quote:vanmiddag gekeken
quote:lekkere wijven ookOp dinsdag 26 oktober 2010 20:07 schreef Samzz het volgende:
Ik kijk the Kardashians en ik vind het leuk
quote:
quote:Maar ik ben jou niet.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:12 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik zou eerder lekker zeggen dan leuk
quote:is that all you got?
quote:Bij mij werkt ie gewoon op FFOp dinsdag 26 oktober 2010 20:13 schreef JoeBravo het volgende:
ik moet IE gebruiken om de nieuwe layout probleemloos te kunnen gebruiken, maar nu ben ik al m'n bookmarks kwijt
bah *nerdrage*
quote:kim ziet er het meeste uit als een slet
quote:Kourtney. Ik vind Khloe qua doen en laten gewoon het leukste. De knapste vind ik KourtneyOp dinsdag 26 oktober 2010 20:14 schreef dawg het volgende:
[..]
kim ziet er het meeste uit als een slet
ik vind khloe het minst lekker, hoe heet die andere? zij en kim![]()
quote:Ik pas. Ik spank liever een ander.
quote:Bij mij werkt het prima in ChromeOp dinsdag 26 oktober 2010 20:13 schreef JoeBravo het volgende:
ik moet IE gebruiken om de nieuwe layout probleemloos te kunnen gebruiken, maar nu ben ik al m'n bookmarks kwijt
bah *nerdrage*
quote:ook met addblocker en javascriptblocker volledig uit werkt het nog niet naar behoren, en in Chrome wil hij niet inloggen
quote:Wat raarOp dinsdag 26 oktober 2010 20:16 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ook met addblocker en javascriptblocker volledig uit werkt het nog niet naar behoren, en in Chrome wil hij niet inloggen
En ik heb geen zin om veel tijd te besteden om het aan de praat te krijgen, dus dan maar fokken in IE
quote:Heeft Bill het toch weer voor elkaarOp dinsdag 26 oktober 2010 20:16 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ook met addblocker en javascriptblocker volledig uit werkt het nog niet naar behoren, en in Chrome wil hij niet inloggen
En ik heb geen zin om veel tijd te besteden om het aan de praat te krijgen, dus dan maar fokken in IE
quote:Ja, dat wel inderdaad. Maar ja, dat is ook geen ramp.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:16 schreef YipYip het volgende:
[..]
Hier ook,moest alleen de reclames toelaten
quote:de lekkerste, geilste vind ik kim, de mooiste inderdaad kourtney, en de leukste khloe.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kourtney. Ik vind Khloe qua doen en laten gewoon het leukste. De knapste vind ik Kourtney
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 20:15 schreef -Engel- het volgende:
![]()
[..]
De volgende keer als ik weer naar het zuiden afreis
quote:Geef die boer een stoel
quote:Dit is dan ook een besloten forum bosje. Je moet je eerst registreren. Dat maakt het een club en een club is gesloten en dan mag je roken.
quote:Als jij het zo zeker weet dan zal het wel zo zijn!Op dinsdag 26 oktober 2010 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog niks ooit zo zeker geweten
quote:Zolang als ze niet met pop-ups gaan werken is dat geen ramp neeOp dinsdag 26 oktober 2010 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat wel inderdaad. Maar ja, dat is ook geen ramp.
quote:Lekker Bami gemaakt... en genoeg over voor morgen
quote:ik BoB
quote:Maar Air ... dan mag je mijn tieten zienOp dinsdag 26 oktober 2010 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik pas. Ik spank liever een ander.
quote:Tuurlijk is het zo, dat je daaraan twijfelt.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:18 schreef Gasol het volgende:
[..]
Als jij het zo zeker weet dan zal het wel zo zijn!
quote:Ik House, Criminal Minds en the Good Wife denk ik
quote:Dat dusOp dinsdag 26 oktober 2010 20:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik House, Criminal Minds en the Good Wife denk ik
quote:pakt vast haar sm-spulletjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:lekkerOp dinsdag 26 oktober 2010 20:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Lekker Bami gemaakt... en genoeg over voor morgen
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 20:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik House, Criminal Minds en the Good Wife denk ik
quote:Sorry, zelfs ik heb principes.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:20 schreef -Engel- het volgende:
Maar Air ... dan mag je mijn tieten zien
quote:NEe, dit is een openbaar forum iedereen mag zich aanmeldenOp dinsdag 26 oktober 2010 20:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dit is dan ook een besloten forum bosje. Je moet je eerst registreren. Dat maakt het een club en een club is gesloten en dan mag je roken.![]()
Daarom is de smiley ook aanwezig.
quote:Yes!
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 20:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
pakt vast haar sm-spulletjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meesteres Engel
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 20:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
pakt vast haar sm-spulletjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
quote:Komt omdat ik je avatar zo geniaal vind, had ik zomaar zelf kunnen kiezenOp dinsdag 26 oktober 2010 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk is het zo, dat je daaraan twijfelt.
quote:ik weet niks
quote:goed je best doen
quote:Dat hem vast wel lukken
quote:Mijne mag er anders ook wel wezenOp dinsdag 26 oktober 2010 20:28 schreef Myraela het volgende:
Mijn bed lijkt zo verleidelijk zacht.En lekker warm.
quote:Lijkt?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:28 schreef Myraela het volgende:
Mijn bed lijkt zo verleidelijk zacht.En lekker warm.
quote:sja, ik denk nog steeds dat ie alleen kietelt
quote:*wacht af met billen in de lucht*
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 20:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*wacht af met billen in de lucht*
quote:ik zit best lekker zo.. Best comfortabel eigk
quote:Heb je het nou over mijn bed?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is een valstrik. Als ik erin lig kom ik er bijna niet meer uit.
quote:Die van jou is vast al zo misbruikt dat ie allang niet meer lekker ligt!
quote:*schrikt wakker* oh,ziet er nogal slaapverwekkend uitOp dinsdag 26 oktober 2010 20:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zit best lekker zo.. Best comfortabel eigk
quote:Nee hoor, waarom zou ik?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij schopt me er zodra je nuchter bent toch gewoon uit?
quote:nou, dan mag jij mijn billetjes niet meer aanrakenOp dinsdag 26 oktober 2010 20:33 schreef YipYip het volgende:
[..]
*schrikt wakker* oh,ziet er nogal slaapverwekkend uit
quote:Ik hoop wel voor je dat je bed beter is dan het bed van RZ want dat kan blijkbaar niet tegen 2 mensen te gelijk
quote:Dat is sowieso spelen met je leven....Op dinsdag 26 oktober 2010 20:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nou, dan mag jij mijn billetjes niet meer aanraken
quote:sommige mannen hebben wel ballenOp dinsdag 26 oktober 2010 20:35 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat is sowieso spelen met je leven....
quote:Ja, op dat moment nog wel ja....Op dinsdag 26 oktober 2010 20:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sommige mannen hebben wel ballen
quote:Sla ik die wel overOp dinsdag 26 oktober 2010 20:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nou, dan mag jij mijn billetjes niet meer aanraken
quote:Misschien was het wel een kamerolifantOp dinsdag 26 oktober 2010 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoop wel voor je dat je bed beter is dan het bed van RZ want dat kan blijkbaar niet tegen 2 mensen te gelijk
quote:Ik vind het een heerlijk bedOp dinsdag 26 oktober 2010 20:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat is wel knus lijkt me![]()
(mits je er knap in past en zo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |