quote:Dat hem vast wel lukken
quote:Mijne mag er anders ook wel wezenOp dinsdag 26 oktober 2010 20:28 schreef Myraela het volgende:
Mijn bed lijkt zo verleidelijk zacht.En lekker warm.
quote:Lijkt?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:28 schreef Myraela het volgende:
Mijn bed lijkt zo verleidelijk zacht.En lekker warm.
quote:sja, ik denk nog steeds dat ie alleen kietelt
quote:*wacht af met billen in de lucht*
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 20:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*wacht af met billen in de lucht*
quote:ik zit best lekker zo.. Best comfortabel eigk
quote:Heb je het nou over mijn bed?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is een valstrik. Als ik erin lig kom ik er bijna niet meer uit.
quote:Die van jou is vast al zo misbruikt dat ie allang niet meer lekker ligt!
quote:*schrikt wakker* oh,ziet er nogal slaapverwekkend uitOp dinsdag 26 oktober 2010 20:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zit best lekker zo.. Best comfortabel eigk
quote:Nee hoor, waarom zou ik?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij schopt me er zodra je nuchter bent toch gewoon uit?
quote:nou, dan mag jij mijn billetjes niet meer aanrakenOp dinsdag 26 oktober 2010 20:33 schreef YipYip het volgende:
[..]
*schrikt wakker* oh,ziet er nogal slaapverwekkend uit
quote:Ik hoop wel voor je dat je bed beter is dan het bed van RZ want dat kan blijkbaar niet tegen 2 mensen te gelijk
quote:Dat is sowieso spelen met je leven....Op dinsdag 26 oktober 2010 20:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nou, dan mag jij mijn billetjes niet meer aanraken
quote:sommige mannen hebben wel ballenOp dinsdag 26 oktober 2010 20:35 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat is sowieso spelen met je leven....
quote:Ja, op dat moment nog wel ja....Op dinsdag 26 oktober 2010 20:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sommige mannen hebben wel ballen
quote:Sla ik die wel overOp dinsdag 26 oktober 2010 20:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nou, dan mag jij mijn billetjes niet meer aanraken
quote:Misschien was het wel een kamerolifantOp dinsdag 26 oktober 2010 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoop wel voor je dat je bed beter is dan het bed van RZ want dat kan blijkbaar niet tegen 2 mensen te gelijk
quote:Ik vind het een heerlijk bedOp dinsdag 26 oktober 2010 20:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat is wel knus lijkt me![]()
(mits je er knap in past en zo)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |