quote:In bagger is alles duidelijker te zien. De icoontjes, de usernames, alles. Er zit niet zo'n gigantische rand om usericons, posts zijn kleiner -> meer te zien op 1 scherm, etc.
quote:Ik voel me geschilderd, als ik de UI zie. Verder strookt dit wel bij mij.Op maandag 25 oktober 2010 18:27 schreef Desunoto het volgende:
[..]
In bagger is alles duidelijker te zien. De icoontjes, de usernames, alles. Er zit niet zo'n gigantische rand om usericons, posts zijn kleiner -> meer te zien op 1 scherm, etc.
quote:yeah, maar je gaat wel lekker zag ik heOp maandag 25 oktober 2010 18:27 schreef Rauzer het volgende:
Blessure ADO-spits Bulykin valt mee
Heb 'm net gister in m'n team gezet, kost me knaken dit dus!
quote:Laatste paar weken valt het tegen, had juist een paar talentjes erin gezet maar dus niet goed opgelet of ze niet geblesseerd warenOp maandag 25 oktober 2010 18:29 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, maar je gaat wel lekker zag ik he
quote:ik vergeet juist te vaak te wisselenOp maandag 25 oktober 2010 18:33 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Laatste paar weken valt het tegen, had juist een paar talentjes erin gezet maar dus niet goed opgelet of ze niet geblesseerd waren
Morgen Roda - NEC[WvdW] Voorbeschouwing Roda JC Kerkrade - N.E.C. Nijmegen
quote:hehe je link was naar de sportpagina en niet voetbaldeel op t forum zag ik nuOp maandag 25 oktober 2010 18:35 schreef gomi het volgende:
[..]
ik vergeet juist te vaak te wisselen
is ook geen goed idee tbh
ik post eigenlijk niet meer in voetbal met die happel als mod. das een klojo 1e klas
quote:Dat is de enige die na de rel overbleef. Ik ben blij dat er nu een beter ander voetbalforum is.Op maandag 25 oktober 2010 18:35 schreef gomi het volgende:
[..]
ik vergeet juist te vaak te wisselen
is ook geen goed idee tbh
ik post eigenlijk niet meer in voetbal met die happel als mod. das een klojo 1e klas
quote:hehe ik zit daar ook. maar lees daar eigenlijk alleen. ms wat vaker langsgaan en ook eens postenOp maandag 25 oktober 2010 18:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat is de enige die na de rel overbleef. Ik ben blij dat er nu een beter ander voetbalforum is.
quote:veel te kort lontje voor een mod, veel te veel supporter van feyenoord om als mod te kunnen optreden enzo
quote:Op maandag 25 oktober 2010 18:40 schreef gomi het volgende:
[..]
veel te kort lontje voor een mod, veel te veel supporter van feyenoord om als mod te kunnen optreden enzo
quote:Ah ok ik ken 'm verder niet, kom ook nooit in voetbalOp maandag 25 oktober 2010 18:40 schreef gomi het volgende:
[..]
veel te kort lontje voor een mod, veel te veel supporter van feyenoord om als mod te kunnen optreden enzo
quote:Heb je weer heroine in je oogbal gespoten?Op maandag 25 oktober 2010 18:42 schreef charmed_angel het volgende:
Pffffffffffff waarom ben ik nog steeds brak??? Ik ben vrij geweest vandaag
quote:En heel de dag gehangen toch? DaaromOp maandag 25 oktober 2010 18:42 schreef charmed_angel het volgende:
Pffffffffffff waarom ben ik nog steeds brak??? Ik ben vrij geweest vandaag
quote:nee, niets mis met een feyenoordsupporter he, maar t moet niet meewegen in je mod zijn imo
quote:ow is dat hetOp maandag 25 oktober 2010 18:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heb je weer heroine in je oogbal gespoten?
quote:ik denk hetOp maandag 25 oktober 2010 18:43 schreef Kally het volgende:
[..]
En heel de dag gehangen toch? Daarom
quote:Op maandag 25 oktober 2010 18:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heb je weer heroine in je oogbal gespoten?
quote:ah k. maar dat is mijn subjectieve mening he. anderen zullen hem ms wel the bomb vindenOp maandag 25 oktober 2010 18:42 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ah ok ik ken 'm verder niet, kom ook nooit in voetbal.
quote:Werelds.Op maandag 25 oktober 2010 18:44 schreef PatriQue89 het volgende:
En dit is m geworden!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 oktober 2010 18:44 schreef PatriQue89 het volgende:
En dit is m geworden!
[ afbeelding ]
En dit is m geworden!
[ afbeelding ]
En dit is m geworden!
[ afbeelding ]
En dit is m geworden!
[ afbeelding ]
quote:GeweldigOp maandag 25 oktober 2010 18:44 schreef PatriQue89 het volgende:
En dit is m geworden!
[ afbeelding ]
quote:Nee ik vind je geweldig
quote:Ik blijf de hele week wel wakker, succes gegarandeerdOp maandag 25 oktober 2010 18:49 schreef gomi het volgende:
[..]
nou kally je hebt gezien wat je moet verslaan als lijk he
quote:Op maandag 25 oktober 2010 18:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik blijf de hele week wel wakker, succes gegarandeerd
quote:Bellan
quote:Wie denk je?
quote:lolOp maandag 25 oktober 2010 18:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik blijf de hele week wel wakker, succes gegarandeerd
quote:
quote:Op maandag 25 oktober 2010 18:52 schreef gomi het volgende: