quote:Mwah, naast Nijland en Ojo (met juiste begeleiding) betwijfel ik of er één speler in aanmerking komt voor 't eerste.Op dinsdag 26 oktober 2010 00:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Tegen Ajax werd er zonder Reis ook gewoon 2 keer gescoord hoor
Romario doet het als back niet gek trouwens hoor.
quote:----------------Castro------------------
Marzo-----Kromkamp----D.Wuytens---Tamata
-Mokhtar--Labyad--Ritzmaier--Bourdouxhe-
--------Zeefuik----Makiavala------------
quote:Nee, er komen gewoon niet zoveel supporters van Twente, daarom zijn er meer kaarten voor PSV-supporters beschikbaar.
quote:Rutten was redelijk fan van Labyad toch? Of was dat iemand anders?Op dinsdag 26 oktober 2010 12:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mwah, naast Nijland en Ojo (met juiste begeleiding) betwijfel ik of er één speler in aanmerking komt voor 't eerste.
Opstelling gisteren:
[..]
quote:Ohja, en Labyad natuurlijk. Die kan het ook wel een eind schoppen.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:28 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Rutten was redelijk fan van Labyad toch? Of was dat iemand anders?
quote:Die Zwitser is ook niets? En ik dacht dat Zeefuik weer verhuurd was aan een 1e divisieclubje....Op dinsdag 26 oktober 2010 12:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mwah, naast Nijland en Ojo (met juiste begeleiding) betwijfel ik of er één speler in aanmerking komt voor 't eerste.
Opstelling gisteren:
[..]
quote:Die is pas een jaar of 17 volgens mij, kun je nog weinig van verwachten. Speelt ook nog geregeld met de A1 mee volgens mij.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:01 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Die Zwitser is ook niets? En ik dacht dat Zeefuik weer verhuurd was aan een 1e divisieclubje....
quote:Labyad zie ik er nog wel door komen. En verder staan er volgens mij nogal wat jonge jongens in. Zeefuik was tegen jong Ajax in ieder geval een dramaOp dinsdag 26 oktober 2010 12:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Opstelling gisteren:
[..]
quote:Volgens mij is het ook zo dat veel van die jonge jongens die nu in Jong PSV spelen vorig jaar in de A1 een hele tijd alles aan gort speelden? Zoals van den Hurk en Locadia en is dat ook de reden dat de A1 momenteel niets presteert, heel erg jong allemaal.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Labyad zie ik er nog wel door komen. En verder staan er volgens mij nogal wat jonge jongens in. Zeefuik was tegen jong Ajax in ieder geval een dramaik denk niet dat die het nog gaat redden.
quote:JA dat is volgens mij het geval. Die jonge jongens mogen dus best nog een jaar of twee de tijd krijgen om de stap te maken. Als ze maar door blijven groeien! Progressie is het toverwoord.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook zo dat veel van die jonge jongens die nu in Jong PSV spelen vorig jaar in de A1 een hele tijd alles aan gort speelden? Zoals van den Hurk en Locadia en is dat ook de reden dat de A1 momenteel niets presteert, heel erg jong allemaal.
quote:Ik wilde nog vragen of PSV.tv bij jullie wel na behoren werkte..Sommige mensen willen absoluut niet meer herinnerd worden aan de nederlaag van Feyenoord tegen PSV, zelfs in Saudi-Arabië niet. De website van het televisiekanaal van PSV is gehackt en de digitale indringer heeft alle beelden omtrent de 10-0 nederlaag verwijderd. De hacker had de tekst ‘Hacked by some one from Saudi Arabia’ en een Arabische afbeelding achtergelaten op de videowebsite. (Omroep Brabant)
quote:Als hij vooral de mentaliteit kan opbrengen want daar heeft het tot nu toe steeds aan ontbroken.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:31 schreef Diboduivel het volgende:
Reis is gewoon de beste spits die Psv heeft, Is als hij zich zo doorontwikkeld van het kaliber Ronaldo , Romario.
quote:Hij is onder goede begeleiding nu en vandaag is zijn vrouw en kind overgekomen uit Brazilie.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Als hij vooral de mentaliteit kan opbrengen want daar heeft het tot nu toe steeds aan ontbroken.
quote:Vergeet niet dat het al heel vaak mis is gegaan met hem........ ik hou nogal een slag om de arm. Ja hij voetbalt nu geweldig. Ja hij is een wereldtalent........ Maar hij heeft PSV al vaker laten zitten dus ik durf nog niet te vroeg te juichenOp dinsdag 26 oktober 2010 17:51 schreef Diboduivel het volgende:
[..]
Hij is onder goede begeleiding nu en vandaag is zijn vrouw en kind overgekomen uit Brazilie.
Denk dat het wel goed kom , al blijf het altijd een risico.
quote:Vrouw en kind? Hij is er snel bij dusOp dinsdag 26 oktober 2010 17:51 schreef Diboduivel het volgende:
[..]
Hij is onder goede begeleiding nu en vandaag is zijn vrouw en kind overgekomen uit Brazilie.
Denk dat het wel goed kom , al blijf het altijd een risico.
quote:Dat is niet heel raar in BraziliëOp dinsdag 26 oktober 2010 18:26 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Vrouw en kind? Hij is er snel bij dus
De schorsing van Berg zit er nu geloof ik op. Ben benieuwd of Reis een definitieve basisplek heeft verworven. Zou dom zijn als Berg gewoon weer in de basis staat tegen Vitesse en Twente.
quote:Zeurpieten heb je altijd. Er wordt geluisterd naar supporters om met eigen vervoer te mogen gaan, soms moet je tevreden zijn met wat je krijgt. Leuker kan de supporters vereniging het niet maken.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:39 schreef DuTank het volgende:
Er zijn flink wat kaarten verkocht voor morgen, ondanks kritiek van sommigen, dat het een klote tijd/dag/uitvak is. Staat er ergens hoeveel precies?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |