ander doen bedoel je?Op dinsdag 26 oktober 2010 22:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja handmatig, daar ben ik geen fan van_!
quote:nah ik ben vrij nuchter, en hoe lief mijn oma is... ik heb niet zoveel met dat mensje, net als mijn opa...Maar voor mijn moeder is het natuurlijk wel kut...
quote:Kwartje is gevallenOp dinsdag 26 oktober 2010 22:04 schreef zwitsaljongetje het volgende:
[..]
Een iemand begon daarmee, bamboe beertje te ropeen dan heh
quote:Ja knufkusOp dinsdag 26 oktober 2010 22:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nah ik ben vrij nuchter, en hoe lief mijn oma is... ik heb niet zoveel met dat mensje, net als mijn opa...Maar voor mijn moeder is het natuurlijk wel kut...
En dat doet mij dan natuurlijk ook wel weer heel erg veel zeer
quote:euromuntje dan.
quote:gaat lekkerOp dinsdag 26 oktober 2010 22:08 schreef PeZu het volgende:
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 22:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
oeh taart, daar ben ik wel fan van
ik ben dan ook vet lekker !
Dan wil ik jou
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 22:08 schreef PeZu het volgende:
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 22:04 schreef PeZu het volgende:
oeh taart, daar ben ik wel fan van
ik ben dan ook vet lekker !
Dan wil ik jou
quote:bij mij knipperen de knopjes zo ook het quoteknopje
quote:heb je dat vaker, dat je knopjes ineens niet meer kunt vinden?
quote:MelktaartjeOp dinsdag 26 oktober 2010 22:10 schreef MPG het volgende:
Nou kan ik niet meer kiezen![]()
Suikertaartje.... of Carameltaartje.... ???
quote:knopjes vind ik altijd wel goed, plekjes ookOp dinsdag 26 oktober 2010 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heb je dat vaker, dat je knopjes ineens niet meer kunt vinden?
quote:Ikke niet, neem ze gewoon allebijOp dinsdag 26 oktober 2010 22:10 schreef MPG het volgende:
quote:Of eh...hoiOp dinsdag 26 oktober 2010 22:10 schreef MPG het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 22:10 schreef MPG het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:De mijne zo duurt wat langerOp dinsdag 26 oktober 2010 22:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ff lekker een powernappie gedaan
quote:dat is iets anders
quote:de mijne niet
quote:dat zeg ik niet
quote:Ik zei al hoi
quote:slaap lekker snoetje
quote:trusten beertje
quote:Is voor mij ook beter maar geen zinOp dinsdag 26 oktober 2010 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
slaap lekker snoetje![]()
eigenlijk moet ik dat ook doen...
quote:waarom doe je dat dan nietquote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 22:17 schreef Panda72 het volgende:
slapen morgen weer vroeg op
slaap lekker snoetje
eigenlijk moet ik dat ook doen...
quote:quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 22:19 schreef PeZu het volgende:
waarom doe je dat dan niet
kweetniet..
quote:douche ze Lovely en tot morgenOp dinsdag 26 oktober 2010 22:23 schreef LovelyLady het volgende:
Lieverdjes ik gaat eens lekker douchen en ik spreek jullie vast morgen wel weer![]()
quote:Slaap lekkerOp dinsdag 26 oktober 2010 22:23 schreef LovelyLady het volgende:
Lieverdjes ik gaat eens lekker douchen en ik spreek jullie vast morgen wel weer![]()
quote:Trusten!Op dinsdag 26 oktober 2010 22:23 schreef LovelyLady het volgende:
quote:lekker
quote:Slaap lekker LL en geniet van je doucheOp dinsdag 26 oktober 2010 22:23 schreef LovelyLady het volgende:
quote:enferOp dinsdag 26 oktober 2010 22:25 schreef Enfermera het volgende:
Benk weerDie film is saai
[..]
Trusten!
quote:trusten muckie :wOp dinsdag 26 oktober 2010 22:25 schreef Muck het volgende:
Ik ga nog even verder fröbelen aan mijn sjaal en dan duik ik mijn bedje in
[ afbeelding ]
quote:Slaap lekker MuckOp dinsdag 26 oktober 2010 22:25 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
quote:LiefOp dinsdag 26 oktober 2010 22:25 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Slaap lekker lieve MarijkeOp dinsdag 26 oktober 2010 22:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
moeDus ik ga ook maar slapen
Trusten lieve mensen
quote:trusteOp dinsdag 26 oktober 2010 22:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
Trusten lieve mensen
quote:danny heeft het alweer gemaakt
quote:trusten marijke :wOp dinsdag 26 oktober 2010 22:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
Trusten lieve mensen
quote:welke bug?Op dinsdag 26 oktober 2010 22:29 schreef PeZu het volgende:
ja door die bug moet ik terug naar bagger, wat lelijk, wat irri geen auto refresh![]()
[..]
truste
quote:In chrome waren alle knopje sweg, edit, quote etc
quote:verwarming aanzettenOp dinsdag 26 oktober 2010 22:40 schreef zwitsaljongetje het volgende:
Met wie mag ik mee douchen zo![]()
ZwJ heeft het koud
quote:ik moet nog douchen...Op dinsdag 26 oktober 2010 22:40 schreef zwitsaljongetje het volgende:
Met wie mag ik mee douchen zo![]()
ZwJ heeft het koud
quote:ik heb IE en FF dus geen last van gehadOp dinsdag 26 oktober 2010 22:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
In chrome waren alle knopje sweg, edit, quote etc
quote:Ik verkies ervoor om te gaan douchen met een schone dame of jonkvrouw
quote:Opera doet het ook goed tot zo verOp dinsdag 26 oktober 2010 22:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb IE en FF dus geen last van gehad
quote:Zoals deze schone deerne dus
quote:dat ook
quote:en als die er niet zijnOp dinsdag 26 oktober 2010 22:42 schreef zwitsaljongetje het volgende:
[..]
Ik verkies ervoor om te gaan douchen met een schone dame of jonkvrouw
quote:ja wat heb ik daar nu aanOp dinsdag 26 oktober 2010 22:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb IE en FF dus geen last van gehad
quote:ja, naast dat ik geen parelduiker ben, ben ik ook geen ijsbeer
quote:Zo schoon ben ik nu niet hoorOp dinsdag 26 oktober 2010 22:43 schreef zwitsaljongetje het volgende:
Zoals deze schone deerne dus![]()
Roep je me als je gaat?
quote:Welke vrouw zegt er nu nee tegen Zwitsal onder een warme douche met deze temperaturen buiten?
quote:Ik ook niet, heb alleen maar een goede doorbloedingOp dinsdag 26 oktober 2010 22:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja wat heb ik daar nu aan_!
[..]
ja, naast dat ik geen parelduiker ben, ben ik ook geen ijsbeer
quote:Waarom zou je anders ook onder de douche gaanOp dinsdag 26 oktober 2010 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zo schoon ben ik nu niet hoor![]()
quote:Schone als een aantrekklijk voor het oogOp dinsdag 26 oktober 2010 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zo schoon ben ik nu niet hoor![]()
Maar ik zal roepen
quote:Geen commentaar.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:44 schreef Trevland het volgende:
Waarom zou je anders ook onder de douche gaan
quote:jij bent ook niet steeds hier
quote:Ook dat...Op dinsdag 26 oktober 2010 22:45 schreef zwitsaljongetje het volgende:
[..]
Schone als een aantrekklijk voor het oog
quote:ja ik ben dood van binnen jaOp dinsdag 26 oktober 2010 22:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb alleen maar een goede doorbloeding
[..]
Waarom zou je anders ook onder de douche gaan
quote:jij bent nog ouder dan ikOp dinsdag 26 oktober 2010 22:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik ben dood van binnen ja_!
maar wat wil je ik kom uit 1813
quote:Toen was het nog veel kouder dus wat zeur je nu dan?Op dinsdag 26 oktober 2010 22:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
quote:Valt me nog mee dat je niet zegt omdat het gewoon lekker is
quote:NUUT. Zie je mij nu dan? Nee. Dus.
quote:Zo, fossielOp dinsdag 26 oktober 2010 22:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
quote:Veel kouder? Nee man en ik kan het wetenOp dinsdag 26 oktober 2010 22:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Toen was het nog veel kouder dus wat zeur je nu dan?
[..]
Valt me nog mee dat je niet zegt omdat het gewoon lekker is![]()
quote:als hij uit 1813 komt wel
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
NUUT. Zie je mij nu dan? Nee. Dus.
quote:Bijna wel, want ik ga zo...
quote:ja en nu pas begin ik sporen van ontbinding te vertonen
quote:jups
quote:Ik sta klaarOp dinsdag 26 oktober 2010 22:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bijna wel, want ik ga zo...
quote:Ach man toen had je nog geen broeikas effect dus kouder, als je die idioten moet gelovenOp dinsdag 26 oktober 2010 22:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
Veel kouder? Nee man en ik kan het weten
quote:Nu pas?Op dinsdag 26 oktober 2010 22:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en nu pas begin ik sporen van ontbinding te vertonen![]()
[..]
jups
quote:lees je in zou ik zeggenOp dinsdag 26 oktober 2010 22:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ach man toen had je nog geen broeikas effect dus kouder, als je die idioten moet geloven
quote:ja de artsen staan voor een raadsel vandaar ook dat het allemaal lang duurt
quote:Het zou wel een tijd hebben geduurd voordat er bacteriën waren die jou chemische lichaam kunnen ontbindenOp dinsdag 26 oktober 2010 22:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
lees je in zou ik zeggen![]()
[..]
ja de artsen staan voor een raadsel vandaar ook dat het allemaal lang duurt
quote:chemisch? in elk lichaam vinden er wel chemische reacties plaats maar ik ben puur natuurOp dinsdag 26 oktober 2010 22:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het zou wel een tijd hebben geduurd voordat er bacteriën waren die jou chemische lichaam kunnen ontbinden
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 22:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het zou wel een tijd hebben geduurd voordat er bacteriën waren die jou chemische lichaam kunnen ontbinden
quote:ja veel dommer vind je posts niet meer heden ten dage
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 22:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Enfe![]()
Hoe was de film? en welke heb je gekeken?
quote:Ik ga mee want ZwJ heeft het koud
quote:vieze taartendiefOp dinsdag 26 oktober 2010 22:59 schreef zwitsaljongetje het volgende:
[..]
Ik ga mee want ZwJ heeft het koud
quote:Wist ik toch, kom gauwOp dinsdag 26 oktober 2010 22:59 schreef zwitsaljongetje het volgende:
Ik ga mee want ZwJ heeft het koud
quote:Ok
quote:wil je mee?
quote:slaap ze trevOp dinsdag 26 oktober 2010 22:55 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga pitten
Slaap lekker Allemaal en droom fijn![]()
![]()
quote:zie post hierbovenOp dinsdag 26 oktober 2010 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wil je mee?
jij en Zwitsal en douchen
quote:dadelijk
quote:ja ik zag het
quote:wist ik
quote:is dat zoOp dinsdag 26 oktober 2010 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
800.000 mannen hebben een erectiestoornis.
Wel grappig dat dan juist vrouwen zich druk maken in de campagne "geen smoesjes meer"
quote:hij valt nu pas opOp dinsdag 26 oktober 2010 23:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
niemand zegt er iets van mijn nieuwe halloween ava
quote:ik wil dat al de hele tijd, maar ik vergeet het steedsOp dinsdag 26 oktober 2010 23:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
quote:reclames moet je niet geloven
quote:Beter kijken dan
quote:jij had het tenminste nog gezienOp dinsdag 26 oktober 2010 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik wil dat al de hele tijd, maar ik vergeet het steeds
quote:
quote:IK ZIT ME DE HELE DAG AL KAPOT TE ERGEREN AAN DAT DINGOp dinsdag 26 oktober 2010 23:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
quote:
quote:
quote:dat kan lekker nietOp dinsdag 26 oktober 2010 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
IK ZIT ME DE HELE DAG AL KAPOT TE ERGEREN AAN DAT DING
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 23:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
jij had het tenminste nog gezien![]()
quote:de kleuren zijn hetzelfde, het is niet als dat je vriendin in eens met groen/paars haar thuiskomt, subtiel verschil dit
quote:dat is triestOp dinsdag 26 oktober 2010 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:En dat zeg je niet ffOp dinsdag 26 oktober 2010 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:vanaf 16.00 uur heb ik hem pas verandert
quote:vriend
quote:jonge sinds toen dan gewoon poepchineesOp dinsdag 26 oktober 2010 23:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vanaf 16.00 uur heb ik hem pas verandert
quote:slaap ze ferbOp dinsdag 26 oktober 2010 23:10 schreef Ferb het volgende:
Hm,
Ik ga ook maar eens slapen![]()
![]()
Truste iedereen![]()
quote:Twas n grappie
quote:Trusten!Op dinsdag 26 oktober 2010 23:10 schreef Ferb het volgende:
Hm,
Ik ga ook maar eens slapen![]()
![]()
Truste iedereen![]()
quote:de liefde straalt er vanafOp dinsdag 26 oktober 2010 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jonge sinds toen dan gewoon poepchinees
quote:dat is waarOp dinsdag 26 oktober 2010 23:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
de kleuren zijn hetzelfde, het is niet als dat je vriendin in eens met groen/paars haar thuiskomt, subtiel verschil dit
quote:toen was hij ook pas klaarOp dinsdag 26 oktober 2010 23:13 schreef suikertaartje het volgende:
Dan leek het om 16:00 nog ochtend..
Je postte iets in de buurt van Ferb en toen viel hij me op
quote:slaap ze ST
quote:ik moet me hoofd nog scheren en douchenOp dinsdag 26 oktober 2010 23:16 schreef PeZu het volgende:
* PeZuis ook even douchen maar niet slapen
quote:ja ik ook maar dat doe ik vd week welOp dinsdag 26 oktober 2010 23:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik moet me hoofd nog scheren en douchen
quote:heb ik voor de rest van de week geen tijd meer voorOp dinsdag 26 oktober 2010 23:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik ook maar dat doe ik vd week wel
quote:ik heb alle tijd van de wereldOp dinsdag 26 oktober 2010 23:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb ik voor de rest van de week geen tijd meer voor
quote:geloof mij maar dat ik het gewoon heb, ik hoef er namelijk geen mallemoer voor te doen
quote:dan mag je dat hier proberen
quote:jij werkt niet
quote:wat dacht je ik kom uit 1813, ik ben al lang met pensioen
quote:wheheheOp dinsdag 26 oktober 2010 23:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat dacht je ik kom uit 1813, ik ben al lang met pensioen
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 23:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
geloof mij maar dat ik het gewoon heb, ik hoef er namelijk geen mallemoer voor te doen
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 23:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan mag je dat hier proberen
quote:Ik dacht dat je aan het ontbinden was.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat dacht je ik kom uit 1813, ik ben al lang met pensioen
quote:ja kan dat dan niet samen ontbinden en pensioen hebbenOp dinsdag 26 oktober 2010 23:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
[..]
[..]
Ik dacht dat je aan het ontbinden was.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 23:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja kan dat dan niet samen ontbinden en pensioen hebben
quote:ik ook, ik moet helemaal naar de arena toe, hapje etem wat drinken, voetbal kijken en drinken en weer terug
quote:je gaat naar Ajax kijkenOp dinsdag 26 oktober 2010 23:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ook, ik moet helemaal naar de arena toe, hapje etem wat drinken, voetbal kijken en drinken en weer terug
quote:jups en nopeOp dinsdag 26 oktober 2010 23:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je gaat naar Ajax kijken![]()
dan kijk je iig niet naar voetbal
quote:douche ze pezu
quote:Dat weet ik niet, zo oud ben ik nog nietOp dinsdag 26 oktober 2010 23:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja kan dat dan niet samen ontbinden en pensioen hebben
quote:Zozo, vroeg voor jouw doen!Op dinsdag 26 oktober 2010 23:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
morgen heb ik het druk
vroeg eruit om 12 uur al beginnen
quote:doucheze
quote:idd
quote:Soms moet dat ja.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd
maar als ik alles op tijd klaar wil hebben zal ik wel moeten
quote:Neehoor, ik ben er nog
quote:tip: ga nietOp dinsdag 26 oktober 2010 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
ikmoet morgen eerst naar de tandarts en dan werken. Zin in geen van beide.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 23:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Soms moet dat ja.
[..]
Neehoor, ik ben er nog![]()
quote:GMTA
quote:dat was snel
quote:ach, binnen 24 uur na nu is het allemaal allang voorbij
quote:ik zit in mijn dikke grote badjas te fokken heh
quote:dat is wel te hopenOp dinsdag 26 oktober 2010 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ach, binnen 24 uur na nu is het allemaal allang voorbij
quote:Nou ja voorlopig dan toch
quote:bij de tandarts weet je het maar nooit
quote:ik kan dadelijk eindelijk weer douchenOp dinsdag 26 oktober 2010 23:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zit in mijn dikke grote badjas te fokken heh_!
bovendien had ik om 15 ook al gedoucht
quote:ik moet ook nog steeds gaanOp dinsdag 26 oktober 2010 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja voorlopig dan toch
komende tijd zal ik nog wel een paar keer naar de tandarts moeten en zo.
quote:trusten fles
quote:ja doei
quote:that sucksOp dinsdag 26 oktober 2010 23:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik kan dadelijk eindelijk weer douchen![]()
de verwarmingsketel was stuk dus geen warm water
quote:series en films moet je kuiken en dan kijken wanneer je wilOp dinsdag 26 oktober 2010 23:55 schreef Enfermera het volgende:
Hm, wat zal ik straks eens gaan kijken..
Na 12en is er niks fatsoenlijks meer op tv.
quote:vertel mij watOp dinsdag 26 oktober 2010 23:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
that sucks![]()
ik had dat keer in de winter icm een gierige huisbaas, een week geen warm water![]()
daarna de hele winter de kamer tot sauna opgestookt was toch all-in
quote:ftw satelietOp dinsdag 26 oktober 2010 23:55 schreef Enfermera het volgende:
Hm, wat zal ik straks eens gaan kijken..
Na 12en is er niks fatsoenlijks meer op tv.
quote:prutserOp dinsdag 26 oktober 2010 23:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vertel mij wat![]()
lag niet aan de huisbaas de monteur kon niet eerder
quote:Ja, ik heb ook nog genoeg gedownload staan. Maar ik wilde ook nog ik hou van holland en project runway kijken, via rtl gemist, maar dat deed ie vanmiddag nietOp dinsdag 26 oktober 2010 23:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
series en films moet je kuiken en dan kijken wanneer je wil
quote:kennelijk niet hij heeft het nogal druk
quote:dat zuigt, ik heb het ingebouwd in mijn tv zitten rtl, sbs nos gemist maar dat loopt altijd hopeloos achterOp dinsdag 26 oktober 2010 23:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook nog genoeg gedownload staan. Maar ik wilde ook nog ik hou van holland en project runway kijken, via rtl gemist, maar dat deed ie vanmiddag niet
quote:ik heb iets van 5000 kanalen er is vast wel ergens iets op
quote:wel, als hij beter was dan had hij altijd tijd want tijd maak je heb ik geleerd van zuster merel en een goede monteur kan alles makenOp dinsdag 26 oktober 2010 23:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kennelijk niet hij heeft het nogal druk
quote:onderhoud moet er ook gebeuren aan ketelsOp dinsdag 26 oktober 2010 23:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
wel, als hij beter was dan had hij altijd tijd want tijd maak je heb ik geleerd van zuster merel en een goede monteur kan alles maken
quote:Nice. Ja, ik heb gewoon een HDMI ingang in mn laptop dus ik had vanmiddag mn laptop aan de tv gegooid, maar toen ging die site om de paar minuten bufferenOp dinsdag 26 oktober 2010 23:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat zuigt, ik heb het ingebouwd in mijn tv zitten rtl, sbs nos gemist maar dat loopt altijd hopeloos achter
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 23:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb iets van 5000 kanalen er is vast wel ergens iets op
quote:klein probleem is dat je wel even aan het zoeken bent eer je iets leuks hebt gevonden
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 00:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klein probleem is dat je wel even aan het zoeken bent eer je iets leuks hebt gevonden
quote:dat welOp woensdag 27 oktober 2010 00:03 schreef PeZu het volgende:
5000 kanalen en nog steeds geen mallemoer op tv
quote:Wel 767 kanalen porno maar dat heb je na 4 minuten ook wel gezienOp woensdag 27 oktober 2010 00:03 schreef PeZu het volgende:
5000 kanalen en nog steeds geen mallemoer op tv
quote:ik heb ook 350 kanalen en de tv staat altijd op de media serverOp woensdag 27 oktober 2010 00:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat wel![]()
alleen is de tv nou in beslag genomen door me vrouwtje
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 00:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat wel![]()
alleen is de tv nou in beslag genomen door me vrouwtje
quote:Me2Op woensdag 27 oktober 2010 00:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb ook 350 kanalen en de tv staat altijd op de media server_!
ik haat reclames
quote:iddOp woensdag 27 oktober 2010 00:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel 767 kanalen porno maar dat heb je na 4 minuten ook wel gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |