quote:als hij uit 1813 komt wel
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
NUUT. Zie je mij nu dan? Nee. Dus.
quote:Bijna wel, want ik ga zo...
quote:ja en nu pas begin ik sporen van ontbinding te vertonen
quote:jups
quote:Ik sta klaarOp dinsdag 26 oktober 2010 22:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bijna wel, want ik ga zo...
quote:Ach man toen had je nog geen broeikas effect dus kouder, als je die idioten moet gelovenOp dinsdag 26 oktober 2010 22:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
Veel kouder? Nee man en ik kan het weten
quote:Nu pas?Op dinsdag 26 oktober 2010 22:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en nu pas begin ik sporen van ontbinding te vertonen![]()
[..]
jups
quote:lees je in zou ik zeggenOp dinsdag 26 oktober 2010 22:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ach man toen had je nog geen broeikas effect dus kouder, als je die idioten moet geloven
quote:ja de artsen staan voor een raadsel vandaar ook dat het allemaal lang duurt
quote:Het zou wel een tijd hebben geduurd voordat er bacteriën waren die jou chemische lichaam kunnen ontbindenOp dinsdag 26 oktober 2010 22:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
lees je in zou ik zeggen![]()
[..]
ja de artsen staan voor een raadsel vandaar ook dat het allemaal lang duurt
quote:chemisch? in elk lichaam vinden er wel chemische reacties plaats maar ik ben puur natuurOp dinsdag 26 oktober 2010 22:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het zou wel een tijd hebben geduurd voordat er bacteriën waren die jou chemische lichaam kunnen ontbinden
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 22:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het zou wel een tijd hebben geduurd voordat er bacteriën waren die jou chemische lichaam kunnen ontbinden
quote:ja veel dommer vind je posts niet meer heden ten dage
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 22:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Enfe![]()
Hoe was de film? en welke heb je gekeken?
quote:Ik ga mee want ZwJ heeft het koud
quote:vieze taartendiefOp dinsdag 26 oktober 2010 22:59 schreef zwitsaljongetje het volgende:
[..]
Ik ga mee want ZwJ heeft het koud
quote:Wist ik toch, kom gauwOp dinsdag 26 oktober 2010 22:59 schreef zwitsaljongetje het volgende:
Ik ga mee want ZwJ heeft het koud
quote:Ok
quote:wil je mee?
quote:slaap ze trevOp dinsdag 26 oktober 2010 22:55 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga pitten
Slaap lekker Allemaal en droom fijn![]()
![]()
quote:zie post hierbovenOp dinsdag 26 oktober 2010 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wil je mee?
jij en Zwitsal en douchen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |