quote:Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsIn memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
quote:Ik maak mijn rijst met kippenragout welOp dinsdag 26 oktober 2010 21:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat ik geen kokos lust
quote:Dat klinkt wel interessant, behalve het paddenstoelen gedeelteOp dinsdag 26 oktober 2010 21:42 schreef Muck het volgende:
[..]
tuurlijk
hoe klonk die pompoensoep en risotto?
quote:Goede ragout,Op dinsdag 26 oktober 2010 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik maak mijn rijst met kippenragout wel![]()
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 21:44 schreef suikertaartje het volgende:
Muck, die risotto was toch met paddestoelen?
quote:risotto met kip en erwtjes?Op dinsdag 26 oktober 2010 21:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat klinkt wel interessant, behalve het paddenstoelen gedeelte
quote:padden stoelenOp dinsdag 26 oktober 2010 21:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat klinkt wel interessant, behalve het paddenstoelen gedeelte
quote:Haha. En worteltjes.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Goede ragout,
[..]
[..]
risotto met kip en erwtjes?
quote:Oeh dat is ook goedOp dinsdag 26 oktober 2010 21:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Goede ragout,
[..]
[..]
risotto met kip en erwtjes?
quote:2 dingen waar ik kots nijgingen van krijg, paddo's en kokos
quote:TeringOp dinsdag 26 oktober 2010 21:43 schreef zwitsaljongetje het volgende:
Wie zei er hier eits over zwitsal en fout?
quote:Ik mag van de FA's niets meer aan het kookboek doenOp dinsdag 26 oktober 2010 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
Muck ik had mijn recept in het kookboek gegooidheb je het gezien?
Als er iets niet goed aan is wil ik het wel editten
quote:ja echt heh
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 21:43 schreef zwitsaljongetje het volgende:
Wie zei er hier eits over zwitsal en fout?
quote:OhOp dinsdag 26 oktober 2010 21:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik mag van de FA's niets meer aan het kookboek doen
quote:God mag het weten...
quote:Een jongen die heel erg van Zwitsal houdt
quote:sowieso fokOp dinsdag 26 oktober 2010 21:52 schreef Muck het volgende:
[..]
God mag het weten...
daarom ben ik ook gestopt als sportcrew. Ik vertikte het om ooit nog wat voor FOK! te doen
quote:Ja maar toch kloon en ik wist eerst wie zwitsaljongetje ook was maar ik ben het een beetje kwijtOp dinsdag 26 oktober 2010 21:52 schreef zwitsaljongetje het volgende:
[..]
Een jongen die heel erg van Zwitsal houdt
quote:Nog geen 2 min al een topic kill noemenOp dinsdag 26 oktober 2010 21:55 schreef PeZu het volgende:
topic kill, van sneltreinvaart tot stilstand
quote:Ik weet het welOp dinsdag 26 oktober 2010 21:55 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja maar toch kloon en ik wist eerst wie zwitsaljongetje ook was maar ik ben het een beetje kwijt
quote:met het tempo van net vergeleken wel jaOp dinsdag 26 oktober 2010 21:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nog geen 2 min al een topic kill noemen
quote:Inderdaad maar ja als je de hele tijd op F5 drukt lijken die 2 minuten heel lang natuurlijk.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nog geen 2 min al een topic kill noemen
quote:hihihi joh
quote:jammer dat het zo gelopen isOp dinsdag 26 oktober 2010 21:52 schreef Muck het volgende:
[..]
God mag het weten...
daarom ben ik ook gestopt als sportcrew. Ik vertikte het om ooit nog wat voor FOK! te doen
quote:Ik heb anders vandaag wel wat gewonnen hoor
quote:ik was even in gesprek met mijn moeder op msnOp dinsdag 26 oktober 2010 21:55 schreef PeZu het volgende:
quote:goed heOp dinsdag 26 oktober 2010 21:55 schreef PeZu het volgende:
quote:houwnie? is dat jij?
quote:dat gaat vanzelf nu hehOp dinsdag 26 oktober 2010 21:57 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Inderdaad maar ja als je de hele tijd op F5 drukt lijken die 2 minuten heel lang natuurlijk.
quote:Ik ook
quote:Maar toch, ik vond het meer een adem pauze dan een killOp dinsdag 26 oktober 2010 21:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
met het tempo van net vergeleken wel ja
quote:Ik ben houwnie, heel nie
quote:Niet zo sjago bamboe beertje
quote:die aflevering van dexter met al die dee dee's: send in the clonesOp dinsdag 26 oktober 2010 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
Ah jaaa, laten we de kloons uit de kast halen
quote:Dan moet ik er eerst eentje aan makenOp dinsdag 26 oktober 2010 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
quote:de mijne weet niet eens hoe een computer aan moetOp dinsdag 26 oktober 2010 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik was even in gesprek met mijn moeder op msn
Ken je dat: het hele gesprek bestaat uit smileys omdat het mens te lui is om ze te een code te geven waardoor je ieder smiley moet gaan ontcijferen
Juist ja
quote:Dat was niet sjago bedoelt lief zwitsaljongetjeOp dinsdag 26 oktober 2010 21:58 schreef zwitsaljongetje het volgende:
[..]
Ik ben houwnie, heel nie![]()
[..]
Niet zo sjago bamboe beertje
quote:dee dee, mimi, lee lee, stay out of my laboratoryOp dinsdag 26 oktober 2010 21:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
die aflevering van dexter met al die dee dee's: send in the clones
quote:ik adem wel iets vaker dan 1 kee rper 2 minuten, ik ben geen parelduiker ofzoOp dinsdag 26 oktober 2010 21:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ook
[..]
Maar toch, ik vond het meer een adem pauze dan een kill
quote:Dat was een hintOp dinsdag 26 oktober 2010 22:00 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat was niet sjago bedoelt lief zwitsaljongetje
quote:Oh volgens mij heb ik er ook nog 3 ofzoOp dinsdag 26 oktober 2010 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
quote:mja wees blij, ik ben allang al blij dat ze niet belt.... dan zit ik echt een uurtje ruim op de bank ja/nee/oke/goh/johOp dinsdag 26 oktober 2010 21:59 schreef Muck het volgende:
[..]
de mijne weet niet eens hoe een computer aan moet
godzijdank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |