quote:wij hebben net gegeten....Op maandag 25 oktober 2010 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zit nu vol... maar er ligt nog 1 mini kaassouffle
quote:is dat Japans voor kaasssoufle?Op maandag 25 oktober 2010 21:21 schreef Pheno het volgende:
Ah ik moest even zoeken op android, maar ook hier kan het.
おたく
quote:Uni, waar een proef is gestart, dus we hebben les van een Japanse die normaal in Leiden de volledige Japanse studie doet.Op maandag 25 oktober 2010 21:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waar studeer je eigenlijk... gewoon zo'n thuisstudie of op een school?
quote:Bij mij staat het op m'n school laptop aan.Op maandag 25 oktober 2010 21:21 schreef Pheno het volgende:
Ah ik moest even zoeken op android, maar ook hier kan het.
おたく
quote:Eerste karakter is "o" de tweede "ta", de derde "ku".
quote:ばか
quote:Kan ik tegenwoordig gewoon anime downloaden zonder ondertiteling dat jij er ondertiteling onder zet?
quote:Zolang er geen kanji in staat lukt het wel, om het om te toveren naar Romanji, daarna wordt het flink zoeken. Mijn woordenschat is nog niet zo groot. We zijn nu bij het leren van werkwoorden en een zooi vervoegingenOp maandag 25 oktober 2010 21:25 schreef Graseter het volgende:
[..]
Kan ik tegenwoordig gewoon anime downloaden zonder ondertiteling dat jij er ondertiteling onder zet?
quote:OkeOp maandag 25 oktober 2010 21:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uni, waar een proef is gestart, dus we hebben les van een Japanse die normaal in Leiden de volledige Japanse studie doet.
Het gaat dus ook best snel, dus dat is even wennen.
quote:We jagen een boek tot eind december er door. Daarna ga ik ook echt meteen op reis
quote:Kudt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |