quote:kaassoufle... lekker heet... een hap nemen en dan een verbrande lip hebbenOp maandag 25 oktober 2010 20:58 schreef Graseter het volgende:
[..]
Neem een kaassoufle mee, altijd lachen.
quote:Dat is altijd leuk in een gezelschap. Ik heb thuis het boek staan: 505 ideeën om je te vermaken met een kaassoufflé.
quote:Ach, ik vier mijn verjaardag niet eens. Ja, samen met mijn vrouw, maar die is in december jarigOp maandag 25 oktober 2010 20:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sterkte
Ik ga nooit op verjaardagsbezoek bij tantes,ze komen ook niet meer bij mij..
quote:ok.Op maandag 25 oktober 2010 21:01 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat is altijd leuk in een gezelschap. Ik heb thuis het boek staan: 505 ideeën om je te vermaken met een kaassoufflé.
quote:Geef eens 5 ideetjes danOp maandag 25 oktober 2010 21:01 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat is altijd leuk in een gezelschap. Ik heb thuis het boek staan: 505 ideeën om je te vermaken met een kaassoufflé.
quote:Moet ik je een kaartje sturen dan?Op maandag 25 oktober 2010 21:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, ik vier mijn verjaardag niet eens. Ja, samen met mijn vrouw, maar die is in december jarigDan komt die kant van de familie, de kant van mij boeit het niet eens. En dit keer zit ik aan de andere kant van de wereld, dus een prima reden om niet eens een kaartje te krijgen. Oh wacht, die kreeg ik ook al niet meer, want de enige die dat deed is nu een jaar dood
quote:Je wat?Op maandag 25 oktober 2010 21:00 schreef Pheno het volgende:
Kreeg een complimentje op mijn hiragana-herkenningspeed
quote:Hou toch eens op met drugs maken.Op maandag 25 oktober 2010 21:00 schreef Pheno het volgende:
Kreeg een complimentje op mijn hiragana-herkenningspeed
quote:Ik ben niet thuis, dus ik lees dat ding een anderhalve maand laterOp maandag 25 oktober 2010 21:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Moet ik je een kaartje sturen dan?
[..]
Je wat?
quote:Dat hiragana japans is weten me maar wat is hiragana-herkenningsspeed?Op maandag 25 oktober 2010 21:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis, dus ik lees dat ding een anderhalve maand later
http://www.omniglot.com/writing/japanese_hiragana.htm
quote:Dit bedoelde ik eigenlijk iddOp maandag 25 oktober 2010 21:06 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat hiragana japans is weten me maar wat is hiragana-herkenningsspeed?
quote:Het snel kunnen vertalen naar iets uitspreekbaarsOp maandag 25 oktober 2010 21:06 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat hiragana japans is weten me maar wat is hiragana-herkenningsspeed?
quote:Ah, oke.... Het gaat dus wel lekkerOp maandag 25 oktober 2010 21:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het snel kunnen vertalen naar iets uitspreekbaars
quote:otakuOp maandag 25 oktober 2010 21:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het snel kunnen vertalen naar iets uitspreekbaars
quote:geen ideeOp maandag 25 oktober 2010 21:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Weet iemand waar die fernando vandaan komt..?? volgens mij zit die bij mij op school.. maar ik weet het niet zeker..
quote:nope... hij zegt het ook niet bij zijn auditieOp maandag 25 oktober 2010 21:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Weet iemand waar die fernando vandaan komt..?? volgens mij zit die bij mij op school.. maar ik weet het niet zeker..
quote:na een moeizame start (heb echt al decennia niet meer gestudeerdOp maandag 25 oktober 2010 21:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ah, oke.... Het gaat dus wel lekker
quote:kaassoufle's zouden onder de wapenwet moeten vallen, levensgevaarlijke dingenOp maandag 25 oktober 2010 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
mini kaassoufle zijn lekkerder dan de grote
quote:ik zit nu vol... maar er ligt nog 1 mini kaassouffleOp maandag 25 oktober 2010 21:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kaassoufle's zouden onder de wapenwet moeten vallen, levensgevaarlijke dingen
quote:Waar studeer je eigenlijk... gewoon zo'n thuisstudie of op een school?Op maandag 25 oktober 2010 21:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
na een moeizame start (heb echt al decennia niet meer gestudeerd).
quote:wij hebben net gegeten....Op maandag 25 oktober 2010 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zit nu vol... maar er ligt nog 1 mini kaassouffle
quote:is dat Japans voor kaasssoufle?Op maandag 25 oktober 2010 21:21 schreef Pheno het volgende:
Ah ik moest even zoeken op android, maar ook hier kan het.
おたく
quote:Uni, waar een proef is gestart, dus we hebben les van een Japanse die normaal in Leiden de volledige Japanse studie doet.Op maandag 25 oktober 2010 21:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waar studeer je eigenlijk... gewoon zo'n thuisstudie of op een school?
quote:Bij mij staat het op m'n school laptop aan.Op maandag 25 oktober 2010 21:21 schreef Pheno het volgende:
Ah ik moest even zoeken op android, maar ook hier kan het.
おたく
quote:Eerste karakter is "o" de tweede "ta", de derde "ku".
quote:ばか
quote:Kan ik tegenwoordig gewoon anime downloaden zonder ondertiteling dat jij er ondertiteling onder zet?
quote:Zolang er geen kanji in staat lukt het wel, om het om te toveren naar Romanji, daarna wordt het flink zoeken. Mijn woordenschat is nog niet zo groot. We zijn nu bij het leren van werkwoorden en een zooi vervoegingenOp maandag 25 oktober 2010 21:25 schreef Graseter het volgende:
[..]
Kan ik tegenwoordig gewoon anime downloaden zonder ondertiteling dat jij er ondertiteling onder zet?
quote:OkeOp maandag 25 oktober 2010 21:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uni, waar een proef is gestart, dus we hebben les van een Japanse die normaal in Leiden de volledige Japanse studie doet.
Het gaat dus ook best snel, dus dat is even wennen.
quote:We jagen een boek tot eind december er door. Daarna ga ik ook echt meteen op reis
quote:Kudt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |