quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 20:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, op dat moment nog wel ja....5 min later niet meer.
quote:Niks voor mij. Ben licht claustrofobisch
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 20:38 schreef YipYip het volgende:
[..]
[zingt]Kom uit de bedstee m'n liefste [/zingt]
quote:GMTAOp dinsdag 26 oktober 2010 20:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
"Kom uit de bedstee m'n liefste..."
quote:whoei
quote:Ik heb luiken. Maar die blijven gewoon openOp dinsdag 26 oktober 2010 20:40 schreef Gasol het volgende:
Doe je dan ook 's nachts de deuren dicht of een gordijntje ofzo? Dan zou ik ook een beetje claustrofobisch worden
quote:Nee de rest ken ik niet. Weet alleen dat ze te laat gaan komen voor de trouwerijOp dinsdag 26 oktober 2010 20:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ken je de rest ook uit je hoofd Yip?
"Weet je niet, het is al veel te laat.."
Zoiets toch?
quote:Lijkt me wel sfeervol danOp dinsdag 26 oktober 2010 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb luiken. Maar die blijven gewoon open
quote:Omdat ze daar met iemand anders ligtOp dinsdag 26 oktober 2010 20:43 schreef YipYip het volgende:
[..]
Nee de rest ken ik niet. Weet alleen dat ze te laat gaan komen voor de trouwerij
quote:het blijven kuthoeren natuurlijkOp dinsdag 26 oktober 2010 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omdat ze daar met iemand anders ligt
quote:Ik ken dat hele nummer nietOp dinsdag 26 oktober 2010 20:38 schreef YipYip het volgende:
[..]
[zingt]Kom uit de bedstee m'n liefste [/zingt]
quote:Nee toch? Ze heeft zich toch gewoon verslapen? En durft niet enzo?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omdat ze daar met iemand anders ligt
quote:Seks voor het huwelijkOp dinsdag 26 oktober 2010 20:43 schreef YipYip het volgende:
[..]
Nee de rest ken ik niet. Weet alleen dat ze te laat gaan komen voor de trouwerij
quote:als hij er wat van bakte in bed had ze niemand anders nodig
quote:
quote:Zo werkt het dus niet altijd.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als hij er wat van bakte in bed had ze niemand anders nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |