quote:Ik hou het wel bij satelliet radio MX161 Rock@Random, ladingen zon, Mexicaans voedsel en de World Series Baseball, wat Norrage ook mogen zijn...
quote:Ik denk het wel, ik fiets ook wel eens langs dat ik denk: oh, toch niemand. Voor heen werd er in elk geval 's avonds, maar ook wel in het weekend flink gespeeld.Op donderdag 28 oktober 2010 22:38 schreef ranja het volgende:
Nou ja, als je ziet hoeveel reacties er op zo'n dag of op een weekend zijn... kun je een andere vraag doen, maar komt er dan ineens wel iemand?
quote:erg herkenbaar.Op vrijdag 29 oktober 2010 09:07 schreef schaap001 het volgende:
In mijn geval is het de combinatie van een nieuwe en drukkere baan (lees: overdag weinig tot geen tijd en gewoon minder vaak achter een pc) en dat ik sinds anderhalf jaar vader ben (lees: 's avonds druk met de kleine en daarna uitgeteld op de bank hangen). Ben dan ook voor het eerst in tijden de top tien uitgekelderd
maar dat had ik aan het begin van dit jaar al voorspeld.
For the times they are a-changin', zullen we maar zeggen...
quote:Ook niet, okee, het is meer een 2+2=3 vraag dus.
quote:John Sebastian van Lovin' Spoonful.Op vrijdag 29 oktober 2010 11:26 schreef ranja het volgende:
Of die van de 60s hit Sebastian. Hoe heet die ook weer.
quote:Steve Harley heet die. Maar je denkt te moeilijk....Op vrijdag 29 oktober 2010 11:26 schreef ranja het volgende:
Of die van de 60s hit Sebastian. Hoe heet die ook weer.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 11:32 schreef belsen het volgende:
[..]
John Sebastian van Lovin' Spoonful.
quote:Summer in the City, Daydream (waar ik nog een verwijzing naar maakte), Do you believe in magic, Six O Clock.. zijn toch allemaal mooie pareltjes uit de 60's mèn.Op vrijdag 29 oktober 2010 11:36 schreef ranja het volgende:
oh, die bandnaam ken ik wel maar verder niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |