quote:vanmiddag gekeken
quote:lekkere wijven ookOp dinsdag 26 oktober 2010 20:07 schreef Samzz het volgende:
Ik kijk the Kardashians en ik vind het leuk
quote:
quote:Maar ik ben jou niet.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:12 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik zou eerder lekker zeggen dan leuk
quote:is that all you got?
quote:Bij mij werkt ie gewoon op FFOp dinsdag 26 oktober 2010 20:13 schreef JoeBravo het volgende:
ik moet IE gebruiken om de nieuwe layout probleemloos te kunnen gebruiken, maar nu ben ik al m'n bookmarks kwijt
bah *nerdrage*
quote:kim ziet er het meeste uit als een slet
quote:Kourtney. Ik vind Khloe qua doen en laten gewoon het leukste. De knapste vind ik KourtneyOp dinsdag 26 oktober 2010 20:14 schreef dawg het volgende:
[..]
kim ziet er het meeste uit als een slet
ik vind khloe het minst lekker, hoe heet die andere? zij en kim![]()
quote:Ik pas. Ik spank liever een ander.
quote:Bij mij werkt het prima in ChromeOp dinsdag 26 oktober 2010 20:13 schreef JoeBravo het volgende:
ik moet IE gebruiken om de nieuwe layout probleemloos te kunnen gebruiken, maar nu ben ik al m'n bookmarks kwijt
bah *nerdrage*
quote:ook met addblocker en javascriptblocker volledig uit werkt het nog niet naar behoren, en in Chrome wil hij niet inloggen
quote:Wat raarOp dinsdag 26 oktober 2010 20:16 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ook met addblocker en javascriptblocker volledig uit werkt het nog niet naar behoren, en in Chrome wil hij niet inloggen
En ik heb geen zin om veel tijd te besteden om het aan de praat te krijgen, dus dan maar fokken in IE
quote:Heeft Bill het toch weer voor elkaarOp dinsdag 26 oktober 2010 20:16 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ook met addblocker en javascriptblocker volledig uit werkt het nog niet naar behoren, en in Chrome wil hij niet inloggen
En ik heb geen zin om veel tijd te besteden om het aan de praat te krijgen, dus dan maar fokken in IE
quote:Ja, dat wel inderdaad. Maar ja, dat is ook geen ramp.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:16 schreef YipYip het volgende:
[..]
Hier ook,moest alleen de reclames toelaten
quote:de lekkerste, geilste vind ik kim, de mooiste inderdaad kourtney, en de leukste khloe.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kourtney. Ik vind Khloe qua doen en laten gewoon het leukste. De knapste vind ik Kourtney
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 20:15 schreef -Engel- het volgende:
![]()
[..]
De volgende keer als ik weer naar het zuiden afreis
quote:Geef die boer een stoel
quote:Dit is dan ook een besloten forum bosje. Je moet je eerst registreren. Dat maakt het een club en een club is gesloten en dan mag je roken.
quote:Als jij het zo zeker weet dan zal het wel zo zijn!Op dinsdag 26 oktober 2010 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog niks ooit zo zeker geweten
quote:Zolang als ze niet met pop-ups gaan werken is dat geen ramp neeOp dinsdag 26 oktober 2010 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat wel inderdaad. Maar ja, dat is ook geen ramp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |