quote:Een jongen die heel erg van Zwitsal houdt
quote:sowieso fokOp dinsdag 26 oktober 2010 21:52 schreef Muck het volgende:
[..]
God mag het weten...
daarom ben ik ook gestopt als sportcrew. Ik vertikte het om ooit nog wat voor FOK! te doen
quote:Ja maar toch kloon en ik wist eerst wie zwitsaljongetje ook was maar ik ben het een beetje kwijtOp dinsdag 26 oktober 2010 21:52 schreef zwitsaljongetje het volgende:
[..]
Een jongen die heel erg van Zwitsal houdt
quote:Nog geen 2 min al een topic kill noemenOp dinsdag 26 oktober 2010 21:55 schreef PeZu het volgende:
topic kill, van sneltreinvaart tot stilstand
quote:Ik weet het welOp dinsdag 26 oktober 2010 21:55 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja maar toch kloon en ik wist eerst wie zwitsaljongetje ook was maar ik ben het een beetje kwijt
quote:met het tempo van net vergeleken wel jaOp dinsdag 26 oktober 2010 21:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nog geen 2 min al een topic kill noemen
quote:Inderdaad maar ja als je de hele tijd op F5 drukt lijken die 2 minuten heel lang natuurlijk.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nog geen 2 min al een topic kill noemen
quote:hihihi joh
quote:jammer dat het zo gelopen isOp dinsdag 26 oktober 2010 21:52 schreef Muck het volgende:
[..]
God mag het weten...
daarom ben ik ook gestopt als sportcrew. Ik vertikte het om ooit nog wat voor FOK! te doen
quote:Ik heb anders vandaag wel wat gewonnen hoor
quote:ik was even in gesprek met mijn moeder op msnOp dinsdag 26 oktober 2010 21:55 schreef PeZu het volgende:
quote:goed heOp dinsdag 26 oktober 2010 21:55 schreef PeZu het volgende:
quote:houwnie? is dat jij?
quote:dat gaat vanzelf nu hehOp dinsdag 26 oktober 2010 21:57 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Inderdaad maar ja als je de hele tijd op F5 drukt lijken die 2 minuten heel lang natuurlijk.
quote:Ik ook
quote:Maar toch, ik vond het meer een adem pauze dan een killOp dinsdag 26 oktober 2010 21:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
met het tempo van net vergeleken wel ja
quote:Ik ben houwnie, heel nie
quote:Niet zo sjago bamboe beertje
quote:die aflevering van dexter met al die dee dee's: send in the clonesOp dinsdag 26 oktober 2010 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
Ah jaaa, laten we de kloons uit de kast halen
quote:Dan moet ik er eerst eentje aan makenOp dinsdag 26 oktober 2010 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
quote:de mijne weet niet eens hoe een computer aan moetOp dinsdag 26 oktober 2010 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik was even in gesprek met mijn moeder op msn
Ken je dat: het hele gesprek bestaat uit smileys omdat het mens te lui is om ze te een code te geven waardoor je ieder smiley moet gaan ontcijferen
Juist ja
quote:Dat was niet sjago bedoelt lief zwitsaljongetjeOp dinsdag 26 oktober 2010 21:58 schreef zwitsaljongetje het volgende:
[..]
Ik ben houwnie, heel nie![]()
[..]
Niet zo sjago bamboe beertje
quote:dee dee, mimi, lee lee, stay out of my laboratoryOp dinsdag 26 oktober 2010 21:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
die aflevering van dexter met al die dee dee's: send in the clones
quote:ik adem wel iets vaker dan 1 kee rper 2 minuten, ik ben geen parelduiker ofzoOp dinsdag 26 oktober 2010 21:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ook
[..]
Maar toch, ik vond het meer een adem pauze dan een kill
quote:Dat was een hintOp dinsdag 26 oktober 2010 22:00 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat was niet sjago bedoelt lief zwitsaljongetje
quote:Oh volgens mij heb ik er ook nog 3 ofzoOp dinsdag 26 oktober 2010 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
quote:mja wees blij, ik ben allang al blij dat ze niet belt.... dan zit ik echt een uurtje ruim op de bank ja/nee/oke/goh/johOp dinsdag 26 oktober 2010 21:59 schreef Muck het volgende:
[..]
de mijne weet niet eens hoe een computer aan moet
godzijdank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |