quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 10:33 schreef horned_reaper het volgende:
Get out of your lazy bed van Matt Bianco
quote:"Ooh when you smile it's like a holiday
Ooh pack your bags and we can get away
We'll float on a Queen down to Rio
There's no need to shave
We'll be stinking like rum in a punch
You can walk on the water
You can dabble in the mumbo jumbo
You can smoke a little ganja
Float like a cloud over Rio, Rio
You can ride with the Gauchos
Swinging your bolas in a red bandana
You can run with the devil
Takin' your chances with Senorita
You can drink a lot of coffee in Brazil
But the bill is gonna make you ill "
quote:mij benieuwen idd... als iemand het weet is hij/zij echt een baasOp dinsdag 26 oktober 2010 14:52 schreef cafca het volgende:
Opgezocht, vraag het me af of iemand deze gaat raden....
quote:Of een grote fan van de betreffende band.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:55 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
mij benieuwen idd... als iemand het weet is hij/zij echt een baas
quote:Alleen daarom wil ik het al niet weten...Op dinsdag 26 oktober 2010 14:55 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
mij benieuwen idd... als iemand het weet is hij/zij echt een baas
quote:Berkery +1
quote:You're weird
In tears
Too near and too far away
He said
Saw red
went home stayed in bed all day
T-shirt's
Dish dirt
Always love the one you hurt
quote:Go!
Druk mee geweest!
Go!
Druk mee geweest!
Go!
Yo!
Yo!
Druk mee geweest!
Go!
Yo!
Yo! Yo! Yo!
Een twee drie!
STOP!
Aaaaaaanpakke!
refr.!
Wat! Wat! Wat!
Wat! Wat! Wat!
Wat! Wat! Wat!
Wat! Wat! Wat!
Wat doe ik hier?!
Wat! Wat! Wat! Watwatwat! Wat! Wat! Watwatwat! Wat! Wat doe ik hier?!
Wat! Wat! Wat! Watwatwat! Wat! Wat! Watwatwat! Wat! Wat doe ik hier?!
refr.!
Ga! Ga van! Ga van me rug!
Ga! Ga van! Ga van! Ga van! Ga van me rug!
quote:Krek. D'r zit meer tekst in dan ik me herinnerde..Op woensdag 27 oktober 2010 13:53 schreef ranja het volgende:
Blunt Axe - Ben d'r helemaal klaar voor
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 13:29 schreef ranja het volgende:
Ah, ja. Met het antwoord er bij herken ik het wel
quote:Zodoende gaatdoor met zelfs twee nieuwe leden, omdat ook toetseniste Krista Loewen gestopt is om weer te gaan studeren. Robert Andow en Bobby Siadat uit de band Gang Violence uit Vancouver treden toe tot
om respectievelijk keyboards en drums te gaan spelen
quote:hoe was het?
quote:IK had ook iets verder door moeten lezen, ik ken de naam eigenlijk wel, maar die beschrijving zei me niks.Op donderdag 28 oktober 2010 10:08 schreef ranja het volgende:
Nou ja, bartrid is toch wat bekender in de indie scene dus van hem vind ik het vreemder.
Zelfs pitchfork kent alledrie albums van ze, natuurlijk geven ze wel het beste album de laagste rating
Foto:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 14:47 schreef Burnett het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
quote:Mmz. Dan kijk ik vanavond rond half 12 wel weerOp donderdag 28 oktober 2010 16:29 schreef ranja het volgende:
Of een andere indiërZ, Grobbel (die heeft een cd van het voorprogramma zag ik op rym
) of zo.
quote:Tja, ik weet waarom ik een tijdje afwezig was, maar van de rest snap ik het ook niet helemaal. Misschien moeten we een nieuwe impuls aan het topic geven?Op donderdag 28 oktober 2010 16:54 schreef ranja het volgende:
Tja geen idee waar iedereen uit hangt tegenwoordig. Het is zo rustig deze week... allemaal herfstvakantie ofzo?
quote:Fuck het gezin, long live rock 'n' roll.
quote:Je zei trekken.Op donderdag 28 oktober 2010 21:22 schreef belsen het volgende:
[..]
Fuck het gezin, long live rock 'n' roll.
En 's avond (en in het weekend) kan er denk echt meer aangetrokken worden, door de aanwezige users, mijzelf incluis.
quote:
quote:Welk nummer?When masturbation lost its fun, you're fucking lazy...
quote:friekin_ +Op donderdag 28 oktober 2010 21:45 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Greenday's longview.
Maar hoe geven we een nieuwe impuls aan dit topic?
quote:Door toch gewoon een vraag te stellen als je langskomt. 't Is soms niet zo moeilijk. Sneller kiezen voor een nieuwe vraag, in plaats van vragen van 's middags laat tot 's ochtends vroeg open laten staan. Dat schrikt af.Op donderdag 28 oktober 2010 21:45 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Maar hoe geven we een nieuwe impuls aan dit topic?
quote:Misschien ook weer de thema's teruginvoeren?Op donderdag 28 oktober 2010 21:50 schreef belsen het volgende:
[..]
Door toch gewoon een vraag te stellen als je langskomt. 't Is soms niet zo moeilijk. Sneller kiezen voor een nieuwe vraag, in plaats van vragen van 's middags laat tot 's ochtends vroeg open laten staan. Dat schrikt af.
quote:wat voor thema's?Op donderdag 28 oktober 2010 22:42 schreef friekin_ het volgende:
Misschien ook weer de thema's teruginvoeren?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
2 live crew -Put her in the buck
Spinal & Steen - Bukake
Liz Phair - Flower
NWA - Just don't bite it
Nine Inch Nails - Closer
quote:oh dat heb ik altijd onzin gevonden, deed ik ook nooit aan meeOp donderdag 28 oktober 2010 22:57 schreef friekin_ het volgende:
Foute vrijdag, donkere donderdag.
Oh nee, die bestond vast nog niet.
quote:n00biedoobiedoo +1Op donderdag 28 oktober 2010 22:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vraag van ranja was volgens mij You say party (v/h We say die)
quote:Niet tof, dan moet ik altijd werken. En zaad is juist mijn interessegebied.Op donderdag 28 oktober 2010 22:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Foute Vrijdag mag evt doorgeschoven worden naar Het is weer Zaaderdag.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 23:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
I'm wearing one now as we speak, dus nee.
quote:Dat idd. De walkman is niet meer. RIP.
quote:Ik heb zo'n pakje dat zo goed past dat het lijkt alsof het erop geschilderd is maar jij hebt het nog nooit mogen aanschouwen?Op donderdag 28 oktober 2010 23:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Gaat toch niet vliegen, zaterdag is altijd doods hier, don't worry.
Zie hier Cliff Richard rollerskaten met de Power Rangers in de clip van Wired For Sound
[ afbeelding ]
Waarom word ik een beetje weemoedig van dit aanzicht, afgezien van the obvious?
quote:Ja, dat was 'the obvious', duh.Op donderdag 28 oktober 2010 23:13 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik heb zo'n pakje dat zo goed past dat het lijkt alsof het erop geschilderd is maar jij hebt het nog nooit mogen aanschouwen?
quote:Wat? Van wie??There's a boxfull of showergels I've left around the world
In the toilets and bathrooms I've been
Chips of my youth fallen off along the way
I've been a long time falling down.
quote:Jwz. N00b +1Op donderdag 28 oktober 2010 23:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Malcolm Middleton, Fuck it I Love You
1 van mijn meest gespeelde liedjes op gitaar
quote:Wat van wie?So I caught up my pal Jack Daniel's
And his partner Jimmy Beam
quote:Ik hou het wel bij satelliet radio MX161 Rock@Random, ladingen zon, Mexicaans voedsel en de World Series Baseball, wat Norrage ook mogen zijn...
quote:Ik denk het wel, ik fiets ook wel eens langs dat ik denk: oh, toch niemand. Voor heen werd er in elk geval 's avonds, maar ook wel in het weekend flink gespeeld.Op donderdag 28 oktober 2010 22:38 schreef ranja het volgende:
Nou ja, als je ziet hoeveel reacties er op zo'n dag of op een weekend zijn... kun je een andere vraag doen, maar komt er dan ineens wel iemand?
quote:erg herkenbaar.Op vrijdag 29 oktober 2010 09:07 schreef schaap001 het volgende:
In mijn geval is het de combinatie van een nieuwe en drukkere baan (lees: overdag weinig tot geen tijd en gewoon minder vaak achter een pc) en dat ik sinds anderhalf jaar vader ben (lees: 's avonds druk met de kleine en daarna uitgeteld op de bank hangen). Ben dan ook voor het eerst in tijden de top tien uitgekelderd
maar dat had ik aan het begin van dit jaar al voorspeld.
For the times they are a-changin', zullen we maar zeggen...
quote:Ook niet, okee, het is meer een 2+2=3 vraag dus.
quote:John Sebastian van Lovin' Spoonful.Op vrijdag 29 oktober 2010 11:26 schreef ranja het volgende:
Of die van de 60s hit Sebastian. Hoe heet die ook weer.
quote:Steve Harley heet die. Maar je denkt te moeilijk....Op vrijdag 29 oktober 2010 11:26 schreef ranja het volgende:
Of die van de 60s hit Sebastian. Hoe heet die ook weer.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 11:32 schreef belsen het volgende:
[..]
John Sebastian van Lovin' Spoonful.
quote:Summer in the City, Daydream (waar ik nog een verwijzing naar maakte), Do you believe in magic, Six O Clock.. zijn toch allemaal mooie pareltjes uit de 60's mèn.Op vrijdag 29 oktober 2010 11:36 schreef ranja het volgende:
oh, die bandnaam ken ik wel maar verder niet
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 14:14 schreef friekin_ het volgende:
Michael Jackson dan maar. Wist niet dat die zwart was ooit. Hij stijgt in mijn achting.
quote:Ow, dat was ook gewoon het volledige antwoord. Ik las met een half oog.Op vrijdag 29 oktober 2010 11:34 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik wilde eerst John Sebastian, Sebastian Bach en Joh(a)n Sebastian Bach in 1 post vragen, maar ik dacht dat dat te makkelijk zou zijn....
quote:Kijk, nu is het ineens wel drukOp vrijdag 29 oktober 2010 14:14 schreef friekin_ het volgende:
Michael Jackson dan maar. Wist niet dat die zwart was ooit. Hij stijgt in mijn achting.
quote:Ja, maar je moet dus wel ff weten dat het niet Mick Jagger is. of Mick Jones. of Marike
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 14:26 schreef ranja het volgende:
Ja, maar Z gokte MJ zonder nadere specificatie
Ik zat inderdaad even te twijfelen of het niet MarikeJager was
![]()
quote:Een moeilijke vervolgvraag.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:23 schreef cafca het volgende:
[..]
Kijk, nu is het ineens wel druk
friekin_ +1 en een volgende vraag!
quote:Ik weet het...
quote:Samen vrijen in 't warme zand (ohohoh)
's Avonds lopen we dan hand in hand (ohohoh)
Daarna samen liggen, zij aan zij (ohohoh)
Volle zon, volle maan, lekker dier, laat je gaan,
quote:freakin_ +1Op vrijdag 29 oktober 2010 15:12 schreef friekin_ het volgende:
Goede link wel. Jeugdsentiment voor mij, WOW met zomer
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 15:14 schreef ranja het volgende:
[..]
freakin_ +1
niet echt jeugd maar wel sentiment
quote:Wat. van wie.Here it is the groove slightly transformed
just a bit of a break from the norm
just a little somethin' to break the monotony
of all that hardcore dance that has gotten to be
a little bit out of control it's cool to dance
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 15:29 schreef Pink_Floyd het volgende:
Summertime - DJ Jazzy jeff + meneer fresh prince
quote:Wat van wie?If I could find a way I'd take back those words that hurt you and you'd stay
I don't know why I did the things I did I don't know why I said the things I said
Pride's like a knife it can cut deep inside
Words are like weapons they wound sometimes.
quote:Leaped in luxury, I cried for the moon but the game is out, it all ended too soon
Awakening came as the belt from the blue
At last from a sheen to be true
quote:Oh you knew it, and you blew it didn't you babe?
I was lying when I asked you to stay.
Now no-one's gonna care,
if you don't call them when you said.
And he's not coming round tonight to try and talk you into bed.
quote:And all those stupid little things,
they ain't working,
no they ain't working any more.
You started getting fatter,
three weeks after I left you.
And now you're going with some kid who looks like some bad comedian.
Are you gonna go out?
Or are you sitting at home eating boxes of Milk Tray?
Watch TV on your own, aren't you the one,
with yourand your nights on the town?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 19:27 schreef methodmich het volgende:
Nee, het is van Pulp, maar ik kan niet op de titel komen
quote:Hij was de leadzanger niet, hij was gitaristOp zaterdag 30 oktober 2010 10:40 schreef cafca het volgende:
Britse band, een van de eerste multi-raciale bands.
Behaalde als band een grote hit in de 60's.
De leadzanger behaalde solo in de jaren 80 ook nog een aantal grote hits.
quote:homdeck +1Op zaterdag 30 oktober 2010 10:48 schreef Homdeck het volgende:
The Equals. Als je dat youtubefilmpje niet had gepost had ik het niet geweten
quote:Ja, dat bedoelde ikOp zaterdag 30 oktober 2010 11:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hij was de leadzanger niet, hij was gitarist
Vooruit! Als inspiratie op je avatar:quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:34 schreef Codiac het volgende:
Komt er nog een nieuwe vraag? Moet mijn eerste punt zien te behalen
quote:Reach 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Stretch 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Push 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Up 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Ja, dan weet ik welke zangeres, ik weet alleen het nummer niet.....quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nee, wel zelfde tijd, zelfde onderwerp en ook een zangeres.
Ik denk dat voor mij hetzelfde geldt.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:28 schreef cafca het volgende:
Ja, dan weet ik welke zangeres, ik weet alleen het nummer niet.....
Nee, maar ze trad vorig jaar wel op in Nederland. Al ging dat ook nog bijna de mist in.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:29 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik denk dat voor mij hetzelfde geldt.
Ik twijfel nog een beetje over de zangeres nederlands?
Volgens mij niet nederlandsquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:29 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik denk dat voor mij hetzelfde geldt.
Ik twijfel nog een beetje over de zangeres nederlands?
Jammer zeg. Maar kick anders het topic met die vraag.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:28 schreef cafca het volgende:
Wij missen trouwens morgen bij de popquiz waarschijnlijk TheSilentEnigma, door ziekte
Zijn er nog gegadigden om in te vallen?
Wacht, over welke quiz gaat dit nu? Ik ga namelijk morgen naar eentje in Venlo die door Sounds wordt georganiseerd. Dat is toch niet dezelfde?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:[/b]
[..]
Jammer zeg. Maar kick anders het topic met die vraag.
Klopt, maar misschien komen er ook nog wel een paar in Venloquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:37 schreef Grobbel het volgende:
Is toch best een pittige die veel mensen vanuit het hele land trekt namelijk...
Whehehe.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:39 schreef ranja het volgende:
[..]
Klopt, maar misschien komen er ook nog wel een paar in Venlo
Srry.. Maar dat gaat niet lukken.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:28 schreef cafca het volgende:
Wij missen trouwens morgen bij de popquiz waarschijnlijk TheSilentEnigma, door ziekte
Zijn er nog gegadigden om in te vallen?
Ik heb liever een leuke quiz...quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:37 schreef Grobbel het volgende:
Bizar dat ie op dezelfde dag wordt gehouden dan. Is toch best een pittige die veel mensen vanuit het hele land trekt namelijk...
Ik denk het ook!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik denk dat die 4 amigos toch ook wel voor P60 gaan.
Deze staat nog open..., geen Slash of Iggy Pop...quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:44 schreef Burnett het volgende:
[..]
Vooruit! Als inspiratie op je avatar:
Van wie is deze ring?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:59 schreef Burnett het volgende:
[..]
Deze staat nog open..., geen Slash of Iggy Pop...
Moest jij niet naar Proper-Sheppard vanaaf dan?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:16 schreef Burnett het volgende:
Mooi, kan ik eindelijk weer eens lokaal talent gaan ondersteunen in de plaatselijke kroeg.
Keuzes, keuzes...quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Moest jij niet naar Proper-Sheppard vanaaf dan?
Staat er nog een vraag open?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Enniwee, weet iemand nou al hoe dat nummer van Diana Ross heet?
Gatverdamme.quote:
Spellcheck PlayStation trucks on mequote:
dus tochquote:
Het gaat zeg maar over de datum, niet over waarom na de vraag over We are the champions..quote:
Nee, maar ik heb het gevoel alsof ik de vraag niet duidelijk genoeg gesteld heb, dus laat ik de waarom vraag vervallen. Het gaat dus om een heruitgavequote:Op zondag 31 oktober 2010 12:08 schreef methodmich het volgende:
Op 31 oktober 1973 ging er een band op de vlucht en daarop werd besloten om in december dit album uit te brengen??
bijna, Wings is niet helemaal juistquote:
precies, die dusquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:50 schreef methodmich het volgende:
Paul McCartney & Wings - Band On The Run
ik ken haar ergens van....quote:Op maandag 1 november 2010 08:58 schreef cafca het volgende:
Lostrekkertje dan maar, wie?
[ afbeelding ]
Hint: het is niet Edith Piaf
ik heb zn graf al 2x gezien. ik wil volgend jaar naar parijs, dan is hij 40 jaar overleden, maar het gerucht gaat dat het lijk overgevlogen is...quote:Op maandag 1 november 2010 09:01 schreef cafca het volgende:
[..]
Topper!
ErwinDikkie +1 en een nieuwe vraag
Pink_Floyd +1quote:
quote:What about the time?
You were fallin' over
Fell on your face
You must be having fun
Walk lightly!
Think of a time.
You'd best believe
This thing is real
*grom*quote:
iggy +1quote:
quote:Richard Archer (zang)
Ross Phillips (gitaar, achtergrondzang)
Kai Stephens (basgitaar, achtergrondzang)
Steve Kemp (drums)
volgens mij zijn dat de stereophonics?quote:Op maandag 1 november 2010 10:52 schreef Pink_Floyd het volgende:
Mooi, ik moet altijd even 2x denken, want ik verwar de zanger soms een split second met deze zanger
* Kelly Jones – lead vocals, rhythm guitar, keyboards (since 1992)
* Richard Jones – bass guitar, vocals, harmonica, piano (since 1992)
* Javier Weyler – drums, percussion (since 2004)
* Adam Zindani – lead guitar, vocals (since 2007)
Wie zijn dit dan?
OT, nog gefeliciteerd Nationale Popquizzers! Wie zaten er nu in 1e, 2e en 3e team?
hoezo dat?quote:Op maandag 1 november 2010 10:54 schreef Pink_Floyd het volgende:
Juistem, die koppen lijken altijd zoveel op elkaar
friekin_ +1
dat zinnetje ervoor nekt je net Erwin...
okquote:Op maandag 1 november 2010 10:56 schreef Pink_Floyd het volgende:
Omdat friekin alleen de bandnaam intypte en dus iets eerder was
Nee, hij heeft een gayface.quote:Op maandag 1 november 2010 10:58 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
en dit is dus Archer
[ afbeelding ]
zouden broers kunnen zijn
Neh. Maar de tracklisting is wel gelinkt aan de albumtitel.quote:Op maandag 1 november 2010 11:10 schreef cafca het volgende:
Zou zomaar een album van Belsen kunnen zijn.....
Gokje: Girls?
quote:My head's spinning
Boy, I'm in a daze
I feel isolated
Don't wanna communicate
I'll take a shower, I will scour
I will rub
To find peace of mind
The happy mind I once owned, yeah
friekin_ + 1quote:Op maandag 1 november 2010 11:30 schreef friekin_ het volgende:
Jaja. All Saints - Never ever. Playlist at work ftw.
Kom maar op. Wat van wie?quote:We're gift-wrapped kitty cats
We're only turning into tigers when we gotta fight back
Let's go, Eskimo
Out into the blue
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |