quote:Tja, ik weet waarom ik een tijdje afwezig was, maar van de rest snap ik het ook niet helemaal. Misschien moeten we een nieuwe impuls aan het topic geven?Op donderdag 28 oktober 2010 16:54 schreef ranja het volgende:
Tja geen idee waar iedereen uit hangt tegenwoordig. Het is zo rustig deze week... allemaal herfstvakantie ofzo?

quote:Fuck het gezin, long live rock 'n' roll.

quote:Je zei trekken.Op donderdag 28 oktober 2010 21:22 schreef belsen het volgende:
[..]
Fuck het gezin, long live rock 'n' roll.
En 's avond (en in het weekend) kan er denk echt meer aangetrokken worden, door de aanwezige users, mijzelf incluis.

quote:

quote:Welk nummer?When masturbation lost its fun, you're fucking lazy...

quote:friekin_ +Op donderdag 28 oktober 2010 21:45 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Greenday's longview.
Maar hoe geven we een nieuwe impuls aan dit topic?

quote:Door toch gewoon een vraag te stellen als je langskomt. 't Is soms niet zo moeilijk. Sneller kiezen voor een nieuwe vraag, in plaats van vragen van 's middags laat tot 's ochtends vroeg open laten staan. Dat schrikt af.Op donderdag 28 oktober 2010 21:45 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Maar hoe geven we een nieuwe impuls aan dit topic?

quote:Misschien ook weer de thema's teruginvoeren?Op donderdag 28 oktober 2010 21:50 schreef belsen het volgende:
[..]
Door toch gewoon een vraag te stellen als je langskomt. 't Is soms niet zo moeilijk. Sneller kiezen voor een nieuwe vraag, in plaats van vragen van 's middags laat tot 's ochtends vroeg open laten staan. Dat schrikt af.
 ) 5 nummers over keiharde seks. Go!
  ) 5 nummers over keiharde seks. Go!

quote:wat voor thema's?Op donderdag 28 oktober 2010 22:42 schreef friekin_ het volgende:
Misschien ook weer de thema's teruginvoeren?

quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
2 live crew -Put her in the buck
Spinal & Steen - Bukake
Liz Phair - Flower
NWA - Just don't bite it
Nine Inch Nails - Closer

quote:oh dat heb ik altijd onzin gevonden, deed ik ook nooit aan meeOp donderdag 28 oktober 2010 22:57 schreef friekin_ het volgende:
Foute vrijdag, donkere donderdag.
Oh nee, die bestond vast nog niet.

quote:n00biedoobiedoo +1Op donderdag 28 oktober 2010 22:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vraag van ranja was volgens mij You say party (v/h We say die)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |