quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 20:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik denk dat je je skillz moet verbeteren
quote:Maar, dan ben jij oud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:
quote:Dus als iemand actief meedoet beeld ik me dat inOp dinsdag 26 oktober 2010 20:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
we hebben altijd hoofdpijn (rugpijn is de nieuwste reden), dus we liggen stil of stribbelen tegen. Seks
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, dan ben jij oudVergeleken met jullie wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar gelukkig voel ik me jong...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 20:59 schreef YipYip het volgende:
[..]
Vergeleken met jullie wel.
Maar gelukkig voel ik me jong...AgossieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 20:59 schreef YipYip het volgende:
[..]
Vergeleken met jullie wel.
Maar gelukkig voel ik me jong...We zullen je komen bezoeken opaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Dat was huppel ...Op dinsdag 26 oktober 2010 21:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Was jij niet eerder vandaag op zoek naar oud?
quote:We're all just fucking with your mindsOp dinsdag 26 oktober 2010 20:59 schreef Gasol het volgende:
[..]
Dus als iemand actief meedoet beeld ik me dat inhet brein van een man kan veel om seks leuk te maken
quote:psstt, inboxOp dinsdag 26 oktober 2010 21:01 schreef missbehavin het volgende:
Pfff Vulkaan Minipuber is weer eens tot uitbarsting gekomen
quote:ja. Vrouwen doen daar niet vrijwillig aan meeOp dinsdag 26 oktober 2010 20:59 schreef Gasol het volgende:
[..]
Dus als iemand actief meedoet beeld ik me dat inhet brein van een man kan veel om seks leuk te maken
quote:Stop er eens wat valium in. Werkt hier prima.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:01 schreef missbehavin het volgende:
quote:Snel, onder de douche met 'm!Op dinsdag 26 oktober 2010 21:01 schreef missbehavin het volgende:
quote:Bij voorbaat dank jochieOp dinsdag 26 oktober 2010 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
We zullen je komen bezoeken opa
quote:Ga je dan ook over vroeger vertellen terwijl ik met de zusters flirt
quote:LetterlijkOp dinsdag 26 oktober 2010 21:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We're all just fucking with your minds
quote:Vergeet je rapport dan niet steeds mee te nemen!Op dinsdag 26 oktober 2010 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ga je dan ook over vroeger vertellen terwijl ik met de zusters flirt
quote:Hoe oud is hij eigenlijk?Op dinsdag 26 oktober 2010 21:01 schreef missbehavin het volgende:Pfff Vulkaan Minipuber is weer eens tot uitbarsting gekomen
quote:wij zorgen ervoor dat er rondom Yippieopa alleen mannelijke zusters zijnOp dinsdag 26 oktober 2010 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ga je dan ook over vroeger vertellen terwijl ik met de zusters flirt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |