quote:Tja, ik weet waarom ik een tijdje afwezig was, maar van de rest snap ik het ook niet helemaal. Misschien moeten we een nieuwe impuls aan het topic geven?Op donderdag 28 oktober 2010 16:54 schreef ranja het volgende:
Tja geen idee waar iedereen uit hangt tegenwoordig. Het is zo rustig deze week... allemaal herfstvakantie ofzo?
quote:Fuck het gezin, long live rock 'n' roll.
quote:Je zei trekken.Op donderdag 28 oktober 2010 21:22 schreef belsen het volgende:
[..]
Fuck het gezin, long live rock 'n' roll.
En 's avond (en in het weekend) kan er denk echt meer aangetrokken worden, door de aanwezige users, mijzelf incluis.
quote:
quote:Welk nummer?When masturbation lost its fun, you're fucking lazy...
quote:friekin_ +Op donderdag 28 oktober 2010 21:45 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Greenday's longview.
Maar hoe geven we een nieuwe impuls aan dit topic?
quote:Door toch gewoon een vraag te stellen als je langskomt. 't Is soms niet zo moeilijk. Sneller kiezen voor een nieuwe vraag, in plaats van vragen van 's middags laat tot 's ochtends vroeg open laten staan. Dat schrikt af.Op donderdag 28 oktober 2010 21:45 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Maar hoe geven we een nieuwe impuls aan dit topic?
quote:Misschien ook weer de thema's teruginvoeren?Op donderdag 28 oktober 2010 21:50 schreef belsen het volgende:
[..]
Door toch gewoon een vraag te stellen als je langskomt. 't Is soms niet zo moeilijk. Sneller kiezen voor een nieuwe vraag, in plaats van vragen van 's middags laat tot 's ochtends vroeg open laten staan. Dat schrikt af.
quote:wat voor thema's?Op donderdag 28 oktober 2010 22:42 schreef friekin_ het volgende:
Misschien ook weer de thema's teruginvoeren?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
2 live crew -Put her in the buck
Spinal & Steen - Bukake
Liz Phair - Flower
NWA - Just don't bite it
Nine Inch Nails - Closer
quote:oh dat heb ik altijd onzin gevonden, deed ik ook nooit aan meeOp donderdag 28 oktober 2010 22:57 schreef friekin_ het volgende:
Foute vrijdag, donkere donderdag.
Oh nee, die bestond vast nog niet.
quote:n00biedoobiedoo +1Op donderdag 28 oktober 2010 22:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vraag van ranja was volgens mij You say party (v/h We say die)
quote:Niet tof, dan moet ik altijd werken. En zaad is juist mijn interessegebied.Op donderdag 28 oktober 2010 22:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Foute Vrijdag mag evt doorgeschoven worden naar Het is weer Zaaderdag.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 23:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
I'm wearing one now as we speak, dus nee.
quote:Dat idd. De walkman is niet meer. RIP.
quote:Ik heb zo'n pakje dat zo goed past dat het lijkt alsof het erop geschilderd is maar jij hebt het nog nooit mogen aanschouwen?Op donderdag 28 oktober 2010 23:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Gaat toch niet vliegen, zaterdag is altijd doods hier, don't worry.
Zie hier Cliff Richard rollerskaten met de Power Rangers in de clip van Wired For Sound
[ afbeelding ]
Waarom word ik een beetje weemoedig van dit aanzicht, afgezien van the obvious?
quote:Ja, dat was 'the obvious', duh.Op donderdag 28 oktober 2010 23:13 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik heb zo'n pakje dat zo goed past dat het lijkt alsof het erop geschilderd is maar jij hebt het nog nooit mogen aanschouwen?
quote:Wat? Van wie??There's a boxfull of showergels I've left around the world
In the toilets and bathrooms I've been
Chips of my youth fallen off along the way
I've been a long time falling down.
quote:Jwz. N00b +1Op donderdag 28 oktober 2010 23:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Malcolm Middleton, Fuck it I Love You
1 van mijn meest gespeelde liedjes op gitaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |