quote:vanmiddag gekeken
quote:lekkere wijven ookOp dinsdag 26 oktober 2010 20:07 schreef Samzz het volgende:
Ik kijk the Kardashians en ik vind het leuk
quote:
quote:Maar ik ben jou niet.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:12 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik zou eerder lekker zeggen dan leuk
quote:is that all you got?
quote:Bij mij werkt ie gewoon op FFOp dinsdag 26 oktober 2010 20:13 schreef JoeBravo het volgende:
ik moet IE gebruiken om de nieuwe layout probleemloos te kunnen gebruiken, maar nu ben ik al m'n bookmarks kwijt
bah *nerdrage*
quote:kim ziet er het meeste uit als een slet
quote:Kourtney. Ik vind Khloe qua doen en laten gewoon het leukste. De knapste vind ik KourtneyOp dinsdag 26 oktober 2010 20:14 schreef dawg het volgende:
[..]
kim ziet er het meeste uit als een slet
ik vind khloe het minst lekker, hoe heet die andere? zij en kim![]()
quote:Ik pas. Ik spank liever een ander.
quote:Bij mij werkt het prima in ChromeOp dinsdag 26 oktober 2010 20:13 schreef JoeBravo het volgende:
ik moet IE gebruiken om de nieuwe layout probleemloos te kunnen gebruiken, maar nu ben ik al m'n bookmarks kwijt
bah *nerdrage*
quote:ook met addblocker en javascriptblocker volledig uit werkt het nog niet naar behoren, en in Chrome wil hij niet inloggen
quote:Wat raarOp dinsdag 26 oktober 2010 20:16 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ook met addblocker en javascriptblocker volledig uit werkt het nog niet naar behoren, en in Chrome wil hij niet inloggen
En ik heb geen zin om veel tijd te besteden om het aan de praat te krijgen, dus dan maar fokken in IE
quote:Heeft Bill het toch weer voor elkaarOp dinsdag 26 oktober 2010 20:16 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ook met addblocker en javascriptblocker volledig uit werkt het nog niet naar behoren, en in Chrome wil hij niet inloggen
En ik heb geen zin om veel tijd te besteden om het aan de praat te krijgen, dus dan maar fokken in IE
quote:Ja, dat wel inderdaad. Maar ja, dat is ook geen ramp.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:16 schreef YipYip het volgende:
[..]
Hier ook,moest alleen de reclames toelaten
quote:de lekkerste, geilste vind ik kim, de mooiste inderdaad kourtney, en de leukste khloe.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kourtney. Ik vind Khloe qua doen en laten gewoon het leukste. De knapste vind ik Kourtney
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 20:15 schreef -Engel- het volgende:
![]()
[..]
De volgende keer als ik weer naar het zuiden afreis
quote:Geef die boer een stoel
quote:Dit is dan ook een besloten forum bosje. Je moet je eerst registreren. Dat maakt het een club en een club is gesloten en dan mag je roken.
quote:Als jij het zo zeker weet dan zal het wel zo zijn!Op dinsdag 26 oktober 2010 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog niks ooit zo zeker geweten
quote:Zolang als ze niet met pop-ups gaan werken is dat geen ramp neeOp dinsdag 26 oktober 2010 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat wel inderdaad. Maar ja, dat is ook geen ramp.
quote:Lekker Bami gemaakt... en genoeg over voor morgen
quote:ik BoB
quote:Maar Air ... dan mag je mijn tieten zienOp dinsdag 26 oktober 2010 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik pas. Ik spank liever een ander.
quote:Tuurlijk is het zo, dat je daaraan twijfelt.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:18 schreef Gasol het volgende:
[..]
Als jij het zo zeker weet dan zal het wel zo zijn!
quote:Ik House, Criminal Minds en the Good Wife denk ik
quote:Dat dusOp dinsdag 26 oktober 2010 20:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik House, Criminal Minds en the Good Wife denk ik
quote:pakt vast haar sm-spulletjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:lekkerOp dinsdag 26 oktober 2010 20:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Lekker Bami gemaakt... en genoeg over voor morgen
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 20:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik House, Criminal Minds en the Good Wife denk ik
quote:Sorry, zelfs ik heb principes.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:20 schreef -Engel- het volgende:
Maar Air ... dan mag je mijn tieten zien
quote:NEe, dit is een openbaar forum iedereen mag zich aanmeldenOp dinsdag 26 oktober 2010 20:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dit is dan ook een besloten forum bosje. Je moet je eerst registreren. Dat maakt het een club en een club is gesloten en dan mag je roken.![]()
Daarom is de smiley ook aanwezig.
quote:Yes!
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 20:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
pakt vast haar sm-spulletjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meesteres Engel
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 20:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
pakt vast haar sm-spulletjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
quote:Komt omdat ik je avatar zo geniaal vind, had ik zomaar zelf kunnen kiezenOp dinsdag 26 oktober 2010 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk is het zo, dat je daaraan twijfelt.
quote:ik weet niks
quote:goed je best doen
quote:Dat hem vast wel lukken
quote:Mijne mag er anders ook wel wezenOp dinsdag 26 oktober 2010 20:28 schreef Myraela het volgende:
Mijn bed lijkt zo verleidelijk zacht.En lekker warm.
quote:Lijkt?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:28 schreef Myraela het volgende:
Mijn bed lijkt zo verleidelijk zacht.En lekker warm.
quote:sja, ik denk nog steeds dat ie alleen kietelt
quote:*wacht af met billen in de lucht*
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 20:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*wacht af met billen in de lucht*
quote:ik zit best lekker zo.. Best comfortabel eigk
quote:Heb je het nou over mijn bed?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is een valstrik. Als ik erin lig kom ik er bijna niet meer uit.
quote:Die van jou is vast al zo misbruikt dat ie allang niet meer lekker ligt!
quote:*schrikt wakker* oh,ziet er nogal slaapverwekkend uitOp dinsdag 26 oktober 2010 20:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zit best lekker zo.. Best comfortabel eigk
quote:Nee hoor, waarom zou ik?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij schopt me er zodra je nuchter bent toch gewoon uit?
quote:nou, dan mag jij mijn billetjes niet meer aanrakenOp dinsdag 26 oktober 2010 20:33 schreef YipYip het volgende:
[..]
*schrikt wakker* oh,ziet er nogal slaapverwekkend uit
quote:Ik hoop wel voor je dat je bed beter is dan het bed van RZ want dat kan blijkbaar niet tegen 2 mensen te gelijk
quote:Dat is sowieso spelen met je leven....Op dinsdag 26 oktober 2010 20:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nou, dan mag jij mijn billetjes niet meer aanraken
quote:sommige mannen hebben wel ballenOp dinsdag 26 oktober 2010 20:35 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat is sowieso spelen met je leven....
quote:Ja, op dat moment nog wel ja....Op dinsdag 26 oktober 2010 20:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sommige mannen hebben wel ballen
quote:Sla ik die wel overOp dinsdag 26 oktober 2010 20:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nou, dan mag jij mijn billetjes niet meer aanraken
quote:Misschien was het wel een kamerolifantOp dinsdag 26 oktober 2010 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoop wel voor je dat je bed beter is dan het bed van RZ want dat kan blijkbaar niet tegen 2 mensen te gelijk
quote:Ik vind het een heerlijk bedOp dinsdag 26 oktober 2010 20:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat is wel knus lijkt me![]()
(mits je er knap in past en zo)
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 20:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, op dat moment nog wel ja....5 min later niet meer.
quote:Niks voor mij. Ben licht claustrofobisch
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 20:38 schreef YipYip het volgende:
[..]
[zingt]Kom uit de bedstee m'n liefste [/zingt]
quote:GMTAOp dinsdag 26 oktober 2010 20:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
"Kom uit de bedstee m'n liefste..."
quote:whoei
quote:Ik heb luiken. Maar die blijven gewoon openOp dinsdag 26 oktober 2010 20:40 schreef Gasol het volgende:
Doe je dan ook 's nachts de deuren dicht of een gordijntje ofzo? Dan zou ik ook een beetje claustrofobisch worden
quote:Nee de rest ken ik niet. Weet alleen dat ze te laat gaan komen voor de trouwerijOp dinsdag 26 oktober 2010 20:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ken je de rest ook uit je hoofd Yip?
"Weet je niet, het is al veel te laat.."
Zoiets toch?
quote:Lijkt me wel sfeervol danOp dinsdag 26 oktober 2010 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb luiken. Maar die blijven gewoon open
quote:Omdat ze daar met iemand anders ligtOp dinsdag 26 oktober 2010 20:43 schreef YipYip het volgende:
[..]
Nee de rest ken ik niet. Weet alleen dat ze te laat gaan komen voor de trouwerij
quote:het blijven kuthoeren natuurlijkOp dinsdag 26 oktober 2010 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omdat ze daar met iemand anders ligt
quote:Ik ken dat hele nummer nietOp dinsdag 26 oktober 2010 20:38 schreef YipYip het volgende:
[..]
[zingt]Kom uit de bedstee m'n liefste [/zingt]
quote:Nee toch? Ze heeft zich toch gewoon verslapen? En durft niet enzo?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omdat ze daar met iemand anders ligt
quote:Seks voor het huwelijkOp dinsdag 26 oktober 2010 20:43 schreef YipYip het volgende:
[..]
Nee de rest ken ik niet. Weet alleen dat ze te laat gaan komen voor de trouwerij
quote:als hij er wat van bakte in bed had ze niemand anders nodig
quote:
quote:Zo werkt het dus niet altijd.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als hij er wat van bakte in bed had ze niemand anders nodig
quote:Ik ga nooit trouwen...dus er is nooit voor het huwelijk
quote:Dan moet zij er maar niet als een etalagepop bijliggenOp dinsdag 26 oktober 2010 20:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als hij er wat van bakte in bed had ze niemand anders nodig
quote:De oplossing nooit trouwenOp dinsdag 26 oktober 2010 20:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Graag! Want na het huwelijk is het over.....
quote:Oh, jeetje
quote:nee, maar vaak wel
quote:Dan doe hij toch ergens iets heel erg verkeerdOp dinsdag 26 oktober 2010 20:48 schreef Gasol het volgende:
[..]
Dan moet zij er maar niet als een etalagepop bijliggen
quote:ze was te moe om tegen te stribbelenOp dinsdag 26 oktober 2010 20:48 schreef Gasol het volgende:
[..]
Dan moet zij er maar niet als een etalagepop bijliggen
quote:kuch ghbkuchOp dinsdag 26 oktober 2010 20:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ze was te moe om tegen te stribbelen
quote:haha!Op dinsdag 26 oktober 2010 20:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ze was te moe om tegen te stribbelen
quote:ik denk dat je je skillz moet verbeteren
quote:Is dat mogelijk
quote:dat zijn de enige 2 manieren waarop je seks kan hebben met een vrouw
quote:Ik nie snap nieOp dinsdag 26 oktober 2010 20:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat zijn de enige 2 manieren waarop je seks kan hebben met een vrouw
quote:
quote:we hebben altijd hoofdpijn (rugpijn is de nieuwste reden), dus we liggen stil of stribbelen tegen. Seks
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 20:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik denk dat je je skillz moet verbeteren
quote:Maar, dan ben jij oud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:
quote:Dus als iemand actief meedoet beeld ik me dat inOp dinsdag 26 oktober 2010 20:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
we hebben altijd hoofdpijn (rugpijn is de nieuwste reden), dus we liggen stil of stribbelen tegen. Seks
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, dan ben jij oudVergeleken met jullie wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar gelukkig voel ik me jong...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 20:59 schreef YipYip het volgende:
[..]
Vergeleken met jullie wel.
Maar gelukkig voel ik me jong...AgossieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 20:59 schreef YipYip het volgende:
[..]
Vergeleken met jullie wel.
Maar gelukkig voel ik me jong...We zullen je komen bezoeken opaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Dat was huppel ...Op dinsdag 26 oktober 2010 21:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Was jij niet eerder vandaag op zoek naar oud?
quote:We're all just fucking with your mindsOp dinsdag 26 oktober 2010 20:59 schreef Gasol het volgende:
[..]
Dus als iemand actief meedoet beeld ik me dat inhet brein van een man kan veel om seks leuk te maken
quote:psstt, inboxOp dinsdag 26 oktober 2010 21:01 schreef missbehavin het volgende:
Pfff Vulkaan Minipuber is weer eens tot uitbarsting gekomen
quote:ja. Vrouwen doen daar niet vrijwillig aan meeOp dinsdag 26 oktober 2010 20:59 schreef Gasol het volgende:
[..]
Dus als iemand actief meedoet beeld ik me dat inhet brein van een man kan veel om seks leuk te maken
quote:Stop er eens wat valium in. Werkt hier prima.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:01 schreef missbehavin het volgende:
quote:Snel, onder de douche met 'm!Op dinsdag 26 oktober 2010 21:01 schreef missbehavin het volgende:
quote:Bij voorbaat dank jochieOp dinsdag 26 oktober 2010 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
We zullen je komen bezoeken opa
quote:Ga je dan ook over vroeger vertellen terwijl ik met de zusters flirt
quote:LetterlijkOp dinsdag 26 oktober 2010 21:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We're all just fucking with your minds
quote:Vergeet je rapport dan niet steeds mee te nemen!Op dinsdag 26 oktober 2010 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ga je dan ook over vroeger vertellen terwijl ik met de zusters flirt
quote:Hoe oud is hij eigenlijk?Op dinsdag 26 oktober 2010 21:01 schreef missbehavin het volgende:Pfff Vulkaan Minipuber is weer eens tot uitbarsting gekomen
quote:wij zorgen ervoor dat er rondom Yippieopa alleen mannelijke zusters zijnOp dinsdag 26 oktober 2010 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
quote:En de tekening die ik voor hem gemaakt op schoolOp dinsdag 26 oktober 2010 21:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vergeet je rapport dan niet steeds mee te nemen!
quote:Natuurlijk,dat hoort toch zoOp dinsdag 26 oktober 2010 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
quote:
quote:Ik geef het goede voorbeeldOp dinsdag 26 oktober 2010 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
![]()
Jij doet natuurlijk niet anders
quote:
quote:+1
quote:SpiderGvsE ?Op dinsdag 26 oktober 2010 21:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Bleh. Ik loop tegen de muren op hier
quote:Gewoon nooit trouwenOp dinsdag 26 oktober 2010 21:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
Goeie tip voor sommigen onder ons! (En voor anderen helaas te laat...)
quote:zoiets.. Maar dan net iets anders
quote:Bij overige instelling aanpassenOp dinsdag 26 oktober 2010 21:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
+2
Weet iemand of ik het aantal posts per pagina kan aanpassen???
quote:
quote:10, goin' on 16
quote:Je zet je nagels in het behangOp dinsdag 26 oktober 2010 21:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zoiets.. Maar dan net iets anders
quote:Tis weer eens *zo* ver?Op dinsdag 26 oktober 2010 21:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zoiets.. Maar dan net iets anders
quote:Ik was niet van plan te trouwen. Nu niet en in de toekomst nietOp dinsdag 26 oktober 2010 21:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
Goeie tip voor sommigen onder ons! (En voor anderen helaas te laat...)
quote:En nu?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was niet van plan te trouwen. Nu niet en in de toekomst niet
quote:Deed mijn pa ook,toen hij voor de 2e keer trouwdeOp dinsdag 26 oktober 2010 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
Als ik ooit ga trouwen dan trouw ik op 29 februari
quote:Het is raar in elkaar gezet.. Het verschuift steeds ofzo.. Heel vaag iig..Op dinsdag 26 oktober 2010 21:19 schreef -Engel- het volgende:
volgens mij wel iets veranderd maar aantal posts per pagina niet...
quote:Ik zie niets andersOp dinsdag 26 oktober 2010 21:19 schreef -Engel- het volgende:
volgens mij wel iets veranderd maar aantal posts per pagina niet...
quote:Jammer ik dacht dat ik een orgineel idee hadOp dinsdag 26 oktober 2010 21:20 schreef YipYip het volgende:
[..]
Deed mijn pa ook,toen hij voor de 2e keer trouwde
quote:Was toen stervens druk op het stadhuisOp dinsdag 26 oktober 2010 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer ik dacht dat ik een orgineel idee had
quote:Die ene belg van vroeger
quote:Omdat er meer mensen trouwde die dag?Op dinsdag 26 oktober 2010 21:22 schreef YipYip het volgende:
[..]
Was toen stervens druk op het stadhuis
quote:WTFOp dinsdag 26 oktober 2010 21:22 schreef Samzz het volgende:
Mensen die een kind die in de broek plassen vergelijken met een hartinfarct
quote:Een broekplassend kind is veel erger idd.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:22 schreef Samzz het volgende:
Mensen die een kind die in de broek plassen vergelijken met een hartinfarct
quote:Ja, dat was ook mijn reactie
quote:Voor wie de ouder of het kind?Op dinsdag 26 oktober 2010 21:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Een broekplassend kind is veel erger idd.
quote:heb hem een keer live gezien. Ging aan het "einde" het licht aan. Halve zaal begint te lopen...ineens alle lichten weer uit en ging hij nog ff een kwartier door
quote:Ik las "een kind in de broek plassen"Op dinsdag 26 oktober 2010 21:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Een broekplassend kind is veel erger idd.
quote:Alleen als het je eigen kind is.
quote:Mensen die nieten weten wat een hartinfarct isOp dinsdag 26 oktober 2010 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat was ook mijn reactieIn welke wereld is een natte broek ooit vergelijkbaar met een hartinfarct
quote:Yup.lopendeband werkOp dinsdag 26 oktober 2010 21:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omdat er meer mensen trouwde die dag?
quote:LOLOp dinsdag 26 oktober 2010 21:24 schreef YipYip het volgende:
[..]
heb hem een keer live gezien. Ging aan het "einde" het licht aan. Halve zaal begint te lopen...ineens alle lichten weer uit en ging hij nog ff een kwartier doorEen hoop gevloek van iedereen die weer terug naar binnen kwam
![]()
quote:Ik ben zeker te laat met reserveren voor 2012
quote:Goede grap.... kijk dat kan ik dan wel weer waarderenOp dinsdag 26 oktober 2010 21:24 schreef YipYip het volgende:
[..]
heb hem een keer live gezien. Ging aan het "einde" het licht aan. Halve zaal begint te lopen...ineens alle lichten weer uit en ging hij nog ff een kwartier doorEen hoop gevloek van iedereen die weer terug naar binnen kwam
![]()
quote:Fijn he, dat excuus dat het altijd aan de andere ouder ligt.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:25 schreef L-E het volgende:
Hij is nooit van mij als hij zulke dingen doet.
quote:Dat gebruik ik nooit, er is geen andere ouder hier.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fijn he, dat excuus dat het altijd aan de andere ouder ligt.
quote:De muziek wordt er niet beter op hier.
quote:Laat me, ik heb eens een keer een vrolijke buiOp dinsdag 26 oktober 2010 21:28 schreef Techno het volgende:
[..]
De muziek wordt er niet beter op hier.
quote:Nee
quote:Ik ookOp dinsdag 26 oktober 2010 21:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goede grap.... kijk dat kan ik dan wel weer waarderen![]()
quote:Dat probleem heeft Vriendje dus bij mijOp dinsdag 26 oktober 2010 21:29 schreef L-E het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ik Vriendje voor zn verjaardag geef trouwens.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 21:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij is nooit van mij als hij zulke dingen doet.
quote:Same problem hierOp dinsdag 26 oktober 2010 21:29 schreef L-E het volgende:
quote:Vast wel, nu jij er bent.
quote:Een boekOp dinsdag 26 oktober 2010 21:29 schreef L-E het volgende:
quote:Een lekker wijf?Op dinsdag 26 oktober 2010 21:29 schreef L-E het volgende:
quote:Ik kan me niet goed indenken hoe een hartinfarct ter sprake kwam nu.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het kwam voor in een discussie over kinderen naar de wc laten gaan in een winkel. Wat in veel winkels gewoon niet mag.
quote:Die mevrouw waarmee ik ging winkelen (het was geweldig trouwens!!!) had dat probleem ook al!
quote:Zie hier de reden waarom je single bent.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
Laat me, ik heb eens een keer een vrolijke bui
quote:Je bent onbevlekt ontvangen?Op dinsdag 26 oktober 2010 21:28 schreef L-E het volgende:
Dat gebruik ik nooit, er is geen andere ouder hier.
quote:Zomaar een hartinfarct krijgen in de winkel vinden ze ook niet tof.. imago enzo..Op dinsdag 26 oktober 2010 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het kwam voor in een discussie over kinderen naar de wc laten gaan in een winkel. Wat in veel winkels gewoon niet mag.
quote:Ja goedOp dinsdag 26 oktober 2010 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vast wel, nu jij er bent.hoe is het leven?
quote:vertel hem dat je zwanger bent, de verrassing van zijn leven.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:29 schreef L-E het volgende:
quote:Ik hoor zelfs die stem van Wim T. Schippers erbij
quote:Volgensmij vindt jij die reclame helemaal geweldig of niet?
quote:De dame in kwestie vroeg zich af wat winkelpersoneel doet wanneer een hartaanval zich voor zou doenOp dinsdag 26 oktober 2010 21:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kan me niet goed indenken hoe een hartinfarct ter sprake kwam nu.
quote:Het einde van zijn leven ook.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:31 schreef dawg het volgende:
[..]
vertel hem dat je zwanger bent, de verrassing van zijn leven.
quote:Arme jij. Ik heb wel slaapgezelschap voor vanaaf. Je past er nog bij als je wil.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:31 schreef krengetje het volgende:
Ja goedVanacht weer alleen slapen
En hoest het leven bij jou?
quote:Zeggen dat je HIV hebt werkt ook altijd welOp dinsdag 26 oktober 2010 21:31 schreef dawg het volgende:
[..]
vertel hem dat je zwanger bent, de verrassing van zijn leven.
quote:En daar heb jij geen problemen mee?
quote:Ja nee, neeneenee.. Ik trap er niet in! Ik voel me sinds maanden eens een stuk beter.. Je gaat me niet neermaaien makkerOp dinsdag 26 oktober 2010 21:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Zie hier de reden waarom je single bent.
quote:Oeh!!Op dinsdag 26 oktober 2010 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Arme jij. Ik heb wel slaapgezelschap voor vanaaf. Je past er nog bij als je wil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 21:33 schreef krengetje het volgende:
[..]
Oeh!!Maar ik slaap wel heel wild
Stoot je je hoofd ook wel eens keihard tegen de muur aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter onethisch dan oneetbaar
quote:Dank je.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je mist het woordje lekker dan even schat.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 21:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Stoot je je hoofd ook wel eens keihard tegen de muur aan?
[..]
Dan bindt ik je gewoon vastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
quote:Ik mag je nu alOp dinsdag 26 oktober 2010 21:34 schreef krengetje het volgende:
[..]maar ik val wel regelmatig uit bed
[..]
Ik val daardoor wel eens uit bedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Dan mag je aan de kant van mijn vrouw liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:Geniaal die manOp dinsdag 26 oktober 2010 21:31 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik hoor zelfs die stem van Wim T. Schippers erbij
quote:AbsoluutOp dinsdag 26 oktober 2010 21:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgensmij vindt jij die reclame helemaal geweldig of niet?
quote:Ik gaf je slechts een goed bedoelde tip. Dat soort muziek gaat het hem echt niet doen, tenzij je doelgroep 70+ is.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja nee, neeneenee.. Ik trap er niet in! Ik voel me sinds maanden eens een stuk beter.. Je gaat me niet neermaaien makker
quote:Wil je me niet opvangen dan?Op dinsdag 26 oktober 2010 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan mag je aan de kant van mijn vrouw liggen.
quote:En waar mag die dan liggen?Op dinsdag 26 oktober 2010 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan mag je aan de kant van mijn vrouw liggen.
quote:Wat doe je ookalweer precies op je stage?Op dinsdag 26 oktober 2010 21:36 schreef littledrummergirl het volgende:
vandaag 12:5 uur nonstop stageben doodop
quote:Oeh, dat is lang! Ik heb ook weleens zo'n marathondienst gehadOp dinsdag 26 oktober 2010 21:36 schreef littledrummergirl het volgende:
vandaag 12:5 uur nonstop stageben doodop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |