quote:Echt he... nou bezit ik het neit meer hoorOp maandag 25 oktober 2010 20:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En geen miljoenenbod in de tussentijd.
quote:Kusjen voor jou dan!Op maandag 25 oktober 2010 20:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Zo badkamer, wc helemaal gedaan en de rest zo op het oog. Beetje moe want best hard gepoetst
quote:Wacht maar totdat Rob Geus met zijn UV-lampje langs komt...Op maandag 25 oktober 2010 20:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Zo badkamer, wc helemaal gedaan en de rest zo op het oog. Beetje moe want best hard gepoetst
quote:Actief hoorOp maandag 25 oktober 2010 20:17 schreef the_legend_killer het volgende:
quote:Daar wordt ie niet vrolijk vanOp maandag 25 oktober 2010 20:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wacht maar totdat Rob Geus met zijn UV-lampje langs komt...
quote:Ik had in het weekend geen zin om te poetsen. Nu na een lange werkdag maar even aangezet dus heb ik nog even wat vrije tijd.
quote:Goede overgang van gespreksonderwerpOp maandag 25 oktober 2010 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb trek in een frikandel of kaassoufle
quote:met sateh saus!Op maandag 25 oktober 2010 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb trek in een frikandel of kaassoufle
quote:ja lekker tochOp maandag 25 oktober 2010 20:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Goede overgang van gespreksonderwerp
quote:nee man.... gewoon puur naturel
quote:Ik ben jou MILFOp maandag 25 oktober 2010 20:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben echt verliefd op janine en maxime uit gtstLekkere Milfs!
![]()
quote:Ow echtOp maandag 25 oktober 2010 20:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben echt verliefd op janine en maxime uit gtstLekkere Milfs!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |