quote:Jouw verjaardag?Op maandag 25 oktober 2010 18:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Mijn verjaardag valt altijd samen met halloween feestjesVolgens jaar word dat t thema!
quote:Ik zou zeggen, doe eens gekOp maandag 25 oktober 2010 18:54 schreef Rauzer het volgende:
Ik doe met Halloween denk ik een joggingbroek en een t-shirt en trui aan. In een maffe bui wil ik misschien overwegen een onderbroek erbij aan te doen.
quote:dit weekend toch?Op maandag 25 oktober 2010 18:53 schreef charmed_angel het volgende:
Ik weet nog niet wat ik ga doen met Halloween.....
Ik heb helemaal nog geen outfit samengesteld...
Vorig jaar was ik zuster.... met bloed enzo, en spuitenMaar weet je hoe fucking koud het was?
Ik kan alleen die foto nergens meer vinden
quote:Klopt, dit weekend... ze vieren het op zaterdagOp maandag 25 oktober 2010 18:55 schreef gomi het volgende:
[..]
dit weekend toch?
ik heb wel wat staan, maar geen idee nog wat aan te doen
quote:ze weten dat jij er woont?Op maandag 25 oktober 2010 18:57 schreef Laysa het volgende:
Ik doe niet mee aan dat hysterische gedoe.....
Bovendien durven kinderen niet eens in deze wijk te lopen...mag niet van hun ouders
quote:Ja!!!Op maandag 25 oktober 2010 18:57 schreef gomi het volgende:
[..]
ze weten dat jij er woont?
lopen doen ze hier ook niet tbh. wel met sint maarten
quote:Doe maar lekker normaal dan doe je al gek genoeg, lekker gewoontjes, lekker gtst om 8 uur, lekker naar de braderie op de markt, lekker uitverkoopje bij de Shoeby Shop.Op maandag 25 oktober 2010 18:57 schreef Laysa het volgende:
Ik doe niet mee aan dat hysterische gedoe.....
Bovendien durven kinderen niet eens in deze wijk te lopen...mag niet van hun ouders
quote:hehehe en krijgen we ook pics te zien?Op maandag 25 oktober 2010 18:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Klopt, dit weekend... ze vieren het op zaterdag
Maar ik doe mijn outfit altijd 100 keer aan, en ga veel oefenenMoet wel echt lijken
quote:neeOp maandag 25 oktober 2010 18:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Doe maar lekker normaal dan doe je al gek genoeg, lekker gewoontjes, lekker gtst om 8 uur, lekker naar de braderie op de markt, lekker uitverkoopje bij de Shoeby Shop.
quote:
quote:dit jaar doe ik niet mee denk ik....Op maandag 25 oktober 2010 18:58 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe en krijgen we ook pics te zien?
quote:Klinkt fijn.Op maandag 25 oktober 2010 18:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Doe maar lekker normaal dan doe je al gek genoeg, lekker gewoontjes, lekker gtst om 8 uur, lekker naar de braderie op de markt, lekker uitverkoopje bij de Shoeby Shop.
quote:Toen ik nog in Amersfoort woonde kregen we wel kinderen aan de deur...Op maandag 25 oktober 2010 18:59 schreef gomi het volgende:
[..]
sint maarten is wel leuk. ben weleens meegeweest met mijn neefje en zijn ouders
is echt lachen
quote:Sint Maarten.Op maandag 25 oktober 2010 18:59 schreef iBenny het volgende:
Als ze de 31ste voor de deur staan, dan mogen ze over 11 dagen gewoon weer terug komen... en dan krijgen ze wel een snoepje.
quote:Doein
quote:DOEIN DOEIN DOEIN DOEIN DOEIN DOEIN DOEIN
quote:GeniaalOp maandag 25 oktober 2010 19:08 schreef charmed_angel het volgende:
Dit was ik vorig jaar... alleen het pakje was iets langer
[ afbeelding ]
quote:Die is vet.Op maandag 25 oktober 2010 19:08 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:WowOp maandag 25 oktober 2010 19:08 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:HeeeeOp maandag 25 oktober 2010 19:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Even hoi zeggen tegen de leuke mensen hier.
Nu nog effe mijn huis hier poetsengeen zin mar het moet.. heel het weekend als niks gedaan
quote:die heb je hier heul nieOp maandag 25 oktober 2010 19:09 schreef Bellatrix het volgende:
TLK.
En wat zeg je tegen de niet leuke?!
quote:ik snap er niets vanOp maandag 25 oktober 2010 19:09 schreef charmed_angel het volgende:
Jullie snappen wel waarom ik het koud had he
quote:Had dan iets langers aangedaanOp maandag 25 oktober 2010 19:09 schreef charmed_angel het volgende:
Jullie snappen wel waarom ik het koud had he
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:08 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:GeweldigOp maandag 25 oktober 2010 19:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
volgend jaar deze
[ afbeelding ]
quote:Kan er ook nog wel bij.Op maandag 25 oktober 2010 19:13 schreef charmed_angel het volgende:
Zullen we volgend jaar een Halloween-meet doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |