quote:WTFOp dinsdag 26 oktober 2010 21:22 schreef Samzz het volgende:
Mensen die een kind die in de broek plassen vergelijken met een hartinfarct
quote:Een broekplassend kind is veel erger idd.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:22 schreef Samzz het volgende:
Mensen die een kind die in de broek plassen vergelijken met een hartinfarct
quote:Ja, dat was ook mijn reactie
quote:Voor wie de ouder of het kind?Op dinsdag 26 oktober 2010 21:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Een broekplassend kind is veel erger idd.
quote:heb hem een keer live gezien. Ging aan het "einde" het licht aan. Halve zaal begint te lopen...ineens alle lichten weer uit en ging hij nog ff een kwartier door
quote:Ik las "een kind in de broek plassen"Op dinsdag 26 oktober 2010 21:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Een broekplassend kind is veel erger idd.
quote:Alleen als het je eigen kind is.
quote:Mensen die nieten weten wat een hartinfarct isOp dinsdag 26 oktober 2010 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat was ook mijn reactieIn welke wereld is een natte broek ooit vergelijkbaar met een hartinfarct
quote:Yup.lopendeband werkOp dinsdag 26 oktober 2010 21:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omdat er meer mensen trouwde die dag?
quote:LOLOp dinsdag 26 oktober 2010 21:24 schreef YipYip het volgende:
[..]
heb hem een keer live gezien. Ging aan het "einde" het licht aan. Halve zaal begint te lopen...ineens alle lichten weer uit en ging hij nog ff een kwartier doorEen hoop gevloek van iedereen die weer terug naar binnen kwam
![]()
quote:Ik ben zeker te laat met reserveren voor 2012
quote:Goede grap.... kijk dat kan ik dan wel weer waarderenOp dinsdag 26 oktober 2010 21:24 schreef YipYip het volgende:
[..]
heb hem een keer live gezien. Ging aan het "einde" het licht aan. Halve zaal begint te lopen...ineens alle lichten weer uit en ging hij nog ff een kwartier doorEen hoop gevloek van iedereen die weer terug naar binnen kwam
![]()
quote:Fijn he, dat excuus dat het altijd aan de andere ouder ligt.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:25 schreef L-E het volgende:
Hij is nooit van mij als hij zulke dingen doet.
quote:Dat gebruik ik nooit, er is geen andere ouder hier.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fijn he, dat excuus dat het altijd aan de andere ouder ligt.
quote:De muziek wordt er niet beter op hier.
quote:Laat me, ik heb eens een keer een vrolijke buiOp dinsdag 26 oktober 2010 21:28 schreef Techno het volgende:
[..]
De muziek wordt er niet beter op hier.
quote:Nee
quote:Ik ookOp dinsdag 26 oktober 2010 21:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goede grap.... kijk dat kan ik dan wel weer waarderen![]()
quote:Dat probleem heeft Vriendje dus bij mijOp dinsdag 26 oktober 2010 21:29 schreef L-E het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ik Vriendje voor zn verjaardag geef trouwens.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 21:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij is nooit van mij als hij zulke dingen doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |