quote:Wat lievvvvvvv. Je madchen kan zo mee in de lovebus.Op maandag 25 oktober 2010 19:16 schreef iBenny het volgende:
M'n nichtje wil me opgeven voor All you need is love___!
quote:waarom? Je heb toch een vriendinnetje?Op maandag 25 oktober 2010 19:16 schreef iBenny het volgende:
M'n nichtje wil me opgeven voor All you need is love___!
quote:De kerst editieOp maandag 25 oktober 2010 19:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom? Je heb toch een vriendinnetje?
quote:Je kent het principe van AYNIL?Op maandag 25 oktober 2010 19:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom? Je heb toch een vriendinnetje?
quote:juist gaafOp maandag 25 oktober 2010 19:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je kent het principe van AYNIL?
Das meteen ook de reden waarom ik daar niet aan mee wil doen... er zijn genoeg andere die er meer aan hebben. En siewosie hoef ik neit met mijn poffertjesporrum op tv
quote:JaOp maandag 25 oktober 2010 19:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Heel TAL met een brief voor onzen Benny.
quote:Doen we niet peop.
quote:Had die MBH-brief voor Flash geschreven danOp maandag 25 oktober 2010 19:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JampieIk had wel op tv willen komen als schrijfster van de brief
quote:de wat voor brief?Op maandag 25 oktober 2010 19:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Had die MBH-brief voor Flash geschreven dan
quote:ik kan voorlopig geen drank meer zin
quote:Dan weet ik wat ik al gelezen heb uit MyATOp maandag 25 oktober 2010 19:52 schreef charmed_angel het volgende:
owwwwwwwwww ik gebruik nooit codes
quote:dat voornemen houdt bij mij geen standOp maandag 25 oktober 2010 19:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kan voorlopig geen drank meer zin
Ik heb vrijdag een beetje teveel op.... ik had echt brakke poep de volgende dag
quote:geloof het welOp maandag 25 oktober 2010 19:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan weet ik wat ik al gelezen heb uit MyAT
De rode mappen worden dan grijs.... snapje het nog?
quote:Bij mij wel hoorOp maandag 25 oktober 2010 19:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat voornemen houdt bij mij geen stand
quote:maar lees jij terug?Op maandag 25 oktober 2010 19:54 schreef Symphonic het volgende:
Ik kijk echt helemaal nooit naar de kleur van de mapjes overigens
quote:hier komt net een fles witte wijn uit de koelkast voor bij het eten.Op maandag 25 oktober 2010 19:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bij mij wel hoor
Hoewel.... die fles wijn die koud staat
whahahahaha nee doe maar niet
quote:Brakke poepOp maandag 25 oktober 2010 19:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kan voorlopig geen drank meer zin
Ik heb vrijdag een beetje teveel op.... ik had echt brakke poep de volgende dag
quote:het is jammer dat je geen vloeistof meer mee mag nemen in het vliegtuig, anders had ik een fels voor je meegenomen.Op maandag 25 oktober 2010 19:55 schreef charmed_angel het volgende:
Witte wijn![]()
Ik ga het netjes houden dit weekend
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja je weet wel?
Andere poep dan normaal.... Echt aangeschotenbrakkepoep
quote:Ook niet in de kofferOp maandag 25 oktober 2010 19:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is jammer dat je geen vloeistof meer mee mag nemen in het vliegtuig, anders had ik een fels voor je meegenomen.
quote:dat is spetterpoep die plonstOp maandag 25 oktober 2010 19:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
keutel, spetter en plonspoep ken ik wel... maar aangeschote poep?
quote:dat bevriest in het ruim en er wordt giga met koffers gesmeten.
quote:ja brakke poep, lichtbruin is het. Niet te dik en niet te dunOp maandag 25 oktober 2010 19:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
keutel, spetter en plonspoep ken ik wel... maar aangeschote poep?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja brakke poep, lichtbruin is het. Niet te dik en niet te dunZe glijden er ook zo makkelijker uit enzo.... Zal ik volgende keer een foto maken?
quote:echt waarOp maandag 25 oktober 2010 19:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat bevriest in het ruim en er wordt giga met koffers gesmeten.
Eens kijken of ik er iets op kan verzinnen.
quote:Geweldige beschrijvingen weerOp maandag 25 oktober 2010 19:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja brakke poep, lichtbruin is het. Niet te dik en niet te dunZe glijden er ook zo makkelijker uit enzo.... Zal ik volgende keer een foto maken?
quote:Plakpoep is pas viesOp maandag 25 oktober 2010 20:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Spetter- en plonspoep zijn hele andere soorten poep
quote:ik heb een keer een fles gehad die was geknald in mijn koffer...Op maandag 25 oktober 2010 20:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt waar
Ik neem altijd 6-10 flessen mee vanuit tenerife
quote:Ja dan moet ik eerst weer veel gaan zuipenOp maandag 25 oktober 2010 20:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geweldige beschrijvingen weer![]()
Doe eens
quote:Dat het blijft plakken in de wc, bah
quote:nee blijft plakken aan je billenOp maandag 25 oktober 2010 20:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat het blijft plakken in de wc, bah
of keiharde poep... zo hard dat je de ballen zowat uit je kloten schijt
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:03 schreef Bellatrix het volgende:
En vriespeop is ook vies. Dat er ijspegels uitkomen.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:03 schreef Bellatrix het volgende:
En vriespeop is ook vies. Dat er ijspegels uitkomen.
quote:ohw zo... dat er nog restjes blijven hangen enzo.Op maandag 25 oktober 2010 20:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee blijft plakken aan je billenDan heb je 1 wc rol nodig om je kont af te vegen
quote:Doe nou niet alsof je hier niet van geniet
quote:dit dusOp maandag 25 oktober 2010 20:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
ohw zo... dat er nog restjes blijven hangen enzo.
quote:Schijttopic ala MirandaOp maandag 25 oktober 2010 20:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon een doodnormaal schijttopicq
quote:Dat er gewoon meer wc-papier in de wc ligt, dat schijt...Op maandag 25 oktober 2010 20:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dit dusEn dan blijf je maar vegen en vegen....
Krijg je echt warm van ook.... zeker als er nog een rij mensen staat de wachten
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat er gewoon meer wc-papier in de wc ligt, dat schijt...
quote:Ohw, dat doe ik nooit... gewoon in 1x. Ik maak dan ook wel gebruik van de WC-borstelOp maandag 25 oktober 2010 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar ik doe wel tussendoor spoelen..... anders raak het verstopt
quote:Nee joh wel doorspoelen anders raken mijn billen de poep en wc papierOp maandag 25 oktober 2010 20:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, dat doe ik nooit... gewoon in 1x. Ik maak dan ook wel gebruik van de WC-borstel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |