quote:?Op dinsdag 26 oktober 2010 00:47 schreef Roolio het volgende:
Kom ik er zelf met één:
Bij Pink - Please Don't Leave Me komt zingt ze een paar keer: Padadada, padadada, da dada da da. Daar begint het nummer ook mee. De eerste keer dat ik het hoorde kwam het al heel bekend voor. Is het gejat van een ander liedje ofzo?
quote:Jaaa, perfect! Ik wist het wel. Maar het kan toch onmogelijk zijn dat Jan Wayne zelf iets heeft geschreven, waar heeft hij het weer gejat dan?
quote:Ik denk dat je deze zoekt:Op dinsdag 26 oktober 2010 00:53 schreef Roolio het volgende:
[..]
Jaaa, perfect! Ik wist het wel. Maar het kan toch onmogelijk zijn dat Jan Wayne zelf iets heeft geschreven, waar heeft hij het weer gejat dan?
Edit: al gevonden:
Edit2: Daar komt het padadada gedoe weer niet in voor, dus misschien kan Jan Wayne toch iets zelf!![]()
quote:Jij ook al
quote:Op zondag 24 oktober 2010 22:24 schreef NouMooiNiet het volgende:
Nog een 2e vraagje(mijn andere staat ook nog open):
Welk nummer wordt hier gebruikt voor de solo van Agar (SYTYCD):
http://www.rtl.nl/xl/u/3a366f01-408b-461f-bb25-19bbeb0e9d16
quote:Ohja, die heeft inderdaad dat padadada wel, thanks!
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:15 schreef Spittie het volgende:
Weet iemand hoe het hip-hop nummer in deze mix heet?
http://w3.JunkieXP.com/hiphoptest.mp3
quote:Kon er niet opkomen, thanks!
quote:Linkje naar een filmpje?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:31 schreef MikeyMo het volgende:
Weet iemand hoe dat panfluit nummer heet wat altijd gebruikt werd in die soft erotische programma's als erotic dreams?
quote:Ik vind hem hier wel wat van weghebbenOp dinsdag 26 oktober 2010 19:28 schreef julian6 het volgende:
zoek een nummer wat hier wel een beetje op lijkt.. geloof ook van dezelfde artiest (NERD). Heel herkenbaar deuntje
quote:Nee heb hem al gevonden bij toeval..Op dinsdag 26 oktober 2010 19:30 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik vind hem hier wel wat van weghebben
quote:Graag gedaan.
quote:Enigma - Sadness:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:31 schreef MikeyMo het volgende:
Weet iemand hoe dat panfluit nummer heet wat altijd gebruikt werd in die soft erotische programma's als erotic dreams?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 22:01 schreef StefSOFT-NL het volgende:
[..]
Enigma - Sadness:
En nee dat wist ik zelf niet, maar blijkbaar weten scholiertjes het wel
http://forum.scholieren.com/archive/index.php/t-131736.html
quote:Volgens mij is het een of andere remix van deze:Op dinsdag 26 oktober 2010 23:53 schreef CR9 het volgende:
Weet iemand de muziekinfo van de song die in de volgende video wordt afgespeeld?:
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 02:54 schreef 2cv het volgende:
Kan iemand mij zeggen wat de titel en uitvoerende is van het 1e liedje in dat filmpje ?
quote:Ik kan niets vinden op youtube van een mix ofzo.Op woensdag 27 oktober 2010 10:28 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Volgens mij is het een of andere remix van deze:
quote:Dankje !
quote:Ducksauce - Barbra Streisand?Op woensdag 27 oktober 2010 17:36 schreef hallohalllowieisdaar het volgende:
Hoooi,
Ik zoek het nummer dat net op 1 stond in de Slam fm top 5 om 5 uur.
Weet iemand die
Tnx!
quote:Vitalic - Second LivesOp woensdag 27 oktober 2010 16:48 schreef Le-Mi het volgende:
Ik zag ooit op TMF een house/dance nummer. bij dit nummer was een toilet van personeel gefilmd en zie je wat ze allemaal doen, een schoonmaker maakt schoon sommige snuiven en sommige zitten met hun laptop enzovoort sommige kijken over de rand naar een andere toiletcabine. ik hoop dat jullie weten wat ik bedoel.
quote:Deze vraag heb ik ook wel. Klonk me ook bekend in de oren.Op donderdag 28 oktober 2010 00:49 schreef Roolio het volgende:
Waar ken ik deze melodie van?
En dan bedoel ik het "There's a place downtown, where the freaks all come around. It's a hole in the wall. It's a dirty free for all."-gedeelte. Komt me heel bekend voor. Klinkt een beetje Arabisch, zoals in Alladin ofzo.
quote:Heb even rondgeken in de reactie, het is een bekend wijsje kennelijk. Hier hoor je het ook:Op donderdag 28 oktober 2010 00:50 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Deze vraag heb ik ook wel. Klonk me ook bekend in de oren.
quote:Leeschvoer!Op donderdag 28 oktober 2010 01:01 schreef Roolio het volgende:
[..]
Heb even rondgeken in de reactie, het is een bekend wijsje kennelijk. Hier hoor je het ook:
quote:Thanks! Aladdin komt in de tekst voor dus kennelijk de goede associatie gemaakt. Zo'n deuntje verzin je ook niet zelf als je Ke$ha heet natuurlijk..
quote:Haha..Op donderdag 28 oktober 2010 10:56 schreef friekin_ het volgende:
De Farao in De Sigaren van de Farao van Kuifje zingt het ook terwijl hij symbolen op bomen verft. Ja, ik ben goed.
quote:Je kunt ze mailen: http://nos.nl/over-de-nos/contact/Op donderdag 28 oktober 2010 14:08 schreef WeezerButler het volgende:
Elke zondagochtend op nederland 1 als er nog geen uitzendingen zijn en teletekst op de buis is, loopt eronder een loop van een gitaardeuntje. Vraag me eigenlijk al tijden af wie dat is ???
quote:Details zijn overrated.Op donderdag 28 oktober 2010 18:17 schreef hello_moto1992 het volgende:
Een vrij nieuw nummer van een rockband uit de VS. Laatsten nog gezien op MTV. Het klinkt vrij top 40-achtig. Edoch was het vrij hard en was er ontzettend veel publiek in de clip.
quote:JuistOp donderdag 28 oktober 2010 18:35 schreef koeii het volgende:
[..]
Details zijn overrated.
Ik gok deze:
quote:Wat proef ik. Het is een beetje zurig met stukjes. Oh jee, zojuist kwam mijn eten omhoog met wat gal erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |