abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87972904
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 00:13 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Tegen Ajax werd er zonder Reis ook gewoon 2 keer gescoord hoor :')

Romario doet het als back niet gek trouwens hoor.
Mwah, naast Nijland en Ojo (met juiste begeleiding) betwijfel ik of er één speler in aanmerking komt voor 't eerste.

Opstelling gisteren:

quote:
----------------Castro------------------
Marzo-----Kromkamp----D.Wuytens---Tamata
-Mokhtar--Labyad--Ritzmaier--Bourdouxhe-
--------Zeefuik----Makiavala------------
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_87978330
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 10:26 schreef de_boswachter het volgende:
Boycot Twente ?!?
Nee, er komen gewoon niet zoveel supporters van Twente, daarom zijn er meer kaarten voor PSV-supporters beschikbaar.
pi_87978344
quote:
1.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 12:17 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Mwah, naast Nijland en Ojo (met juiste begeleiding) betwijfel ik of er één speler in aanmerking komt voor 't eerste.

Opstelling gisteren:
[..]

Rutten was redelijk fan van Labyad toch? Of was dat iemand anders?
pi_87978622
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 14:28 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Rutten was redelijk fan van Labyad toch? Of was dat iemand anders?
Ohja, en Labyad natuurlijk. Die kan het ook wel een eind schoppen.
Ik typ straat.
pi_87979959
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 12:17 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Opstelling gisteren:
[..]

Die Zwitser is ook niets? En ik dacht dat Zeefuik weer verhuurd was aan een 1e divisieclubje....
Patat Friet
pi_87980410
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 15:01 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Die Zwitser is ook niets? En ik dacht dat Zeefuik weer verhuurd was aan een 1e divisieclubje....
Die is pas een jaar of 17 volgens mij, kun je nog weinig van verwachten. Speelt ook nog geregeld met de A1 mee volgens mij.
Ik typ straat.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:12:24 #82
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_87980513
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 12:17 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Opstelling gisteren:
[..]

Labyad zie ik er nog wel door komen. En verder staan er volgens mij nogal wat jonge jongens in. Zeefuik was tegen jong Ajax in ieder geval een drama :{ ik denk niet dat die het nog gaat redden.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_87980714
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 15:12 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Labyad zie ik er nog wel door komen. En verder staan er volgens mij nogal wat jonge jongens in. Zeefuik was tegen jong Ajax in ieder geval een drama :{ ik denk niet dat die het nog gaat redden.
Volgens mij is het ook zo dat veel van die jonge jongens die nu in Jong PSV spelen vorig jaar in de A1 een hele tijd alles aan gort speelden? Zoals van den Hurk en Locadia en is dat ook de reden dat de A1 momenteel niets presteert, heel erg jong allemaal.
Ik typ straat.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:19:32 #84
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_87980884
quote:
5s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 15:16 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Volgens mij is het ook zo dat veel van die jonge jongens die nu in Jong PSV spelen vorig jaar in de A1 een hele tijd alles aan gort speelden? Zoals van den Hurk en Locadia en is dat ook de reden dat de A1 momenteel niets presteert, heel erg jong allemaal.
JA dat is volgens mij het geval. Die jonge jongens mogen dus best nog een jaar of twee de tijd krijgen om de stap te maken. Als ze maar door blijven groeien! Progressie is het toverwoord.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_87981505
quote:
Sommige mensen willen absoluut niet meer herinnerd worden aan de nederlaag van Feyenoord tegen PSV, zelfs in Saudi-Arabië niet. De website van het televisiekanaal van PSV is gehackt en de digitale indringer heeft alle beelden omtrent de 10-0 nederlaag verwijderd. De hacker had de tekst ‘Hacked by some one from Saudi Arabia’ en een Arabische afbeelding achtergelaten op de videowebsite. (Omroep Brabant)
Ik wilde nog vragen of PSV.tv bij jullie wel na behoren werkte..
Ik typ straat.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:47:05 #86
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_87982079
_O-
DeLuna vindt me dik ;(
pi_87983306

Voor alle liefhebbers van voetbal , de samenvatting van Psv Eindhoven - Feyenoord 10 - 0
pi_87985484
Aii ben benieuwd wat Rutten morgen uit de hoge hoed gaat toveren tegen Vitesse.. Wil nog niks zeggen over de keuze welke eigenlijk niet eens een keuze zou moeten zijn.

http://psv.netwerk.to/wedstrijden/news.php?b=374#e23589
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 26 oktober 2010 @ 17:21:18 #89
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_87986814
Je kan bijna niet meer Reis buiten de basis laten
DeLuna vindt me dik ;(
pi_87987308
Reis is gewoon de beste spits die Psv heeft, Is als hij zich zo doorontwikkeld van het kaliber Ronaldo , Romario.
pi_87987664
Er zijn flink wat kaarten verkocht voor morgen, ondanks kritiek van sommigen, dat het een klote tijd/dag/uitvak is. Staat er ergens hoeveel precies?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 26 oktober 2010 @ 17:39:45 #92
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_87987680
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 17:31 schreef Diboduivel het volgende:
Reis is gewoon de beste spits die Psv heeft, Is als hij zich zo doorontwikkeld van het kaliber Ronaldo , Romario.
Als hij vooral de mentaliteit kan opbrengen want daar heeft het tot nu toe steeds aan ontbroken.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_87988178
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 17:39 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Als hij vooral de mentaliteit kan opbrengen want daar heeft het tot nu toe steeds aan ontbroken.
Hij is onder goede begeleiding nu en vandaag is zijn vrouw en kind overgekomen uit Brazilie.
Denk dat het wel goed kom , al blijf het altijd een risico.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 26 oktober 2010 @ 17:54:52 #94
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_87988316
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 17:51 schreef Diboduivel het volgende:

[..]

Hij is onder goede begeleiding nu en vandaag is zijn vrouw en kind overgekomen uit Brazilie.
Vergeet niet dat het al heel vaak mis is gegaan met hem........ ik hou nogal een slag om de arm. Ja hij voetbalt nu geweldig. Ja hij is een wereldtalent........ Maar hij heeft PSV al vaker laten zitten dus ik durf nog niet te vroeg te juichen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_87989674
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 17:51 schreef Diboduivel het volgende:

[..]

Vrouw en kind? Hij is er snel bij dus :P

De schorsing van Berg zit er nu geloof ik op. Ben benieuwd of Reis een definitieve basisplek heeft verworven. Zou dom zijn als Berg gewoon weer in de basis staat tegen Vitesse en Twente.
pi_87991537
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 18:26 schreef Gorill0r het volgende:

[..]

Vrouw en kind? Hij is er snel bij dus :P

De schorsing van Berg zit er nu geloof ik op. Ben benieuwd of Reis een definitieve basisplek heeft verworven. Zou dom zijn als Berg gewoon weer in de basis staat tegen Vitesse en Twente.
Dat is niet heel raar in Brazilië ;)
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_87992314
:') Ik ben waarschijnlijk echt spuit 11 maar ik schoot gisteren in de lach toen ik al scrollend de foto van Toivonen uit de OP op mijn telefoonscherm zag verschijnen :D
pi_87992456
_O-
pi_87992871
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 17:39 schreef DuTank het volgende:
Er zijn flink wat kaarten verkocht voor morgen, ondanks kritiek van sommigen, dat het een klote tijd/dag/uitvak is. Staat er ergens hoeveel precies?
Zeurpieten heb je altijd. Er wordt geluisterd naar supporters om met eigen vervoer te mogen gaan, soms moet je tevreden zijn met wat je krijgt. Leuker kan de supporters vereniging het niet maken.

Inmiddels is de 400 grens al gepasseerd, inclusief 2 trommels.
Dit, dus.
pi_87994445
Ik heb vorige week mijn Clubcard maar eens verlengt. Die liep blijkbaar nog maar tot oktober, kon er nog net kaarten voor de wedstrijd tegen Twente mee bestellen.
Ik typ straat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')