quote:Gewoon een beetje meebewegen...Op maandag 25 oktober 2010 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee joh wel doorspoelen anders raken mijn billen de poep en wc papier
quote:
quote:whahaha Benny je bent nog erger dan ikOp maandag 25 oktober 2010 20:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
een paar jaar terug had ik letterpoepen.nl geregistreerd, wilde er wat mee doen maar kwam tijd te kort
quote:JaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaOp maandag 25 oktober 2010 20:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Miranda, geef mij maar op vooor AYNIL.. een verre liefde in het buitenland.. die niet bestaat.. komen we op teevee!
quote:En geen miljoenenbod in de tussentijd.Op maandag 25 oktober 2010 20:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
een paar jaar bezitte ik letterpoepen.nl, wilde er wat mee doen maar kwam tijd te kort
quote:OkeeOp maandag 25 oktober 2010 20:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is niet mij plaatje.... stront is het... Schijt, kak, poep
quote:Neuhj, het was meer een idee wat bedoelt was als grapje... maar er nooit wat mee gedaanOp maandag 25 oktober 2010 20:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
whahaha Benny je bent nog erger dan ik
quote:Echt he... nou bezit ik het neit meer hoorOp maandag 25 oktober 2010 20:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En geen miljoenenbod in de tussentijd.
quote:Kusjen voor jou dan!Op maandag 25 oktober 2010 20:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Zo badkamer, wc helemaal gedaan en de rest zo op het oog. Beetje moe want best hard gepoetst
quote:Wacht maar totdat Rob Geus met zijn UV-lampje langs komt...Op maandag 25 oktober 2010 20:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Zo badkamer, wc helemaal gedaan en de rest zo op het oog. Beetje moe want best hard gepoetst
quote:Actief hoorOp maandag 25 oktober 2010 20:17 schreef the_legend_killer het volgende:
quote:Daar wordt ie niet vrolijk vanOp maandag 25 oktober 2010 20:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wacht maar totdat Rob Geus met zijn UV-lampje langs komt...
quote:Ik had in het weekend geen zin om te poetsen. Nu na een lange werkdag maar even aangezet dus heb ik nog even wat vrije tijd.
quote:Goede overgang van gespreksonderwerpOp maandag 25 oktober 2010 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb trek in een frikandel of kaassoufle
quote:met sateh saus!Op maandag 25 oktober 2010 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb trek in een frikandel of kaassoufle
quote:ja lekker tochOp maandag 25 oktober 2010 20:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Goede overgang van gespreksonderwerp
quote:nee man.... gewoon puur naturel
quote:Ik ben jou MILFOp maandag 25 oktober 2010 20:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben echt verliefd op janine en maxime uit gtstLekkere Milfs!
![]()
quote:Ow echtOp maandag 25 oktober 2010 20:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben echt verliefd op janine en maxime uit gtstLekkere Milfs!
![]()
quote:GTST.. bestaat dat nogOp maandag 25 oktober 2010 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
Patrique...... ik vind die 2 nieuwe jongens uit GTST niet leuk...
Na ja die lange is wel ok, maar die korte
quote:Ik vind die lange wel leukOp maandag 25 oktober 2010 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
Patrique...... ik vind die 2 nieuwe jongens uit GTST niet leuk...
Na ja die lange is wel ok, maar die korte
quote:Wild eendje
quote:Naja, niet echt verliefd natuurlijk, maar ben wel onder de indruk van ze nu ik ze in t echt gezien hebOp maandag 25 oktober 2010 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow echt
Ik ben verliefd op LucasLekkere toyboy
quote:Ok... ik ga je morgen inschrijven.... ik moet ook nog steeds mailen... naar je weet wel wieOp maandag 25 oktober 2010 20:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik vind die lange wel leukEcht een geil ding
Schrijf voor me voor AYNIL!
quote:Ben je op de set geweest ?Op maandag 25 oktober 2010 20:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Naja, niet echt verliefd natuurlijk, maar ben wel onder de indruk van ze nu ik ze in t echt gezien heb
quote:*rent met Snuggie nummer 2 in rozetinten naar C_A*
quote:
quote:Ok
quote:ik ga hem er zo bij pakkenOp maandag 25 oktober 2010 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
*rent met Snuggie nummer 2 in rozetinten naar C_A*
quote:Deken ga ik zo pakken, trui heb ik al aan, man is klussen bij een vriendOp maandag 25 oktober 2010 20:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee. Gewoon nee.
Pak een deken, kruik, warme trui, je man. Je gaat het niet koud hebben
quote:Ik weet niet naar wie! Maar ik weet wat je bedoeld.. al zou je dat al veeel eerder doenOp maandag 25 oktober 2010 20:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok... ik ga je morgen inschrijven.... ik moet ook nog steeds mailen... naar je weet wel wie
quote:Jaaaa!Op maandag 25 oktober 2010 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
Benny, ik las dat je naar Apenheul bent geweestWat een dag
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een lekker wijf
quote:En wat voor één
quote:Dat zou je toch al eerder doen?Op maandag 25 oktober 2010 20:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok... ik ga je morgen inschrijven.... ik moet ook nog steeds mailen... naar je weet wel wie
quote:Ik durf het bijna niet te vragen, maar... heeft je man er ook eentje?
quote:JOAH!Op maandag 25 oktober 2010 20:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ben je op de set geweest ?
quote:Geen tijd meer gehadOp maandag 25 oktober 2010 20:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik weet niet naar wie! Maar ik weet wat je bedoeld.. al zou je dat al veeel eerder doen
quote:
quote:hihi, dankjewelOp maandag 25 oktober 2010 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
En nog eenen feli-kus voor het huwelijk van je ouders
Mooi vind ik dat
quote:nee dat is een spanjaard... die is altijd heetOp maandag 25 oktober 2010 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar... heeft je man er ook eentje?![]()
quote:VetOp maandag 25 oktober 2010 20:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
JOAH!
Tussen sinterklaas en kerst op de buis!
quote:Komt goed, ik spam het hier helemaal vol!Op maandag 25 oktober 2010 20:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vet![]()
Laat me weten wanneer dan kijk ik het eens
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee dat is een spanjaard... die is altijd heet![]()
Echt die loopt in de winter nog in een t-shirt
quote:spijkerpoepen man das een oud hollands spelletjeOp maandag 25 oktober 2010 20:33 schreef Graseter het volgende:
[..]
Gaan jullie maar spijkers uitpoepen dan hou ik het gewoon bij uitwerpselen.
quote:Verplicht knuffelenOp maandag 25 oktober 2010 20:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vervelend soms... ik wil de verwarming op 22... hij op 18
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Komt goed, ik spam het hier helemaal vol!
quote:op bed gaan liggen en proberen te slapenOp maandag 25 oktober 2010 20:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Dillema..
Ik heb al tig keer gestoomd, net ook weer.. en de oog en hoofd pijn blijft...
ik heb vandaag al 6 asperientjes gehad
Wat te doen?
quote:Doein.Op maandag 25 oktober 2010 20:36 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga douchen. en daarna relaxen op den bank.
quote:Je hebt een loedbneus!Op maandag 25 oktober 2010 20:36 schreef PatriQue89 het volgende:
hadden jullie mn foto al gezien
[ afbeelding ]
quote:Dat lukt nietOp maandag 25 oktober 2010 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
op bed gaan liggen en proberen te slapen
quote:neem na het eten dan 2 paracetamol en dan op bed gaan liggenOp maandag 25 oktober 2010 20:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat lukt niet
Maar, ik moet nog zo koken, en eten.. en dan ga ik het proberen!
quote:neem ik dan geen overdosis?Op maandag 25 oktober 2010 20:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
neem na het eten dan 2 paracetamol en dan op bed gaan liggen
quote:je mag er 8 volgens mijOp maandag 25 oktober 2010 20:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
neem ik dan geen overdosis?
heb al 6 gehad, met coffeine
quote:t is sowieso gaar spul hoorOp maandag 25 oktober 2010 20:41 schreef charmed_angel het volgende:
OWNEE STOP PATRIQUE!!!
Volwassenen:
1 tot 2 tabletten per keer, max. 6 tabletten
per dag.
quote:JA, zie je wil!Op maandag 25 oktober 2010 20:41 schreef charmed_angel het volgende:
OWNEE STOP PATRIQUE!!!
Volwassenen:
1 tot 2 tabletten per keer, max. 6 tabletten
per dag.
quote:Idd, 8 is geen probleem hoor.Op maandag 25 oktober 2010 20:42 schreef Myraela het volgende:
Ik slik altijd meer dan mag.Die doseringen zijn heul laag.
quote:Ja als je deaudt bent dan win je makkelijker de Halloween wedstrijdOp maandag 25 oktober 2010 20:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
JA, zie je wil!
je wil me deaudt hebben!
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Godverdomme..
Dan maar een overdosis
quote:is ook zo, is een van de goorste dingen die er zijnOp maandag 25 oktober 2010 20:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gek!
Ik slik het liefst helemaal geen paracetamol... goor spul
quote:Ik gebruik dat ook niet hoorOp maandag 25 oktober 2010 20:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gek!
Ik slik het liefst helemaal geen paracetamol... goor spul
quote:nee man.... doe maar nietOp maandag 25 oktober 2010 20:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Godverdomme..
Dan maar een overdosis
quote:wat gaafOp maandag 25 oktober 2010 20:36 schreef PatriQue89 het volgende:
hadden jullie mn foto al gezien
[ afbeelding ]
quote:nee jij gebruikt andere pilletjes
quote:patatpanOp maandag 25 oktober 2010 20:53 schreef charmed_angel het volgende:
Patatpan opgezet
Even mini kaassoufle en bitterballetjes
quote:Neeee, ik wil je doorbraak live meemaken en niet postuumOp maandag 25 oktober 2010 20:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Godverdomme..
Dan maar een overdosis
quote:Nee hoorOp maandag 25 oktober 2010 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee jij gebruikt andere pilletjes
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:55 schreef Graseter het volgende:
[..]
Zo ziet hij er nou uit zonder masker.
quote:Ik zou wel tapas lusten ook...Op maandag 25 oktober 2010 20:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
patatpan
Ik krijg honger van je... terwijl ik eigenlijk nog vol zit van gister
quote:Ik heb ook neit zoveel gegeten vandaag...Op maandag 25 oktober 2010 20:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zou wel tapas lusten ook...
Maar ik heb nog niet gegeten hoor
quote:lekker taartOp maandag 25 oktober 2010 20:56 schreef iBenny het volgende:
Morgen is mijn tante jarig... ik heb geen zin om op verjaardagsvisite te gaan
quote:ik had nog geen honger.... maar nu begint mijn maagje te knorrenOp maandag 25 oktober 2010 20:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb ook neit zoveel gegeten vandaag...
Maar jij moet wel genoeg eten hoor
quote:SterkteOp maandag 25 oktober 2010 20:56 schreef iBenny het volgende:
quote:Neem een kaassoufle mee, altijd lachen.Op maandag 25 oktober 2010 20:56 schreef iBenny het volgende:
quote:Hoezo?Op maandag 25 oktober 2010 20:58 schreef Graseter het volgende:
[..]
Neem een kaassoufle mee, altijd lachen.
quote:kaassoufle... lekker heet... een hap nemen en dan een verbrande lip hebbenOp maandag 25 oktober 2010 20:58 schreef Graseter het volgende:
[..]
Neem een kaassoufle mee, altijd lachen.
quote:Dat is altijd leuk in een gezelschap. Ik heb thuis het boek staan: 505 ideeën om je te vermaken met een kaassoufflé.
quote:Ach, ik vier mijn verjaardag niet eens. Ja, samen met mijn vrouw, maar die is in december jarigOp maandag 25 oktober 2010 20:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sterkte
Ik ga nooit op verjaardagsbezoek bij tantes,ze komen ook niet meer bij mij..
quote:ok.Op maandag 25 oktober 2010 21:01 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat is altijd leuk in een gezelschap. Ik heb thuis het boek staan: 505 ideeën om je te vermaken met een kaassoufflé.
quote:Geef eens 5 ideetjes danOp maandag 25 oktober 2010 21:01 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat is altijd leuk in een gezelschap. Ik heb thuis het boek staan: 505 ideeën om je te vermaken met een kaassoufflé.
quote:Moet ik je een kaartje sturen dan?Op maandag 25 oktober 2010 21:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, ik vier mijn verjaardag niet eens. Ja, samen met mijn vrouw, maar die is in december jarigDan komt die kant van de familie, de kant van mij boeit het niet eens. En dit keer zit ik aan de andere kant van de wereld, dus een prima reden om niet eens een kaartje te krijgen. Oh wacht, die kreeg ik ook al niet meer, want de enige die dat deed is nu een jaar dood
quote:Je wat?Op maandag 25 oktober 2010 21:00 schreef Pheno het volgende:
Kreeg een complimentje op mijn hiragana-herkenningspeed
quote:Hou toch eens op met drugs maken.Op maandag 25 oktober 2010 21:00 schreef Pheno het volgende:
Kreeg een complimentje op mijn hiragana-herkenningspeed
quote:Ik ben niet thuis, dus ik lees dat ding een anderhalve maand laterOp maandag 25 oktober 2010 21:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Moet ik je een kaartje sturen dan?
[..]
Je wat?
quote:Dat hiragana japans is weten me maar wat is hiragana-herkenningsspeed?Op maandag 25 oktober 2010 21:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis, dus ik lees dat ding een anderhalve maand later
http://www.omniglot.com/writing/japanese_hiragana.htm
quote:Dit bedoelde ik eigenlijk iddOp maandag 25 oktober 2010 21:06 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat hiragana japans is weten me maar wat is hiragana-herkenningsspeed?
quote:Het snel kunnen vertalen naar iets uitspreekbaarsOp maandag 25 oktober 2010 21:06 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat hiragana japans is weten me maar wat is hiragana-herkenningsspeed?
quote:Ah, oke.... Het gaat dus wel lekkerOp maandag 25 oktober 2010 21:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het snel kunnen vertalen naar iets uitspreekbaars
quote:otakuOp maandag 25 oktober 2010 21:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het snel kunnen vertalen naar iets uitspreekbaars
quote:geen ideeOp maandag 25 oktober 2010 21:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Weet iemand waar die fernando vandaan komt..?? volgens mij zit die bij mij op school.. maar ik weet het niet zeker..
quote:nope... hij zegt het ook niet bij zijn auditieOp maandag 25 oktober 2010 21:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Weet iemand waar die fernando vandaan komt..?? volgens mij zit die bij mij op school.. maar ik weet het niet zeker..
quote:na een moeizame start (heb echt al decennia niet meer gestudeerdOp maandag 25 oktober 2010 21:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ah, oke.... Het gaat dus wel lekker
quote:kaassoufle's zouden onder de wapenwet moeten vallen, levensgevaarlijke dingenOp maandag 25 oktober 2010 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
mini kaassoufle zijn lekkerder dan de grote
quote:ik zit nu vol... maar er ligt nog 1 mini kaassouffleOp maandag 25 oktober 2010 21:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kaassoufle's zouden onder de wapenwet moeten vallen, levensgevaarlijke dingen
quote:Waar studeer je eigenlijk... gewoon zo'n thuisstudie of op een school?Op maandag 25 oktober 2010 21:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
na een moeizame start (heb echt al decennia niet meer gestudeerd).
quote:wij hebben net gegeten....Op maandag 25 oktober 2010 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zit nu vol... maar er ligt nog 1 mini kaassouffle
quote:is dat Japans voor kaasssoufle?Op maandag 25 oktober 2010 21:21 schreef Pheno het volgende:
Ah ik moest even zoeken op android, maar ook hier kan het.
おたく
quote:Uni, waar een proef is gestart, dus we hebben les van een Japanse die normaal in Leiden de volledige Japanse studie doet.Op maandag 25 oktober 2010 21:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waar studeer je eigenlijk... gewoon zo'n thuisstudie of op een school?
quote:Bij mij staat het op m'n school laptop aan.Op maandag 25 oktober 2010 21:21 schreef Pheno het volgende:
Ah ik moest even zoeken op android, maar ook hier kan het.
おたく
quote:Eerste karakter is "o" de tweede "ta", de derde "ku".
quote:ばか
quote:Kan ik tegenwoordig gewoon anime downloaden zonder ondertiteling dat jij er ondertiteling onder zet?
quote:Zolang er geen kanji in staat lukt het wel, om het om te toveren naar Romanji, daarna wordt het flink zoeken. Mijn woordenschat is nog niet zo groot. We zijn nu bij het leren van werkwoorden en een zooi vervoegingenOp maandag 25 oktober 2010 21:25 schreef Graseter het volgende:
[..]
Kan ik tegenwoordig gewoon anime downloaden zonder ondertiteling dat jij er ondertiteling onder zet?
quote:OkeOp maandag 25 oktober 2010 21:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uni, waar een proef is gestart, dus we hebben les van een Japanse die normaal in Leiden de volledige Japanse studie doet.
Het gaat dus ook best snel, dus dat is even wennen.
quote:We jagen een boek tot eind december er door. Daarna ga ik ook echt meteen op reis
quote:Kudt.
quote:Je moeder.
quote:We zijn altijd lief, de moeder van graseter is keitof.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 21:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
We zijn altijd lief, de moeder van graseter is keitof.
quote:Hoe ken je de moeder van Graseter?Op maandag 25 oktober 2010 21:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
We zijn altijd lief, de moeder van graseter is keitof.
quote:ik wil hem uit me buik krijgen nu.... maar dat gaat pas morgen gebeuren denk ikOp maandag 25 oktober 2010 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kan die kaassoufle van C_A niet uit m'n hoofd krijgen
quote:OkeejOp maandag 25 oktober 2010 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wil hem uit me buik krijgen nu.... maar dat gaat pas morgen gebeuren denk ik
quote:Op maandag 25 oktober 2010 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wil hem uit me buik krijgen nu.... maar dat gaat pas morgen gebeuren denk ik
quote:Ik wil ze binnenkort weer eens eten, echt te lang niet gegetenOp maandag 25 oktober 2010 21:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Beetje teveel op...
Nou ja ik heb een gevoel dat ik teveel op heb.... komt door de cola erna
quote:Owwww lekkerOp maandag 25 oktober 2010 21:55 schreef charmed_angel het volgende:
iK heb trek in sate ofzo... sate met brood
quote:Die sate van de meet.Op maandag 25 oktober 2010 21:55 schreef charmed_angel het volgende:
quote:
quote:Wat een vreetschuur ben je.Op maandag 25 oktober 2010 21:55 schreef charmed_angel het volgende:
quote:daar krijgen we morgen een uitgebreid twitterverslag van, live op het toilet.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 22:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
daar krijgen we morgen een uitgebreid twitterverslag van, live op het toilet.
quote:De Griek?Op maandag 25 oktober 2010 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
lekker
Ik ga zondag uiteten denk ik
quote:Zonder foto's mag ik hopen...Op maandag 25 oktober 2010 22:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
daar krijgen we morgen een uitgebreid twitterverslag van, live op het toilet.
quote:Tweetvid: "kijk, nu laat ie zijn kopje zien!".
quote:Op maandag 25 oktober 2010 22:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tweetvid: "kijk, nu laat ie zijn kopje zien!".
quote:Moi ?
quote:WHAAAZZZZZAAAAAAAAA
quote:Coolness
quote:Ik heb zijn tong nog niet bekeken of gevoeld
quote:Keihardanaal
quote:Op maandag 25 oktober 2010 22:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dag kinderkutjes! Willen jullie eens lekker bij de hulpsinterklaas op schoot zitten?
Kijk ik heb een mijter en een baard en hier is mijn staaf!![]()
quote:ik wil wel op schoot *ontdeugend kijkt*Op maandag 25 oktober 2010 22:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dag kinderkutjes! Willen jullie eens lekker bij de hulpsinterklaas op schoot zitten?
quote:Ik ben godverdomme de enige echte Sinerklaas in dit topicOp maandag 25 oktober 2010 22:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
quote:Nee jij bent een zak van een sinterklaas, met meer baard op je zak dan de sint op zijn kin, dreumes!Op maandag 25 oktober 2010 22:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben godverdomme de enige echte Sinerklaas in dit topic
quote:*kijkt in fobo*Op maandag 25 oktober 2010 22:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
quote:Jij hebt geen fapfobo!
quote:Ben geen fapmateriaal
quote:Opsodelaserpistool!
quote:Lange afspraken Bos?Op maandag 25 oktober 2010 22:54 schreef Bos81 het volgende:
Morgen niet werken, kan morgen niet begeleid worden, dus blijf thuis, wel gelukkig 2 afspraken kunnen plannen al zie ik er wel tegen op
quote:DreumesOp maandag 25 oktober 2010 22:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee jij bent een zak van een sinterklaas, met meer baard op je zak dan de sint op zijn kin, dreumes!
quote:Nee, ik denk 30-45 minuten per afspraak.
quote:Spannend dat laatste, kan ik me voorstellen, maar misschien wordt het best gezellig?Op maandag 25 oktober 2010 22:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik denk 30-45 minuten per afspraak.
1 met begeleiding en 1 met ex=collega die ik al lang niet meer heb gezien, wel regelmatig gesproken via MSN, maar dat is toch anders.
quote:Succes manOp maandag 25 oktober 2010 22:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik denk 30-45 minuten per afspraak.
1 met begeleiding en 1 met ex=collega die ik al lang niet meer heb gezien, wel regelmatig gesproken via MSN, maar dat is toch anders.
quote:Waarschijnlijk wel, maar ze kent me nog voor mijn depressie toen alles nog anders was en ik beter in het leven stond dan nu. Ben bang dat ik tegen ga vallen...Op maandag 25 oktober 2010 22:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Spannend dat laatste, kan ik me voorstellen, maar misschien wordt het best gezellig?![]()
quote:Och liefie tochOp maandag 25 oktober 2010 22:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar ze kent me nog voor mijn depressie toen alles nog anders was en ik beter in het leven stond dan nu. Ben bang dat ik tegen ga vallen...
quote:Op maandag 25 oktober 2010 23:01 schreef Symphonic het volgende:
Owwww er is er echt eentje hier die ik echt de mijter van zijn kop wil slaan
quote:Ja okee, ik til er te zwaar aan, ik weet het.Op maandag 25 oktober 2010 23:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Och liefie tochMaar ze heeft je tussendoor wel via Msn nog gesproken. En mensen spreek je in goeie en in slechte tijden, als je een beetje inhoudelijk contact met iemand hebt. En als ze je tegen vindt vallen (wat ik niet denk) dan ligt dat aan haar. Volgens mij ben je prima gezelschap
En als je rustiger bent, dat is niet erg.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 23:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja okee, ik til er te zwaar aan, ik weet het.
Bedankt
quote:Dank jeOp maandag 25 oktober 2010 23:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is goed voor te stellen dat zoiets spannend is.
Ik hoop dat het gezellig wordt morgen.
quote:je bent gewoon en toffe gozer en ik denk dat iedereen je wel neemt zoals je bentOp maandag 25 oktober 2010 23:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja okee, ik til er te zwaar aan, ik weet het.
Bedankt
quote:ja, misschien wel. Ik ziehet morgen wel..Op maandag 25 oktober 2010 23:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je bent gewoon en toffe gozer en ik denk dat iedereen je wel neemt zoals je bent
quote:Op maandag 25 oktober 2010 23:09 schreef Symphonic het volgende:
[success]damn wat is dit gaaf[/success]
[info]wist niet dat dit bestond[/info]
quote:geloof in jezelfOp maandag 25 oktober 2010 23:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ja, misschien wel. Ik ziehet morgen wel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |