quote:\Op maandag 25 oktober 2010 17:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
D_K gelukkig ook...ik vind het ook leuk om dingen uit te proberen als er mensen mee eten...gelukkig lukt het dan altijd
quote:Lui ben ik ook wel eens hoorOp maandag 25 oktober 2010 17:40 schreef gomi het volgende:
[..]
ok ik kan ook wel koken, maar niet zo heel goed
of ms wel en ben ik gewoon lui
quote:mijn vriendin vindt koken leuk. en ach dan ben ik wel zo dat ik zeg ga je gang en leef je uitOp maandag 25 oktober 2010 17:42 schreef D. het volgende:
[..]
Lui ben ik ook wel eens hoor, maar er moet toch gegeten worden
quote:heel misschien
quote:ik vind het gewoon leuk...en ik pleur alles gewoon bij elkaar en dan smaakt het ook nogOp maandag 25 oktober 2010 17:42 schreef gomi het volgende:
[..]
\
hehehe, uitproberen als mensen komen eten? daar ben ik te schijterig voor. als ik kook voor eters, zorg ik dat ik t al vaak zat gedaan heb en dat er niets mis kan gaan.
hmm ms ben ik gewoon een lafaard
quote:Ik doe het liever gewoon zelf, dan weet ik dat alles naar wens isOp maandag 25 oktober 2010 17:43 schreef gomi het volgende:
[..]
mijn vriendin vindt koken leuk. en ach dan ben ik wel zo dat ik zeg ga je gang en leef je uit
en als ze werkt bestel ik vaak. of regel wat via mijn ouders enzo
quote:ZIjn we allebei lijk
quote:je bent gewoon een natuurtalent.Op maandag 25 oktober 2010 17:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
heel misschien![]()
[..]
ik vind het gewoon leuk...en ik pleur alles gewoon bij elkaar en dan smaakt het ook nog![]()
it's Amaaaaaaaaaaazing
quote:Speklapjes in blokjes gesneden, paprika, champignons en gebakken krieltjes en daarbij tzatziki
quote:ik heb ook liever dat t goed is, vandaar dat ik weinig kookOp maandag 25 oktober 2010 17:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doe het liever gewoon zelf, dan weet ik dat alles naar wens is
Als er gekookt wordt dus he, bestellen kan ik ook best goed
quote:ik denk van wel....zei zij ongegeneerd
quote:IdemOp maandag 25 oktober 2010 17:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik denk van wel....zei zij ongegeneerdVan mij papa's kant konden ze goed koken dus ik heb het wel mee gekregen
![]()
en ik kook al sinds mn 9e...dan mag je ook wel een beetje kunnen koken
quote:Op maandag 25 oktober 2010 17:48 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah en dan win je en wordt je op de paintbalbaan nog ff doodgeschoten ook
quote:ah yeah, als je zo jong begint, heb je er de interesse ws wel in en in die 20 jaar ervaring moet je wel wat hebben opgestoken heOp maandag 25 oktober 2010 17:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik denk van wel....zei zij ongegeneerdVan mij papa's kant konden ze goed koken dus ik heb het wel mee gekregen
![]()
en ik kook al sinds mn 9e...dan mag je ook wel een beetje kunnen koken
quote:k dan. klinkt goedOp maandag 25 oktober 2010 17:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Speklapjes in blokjes gesneden, paprika, champignons en gebakken krieltjes en daarbij tzatziki
quote:ah k.Op maandag 25 oktober 2010 17:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach Patje mag met zijn maten paintballen
quote:precies.....Op maandag 25 oktober 2010 17:49 schreef gomi het volgende:
[..]
ah yeah, als je zo jong begint, heb je er de interesse ws wel in en in die 20 jaar ervaring moet je wel wat hebben opgestoken he
quote:
quote:Op maandag 25 oktober 2010 17:50 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k.
begon al met je mee te leven en te denken dat je 2x lijk werd.
quote:hmm, begin spijt te krijgen dat ik er niet was op de bbqOp maandag 25 oktober 2010 17:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik hou van koken, mits voor een ander, zorgzaam type
quote:lol, is prijs voor 2 toch?Op maandag 25 oktober 2010 17:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Hmm ik zal Patje toch eens vragen wat hij ermee bedoelt
quote:Toen heb ik Teun laten kokenOp maandag 25 oktober 2010 17:52 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm, begin spijt te krijgen dat ik er niet was op de bbq
quote:Ik moest dat verhaal van jou vanmiddag echt twee keer lezen voor ik het begreep
quote:Ik heb het helemaal niet zo goed gelezenOp maandag 25 oktober 2010 17:53 schreef gomi het volgende:
[..]
lol, is prijs voor 2 toch?
dus ik denk jullei 2, hij 2 guns en jij lopen
quote:yeah maar jij zou voor mij iets koken heOp maandag 25 oktober 2010 17:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Toen heb ik Teun laten koken
Alhoewel ik wel weer zorgde dat iedereen zijn bordje had
quote:Van mijn werk? Stonden toch punten in. En dan ik zat op mijn telefoonOp maandag 25 oktober 2010 17:53 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik moest dat verhaal van jou vanmiddag echt twee keer lezen voor ik het begreep
quote:O ja, dat had ik dan ook wel gedaanOp maandag 25 oktober 2010 17:54 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah maar jij zou voor mij iets koken he
ik vertrouwde teun niet ofzo en jij had een goed recept van een vriendin van je moeder
quote:ik checkte t net na de opmerking van patriqueOp maandag 25 oktober 2010 17:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet zo goed gelezen
quote:Ha, meegaan zal ik dan. We zullen eens zien wie er dan gaat lopenOp maandag 25 oktober 2010 17:55 schreef gomi het volgende:
[..]
ik checkte t net na de opmerking van patrique
en zag staan: 2 kaartjes als prijs
quote:yeah ik had al spijt. wrijf t nog maar ff in heOp maandag 25 oktober 2010 17:54 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja, dat had ik dan ook wel gedaan
quote:* WrijftOp maandag 25 oktober 2010 17:56 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah ik had al spijt. wrijf t nog maar ff in he
quote:yeah go for the kill kallyOp maandag 25 oktober 2010 17:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ha, meegaan zal ik dan. We zullen eens zien wie er dan gaat lopen
quote:Je zegt zelf wrijf het er maar in, ik doe alleen wat je vraagt
quote:hmm doe je dat altijd?Op maandag 25 oktober 2010 17:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Je zegt zelf wrijf het er maar in, ik doe alleen wat je vraagt
quote:OMG, ik heb ineens beeld van mij als JI JaneOp maandag 25 oktober 2010 17:56 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah go for the kill kally
commandokally in actie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |