quote:Oehhhhhhh, what does this button doooooOp dinsdag 26 oktober 2010 22:00 schreef Muck het volgende:
[..]
dee dee, mimi, lee lee, stay out of my laboratory
quote:Niet?Op dinsdag 26 oktober 2010 22:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik adem wel iets vaker dan 1 kee rper 2 minuten, ik ben geen parelduiker ofzo_!
quote:mja handmatig, daar ben ik geen fan vanOp dinsdag 26 oktober 2010 22:01 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ja maar je kan het ook nog handmatig doen.
quote:Okee coolOp dinsdag 26 oktober 2010 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
Ah jaaa, laten we de kloons uit de kast halen
quote:Dat is echt kutOp dinsdag 26 oktober 2010 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar nu heeft ze niet zulk leuk nieuws... mijn oma gaat niet zo goed
quote:*proest*Op dinsdag 26 oktober 2010 22:02 schreef PeZu het volgende:
mja handmatig, daar ben ik geen fan van_!
quote:Nou ik heb iemand een pm gestuurd en ben nog in afwachting van antwoord. En die hint begrijp ik niet maar ik ben een beetje domOp dinsdag 26 oktober 2010 22:01 schreef zwitsaljongetje het volgende:
[..]
Dat was een hint![]()
Weet je het al?
quote:Dat is zeker geen leuk nieuws-O-Op dinsdag 26 oktober 2010 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh volgens mij heb ik er ook nog 3 ofzo
[..]
mja wees blij, ik ben allang al blij dat ze niet belt.... dan zit ik echt een uurtje ruim op de bank ja/nee/oke/goh/joh
Maar nu heeft ze niet zulk leuk nieuws... mijn oma gaat niet zo goed
quote:Ik heb voor deze UI heel lang dee dee gehadOp dinsdag 26 oktober 2010 22:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oehhhhhhh, what does this button dooooo![]()
[..]
quote:Een iemand begon daarmee, bamboe beertje te ropeen dan hehOp dinsdag 26 oktober 2010 22:03 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou ik heb iemand een pm gestuurd en ben nog in afwachting van antwoord. En die hint begrijp ik niet maar ik ben een beetje dom
quote:oeh taart, daar ben ik wel fan van
quote:CoolOp dinsdag 26 oktober 2010 22:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb voor deze UI heel lang dee dee gehad
quote:Je laat het liever door een ander doen bedoel je?Op dinsdag 26 oktober 2010 22:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja handmatig, daar ben ik geen fan van_!
quote:nah ik ben vrij nuchter, en hoe lief mijn oma is... ik heb niet zoveel met dat mensje, net als mijn opa...Maar voor mijn moeder is het natuurlijk wel kut...
quote:Kwartje is gevallenOp dinsdag 26 oktober 2010 22:04 schreef zwitsaljongetje het volgende:
[..]
Een iemand begon daarmee, bamboe beertje te ropeen dan heh
quote:Ja knufkusOp dinsdag 26 oktober 2010 22:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nah ik ben vrij nuchter, en hoe lief mijn oma is... ik heb niet zoveel met dat mensje, net als mijn opa...Maar voor mijn moeder is het natuurlijk wel kut...
En dat doet mij dan natuurlijk ook wel weer heel erg veel zeer
quote:euromuntje dan.
quote:gaat lekkerOp dinsdag 26 oktober 2010 22:08 schreef PeZu het volgende:
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 22:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
oeh taart, daar ben ik wel fan van
ik ben dan ook vet lekker !
Dan wil ik jou
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 22:08 schreef PeZu het volgende:
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 22:04 schreef PeZu het volgende:
oeh taart, daar ben ik wel fan van
ik ben dan ook vet lekker !
Dan wil ik jou
quote:bij mij knipperen de knopjes zo ook het quoteknopje
quote:heb je dat vaker, dat je knopjes ineens niet meer kunt vinden?
quote:MelktaartjeOp dinsdag 26 oktober 2010 22:10 schreef MPG het volgende:
Nou kan ik niet meer kiezen![]()
Suikertaartje.... of Carameltaartje.... ???
quote:knopjes vind ik altijd wel goed, plekjes ookOp dinsdag 26 oktober 2010 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heb je dat vaker, dat je knopjes ineens niet meer kunt vinden?
quote:Ikke niet, neem ze gewoon allebijOp dinsdag 26 oktober 2010 22:10 schreef MPG het volgende:
quote:Of eh...hoiOp dinsdag 26 oktober 2010 22:10 schreef MPG het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 22:10 schreef MPG het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:De mijne zo duurt wat langerOp dinsdag 26 oktober 2010 22:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ff lekker een powernappie gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |