quote:Niet tof, dan moet ik altijd werken. En zaad is juist mijn interessegebied.Op donderdag 28 oktober 2010 22:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Foute Vrijdag mag evt doorgeschoven worden naar Het is weer Zaaderdag.

quote:Op donderdag 28 oktober 2010 23:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
I'm wearing one now as we speak, dus nee.

quote:Dat idd. De walkman is niet meer. RIP.

quote:Ik heb zo'n pakje dat zo goed past dat het lijkt alsof het erop geschilderd is maar jij hebt het nog nooit mogen aanschouwen?Op donderdag 28 oktober 2010 23:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Gaat toch niet vliegen, zaterdag is altijd doods hier, don't worry.
Zie hier Cliff Richard rollerskaten met de Power Rangers in de clip van Wired For Sound
[ afbeelding ]
Waarom word ik een beetje weemoedig van dit aanzicht, afgezien van the obvious?

quote:Ja, dat was 'the obvious', duh.Op donderdag 28 oktober 2010 23:13 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik heb zo'n pakje dat zo goed past dat het lijkt alsof het erop geschilderd is maar jij hebt het nog nooit mogen aanschouwen?

quote:Wat? Van wie??There's a boxfull of showergels I've left around the world
In the toilets and bathrooms I've been
Chips of my youth fallen off along the way
I've been a long time falling down.

quote:Jwz. N00b +1Op donderdag 28 oktober 2010 23:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Malcolm Middleton, Fuck it I Love You
1 van mijn meest gespeelde liedjes op gitaar

quote:Wat van wie?So I caught up my pal Jack Daniel's
And his partner Jimmy Beam

quote:Ik hou het wel bij satelliet radio MX161 Rock@Random, ladingen zon, Mexicaans voedsel en de World Series Baseball, wat Norrage ook mogen zijn...

quote:Ik denk het wel, ik fiets ook wel eens langs dat ik denk: oh, toch niemand. Voor heen werd er in elk geval 's avonds, maar ook wel in het weekend flink gespeeld.Op donderdag 28 oktober 2010 22:38 schreef ranja het volgende:
Nou ja, als je ziet hoeveel reacties er op zo'n dag of op een weekend zijn... kun je een andere vraag doen, maar komt er dan ineens wel iemand?

). Ben dan ook voor het eerst in tijden de top tien uitgekelderd
 ). Ben dan ook voor het eerst in tijden de top tien uitgekelderd   maar dat had ik aan het begin van dit jaar al voorspeld.
  maar dat had ik aan het begin van dit jaar al voorspeld.  

quote:erg herkenbaar.Op vrijdag 29 oktober 2010 09:07 schreef schaap001 het volgende:
In mijn geval is het de combinatie van een nieuwe en drukkere baan (lees: overdag weinig tot geen tijd en gewoon minder vaak achter een pc) en dat ik sinds anderhalf jaar vader ben (lees: 's avonds druk met de kleine en daarna uitgeteld op de bank hangen). Ben dan ook voor het eerst in tijden de top tien uitgekelderd
maar dat had ik aan het begin van dit jaar al voorspeld.
For the times they are a-changin', zullen we maar zeggen...

quote:Ook niet, okee, het is meer een 2+2=3 vraag dus.

quote:John Sebastian van Lovin' Spoonful.Op vrijdag 29 oktober 2010 11:26 schreef ranja het volgende:
Of die van de 60s hit Sebastian. Hoe heet die ook weer.

quote:Steve Harley heet die. Maar je denkt te moeilijk....Op vrijdag 29 oktober 2010 11:26 schreef ranja het volgende:
Of die van de 60s hit Sebastian. Hoe heet die ook weer.

quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 11:32 schreef belsen het volgende:
[..]
John Sebastian van Lovin' Spoonful.
 Belsen +1
 Belsen +1 

quote:Summer in the City, Daydream (waar ik nog een verwijzing naar maakte), Do you believe in magic, Six O Clock.. zijn toch allemaal mooie pareltjes uit de 60's mèn.Op vrijdag 29 oktober 2010 11:36 schreef ranja het volgende:
oh, die bandnaam ken ik wel maar verder niet

quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 14:14 schreef friekin_ het volgende:
Michael Jackson dan maar. Wist niet dat die zwart was ooit. Hij stijgt in mijn achting.

quote:Ow, dat was ook gewoon het volledige antwoord. Ik las met een half oog.Op vrijdag 29 oktober 2010 11:34 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik wilde eerst John Sebastian, Sebastian Bach en Joh(a)n Sebastian Bach in 1 post vragen, maar ik dacht dat dat te makkelijk zou zijn....

quote:Kijk, nu is het ineens wel drukOp vrijdag 29 oktober 2010 14:14 schreef friekin_ het volgende:
Michael Jackson dan maar. Wist niet dat die zwart was ooit. Hij stijgt in mijn achting.

quote:Ja, maar je moet dus wel ff weten dat het niet Mick Jagger is. of Mick Jones. of Marike
 Jager.....
  Jager.....

Jager was
 Jager was   

quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 14:26 schreef ranja het volgende:
Ja, maar Z gokte MJ zonder nadere specificatie
Ik zat inderdaad even te twijfelen of het niet MarikeJager was

sugereer jij nu dat Z aan het spieken was?
  sugereer jij nu dat Z aan het spieken was?   

quote:Een moeilijke vervolgvraag.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:23 schreef cafca het volgende:
[..]
Kijk, nu is het ineens wel druk
friekin_ +1 en een volgende vraag!

quote:Ik weet het...
quote:Samen vrijen in 't warme zand (ohohoh)
's Avonds lopen we dan hand in hand (ohohoh)
Daarna samen liggen, zij aan zij (ohohoh)
Volle zon, volle maan, lekker dier, laat je gaan,

quote:freakin_ +1Op vrijdag 29 oktober 2010 15:12 schreef friekin_ het volgende:
Goede link wel. Jeugdsentiment voor mij, WOW met zomer

quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 15:14 schreef ranja het volgende:
[..]
freakin_ +1
niet echt jeugd maar wel sentiment
quote:Wat. van wie.Here it is the groove slightly transformed
just a bit of a break from the norm
just a little somethin' to break the monotony
of all that hardcore dance that has gotten to be
a little bit out of control it's cool to dance

| Forum Opties | |
|---|---|