quote:me 2Op maandag 25 oktober 2010 17:57 schreef Kally het volgende:
[..]
OMG, ik heb ineens beeld van mij als JI Jane
quote:hehe douche zeOp maandag 25 oktober 2010 17:59 schreef Kally het volgende:
@ Gomi: Nee![]()
@ Laysa: For red october?
Ik ben even douchen
quote:Ik nie snap?Op maandag 25 oktober 2010 17:59 schreef Kally het volgende:
@ Gomi: Nee![]()
@ Laysa: For red october?
Ik ben even douchen
quote:Ik wil niks anders meerOp maandag 25 oktober 2010 18:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik waag me aan de nieuwe lay-out. Kan ik alvast wennen.
quote:Ik zie het ook niet. Is gewoon een kwestie zelfbevlekking denk ik.Op maandag 25 oktober 2010 18:04 schreef Rauzer het volgende:
charmed, wat is er zo grappig aan dat filmpje dat cdp denkt in de tv draait door te komen?
quote:Je hebt geen abonnement.. dus hoe krijg je de lay-out?Op maandag 25 oktober 2010 18:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik waag me aan de nieuwe lay-out. Kan ik alvast wennen.
quote:ik heb geen flauw ideeOp maandag 25 oktober 2010 18:04 schreef Rauzer het volgende:
charmed, wat is er zo grappig aan dat filmpje dat cdp denkt in de tv draait door te komen?
quote:Er staat nu zo'n beta-optie bij.Op maandag 25 oktober 2010 18:05 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je hebt geen abonnement.. dus hoe krijg je de lay-out?
quote:Ja ik wil hem zien.....Op maandag 25 oktober 2010 18:06 schreef PatriQue89 het volgende:
kut, kan mn kabeltje niet vinden van telefoon.. wil mn foto uploaden
quote:Ik vraag het omdat jij hem retweet, dacht dat je het ermee eens was dusOp maandag 25 oktober 2010 18:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb geen flauw ideeHoezo vraag je dat?
Ik retweet gewoon, ik gun het hem wel
quote:3 ook wel. Ik sterf van de honger.Op maandag 25 oktober 2010 18:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
een pizza zou er wel ingaan hoor
quote:en wat antwoorde hij?Op maandag 25 oktober 2010 18:07 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik vraag het omdat jij hem retweet, dacht dat je het ermee eens was dus. Heb 't 'm zelf maar ff gevraagd
.
quote:hmm goed idee. ik doe met je meeOp maandag 25 oktober 2010 18:09 schreef Laysa het volgende:
PANIEKKKKKKKKKKKKK!!! PANIEKKKKKKKKKKKK!!1
maar gelukkig doet mn internet het weer....
Tijd voor
quote:ok ok ik ga wel weer naar twitterOp maandag 25 oktober 2010 18:10 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat lees je vanzelf op Twitter, heb 't 'm net pas gevraagd.
quote:hey bennyOp maandag 25 oktober 2010 18:11 schreef iBenny het volgende:
Goedenavond
Ben weer terug van een dagje Apenheul
quote:Ik vind het bestOp maandag 25 oktober 2010 18:10 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm goed idee. ik doe met je mee![]()
maar dan wel thee bij mij
quote:WTFOKS.
quote:k dan
quote:Zat in mijn nek en toen wilde hij mijn bril stelen
quote:Op maandag 25 oktober 2010 18:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zat in mijn nek en toen wilde hij mijn bril stelen
Ik mijn bril vasthouden, hij bijten... Hij laat los, ik bloed, dus naar een van die apenheul-pipo's, die me meenam naar de zo'n eerste hulp-hokje. Daar schoon laten maken en meteen zo'n officiele brief gekregen dat het ze spijt dat hij beet, en dat er niks bijzonders kan gebeuren.
quote:Nee joh... een sneetje in mijn hand, maar voor de rest niks bijzondersOp maandag 25 oktober 2010 18:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat erg. Het doet toch geen pijn?
quote:Ok, mooi. Ben blij dat je het leuk hebt gehad.Op maandag 25 oktober 2010 18:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee joh... een sneetje in mijn hand, maar voor de rest niks bijzonders
quote:okOp maandag 25 oktober 2010 18:20 schreef Rauzer het volgende:
[error]Kappen nu met die balken![/error]
quote:yeah me is baasOp maandag 25 oktober 2010 18:21 schreef Laysa het volgende:
gewoon baggerlayout...dan ben je pas baas
quote:dank jeOp maandag 25 oktober 2010 18:18 schreef Myraela het volgende:
[warning]Kusjes. Jullie zijn lief.[/warning]
quote:Banaantje gepiktOp maandag 25 oktober 2010 18:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Was je die aap niet stiekem aan het uitdagen, Benny.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 18:25 schreef iBenny het volgende:
Ohw, iedereen kan nu de nieuwe layout gebruiken
quote:Helemaal mee oneens.Op maandag 25 oktober 2010 18:25 schreef Desunoto het volgende:
De baggerlayout ziet er eigenlijk toch beter uit.
quote:was gewoon een lovebite van die aapOp maandag 25 oktober 2010 18:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Was je die aap niet stiekem aan het uitdagen, Benny.
quote:maar ik kende dr niet voor ze mod werd, en ze is nu ook nog wel liefOp maandag 25 oktober 2010 18:26 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Daar is ze al mee gestopt toen ze mod werd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |