quote:Ja ik las het op NetwerkOp dinsdag 26 oktober 2010 19:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zeurpieten heb je altijd. Er wordt geluisterd naar supporters om met eigen vervoer te mogen gaan, soms moet je tevreden zijn met wat je krijgt. Leuker kan de supporters vereniging het niet maken.
Inmiddels is de 400 grens al gepasseerd, inclusief 2 trommels.
quote:EenschOp dinsdag 26 oktober 2010 20:14 schreef LudoSanders het volgende:
Trouwens, net als tegen de Graafschap werd er weer geen blessuretijd toegevoegd! Bij doelpunten en wissels moet je daar als scheids een halve minuut voor rekenen, wat dus neerkomt dat ons 6 minuten speeltijd is afgenomen. Daar hadden we nog makkelijk 2 doelpunten in kunnen maken, nog een niet gegeven penalty en we hadden de hoogste score ooit in de eredivisie neer kunnen zetten.
We hebben enkele jaren geleden gezien hoe belangrijk doelsaldo is, dan moet een scheidsrechter zich ook gewoon aan de regels houden.
quote:Volgens mij floot Nijhuis zondag zelfs een paar seconden voor tijd af.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:14 schreef LudoSanders het volgende:
Trouwens, net als tegen de Graafschap werd er weer geen blessuretijd toegevoegd! Bij doelpunten en wissels moet je daar als scheids een halve minuut voor rekenen, wat dus neerkomt dat ons 6 minuten speeltijd is afgenomen. Daar hadden we nog makkelijk 2 doelpunten in kunnen maken, nog een niet gegeven penalty en we hadden de hoogste score ooit in de eredivisie neer kunnen zetten.
We hebben enkele jaren geleden gezien hoe belangrijk doelsaldo is, dan moet een scheidsrechter zich ook gewoon aan de regels houden.
quote:Er kan 1200 man in het uitvak, daar. Hoeveel mensen er precies meegaan weet ik niet, is ook moeilijker te zeggen dan met een bus- of treincombi, want dan kun je de volgnummers bijhouden.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja ik las het op NetwerkMaar wil het precieze aantal weten
Hoeveel kunnen er daar in het uitvak?
quote:Al officieel bevestigd, want ik kan het persbericht niet vinden?Op woensdag 27 oktober 2010 10:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Afellay in de zomer naar Atletico en PSV krijgt 1 miljoen
quote:Nee, is een gerucht. Iets is beter dan niets, maar er valt misschien nog wel een betere deal te sluiten. Daarentegen is het geheel aan Afellay om een club te kiezen aangezien hij transfervrij is, dus als hij het liefst naar Atletico gaat, dan heb je niets te willen.Op woensdag 27 oktober 2010 10:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Al officieel bevestigd, want ik kan het persbericht niet vinden?
quote:Netjes dat dat toch gelukt is. 1 miljoen is toch mooi meegenomen als hij ook gratis de deur uit had kunnen lopen. En vooral erg prettig om de zekerheid te hebben dat hij tot het einde van het seizoen blijft.Op woensdag 27 oktober 2010 10:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:De bron is voetbalzone, héOp woensdag 27 oktober 2010 11:29 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Netjes dat dat toch gelukt is. 1 miljoen is toch mooi meegenomen als hij ook gratis de deur uit had kunnen lopen. En vooral erg prettig om de zekerheid te hebben dat hij tot het einde van het seizoen blijft.
quote:Waarom zou PSV geld krijgen?Op woensdag 27 oktober 2010 10:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Misschien wordt hij in de winterstop verkocht en een half jaar aan PSV verhuurd.
quote:Ik zou het heel bijzonder van Ibi vinden als we mogen meedelen in zijn deel. Dat zou diep respect oproepen. Maar vind het nogal bijzonder en raar als ze hem zouden kopen en verhuren terwijl ze hem gewoon kunnen contracteren zonder verdere verplichtingen.Op woensdag 27 oktober 2010 11:53 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Misschien wordt hij in de winterstop verkocht en een half jaar aan PSV verhuurd.
Een andere verklaring zou kunnen zijn dat er een afspraak met Afellay gemaakt is dat het (of een gedeelte van het) tekengeld naar PSV gaat.
quote:hier gaat het gewoon over dat ze 1 miljoen bieden om hem in de winterstop over te nemen'Gesprekken Afellay en Atletico in gevorderd stadium'
27 oktober 2010 El Confidencial
Volgens het Spaanse El Confidencial zouden de gesprekken tussen de zaakwaarnemer van Afellay en Atletico Madrid in een gevorderd stadium zijn. Volgens de krant wijst alles erop dat er al een akkoord zou zijn bereikt over een contract voor volgende seizoenen. De Spaanse club zou echter niet verder willen gaan dan een miljoen euro voor een transfer van de middenvelder in de winterstop.
quote:Denk dat ook , iets anders kan ik me niet voorstellen ,verkopen en verhuren is de enige optie.Op woensdag 27 oktober 2010 11:53 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Misschien wordt hij in de winterstop verkocht en een half jaar aan PSV verhuurd.
Een andere verklaring zou kunnen zijn dat er een afspraak met Afellay gemaakt is dat het (of een gedeelte van het) tekengeld naar PSV gaat.
quote:UhuhOp woensdag 27 oktober 2010 12:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee, deed een computerspel na...
quote:Ik moet zeggen dat ik van afstand in het stadion in eerste instantie ook dacht dat hij deed alsof hij achter het stuur zat. Maar toen ik het thuis in de herhaling zag (nog voor die verklaring) vond ik al dat hij raar met zijn vingers/handen aan het doen was. Dus ik vind de verklaring plausibel.
quote:PlaystationOp woensdag 27 oktober 2010 14:40 schreef El_Bassie het volgende:
Leek mij ook dat hij deed alsof hij op de playstation speelde.
quote:Dat is natuurlijk achterhaald, gelukkig begrepen enkele andere op oost nog wél dat helmond sport volgend jaar eredivisie speeltOp dinsdag 26 oktober 2010 23:57 schreef DuTank het volgende:
Ik heb er zin in morgen!
En als we ruim voorstaan: "Voooolgend jaar naar Helmond Sport!"
quote:Het zou wel stijl zijn om volgende keer zn neus door de zijlijn te halen als ie scoortOp woensdag 27 oktober 2010 14:39 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
En mocht het toch zo zijn: Reis zit midden in een proces. Beter dat hij op deze manier zijn terugslag beleeft dan dat hij terugvalt op zijn originele probleem. We zijn blij dat hij niet heeft gegrepen naar de coke. Ofzoiets
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 15:00 schreef WooZ het volgende:
Het zou wel stijl zijn om volgende keer zn neus door de zijlijn te halen als ie scoort
quote:Jonathan #reis start vanavond tegen #vitesse in de basis. Ook verder geen wijzigingen #vitpsv
quote:Dat zeg ik. Het zat er overigens wel dik in, maar ik vroeg me af of Rutten er de ballen voor had.
quote:Is dat zo? lijkt me een nogal normaal iets wat je bij elke wedstrijd wel kan meemaken als je geluk hebt. Zit gewoon bij de wedstrijdtijd in toch?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:14 schreef LudoSanders het volgende:
Bij doelpunten en wissels moet je daar als scheids een halve minuut voor rekenen
quote:Nope, voor elke wissel wordt een halve minuut bijgeteld. Hoeveel dat per doelpunt is weet ik niet, maar er had zeker extra tijd bijgetrokken moeten worden.Op woensdag 27 oktober 2010 18:44 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Is dat zo? lijkt me een nogal normaal iets wat je bij elke wedstrijd wel kan meemaken als je geluk hebt. Zit gewoon bij de wedstrijdtijd in toch?
quote:Ik had 0-7 als tussenstand gedroomd afgelopen nacht.Op woensdag 27 oktober 2010 19:02 schreef ruud.nl het volgende:
Jongens, gaan we nou echt lopen zeuren dat het slechts 10-0 is geworden zondag?
quote:Uhhu! Dan ziet die mafketel gelijk dat het niet alleen aan de trainer hoeft te liggenOp woensdag 27 oktober 2010 19:03 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Even Jordania op z'n donder geven daar![]()
quote:thijsslegers thijsslegers
Reis speelt
1 minute ago
quote:Al is ie ziek en heeft ie twee gebroken benen dan heb ik hem nog liever in de basis dan Koef of BergOp woensdag 27 oktober 2010 20:15 schreef LudoSanders het volgende:
Tja, dan is het maar afwachten hoe fit Reis daadwerkelijk is.
quote:Met 3 doelpuntenOp woensdag 27 oktober 2010 20:18 schreef Sj0rSz het volgende:
Om 20:00 uur tweette Thijs dat Reis speelt.
Ik gok dat hij er in de rust dan uitgaat.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 20:23 schreef Elusive het volgende:
volgens mij gaat dit gewoon een zakelijke 1-0/2-0 worden met natuurlijk berg in de spits
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 20:23 schreef Elusive het volgende:
volgens mij gaat dit gewoon een zakelijke 1-0/2-0 worden met natuurlijk berg in de spits
quote:Definitieve opstelling PSV: Reis weer in de basis
Opstelling PSV: Isaksson, Hutchinson, Marcelo, Bouma, Pieters, Afellay, Toivonen, Engelaar, Lens, Reis en Dzsudzsak
quote:naast de quote knop rechts boven je postOp woensdag 27 oktober 2010 20:25 schreef Elusive het volgende:
0-1/0-2 natuurlijk, kan de edit knop niet vinden (stomme nieuwe layout)
quote:Eerste keer dat Willem II op voorsprong komt dit seizoen?Op woensdag 27 oktober 2010 20:26 schreef Leso_Varen het volgende:
Nou, als Twente zo blijft zouden we een mooi gaatje kunnen slaan!
quote:och zondag kwamen ze er nog uit. Vorig jaar zijn zo vaak net door het gaatje gekropen.Op woensdag 27 oktober 2010 20:26 schreef Leso_Varen het volgende:
Nou, als Twente zo blijft zouden we een mooi gaatje kunnen slaan!
quote:Jaa, verwacht ik ook. Maar het zou toch mooi zijn.Op woensdag 27 oktober 2010 20:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
och zondag kwamen ze er nog uit. Vorig jaar zijn zo vaak net door het gaatje gekropen.
quote:QFT!Op woensdag 27 oktober 2010 20:33 schreef StijnDa het volgende:
Ik denk dat het wel een leuke wedstrijd wordt om te kijken vanavond![]()
De PSV selectie heeft er zin in en gaat lekker voetballen.
Vitesse speelt ook wel leuk, scoort alleen nooit.
Denk een mooie wedstrijd
Duidelijke overwinning voor PSV though.
quote:
quote:autorijdenOp woensdag 27 oktober 2010 21:34 schreef Elusive het volgende:
gvd reis, wat kan die kerel niet
links, recht, koppen
quote:Koeman, Koeman..Op woensdag 27 oktober 2010 21:40 schreef Hypo666crisy het volgende:
Reis is idd erg goed!
Dat hebben ze toch goed gezien bij ons PSV
quote:Dat is inderdaad gevaarlijk, gewoon geconcentreerd doorspelen!Op woensdag 27 oktober 2010 21:48 schreef ganzenherder het volgende:
Ze spelen wel een beetje nonchalant, dat moeten ze niet te hard overdrijven straks de tweede helft...
quote:PSV heeft een neusje voor getalenteerde Brazilianen lijkt het.Op woensdag 27 oktober 2010 21:40 schreef Hypo666crisy het volgende:
Reis is idd erg goed!
Dat hebben ze toch goed gezien bij ons PSV
quote:weet je hoeveel er ook al mislukt zijnOp woensdag 27 oktober 2010 21:58 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
PSV heeft een neusje voor getalenteerde Brazilianen lijkt het.
quote:Dat is ook wel weer zoOp woensdag 27 oktober 2010 21:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
weet je hoeveel er ook al mislukt zijn
quote:Bel maar eens met Piet de Visser inderdaadOp woensdag 27 oktober 2010 21:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
weet je hoeveel er ook al mislukt zijn
quote:Post was van voor pingel..Op woensdag 27 oktober 2010 22:18 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
De pingel wordt niet gemist?
quote:Gelukkig is er een tussenwegOp woensdag 27 oktober 2010 23:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Kan ook zeggen dat ze met 5-0 winnen, maar dan ben ik geen realist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |