quote:Had ook gekundOp maandag 25 oktober 2010 11:06 schreef Frey het volgende:
Misschien dat "Offensieve zorgen?" een betere titel was geweest.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 11:18 schreef Frey het volgende:
Daar zijn de kranten weer.
[ afbeelding ]
http://www.psv.nl/Nieuws/(...)evuld-met-de-100.htm
quote:Monsterzege PSV op Feyenoord
quote:Feyenoord gaat compleet af tegen PSV: 10-0
quote:Koploper PSV scoort tien keer, Feyenoord gedeklasseerd
quote:PSV vermorzelt Feyenoord met 10-0!
quote:Mwah..Tevreden Wenger: ‘Tegen tien man spelen is altijd moeilijk’
quote:Helaas. I.v.m. werk haal ik het niet aanwezig te zijn.Op maandag 25 oktober 2010 11:03 schreef Buitendam het volgende:
35 voor, 8 tegen
Wie is er woensdag ook in Arnhem bij, trouwens? BoWa, aanwezig neem ik aan toch wel, hè?
quote:Ook niet in andere werelden...Op maandag 25 oktober 2010 11:39 schreef ganzenherder het volgende:
Maar goed, als telt niet in de voetbalwereld....
quote:Ja, maar de zaken gaan op dit moment zo goed dat het haast zonde is om nu met weemoed terug te kijken naar vorig jaar. Als Rutten dit nog lang kan rekken en het gros pas bij het einde van het seizoen te verkopen denk ik echt dat we kampioen worden.Op maandag 25 oktober 2010 11:39 schreef ganzenherder het volgende:
Op zulke momenten ga je je toch afvragen wat als Reis vorig jaar niet aan de coke had gezeten....Gebrek aan scorend vermogen heeft PSV toen echt de das om gedaan....
Maar goed, als telt niet in de voetbalwereld....
quote:Zonde, man. Ga je wel naar Utrecht?Op maandag 25 oktober 2010 11:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Helaas. I.v.m. werk haal ik het niet aanwezig te zijn.
quote:Niceee!Op maandag 25 oktober 2010 11:18 schreef Frey het volgende:
Daar zijn de kranten weer.
[ afbeelding ]
http://www.psv.nl/Nieuws/(...)evuld-met-de-100.htm
quote:Historische zege PSV trekt recordaantal kijkers Studio Sport
Studio Sport heeft zondagavond ruim drie miljoen mensen voor de televisie gehad. Het sportprogramma, waarin de Eredivisieduels worden samengevat, trok met die ruim drie miljoen een recordaantal kijkers, dat lieten de NOS en Stichting KijkOnderzoek (SKO) weten.
In totaal keken bijna 3,3 miljoen mensen naar de wedstrijden in de Eredivisie. Sinds de terugkomst van de samenvattingen bij de NOS in augustus is dit een record. Het sportprogramma was daarmee het best bekeken programma, want het acht uur Journaal leverde ongeveer 2,7 miljoen kijkers op.
Een woordvoerster van de NOS liet weten dat 3,6 miljoen mensen rond 19.15 uur naar Studio Sport keken. Dat betekent dat deze doelgroep van zes jaar en ouder de historische zege van PSV op Feyenoord (10-0) hebben gezien.
quote:In de klassieker heeft PSV Feyenoord
vakkundig gefileerd en vervolgens met
veel appetijt opgepeuzeld: 10-0!
quote:okOp maandag 25 oktober 2010 13:00 schreef rubbereend het volgende:
Op één teletekst wisten ze ook mooi te verwoorden
[..]
quote:Die is ook mooi jaOp maandag 25 oktober 2010 12:58 schreef rubbereend het volgende:
Ik had eigenlijk vooral gehoopt op de TT: Het grote PSV topic#430; Tien Tien Tien
quote:Ja, enorm leukOp maandag 25 oktober 2010 13:13 schreef Leso_Varen het volgende:
Whehe, na de wedstrijd belde een collega van me die Feyenoorder is dat 'ie zichzelf van kant wilde maken
Mooie dingen
quote:Op maandag 25 oktober 2010 13:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
quote:Nice! Die belgen hebben er kijk op.Op maandag 25 oktober 2010 13:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
quote:wellicht spam, haal dan maar weghttp://www.psv.nl/Nieuws/(...)-100-overwinning.htm
PSV FANstore viert 10-0 overwinning
25 oktober 2010 13:30
De historische 10-0 overwinning op Feyenoord is voor de PSV FANstore aanleiding om deze week 10% korting te bieden op het hele assortiment *. Tot en met vrijdag kun je terecht in de PSV FANstore, gevestigd bij ingang 17 van de Philips Stadion, en krijg je dus een feestelijke korting aan de kassa. Lees er hier meer over.
PSV FANstore viert de 10-0 overwinning met 10% korting.
Herfstvakantie
De tien doelpunten van PSV resulteren in een symbolische 10% korting! Supporters kunnen van dit voordeel genieten tot en met vrijdag 29 oktober. Deze actie is nog een mooie reden om deze herfstvakantie een bezoek te brengen aan PSV. Bezoek ook eens een van de trainingen in aanloop op de wedstrijden tegen Vitesse en FC Twente en kom daarna naar het Philips Stadion voor een bezoek aan de PSV FANstore in PSV FANworld.
Ook korting op voetbalschoenen
De 10% korting is geldig op het gehele PSV assortiment maar ook op de voetbalschoenen, voetbalaccessoires en collecties van buitenlandse clubs. Kom deze week dus naar de PSV FANstore in PSV FANworld bij ingang 17 van het Philips Stadion of ga naar www.psvfanstore.nl.
* Deze actie geldt niet op reeds afgeprijsde artikelen.
quote:Helaas niet, ik zit nog gewoon op school en het moet met bijvoorbeeld stage en schoolrooster wel heel gunstig vallen wil ik er Europees bij kunnen zijn. Ik hoorde van een maatje van me dat het een van de betere trips van de afgelopen 2 jaar was. True?Op maandag 25 oktober 2010 15:48 schreef de_boswachter het volgende:
Buitendam; Utrecht ben ik er weer bij ja.
Was jij in Budapest btw. ?
quote:Reis in de basis lijkt me niet meer dan logischOp maandag 25 oktober 2010 16:53 schreef Noedie7 het volgende:
Ben benieuwd wat Rutte woensdag doet met de spitspositie...
Denk niet dat je nog om Reis heen kan!
quote:Klopt, maar je weet nooit wat er is afgesproken bij de verhuur/huur van Berg. Misschien hebben ze wel afgesproken dat hij een x-aantal basisplaatsen moet krijgen.Op maandag 25 oktober 2010 16:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Reis in de basis lijkt me niet meer dan logisch
quote:Ik kan geen enkel argument bedenken om hem nu niet in de basis te zetten.Op maandag 25 oktober 2010 16:53 schreef Noedie7 het volgende:
Ben benieuwd wat Rutte woensdag doet met de spitspositie...
Denk niet dat je nog om Reis heen kan!
quote:Denk eigenlijk dat ze er juist meer zin in hebben nu...Op maandag 25 oktober 2010 16:57 schreef Morrigun99 het volgende:
Ik hoop alleen écht dat ze Vitesse nu niet gaan onderschatten en nog meer: dat ze zaterdag hun mannetje staan....
quote:Precies, wel de concentratie behouden en de punten blijven pakken. Alhoewel Vitesse ook echt geen team is, dus dat zou geen probleem mogen zijn.Op maandag 25 oktober 2010 16:57 schreef Morrigun99 het volgende:
Ik hoop alleen écht dat ze Vitesse nu niet gaan onderschatten en nog meer: dat ze zaterdag hun mannetje staan....
quote:Ik moest ook hardop lachen toen ik het las. Die Belgen zijn altijd kampioen teletekst, weten vaker mooie stukjes te plaatsen.Op maandag 25 oktober 2010 13:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
quote:KlassiekerOp maandag 25 oktober 2010 13:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
quote:JaOp maandag 25 oktober 2010 20:49 schreef BeamofLight het volgende:
Was die Reis nu aan het air-autosturen na de 1e goal?
quote:Over welk miljoen hebben we het precies?Op maandag 25 oktober 2010 20:51 schreef ganzenherder het volgende:
En das weer 1 miljoen extra erbijZo werken die clausules eens in voordeel voor PSV ipv dat ze nadelig zijn
quote:Gomes -> Tottenham CL -> 1 miljoen erbijOp maandag 25 oktober 2010 21:07 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Over welk miljoen hebben we het precies?
quote:en ikke maar denken dat ie aan het playstation'en was... naiefOp maandag 25 oktober 2010 20:49 schreef BeamofLight het volgende:
Was die Reis nu aan het air-autosturen na de 1e goal?
quote:VETOp maandag 25 oktober 2010 21:19 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
en ikke maar denken dat ie aan het playstation'en was... naief
quote:Keurig. En welkom vooral.Op maandag 25 oktober 2010 21:16 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Gomes -> Tottenham CL -> 1 miljoen erbij
quote:Gomes, Koeman, Robert... Hoeveel miljoenen hebben we inmiddels binnengeharkt?Op maandag 25 oktober 2010 21:16 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Gomes -> Tottenham CL -> 1 miljoen erbij
quote:Het geld van Robert is toch nog niet binnen?Op maandag 25 oktober 2010 21:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gomes, Koeman, Robert... Hoeveel miljoenen hebben we inmiddels binnengeharkt?
quote:Nee, da's waar. Koeman een miljoen, Gomes een miljoen, nu nog een miljoen voor Robert en we kunnen Kromkamp nog een jaar van salaris voorzien.Op maandag 25 oktober 2010 21:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het geld van Robert is toch nog niet binnen?
quote:Die heeft het talent van z'n moeder ben ik bang.Op maandag 25 oktober 2010 23:16 schreef de_boswachter het volgende:
Ochja Kromkamp, die hebben we ook nog
Hoe zit het eigenlijk met de ontwikkeling van Arne Nilis?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 23:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die heeft het talent van z'n moeder ben ik bang.
quote:Nee, maakt volgens mij zelden minuten bij Jong PSV.Op maandag 25 oktober 2010 23:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is dat niks? Werd zoveel van verwacht.
En Romario?
quote:Tegen Ajax werd er zonder Reis ook gewoon 2 keer gescoord hoorOp maandag 25 oktober 2010 23:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, maakt volgens mij zelden minuten bij Jong PSV.
Romario wordt inmiddels veelal als back geposteerd, zegt genoeg denk ik.
Over Jong PSV gesproken. Ze staan bovenaan in de competitie, maar nu Reis geen deel meer uitmaakt van dit team stelt het weinig meer voor. 1-1 gelijk tegen nummer laatst Helmond. Loopt ook weinig in rond.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 21:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, da's waar. Koeman een miljoen, Gomes een miljoen, nu nogeendrie miljoen voor Robert en we kunnen Kromkamp nog een jaar van salaris voorzien.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 00:48 schreef HL_Dog43 het volgende:
Tsjah zo gaat dat he, Hilversum>Randstad>Feyenoord en ajax oftewel het draait allemaal om holland. Daar buiten heb je de rest.
quote:Dan val ik als Hilversums'e PSV'er aardig uit de toonOp dinsdag 26 oktober 2010 00:48 schreef HL_Dog43 het volgende:
Tsjah zo gaat dat he, Hilversum>Randstad>Feyenoord en ajax oftewel het draait allemaal om holland. Daar buiten heb je de rest.
quote:Geen idee. Nogal een ongelukkig moment voor Twente om nu te gaan boycotten, als dat waar is.
quote:Ik ben er bij.Op maandag 25 oktober 2010 11:03 schreef Buitendam het volgende:
35 voor, 8 tegen
Wie is er woensdag ook in Arnhem bij, trouwens? BoWa, aanwezig neem ik aan toch wel, hè?
quote:Jij bent uitzondering op de regel.Op dinsdag 26 oktober 2010 07:53 schreef KELDER het volgende:
[..]
Dan val ik als Hilversums'e PSV'er aardig uit de toon
quote:Mwah, naast Nijland en Ojo (met juiste begeleiding) betwijfel ik of er één speler in aanmerking komt voor 't eerste.Op dinsdag 26 oktober 2010 00:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Tegen Ajax werd er zonder Reis ook gewoon 2 keer gescoord hoor
Romario doet het als back niet gek trouwens hoor.
quote:----------------Castro------------------
Marzo-----Kromkamp----D.Wuytens---Tamata
-Mokhtar--Labyad--Ritzmaier--Bourdouxhe-
--------Zeefuik----Makiavala------------
quote:Nee, er komen gewoon niet zoveel supporters van Twente, daarom zijn er meer kaarten voor PSV-supporters beschikbaar.
quote:Rutten was redelijk fan van Labyad toch? Of was dat iemand anders?Op dinsdag 26 oktober 2010 12:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mwah, naast Nijland en Ojo (met juiste begeleiding) betwijfel ik of er één speler in aanmerking komt voor 't eerste.
Opstelling gisteren:
[..]
quote:Ohja, en Labyad natuurlijk. Die kan het ook wel een eind schoppen.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:28 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Rutten was redelijk fan van Labyad toch? Of was dat iemand anders?
quote:Die Zwitser is ook niets? En ik dacht dat Zeefuik weer verhuurd was aan een 1e divisieclubje....Op dinsdag 26 oktober 2010 12:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mwah, naast Nijland en Ojo (met juiste begeleiding) betwijfel ik of er één speler in aanmerking komt voor 't eerste.
Opstelling gisteren:
[..]
quote:Die is pas een jaar of 17 volgens mij, kun je nog weinig van verwachten. Speelt ook nog geregeld met de A1 mee volgens mij.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:01 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Die Zwitser is ook niets? En ik dacht dat Zeefuik weer verhuurd was aan een 1e divisieclubje....
quote:Labyad zie ik er nog wel door komen. En verder staan er volgens mij nogal wat jonge jongens in. Zeefuik was tegen jong Ajax in ieder geval een dramaOp dinsdag 26 oktober 2010 12:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Opstelling gisteren:
[..]
quote:Volgens mij is het ook zo dat veel van die jonge jongens die nu in Jong PSV spelen vorig jaar in de A1 een hele tijd alles aan gort speelden? Zoals van den Hurk en Locadia en is dat ook de reden dat de A1 momenteel niets presteert, heel erg jong allemaal.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Labyad zie ik er nog wel door komen. En verder staan er volgens mij nogal wat jonge jongens in. Zeefuik was tegen jong Ajax in ieder geval een dramaik denk niet dat die het nog gaat redden.
quote:JA dat is volgens mij het geval. Die jonge jongens mogen dus best nog een jaar of twee de tijd krijgen om de stap te maken. Als ze maar door blijven groeien! Progressie is het toverwoord.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook zo dat veel van die jonge jongens die nu in Jong PSV spelen vorig jaar in de A1 een hele tijd alles aan gort speelden? Zoals van den Hurk en Locadia en is dat ook de reden dat de A1 momenteel niets presteert, heel erg jong allemaal.
quote:Ik wilde nog vragen of PSV.tv bij jullie wel na behoren werkte..Sommige mensen willen absoluut niet meer herinnerd worden aan de nederlaag van Feyenoord tegen PSV, zelfs in Saudi-Arabië niet. De website van het televisiekanaal van PSV is gehackt en de digitale indringer heeft alle beelden omtrent de 10-0 nederlaag verwijderd. De hacker had de tekst ‘Hacked by some one from Saudi Arabia’ en een Arabische afbeelding achtergelaten op de videowebsite. (Omroep Brabant)
quote:Als hij vooral de mentaliteit kan opbrengen want daar heeft het tot nu toe steeds aan ontbroken.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:31 schreef Diboduivel het volgende:
Reis is gewoon de beste spits die Psv heeft, Is als hij zich zo doorontwikkeld van het kaliber Ronaldo , Romario.
quote:Hij is onder goede begeleiding nu en vandaag is zijn vrouw en kind overgekomen uit Brazilie.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Als hij vooral de mentaliteit kan opbrengen want daar heeft het tot nu toe steeds aan ontbroken.
quote:Vergeet niet dat het al heel vaak mis is gegaan met hem........ ik hou nogal een slag om de arm. Ja hij voetbalt nu geweldig. Ja hij is een wereldtalent........ Maar hij heeft PSV al vaker laten zitten dus ik durf nog niet te vroeg te juichenOp dinsdag 26 oktober 2010 17:51 schreef Diboduivel het volgende:
[..]
Hij is onder goede begeleiding nu en vandaag is zijn vrouw en kind overgekomen uit Brazilie.
Denk dat het wel goed kom , al blijf het altijd een risico.
quote:Vrouw en kind? Hij is er snel bij dusOp dinsdag 26 oktober 2010 17:51 schreef Diboduivel het volgende:
[..]
Hij is onder goede begeleiding nu en vandaag is zijn vrouw en kind overgekomen uit Brazilie.
Denk dat het wel goed kom , al blijf het altijd een risico.
quote:Dat is niet heel raar in BraziliëOp dinsdag 26 oktober 2010 18:26 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Vrouw en kind? Hij is er snel bij dus
De schorsing van Berg zit er nu geloof ik op. Ben benieuwd of Reis een definitieve basisplek heeft verworven. Zou dom zijn als Berg gewoon weer in de basis staat tegen Vitesse en Twente.
quote:Zeurpieten heb je altijd. Er wordt geluisterd naar supporters om met eigen vervoer te mogen gaan, soms moet je tevreden zijn met wat je krijgt. Leuker kan de supporters vereniging het niet maken.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:39 schreef DuTank het volgende:
Er zijn flink wat kaarten verkocht voor morgen, ondanks kritiek van sommigen, dat het een klote tijd/dag/uitvak is. Staat er ergens hoeveel precies?
quote:Ja ik las het op NetwerkOp dinsdag 26 oktober 2010 19:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zeurpieten heb je altijd. Er wordt geluisterd naar supporters om met eigen vervoer te mogen gaan, soms moet je tevreden zijn met wat je krijgt. Leuker kan de supporters vereniging het niet maken.
Inmiddels is de 400 grens al gepasseerd, inclusief 2 trommels.
quote:EenschOp dinsdag 26 oktober 2010 20:14 schreef LudoSanders het volgende:
Trouwens, net als tegen de Graafschap werd er weer geen blessuretijd toegevoegd! Bij doelpunten en wissels moet je daar als scheids een halve minuut voor rekenen, wat dus neerkomt dat ons 6 minuten speeltijd is afgenomen. Daar hadden we nog makkelijk 2 doelpunten in kunnen maken, nog een niet gegeven penalty en we hadden de hoogste score ooit in de eredivisie neer kunnen zetten.
We hebben enkele jaren geleden gezien hoe belangrijk doelsaldo is, dan moet een scheidsrechter zich ook gewoon aan de regels houden.
quote:Volgens mij floot Nijhuis zondag zelfs een paar seconden voor tijd af.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:14 schreef LudoSanders het volgende:
Trouwens, net als tegen de Graafschap werd er weer geen blessuretijd toegevoegd! Bij doelpunten en wissels moet je daar als scheids een halve minuut voor rekenen, wat dus neerkomt dat ons 6 minuten speeltijd is afgenomen. Daar hadden we nog makkelijk 2 doelpunten in kunnen maken, nog een niet gegeven penalty en we hadden de hoogste score ooit in de eredivisie neer kunnen zetten.
We hebben enkele jaren geleden gezien hoe belangrijk doelsaldo is, dan moet een scheidsrechter zich ook gewoon aan de regels houden.
quote:Er kan 1200 man in het uitvak, daar. Hoeveel mensen er precies meegaan weet ik niet, is ook moeilijker te zeggen dan met een bus- of treincombi, want dan kun je de volgnummers bijhouden.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja ik las het op NetwerkMaar wil het precieze aantal weten
Hoeveel kunnen er daar in het uitvak?
quote:Al officieel bevestigd, want ik kan het persbericht niet vinden?Op woensdag 27 oktober 2010 10:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Afellay in de zomer naar Atletico en PSV krijgt 1 miljoen
quote:Nee, is een gerucht. Iets is beter dan niets, maar er valt misschien nog wel een betere deal te sluiten. Daarentegen is het geheel aan Afellay om een club te kiezen aangezien hij transfervrij is, dus als hij het liefst naar Atletico gaat, dan heb je niets te willen.Op woensdag 27 oktober 2010 10:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Al officieel bevestigd, want ik kan het persbericht niet vinden?
quote:Netjes dat dat toch gelukt is. 1 miljoen is toch mooi meegenomen als hij ook gratis de deur uit had kunnen lopen. En vooral erg prettig om de zekerheid te hebben dat hij tot het einde van het seizoen blijft.Op woensdag 27 oktober 2010 10:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:De bron is voetbalzone, héOp woensdag 27 oktober 2010 11:29 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Netjes dat dat toch gelukt is. 1 miljoen is toch mooi meegenomen als hij ook gratis de deur uit had kunnen lopen. En vooral erg prettig om de zekerheid te hebben dat hij tot het einde van het seizoen blijft.
quote:Waarom zou PSV geld krijgen?Op woensdag 27 oktober 2010 10:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Misschien wordt hij in de winterstop verkocht en een half jaar aan PSV verhuurd.
quote:Ik zou het heel bijzonder van Ibi vinden als we mogen meedelen in zijn deel. Dat zou diep respect oproepen. Maar vind het nogal bijzonder en raar als ze hem zouden kopen en verhuren terwijl ze hem gewoon kunnen contracteren zonder verdere verplichtingen.Op woensdag 27 oktober 2010 11:53 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Misschien wordt hij in de winterstop verkocht en een half jaar aan PSV verhuurd.
Een andere verklaring zou kunnen zijn dat er een afspraak met Afellay gemaakt is dat het (of een gedeelte van het) tekengeld naar PSV gaat.
quote:hier gaat het gewoon over dat ze 1 miljoen bieden om hem in de winterstop over te nemen'Gesprekken Afellay en Atletico in gevorderd stadium'
27 oktober 2010 El Confidencial
Volgens het Spaanse El Confidencial zouden de gesprekken tussen de zaakwaarnemer van Afellay en Atletico Madrid in een gevorderd stadium zijn. Volgens de krant wijst alles erop dat er al een akkoord zou zijn bereikt over een contract voor volgende seizoenen. De Spaanse club zou echter niet verder willen gaan dan een miljoen euro voor een transfer van de middenvelder in de winterstop.
quote:Denk dat ook , iets anders kan ik me niet voorstellen ,verkopen en verhuren is de enige optie.Op woensdag 27 oktober 2010 11:53 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Misschien wordt hij in de winterstop verkocht en een half jaar aan PSV verhuurd.
Een andere verklaring zou kunnen zijn dat er een afspraak met Afellay gemaakt is dat het (of een gedeelte van het) tekengeld naar PSV gaat.
quote:UhuhOp woensdag 27 oktober 2010 12:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee, deed een computerspel na...
quote:Ik moet zeggen dat ik van afstand in het stadion in eerste instantie ook dacht dat hij deed alsof hij achter het stuur zat. Maar toen ik het thuis in de herhaling zag (nog voor die verklaring) vond ik al dat hij raar met zijn vingers/handen aan het doen was. Dus ik vind de verklaring plausibel.
quote:PlaystationOp woensdag 27 oktober 2010 14:40 schreef El_Bassie het volgende:
Leek mij ook dat hij deed alsof hij op de playstation speelde.
quote:Dat is natuurlijk achterhaald, gelukkig begrepen enkele andere op oost nog wél dat helmond sport volgend jaar eredivisie speeltOp dinsdag 26 oktober 2010 23:57 schreef DuTank het volgende:
Ik heb er zin in morgen!
En als we ruim voorstaan: "Voooolgend jaar naar Helmond Sport!"
quote:Het zou wel stijl zijn om volgende keer zn neus door de zijlijn te halen als ie scoortOp woensdag 27 oktober 2010 14:39 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
En mocht het toch zo zijn: Reis zit midden in een proces. Beter dat hij op deze manier zijn terugslag beleeft dan dat hij terugvalt op zijn originele probleem. We zijn blij dat hij niet heeft gegrepen naar de coke. Ofzoiets
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 15:00 schreef WooZ het volgende:
Het zou wel stijl zijn om volgende keer zn neus door de zijlijn te halen als ie scoort
quote:Jonathan #reis start vanavond tegen #vitesse in de basis. Ook verder geen wijzigingen #vitpsv
quote:Dat zeg ik. Het zat er overigens wel dik in, maar ik vroeg me af of Rutten er de ballen voor had.
quote:Is dat zo? lijkt me een nogal normaal iets wat je bij elke wedstrijd wel kan meemaken als je geluk hebt. Zit gewoon bij de wedstrijdtijd in toch?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:14 schreef LudoSanders het volgende:
Bij doelpunten en wissels moet je daar als scheids een halve minuut voor rekenen
quote:Nope, voor elke wissel wordt een halve minuut bijgeteld. Hoeveel dat per doelpunt is weet ik niet, maar er had zeker extra tijd bijgetrokken moeten worden.Op woensdag 27 oktober 2010 18:44 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Is dat zo? lijkt me een nogal normaal iets wat je bij elke wedstrijd wel kan meemaken als je geluk hebt. Zit gewoon bij de wedstrijdtijd in toch?
quote:Ik had 0-7 als tussenstand gedroomd afgelopen nacht.Op woensdag 27 oktober 2010 19:02 schreef ruud.nl het volgende:
Jongens, gaan we nou echt lopen zeuren dat het slechts 10-0 is geworden zondag?
quote:Uhhu! Dan ziet die mafketel gelijk dat het niet alleen aan de trainer hoeft te liggenOp woensdag 27 oktober 2010 19:03 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Even Jordania op z'n donder geven daar![]()
quote:thijsslegers thijsslegers
Reis speelt
1 minute ago
quote:Al is ie ziek en heeft ie twee gebroken benen dan heb ik hem nog liever in de basis dan Koef of BergOp woensdag 27 oktober 2010 20:15 schreef LudoSanders het volgende:
Tja, dan is het maar afwachten hoe fit Reis daadwerkelijk is.
quote:Met 3 doelpuntenOp woensdag 27 oktober 2010 20:18 schreef Sj0rSz het volgende:
Om 20:00 uur tweette Thijs dat Reis speelt.
Ik gok dat hij er in de rust dan uitgaat.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 20:23 schreef Elusive het volgende:
volgens mij gaat dit gewoon een zakelijke 1-0/2-0 worden met natuurlijk berg in de spits
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 20:23 schreef Elusive het volgende:
volgens mij gaat dit gewoon een zakelijke 1-0/2-0 worden met natuurlijk berg in de spits
quote:Definitieve opstelling PSV: Reis weer in de basis
Opstelling PSV: Isaksson, Hutchinson, Marcelo, Bouma, Pieters, Afellay, Toivonen, Engelaar, Lens, Reis en Dzsudzsak
quote:naast de quote knop rechts boven je postOp woensdag 27 oktober 2010 20:25 schreef Elusive het volgende:
0-1/0-2 natuurlijk, kan de edit knop niet vinden (stomme nieuwe layout)
quote:Eerste keer dat Willem II op voorsprong komt dit seizoen?Op woensdag 27 oktober 2010 20:26 schreef Leso_Varen het volgende:
Nou, als Twente zo blijft zouden we een mooi gaatje kunnen slaan!
quote:och zondag kwamen ze er nog uit. Vorig jaar zijn zo vaak net door het gaatje gekropen.Op woensdag 27 oktober 2010 20:26 schreef Leso_Varen het volgende:
Nou, als Twente zo blijft zouden we een mooi gaatje kunnen slaan!
quote:Jaa, verwacht ik ook. Maar het zou toch mooi zijn.Op woensdag 27 oktober 2010 20:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
och zondag kwamen ze er nog uit. Vorig jaar zijn zo vaak net door het gaatje gekropen.
quote:QFT!Op woensdag 27 oktober 2010 20:33 schreef StijnDa het volgende:
Ik denk dat het wel een leuke wedstrijd wordt om te kijken vanavond![]()
De PSV selectie heeft er zin in en gaat lekker voetballen.
Vitesse speelt ook wel leuk, scoort alleen nooit.
Denk een mooie wedstrijd
Duidelijke overwinning voor PSV though.
quote:
quote:autorijdenOp woensdag 27 oktober 2010 21:34 schreef Elusive het volgende:
gvd reis, wat kan die kerel niet
links, recht, koppen
quote:Koeman, Koeman..Op woensdag 27 oktober 2010 21:40 schreef Hypo666crisy het volgende:
Reis is idd erg goed!
Dat hebben ze toch goed gezien bij ons PSV
quote:Dat is inderdaad gevaarlijk, gewoon geconcentreerd doorspelen!Op woensdag 27 oktober 2010 21:48 schreef ganzenherder het volgende:
Ze spelen wel een beetje nonchalant, dat moeten ze niet te hard overdrijven straks de tweede helft...
quote:PSV heeft een neusje voor getalenteerde Brazilianen lijkt het.Op woensdag 27 oktober 2010 21:40 schreef Hypo666crisy het volgende:
Reis is idd erg goed!
Dat hebben ze toch goed gezien bij ons PSV
quote:weet je hoeveel er ook al mislukt zijnOp woensdag 27 oktober 2010 21:58 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
PSV heeft een neusje voor getalenteerde Brazilianen lijkt het.
quote:Dat is ook wel weer zoOp woensdag 27 oktober 2010 21:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
weet je hoeveel er ook al mislukt zijn
quote:Bel maar eens met Piet de Visser inderdaadOp woensdag 27 oktober 2010 21:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
weet je hoeveel er ook al mislukt zijn
quote:Post was van voor pingel..Op woensdag 27 oktober 2010 22:18 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
De pingel wordt niet gemist?
quote:Gelukkig is er een tussenwegOp woensdag 27 oktober 2010 23:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Kan ook zeggen dat ze met 5-0 winnen, maar dan ben ik geen realist.
quote:Weer dat antivoetbal he.Op woensdag 27 oktober 2010 23:05 schreef HL_Dog43 het volgende:
Valt enorm tegen, gadverdamme zeg. 0-2. Ik dacht dat ze vanaf afgelopen zaterdag gewoon elke wedstrijd minimaal 10 in zouden leggen.
quote:Heb je het programma gezien van de komende weken?Op woensdag 27 oktober 2010 23:06 schreef StijnDa het volgende:
Rutten: Energie sparen voor zaterdag, blablabla.
Dat is nog een halve week man.
quote:Maar echt gretig waren Bakkal en Berg ook niet....Op woensdag 27 oktober 2010 23:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb je het programma gezien van de komende weken?
Rust is welkom.
quote:Zeg dat maar tegen Drogba of Rooney.. Die spelen om de 3 dagen ofzo.. Ook in de winterOp woensdag 27 oktober 2010 23:13 schreef StijnDa het volgende:
Eigenlijk vind ik het maar onzin, een wedstrijd voetballen op woensdag, waar je zaterdag/zondag nog moe van bent..?
quote:Bakkal inderdaad, wat is die ontzettend ver afgezakt. Komt helemaal niets uit. Het is niet te hopen dat de blessure van Afellay ernstig is en Bakkal zaterdag moet beginnen. Ook Toivonen speelt al weken als een krant.Op woensdag 27 oktober 2010 23:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar echt gretig waren Bakkal en Berg ook niet....
Megasaaie wedstrijd. Leek wel biljart ofzo.
quote:Jij ook zo genoten van Rooney op het WK?Op woensdag 27 oktober 2010 23:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen Drogba of Rooney.. Die spelen om de 3 dagen ofzo.. Ook in de winter
quote:Wat zou de reden zijn dat alle Engelse spelers slecht speelden?Op woensdag 27 oktober 2010 23:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij ook zo genoten van Rooney op het WK?
quote:Dat het allemaal egotjes zijn die voor geen meter samen kunnen spelenOp woensdag 27 oktober 2010 23:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat zou de reden zijn dat alle Engelse spelers slecht speelden?
quote:C. Ronaldo was niks, Messi was niks (voor zijn doen dan), etc. Alleen de Nederlanders en de Spanjaarden haalden hun niveau.Op woensdag 27 oktober 2010 23:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat zou de reden zijn dat alle Engelse spelers slecht speelden?
quote:Prima, zolang Ajax ook niet wint. Uit Heracles kan wel eens een heet avondje worden. Laten we hopen dat het erg koud wordt.Op woensdag 27 oktober 2010 23:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat het allemaal egotjes zijn die voor geen meter samen kunnen spelen![]()
Ik pleit voor een gelijkspel zaterdag!
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 23:12 schreef LudoSanders het volgende:
Pff leek wel zomeravondvoetbal. Maar goed, 3 punten in de tas en weinig energie verspeeld. Mogen dus 3 punten verwachten aankomende zaterdag.
quote:Was het een blessure dan? Volgens mij kreeg Afellay een tik en werd hij uit voorzorg in de 2e helft eruit gehaald, en niet omdat hij echt geblesseerd zou zijn....Op woensdag 27 oktober 2010 23:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bakkal inderdaad, wat is die ontzettend ver afgezakt. Komt helemaal niets uit. Het is niet te hopen dat de blessure van Afellay ernstig is en Bakkal zaterdag moet beginnen. Ook Toivonen speelt al weken als een krant.
quote:Nederland heeft dan ook enorm hard gewerkt om de fysieke toestand van de spelers weer goed te krijgen. Er zijn niet voor niets zoveel fysio's en dergeljike betrokken bij Oranje. Bovendien waren er ook al veel spelers in mei al klaar.Op woensdag 27 oktober 2010 23:23 schreef Zwansen het volgende:
[..]
C. Ronaldo was niks, Messi was niks (voor zijn doen dan), etc. Alleen de Nederlanders en de Spanjaarden haalden hun niveau.
Volgens mij zijn die gasten gewoon overbelast.
quote:Hij liep de gehele tweede helft niet erg lekker. Weet er verder ook niets van.Op woensdag 27 oktober 2010 23:50 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Was het een blessure dan? Volgens mij kreeg Afellay een tik en werd hij uit voorzorg in de 2e helft eruit gehaald, en niet omdat hij echt geblesseerd zou zijn....
quote:ik vond de wedstrijd eigenlijk een verspilling van mijn tijd, was totaal niet spannendOp donderdag 28 oktober 2010 07:55 schreef Lemming22 het volgende:
Mooi, de drie punten zijn binnen. Het is niet dat we uit normaal gesproken zo makkelijk winnen, dus ik ben blij met de 0-2 (al was Toivonen wel dramatisch in de slotfase, had echt wel moeten scoren).
quote:
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 14:22 schreef fetss het volgende:
http://et.splatterladder.com/
hier kan je mooi volle etpro servers zoeken:)
quote:vind je het gek dat ze gewonnen hebben... ze speelden gewoon tegen Vitesse E1
quote:Inderdaad, het is altijd 'Berg kan niets', 'Berg is slecht'. Berg kan ook erg goed voetballen, maar hij past gewoon niet bij PSV of hij is niet in vorm...Op donderdag 28 oktober 2010 16:08 schreef ruud.nl het volgende:
De Marcus Berg zoals hij bij Groningen speelde was dat ook, maar laat Reis er maar mooi in staan nu.
quote:Berg en Toivonen voelen elkaar erg goed aan en kunnen mooie combinaties maken.Op donderdag 28 oktober 2010 16:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Inderdaad, het is altijd 'Berg kan niets', 'Berg is slecht'. Berg kan ook erg goed voetballen, maar hij past gewoon niet bij PSV of hij is niet in vorm...
quote:Dat vind ik wel meevallen... Er komt verrassend weinig uit.Op donderdag 28 oktober 2010 16:25 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Berg en Toivonen voelen elkaar erg goed aan en kunnen mooie combinaties maken.
quote:Absoluut niet in vorm. Als je beelden van hem bekijkt bij Zweden en Groningen dan zit die jongen momenteel in een/hét dal van zijn carrière. Ambitieus van PSV om een poging te wagen hem in het eerste team weer aan het voetballen te krijgen, want eerlijk is eerlijk; een Berg in vorm staat garant voor een doelpuntje of 25. Zéker bij een club als PSV waar hij vanaf links, rechts en een nr. 10 perfect kan worden aangespeeld.Op donderdag 28 oktober 2010 16:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Inderdaad, het is altijd 'Berg kan niets', 'Berg is slecht'. Berg kan ook erg goed voetballen, maar hij past gewoon niet bij PSV of hij is niet in vorm...
quote:Ik heb het gehoord ja (via tv)Op donderdag 28 oktober 2010 13:39 schreef DuTank het volgende:
Het was gisteren geen goede wedstrijd, maar het was enorm gezellig in het uitvak!
quote:Gelukkig maar, want als je in het vak zelf staat, klinkt het heel watOp donderdag 28 oktober 2010 18:28 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik heb het gehoord ja (via tv)
Het was gisteren echt op wandeltempo met hier en daar een acceleratie. En Reis, die zijn doelpunt weer meepikt
quote:Als Sanders zijn plannen waar kan maken zou heel knap zijn, hij wil binnen een paar jaar structureel 10 miljoen per jaar meer binnenhalen dan nu..... dus zonder CL. AmbitiePlannen PSV met Philips en nieuwe grote sponsors
28 oktober 2010
In de editie van Voetbal International van deze week laat Tiny Sanders weten dat PSV het moment nadert dat de club grote bedrijven als nieuwe sponsor kan presenteren. Of dat dan om een andere shirtsponsor gaat of in een andere rol, wordt nog niet duidelijk uit het verhaal. Zeker is dat Sanders ook plannen heeft met Philips. 'We willen samen met Philips het instituut PSV meer naam geven. Dat moet echter ook voor Philips van toegevoegde waarde zijn." Meer daarover deze week in VI.
quote:Verkoop jij ook al de huid voordat je een beer geschoten hebt?
quote:laten we het hopen, ben benieuwd naar de wedstrijd.. ben wel bang voor vrije trappen van theoOp vrijdag 29 oktober 2010 10:35 schreef Frey het volgende:
Na morgen zal PSV de enige club zijn in de eredivisie die nog ongeslagen is.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 01:15 schreef Doublepain het volgende:
Philips mot gewoon meer betalen..![]()
Als er een andere sponsor komt, gelijk ook de naam veranderen..
Straks is het Sony
quote:vooral goed opletten bij corners hebben we afgelopen week gezienOp vrijdag 29 oktober 2010 11:08 schreef fetss het volgende:
[..]
laten we het hopen, ben benieuwd naar de wedstrijd.. ben wel bang voor vrije trappen van theo
quote:je moet eens goed opletten op zijn linkerarmpje bij vrijetrappen en corners.... lijkt net een spastOp vrijdag 29 oktober 2010 11:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vooral goed opletten bij corners hebben we afgelopen week gezien
quote:hij is weer fit.Op vrijdag 29 oktober 2010 13:10 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
Is Manolev eigenlijk nog geblesseerd of inmiddels gepasseerd?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 13:10 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
Is Manolev eigenlijk nog geblesseerd of inmiddels gepasseerd?
quote:Manolev dichtbij rentree
29 oktober 2010
Stanislav Manolev is dichtbij een rentree, zo liet Fred Rutten zojuist weten op de persconferentie van PSV. Mogelijk haalt hij hem al bij de wedstrijdselectie voor het duel tegen FC Twente. Sinds begin september is de rechtsback al uit de roulatie.
quote:Mmm. Sinds dat ding gehacked is zie ik geen nieuwe filmpjes meer.
quote:Youtube is het beste, je hebt geen reclame en doet het altijd..Op vrijdag 29 oktober 2010 14:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mmm. Sinds dat ding gehacked is zie ik geen nieuwe filmpjes meer.
quote:Eehhh wel reclame.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Youtube is het beste, je hebt geen reclame en doet het altijd..
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 01:15 schreef Doublepain het volgende:
Philips mot gewoon meer betalen..![]()
Als er een andere sponsor komt, gelijk ook de naam veranderen..
Straks is het Sony
quote:Waar lees je dat?Op vrijdag 29 oktober 2010 14:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Manolev dichtbij rentree
29 oktober 2010
Stanislav Manolev is dichtbij een rentree, zo liet Fred Rutten zojuist weten op de persconferentie van PSV. Mogelijk haalt hij hem al bij de wedstrijdselectie voor het duel tegen FC Twente. Sinds begin september is de rechtsback al uit de roulatie.
quote:Als PSV nog zou spelen met elf jongens uit Strijp had je een punt gehad. Geen enkele katholiek ertussen, want PSV is een mengelmoes van allerlei buurtjongens, en dan ga je als katholiek gewoon netjes bij Brabantia spelen, zoals dat van je werd verwacht.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:21 schreef Gorill0r het volgende:
[..]![]()
Toen Frits Philips overleed werd er overal gesuggereerd dat dit wel eens het einde kon zijn van PSV omdat hij een grote geld schieter was.
Maar het zou inderdaad wel zonde zijn als de "Philips Sport Vereniging" die in het "Philips Stadion" speelt een andere shirt sponsor zou krijgen. Eigenlijk het einde van PSV zoals we het kennen.
quote:Is ook wel zo. Maar historisch gezien is het toch behoorlijk jammer vind ik.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als PSV nog zou spelen met elf jongens uit Strijp had je een punt gehad. Geen enkele katholiek ertussen, want PSV is een mengelmoes van allerlei buurtjongens, en dan ga je als katholiek gewoon netjes bij Brabantia spelen, zoals dat van je werd verwacht.
Tegenwoordig slaan de blauwe Philips letters op het stadion en de zwarte letters op borsten van de spelers nergens meer op. De hoofdsponsor, één van de vele sponsoren. PSV is een bedrijf wat niets meer met de fabriek, arbeiders en Strijp te maken heeft. Tuurlijk is nostalgie op zijn plek, maar als we over een tijdje met Sony, VDL of Volkswagen op het shirt spelen gaat er niets verloren van de club.
quote:Koninklijke Philips Electronics N.V. (beter bekend als kortweg Philips) is een Nederlands elektronicaconcern. Het heeft zijn hoofdvestiging in Amsterdam
quote:Valt eigenlijk best mee. Dat was in de jaren 80/90 zo maar de bedragen zijn omhoog gegaan en philips is een beetje blijven hangen waardoor ze nu een redelijke sponsor zijn ipv suikeroom.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:21 schreef Gorill0r het volgende:
Toen Frits Philips overleed werd er overal gesuggereerd dat dit wel eens het einde kon zijn van PSV omdat hij een grote geld schieter was.
quote:Jij begrijpt niet veel van multinationals en de band met steden, hè?Op vrijdag 29 oktober 2010 17:33 schreef Smoofie het volgende:
ING ;') ING zal als Amsterdams gevestigd bedrijf eerder de licentie van AEGON opkopen dan PSV sponsorenAls ajax supporter lijkt ING me wel vet, of shell. Oliegeld als sponorgeld
. Eneh ik denk dat jullie gelijk gaan spelen
quote:Er vallen wel elke keer doelpunten uit, dus spast of niet... Hij moet zeker in de gaten worden gehouden.Op vrijdag 29 oktober 2010 11:54 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
je moet eens goed opletten op zijn linkerarmpje bij vrijetrappen en corners.... lijkt net een spast
quote:MeerdereOp vrijdag 29 oktober 2010 20:23 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Er vallen wel elke keer doelpunten uit, dus spast of niet... Hij moet zeker in de gaten worden gehouden.
Maar goed, 'wij' hebben toch ook een speler met een vernietigend schot?
Is niet buiten proporties. Heeft te maken met internationale uitstraling.quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 17:51 schreef rubbereend het volgende:
Ajax vangt gewoon buiten proporties veel voor zijn shirtsponsoring. Daarom lijkt het van Philips zo weinig. Verder heten we gewoon voor altijd PSV, ook als er een andere hoofdsponsor komt. Sanders zal wel overleg hebben gehad met de aanstaande Philips CEO want Kleisterlee wilde niet over zijn graf heen regeren met een eventuele contractverlenging.
I.m.o. is Twente de favoriet als landskampioen, maar kan aan mij liggen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 19:25 schreef Doublepain het volgende:
Maar PSV moet dus en Twente niet..![]()
Die belg blijft een rare vent..
Ligt aan jou.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
I.m.o. is Twente de favoriet als landskampioen, maar kan aan mij liggen.
Hoezo dat? Prima ploeg hoor, maar ik heb het idee dat het meer van Ajax en PSV verwacht wordt, dan van de 'kleinere' club die vorig jaar al kampioen geworden is....quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
I.m.o. is Twente de favoriet als landskampioen, maar kan aan mij liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |