quote:me 2Op maandag 25 oktober 2010 17:57 schreef Kally het volgende:
[..]
OMG, ik heb ineens beeld van mij als JI Jane
quote:hehe douche zeOp maandag 25 oktober 2010 17:59 schreef Kally het volgende:
@ Gomi: Nee![]()
@ Laysa: For red october?
Ik ben even douchen
quote:Ik nie snap?Op maandag 25 oktober 2010 17:59 schreef Kally het volgende:
@ Gomi: Nee![]()
@ Laysa: For red october?
Ik ben even douchen
quote:Ik wil niks anders meerOp maandag 25 oktober 2010 18:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik waag me aan de nieuwe lay-out. Kan ik alvast wennen.
quote:Ik zie het ook niet. Is gewoon een kwestie zelfbevlekking denk ik.Op maandag 25 oktober 2010 18:04 schreef Rauzer het volgende:
charmed, wat is er zo grappig aan dat filmpje dat cdp denkt in de tv draait door te komen?
quote:Je hebt geen abonnement.. dus hoe krijg je de lay-out?Op maandag 25 oktober 2010 18:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik waag me aan de nieuwe lay-out. Kan ik alvast wennen.
quote:ik heb geen flauw ideeOp maandag 25 oktober 2010 18:04 schreef Rauzer het volgende:
charmed, wat is er zo grappig aan dat filmpje dat cdp denkt in de tv draait door te komen?
quote:Er staat nu zo'n beta-optie bij.Op maandag 25 oktober 2010 18:05 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je hebt geen abonnement.. dus hoe krijg je de lay-out?
quote:Ja ik wil hem zien.....Op maandag 25 oktober 2010 18:06 schreef PatriQue89 het volgende:
kut, kan mn kabeltje niet vinden van telefoon.. wil mn foto uploaden
quote:Ik vraag het omdat jij hem retweet, dacht dat je het ermee eens was dusOp maandag 25 oktober 2010 18:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb geen flauw ideeHoezo vraag je dat?
Ik retweet gewoon, ik gun het hem wel
quote:3 ook wel. Ik sterf van de honger.Op maandag 25 oktober 2010 18:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
een pizza zou er wel ingaan hoor
quote:en wat antwoorde hij?Op maandag 25 oktober 2010 18:07 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik vraag het omdat jij hem retweet, dacht dat je het ermee eens was dus. Heb 't 'm zelf maar ff gevraagd
.
quote:hmm goed idee. ik doe met je meeOp maandag 25 oktober 2010 18:09 schreef Laysa het volgende:
PANIEKKKKKKKKKKKKK!!! PANIEKKKKKKKKKKKK!!1
maar gelukkig doet mn internet het weer....
Tijd voor
quote:ok ok ik ga wel weer naar twitterOp maandag 25 oktober 2010 18:10 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat lees je vanzelf op Twitter, heb 't 'm net pas gevraagd.
quote:hey bennyOp maandag 25 oktober 2010 18:11 schreef iBenny het volgende:
Goedenavond
Ben weer terug van een dagje Apenheul
quote:Ik vind het bestOp maandag 25 oktober 2010 18:10 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm goed idee. ik doe met je mee![]()
maar dan wel thee bij mij
quote:WTFOKS.
quote:k dan
quote:Zat in mijn nek en toen wilde hij mijn bril stelen
quote:Op maandag 25 oktober 2010 18:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zat in mijn nek en toen wilde hij mijn bril stelen
Ik mijn bril vasthouden, hij bijten... Hij laat los, ik bloed, dus naar een van die apenheul-pipo's, die me meenam naar de zo'n eerste hulp-hokje. Daar schoon laten maken en meteen zo'n officiele brief gekregen dat het ze spijt dat hij beet, en dat er niks bijzonders kan gebeuren.
quote:Nee joh... een sneetje in mijn hand, maar voor de rest niks bijzondersOp maandag 25 oktober 2010 18:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat erg. Het doet toch geen pijn?
quote:Ok, mooi. Ben blij dat je het leuk hebt gehad.Op maandag 25 oktober 2010 18:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee joh... een sneetje in mijn hand, maar voor de rest niks bijzonders
quote:okOp maandag 25 oktober 2010 18:20 schreef Rauzer het volgende:
[error]Kappen nu met die balken![/error]
quote:yeah me is baasOp maandag 25 oktober 2010 18:21 schreef Laysa het volgende:
gewoon baggerlayout...dan ben je pas baas
quote:dank jeOp maandag 25 oktober 2010 18:18 schreef Myraela het volgende:
[warning]Kusjes. Jullie zijn lief.[/warning]
quote:Banaantje gepiktOp maandag 25 oktober 2010 18:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Was je die aap niet stiekem aan het uitdagen, Benny.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 18:25 schreef iBenny het volgende:
Ohw, iedereen kan nu de nieuwe layout gebruiken
quote:Helemaal mee oneens.Op maandag 25 oktober 2010 18:25 schreef Desunoto het volgende:
De baggerlayout ziet er eigenlijk toch beter uit.
quote:was gewoon een lovebite van die aapOp maandag 25 oktober 2010 18:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Was je die aap niet stiekem aan het uitdagen, Benny.
quote:maar ik kende dr niet voor ze mod werd, en ze is nu ook nog wel liefOp maandag 25 oktober 2010 18:26 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Daar is ze al mee gestopt toen ze mod werd.
quote:In bagger is alles duidelijker te zien. De icoontjes, de usernames, alles. Er zit niet zo'n gigantische rand om usericons, posts zijn kleiner -> meer te zien op 1 scherm, etc.
quote:Ik voel me geschilderd, als ik de UI zie. Verder strookt dit wel bij mij.Op maandag 25 oktober 2010 18:27 schreef Desunoto het volgende:
[..]
In bagger is alles duidelijker te zien. De icoontjes, de usernames, alles. Er zit niet zo'n gigantische rand om usericons, posts zijn kleiner -> meer te zien op 1 scherm, etc.
quote:yeah, maar je gaat wel lekker zag ik heOp maandag 25 oktober 2010 18:27 schreef Rauzer het volgende:
Blessure ADO-spits Bulykin valt mee
Heb 'm net gister in m'n team gezet, kost me knaken dit dus!
quote:Laatste paar weken valt het tegen, had juist een paar talentjes erin gezet maar dus niet goed opgelet of ze niet geblesseerd warenOp maandag 25 oktober 2010 18:29 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, maar je gaat wel lekker zag ik he
quote:ik vergeet juist te vaak te wisselenOp maandag 25 oktober 2010 18:33 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Laatste paar weken valt het tegen, had juist een paar talentjes erin gezet maar dus niet goed opgelet of ze niet geblesseerd waren
Morgen Roda - NEC[WvdW] Voorbeschouwing Roda JC Kerkrade - N.E.C. Nijmegen
quote:hehe je link was naar de sportpagina en niet voetbaldeel op t forum zag ik nuOp maandag 25 oktober 2010 18:35 schreef gomi het volgende:
[..]
ik vergeet juist te vaak te wisselen
is ook geen goed idee tbh
ik post eigenlijk niet meer in voetbal met die happel als mod. das een klojo 1e klas
quote:Dat is de enige die na de rel overbleef. Ik ben blij dat er nu een beter ander voetbalforum is.Op maandag 25 oktober 2010 18:35 schreef gomi het volgende:
[..]
ik vergeet juist te vaak te wisselen
is ook geen goed idee tbh
ik post eigenlijk niet meer in voetbal met die happel als mod. das een klojo 1e klas
quote:hehe ik zit daar ook. maar lees daar eigenlijk alleen. ms wat vaker langsgaan en ook eens postenOp maandag 25 oktober 2010 18:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat is de enige die na de rel overbleef. Ik ben blij dat er nu een beter ander voetbalforum is.
quote:veel te kort lontje voor een mod, veel te veel supporter van feyenoord om als mod te kunnen optreden enzo
quote:Op maandag 25 oktober 2010 18:40 schreef gomi het volgende:
[..]
veel te kort lontje voor een mod, veel te veel supporter van feyenoord om als mod te kunnen optreden enzo
quote:Ah ok ik ken 'm verder niet, kom ook nooit in voetbalOp maandag 25 oktober 2010 18:40 schreef gomi het volgende:
[..]
veel te kort lontje voor een mod, veel te veel supporter van feyenoord om als mod te kunnen optreden enzo
quote:Heb je weer heroine in je oogbal gespoten?Op maandag 25 oktober 2010 18:42 schreef charmed_angel het volgende:
Pffffffffffff waarom ben ik nog steeds brak??? Ik ben vrij geweest vandaag
quote:En heel de dag gehangen toch? DaaromOp maandag 25 oktober 2010 18:42 schreef charmed_angel het volgende:
Pffffffffffff waarom ben ik nog steeds brak??? Ik ben vrij geweest vandaag
quote:nee, niets mis met een feyenoordsupporter he, maar t moet niet meewegen in je mod zijn imo
quote:ow is dat hetOp maandag 25 oktober 2010 18:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heb je weer heroine in je oogbal gespoten?
quote:ik denk hetOp maandag 25 oktober 2010 18:43 schreef Kally het volgende:
[..]
En heel de dag gehangen toch? Daarom
quote:Op maandag 25 oktober 2010 18:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heb je weer heroine in je oogbal gespoten?
quote:ah k. maar dat is mijn subjectieve mening he. anderen zullen hem ms wel the bomb vindenOp maandag 25 oktober 2010 18:42 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ah ok ik ken 'm verder niet, kom ook nooit in voetbal.
quote:Werelds.Op maandag 25 oktober 2010 18:44 schreef PatriQue89 het volgende:
En dit is m geworden!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 oktober 2010 18:44 schreef PatriQue89 het volgende:
En dit is m geworden!
[ afbeelding ]
En dit is m geworden!
[ afbeelding ]
En dit is m geworden!
[ afbeelding ]
En dit is m geworden!
[ afbeelding ]
quote:GeweldigOp maandag 25 oktober 2010 18:44 schreef PatriQue89 het volgende:
En dit is m geworden!
[ afbeelding ]
quote:Nee ik vind je geweldig
quote:Ik blijf de hele week wel wakker, succes gegarandeerdOp maandag 25 oktober 2010 18:49 schreef gomi het volgende:
[..]
nou kally je hebt gezien wat je moet verslaan als lijk he
quote:Op maandag 25 oktober 2010 18:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik blijf de hele week wel wakker, succes gegarandeerd
quote:Bellan
quote:Wie denk je?
quote:lolOp maandag 25 oktober 2010 18:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik blijf de hele week wel wakker, succes gegarandeerd
quote:
quote:Op maandag 25 oktober 2010 18:52 schreef gomi het volgende:
[..]
lol
cool, bel ik je vannacht ff om te checken of je wakker bent
quote:Jouw verjaardag?Op maandag 25 oktober 2010 18:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Mijn verjaardag valt altijd samen met halloween feestjesVolgens jaar word dat t thema!
quote:Ik zou zeggen, doe eens gekOp maandag 25 oktober 2010 18:54 schreef Rauzer het volgende:
Ik doe met Halloween denk ik een joggingbroek en een t-shirt en trui aan. In een maffe bui wil ik misschien overwegen een onderbroek erbij aan te doen.
quote:dit weekend toch?Op maandag 25 oktober 2010 18:53 schreef charmed_angel het volgende:
Ik weet nog niet wat ik ga doen met Halloween.....
Ik heb helemaal nog geen outfit samengesteld...
Vorig jaar was ik zuster.... met bloed enzo, en spuitenMaar weet je hoe fucking koud het was?
Ik kan alleen die foto nergens meer vinden
quote:Klopt, dit weekend... ze vieren het op zaterdagOp maandag 25 oktober 2010 18:55 schreef gomi het volgende:
[..]
dit weekend toch?
ik heb wel wat staan, maar geen idee nog wat aan te doen
quote:ze weten dat jij er woont?Op maandag 25 oktober 2010 18:57 schreef Laysa het volgende:
Ik doe niet mee aan dat hysterische gedoe.....
Bovendien durven kinderen niet eens in deze wijk te lopen...mag niet van hun ouders
quote:Ja!!!Op maandag 25 oktober 2010 18:57 schreef gomi het volgende:
[..]
ze weten dat jij er woont?
lopen doen ze hier ook niet tbh. wel met sint maarten
quote:Doe maar lekker normaal dan doe je al gek genoeg, lekker gewoontjes, lekker gtst om 8 uur, lekker naar de braderie op de markt, lekker uitverkoopje bij de Shoeby Shop.Op maandag 25 oktober 2010 18:57 schreef Laysa het volgende:
Ik doe niet mee aan dat hysterische gedoe.....
Bovendien durven kinderen niet eens in deze wijk te lopen...mag niet van hun ouders
quote:hehehe en krijgen we ook pics te zien?Op maandag 25 oktober 2010 18:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Klopt, dit weekend... ze vieren het op zaterdag
Maar ik doe mijn outfit altijd 100 keer aan, en ga veel oefenenMoet wel echt lijken
quote:neeOp maandag 25 oktober 2010 18:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Doe maar lekker normaal dan doe je al gek genoeg, lekker gewoontjes, lekker gtst om 8 uur, lekker naar de braderie op de markt, lekker uitverkoopje bij de Shoeby Shop.
quote:
quote:dit jaar doe ik niet mee denk ik....Op maandag 25 oktober 2010 18:58 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe en krijgen we ook pics te zien?
quote:Klinkt fijn.Op maandag 25 oktober 2010 18:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Doe maar lekker normaal dan doe je al gek genoeg, lekker gewoontjes, lekker gtst om 8 uur, lekker naar de braderie op de markt, lekker uitverkoopje bij de Shoeby Shop.
quote:Toen ik nog in Amersfoort woonde kregen we wel kinderen aan de deur...Op maandag 25 oktober 2010 18:59 schreef gomi het volgende:
[..]
sint maarten is wel leuk. ben weleens meegeweest met mijn neefje en zijn ouders
is echt lachen
quote:Sint Maarten.Op maandag 25 oktober 2010 18:59 schreef iBenny het volgende:
Als ze de 31ste voor de deur staan, dan mogen ze over 11 dagen gewoon weer terug komen... en dan krijgen ze wel een snoepje.
quote:Doein
quote:DOEIN DOEIN DOEIN DOEIN DOEIN DOEIN DOEIN
quote:GeniaalOp maandag 25 oktober 2010 19:08 schreef charmed_angel het volgende:
Dit was ik vorig jaar... alleen het pakje was iets langer
[ afbeelding ]
quote:Die is vet.Op maandag 25 oktober 2010 19:08 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:WowOp maandag 25 oktober 2010 19:08 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:HeeeeOp maandag 25 oktober 2010 19:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Even hoi zeggen tegen de leuke mensen hier.
Nu nog effe mijn huis hier poetsengeen zin mar het moet.. heel het weekend als niks gedaan
quote:die heb je hier heul nieOp maandag 25 oktober 2010 19:09 schreef Bellatrix het volgende:
TLK.
En wat zeg je tegen de niet leuke?!
quote:ik snap er niets vanOp maandag 25 oktober 2010 19:09 schreef charmed_angel het volgende:
Jullie snappen wel waarom ik het koud had he
quote:Had dan iets langers aangedaanOp maandag 25 oktober 2010 19:09 schreef charmed_angel het volgende:
Jullie snappen wel waarom ik het koud had he
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:08 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:GeweldigOp maandag 25 oktober 2010 19:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
volgend jaar deze
[ afbeelding ]
quote:Kan er ook nog wel bij.Op maandag 25 oktober 2010 19:13 schreef charmed_angel het volgende:
Zullen we volgend jaar een Halloween-meet doen
quote:Ach ja... waarom ook nietOp maandag 25 oktober 2010 19:13 schreef charmed_angel het volgende:
Zullen we volgend jaar een Halloween-meet doen
quote:Wat lievvvvvvv. Je madchen kan zo mee in de lovebus.Op maandag 25 oktober 2010 19:16 schreef iBenny het volgende:
M'n nichtje wil me opgeven voor All you need is love___!
quote:waarom? Je heb toch een vriendinnetje?Op maandag 25 oktober 2010 19:16 schreef iBenny het volgende:
M'n nichtje wil me opgeven voor All you need is love___!
quote:De kerst editieOp maandag 25 oktober 2010 19:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom? Je heb toch een vriendinnetje?
quote:Je kent het principe van AYNIL?Op maandag 25 oktober 2010 19:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom? Je heb toch een vriendinnetje?
quote:juist gaafOp maandag 25 oktober 2010 19:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je kent het principe van AYNIL?
Das meteen ook de reden waarom ik daar niet aan mee wil doen... er zijn genoeg andere die er meer aan hebben. En siewosie hoef ik neit met mijn poffertjesporrum op tv
quote:JaOp maandag 25 oktober 2010 19:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Heel TAL met een brief voor onzen Benny.
quote:Doen we niet peop.
quote:Had die MBH-brief voor Flash geschreven danOp maandag 25 oktober 2010 19:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JampieIk had wel op tv willen komen als schrijfster van de brief
quote:de wat voor brief?Op maandag 25 oktober 2010 19:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Had die MBH-brief voor Flash geschreven dan
quote:ik kan voorlopig geen drank meer zin
quote:Dan weet ik wat ik al gelezen heb uit MyATOp maandag 25 oktober 2010 19:52 schreef charmed_angel het volgende:
owwwwwwwwww ik gebruik nooit codes
quote:dat voornemen houdt bij mij geen standOp maandag 25 oktober 2010 19:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kan voorlopig geen drank meer zin
Ik heb vrijdag een beetje teveel op.... ik had echt brakke poep de volgende dag
quote:geloof het welOp maandag 25 oktober 2010 19:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan weet ik wat ik al gelezen heb uit MyAT
De rode mappen worden dan grijs.... snapje het nog?
quote:Bij mij wel hoorOp maandag 25 oktober 2010 19:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat voornemen houdt bij mij geen stand
quote:maar lees jij terug?Op maandag 25 oktober 2010 19:54 schreef Symphonic het volgende:
Ik kijk echt helemaal nooit naar de kleur van de mapjes overigens
quote:hier komt net een fles witte wijn uit de koelkast voor bij het eten.Op maandag 25 oktober 2010 19:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bij mij wel hoor
Hoewel.... die fles wijn die koud staat
whahahahaha nee doe maar niet
quote:Brakke poepOp maandag 25 oktober 2010 19:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kan voorlopig geen drank meer zin
Ik heb vrijdag een beetje teveel op.... ik had echt brakke poep de volgende dag
quote:het is jammer dat je geen vloeistof meer mee mag nemen in het vliegtuig, anders had ik een fels voor je meegenomen.Op maandag 25 oktober 2010 19:55 schreef charmed_angel het volgende:
Witte wijn![]()
Ik ga het netjes houden dit weekend
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja je weet wel?
Andere poep dan normaal.... Echt aangeschotenbrakkepoep
quote:Ook niet in de kofferOp maandag 25 oktober 2010 19:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is jammer dat je geen vloeistof meer mee mag nemen in het vliegtuig, anders had ik een fels voor je meegenomen.
quote:dat is spetterpoep die plonstOp maandag 25 oktober 2010 19:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
keutel, spetter en plonspoep ken ik wel... maar aangeschote poep?
quote:dat bevriest in het ruim en er wordt giga met koffers gesmeten.
quote:ja brakke poep, lichtbruin is het. Niet te dik en niet te dunOp maandag 25 oktober 2010 19:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
keutel, spetter en plonspoep ken ik wel... maar aangeschote poep?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja brakke poep, lichtbruin is het. Niet te dik en niet te dunZe glijden er ook zo makkelijker uit enzo.... Zal ik volgende keer een foto maken?
quote:echt waarOp maandag 25 oktober 2010 19:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat bevriest in het ruim en er wordt giga met koffers gesmeten.
Eens kijken of ik er iets op kan verzinnen.
quote:Geweldige beschrijvingen weerOp maandag 25 oktober 2010 19:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja brakke poep, lichtbruin is het. Niet te dik en niet te dunZe glijden er ook zo makkelijker uit enzo.... Zal ik volgende keer een foto maken?
quote:Plakpoep is pas viesOp maandag 25 oktober 2010 20:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Spetter- en plonspoep zijn hele andere soorten poep
quote:ik heb een keer een fles gehad die was geknald in mijn koffer...Op maandag 25 oktober 2010 20:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt waar
Ik neem altijd 6-10 flessen mee vanuit tenerife
quote:Ja dan moet ik eerst weer veel gaan zuipenOp maandag 25 oktober 2010 20:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geweldige beschrijvingen weer![]()
Doe eens
quote:Dat het blijft plakken in de wc, bah
quote:nee blijft plakken aan je billenOp maandag 25 oktober 2010 20:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat het blijft plakken in de wc, bah
of keiharde poep... zo hard dat je de ballen zowat uit je kloten schijt
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:03 schreef Bellatrix het volgende:
En vriespeop is ook vies. Dat er ijspegels uitkomen.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:03 schreef Bellatrix het volgende:
En vriespeop is ook vies. Dat er ijspegels uitkomen.
quote:ohw zo... dat er nog restjes blijven hangen enzo.Op maandag 25 oktober 2010 20:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee blijft plakken aan je billenDan heb je 1 wc rol nodig om je kont af te vegen
quote:Doe nou niet alsof je hier niet van geniet
quote:dit dusOp maandag 25 oktober 2010 20:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
ohw zo... dat er nog restjes blijven hangen enzo.
quote:Schijttopic ala MirandaOp maandag 25 oktober 2010 20:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon een doodnormaal schijttopicq
quote:Dat er gewoon meer wc-papier in de wc ligt, dat schijt...Op maandag 25 oktober 2010 20:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dit dusEn dan blijf je maar vegen en vegen....
Krijg je echt warm van ook.... zeker als er nog een rij mensen staat de wachten
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat er gewoon meer wc-papier in de wc ligt, dat schijt...
quote:Ohw, dat doe ik nooit... gewoon in 1x. Ik maak dan ook wel gebruik van de WC-borstelOp maandag 25 oktober 2010 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar ik doe wel tussendoor spoelen..... anders raak het verstopt
quote:Nee joh wel doorspoelen anders raken mijn billen de poep en wc papierOp maandag 25 oktober 2010 20:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, dat doe ik nooit... gewoon in 1x. Ik maak dan ook wel gebruik van de WC-borstel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |