quote:Dat ze met dit team helemaal niks kunnen, maar met Vlaar / Tomasson / Fer / Cisse gewoon rond de 10de plaats eindigenOp zondag 24 oktober 2010 22:37 schreef Friesz het volgende:
Wat zei Gijp bij Doordekken over de 10-0 nederlaag van Feyenoord???
quote:Even kijken dus. Heb Gijp afgelopen vrijdag echt gemistOp zondag 24 oktober 2010 22:56 schreef Ambrosius het volgende:
Doordekken zometeen om 23.15 nog een keer.
quote:Die zit zich waarschijnlijk een partijtje te rukken voor de spiegel met zijn televizierring nog om zijn vingerOp zondag 24 oktober 2010 23:04 schreef TLC het volgende:
ik had ook nog nooit van die Jan Huppeledinges gehoord
quote:Hij kreeg geen ringOp zondag 24 oktober 2010 23:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die zit zich waarschijnlijk een partijtje te rukken voor de spiegel met zijn televizierring nog om zijn vinger
quote:Is dit ook online te zien eigenlijk?Op zondag 24 oktober 2010 22:56 schreef Ambrosius het volgende:
Doordekken zometeen om 23.15 nog een keer.
quote:Ja via www.eredivisie.nl. Alleen soms moet je een paar dagen wachten voor dat die er op staat.Op zondag 24 oktober 2010 23:35 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Is dit ook online te zien eigenlijk?
Was vroeger altijd wel zo
quote:Toen het nog een dagelijkse show was. Kon je het elke dag gewoon op vi.nl vindenOp zondag 24 oktober 2010 23:35 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Is dit ook online te zien eigenlijk?
Was vroeger altijd wel zo
quote:Op zondag 24 oktober 2010 22:44 schreef Trystar het volgende:
Gijp bij Doordekken
Oh en Jan Kooijemans![]()
quote:Mooi sponsorpraatje van Derksen ook.Johan Derksen: "Je kan er niet om heen dat elke week meerdere actuele onderwerpen gaan over geld. Veel clubs in de problemen, overnames, hoge salarissen, bonussen, noem maar op. Hoewel wij zelf enkele redacteuren op dit onderwerp hebben zitten, komt de beste informatie natuurlijk van de partij die daar zijn vak van heeft gemaakt. Om die reden zien wij Graydon als dé partner voor VI en verwachten we heel veel van het optreden van Mattijs in ons programma."
quote:Alles beter dan Tijl BeckandOp maandag 25 oktober 2010 13:42 schreef Paul-89 het volgende:
Vanavond 'Jakhals' Erik dus. De man zonder voetbalverstand die alleen maar trollt.
quote:Ik ben blij dat er tenminste iemand mijn mening over Erik deelt.Op maandag 25 oktober 2010 13:42 schreef Paul-89 het volgende:
Vanavond 'Jakhals' Erik dus. De man zonder voetbalverstand die alleen maar trollt.
quote:Wouter bos welOp maandag 25 oktober 2010 13:41 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel interessant. Toch een van de belangrijkste thema's in de hedendaagse voetbalwereld en ik krijg niet het idee dat de gasten aan tafel daar echt verstand van hebben.
quote:Zou hij ook op FOK! zitten?Op maandag 25 oktober 2010 13:42 schreef Paul-89 het volgende:
quote:Helemaal kapot maken daar ..Op maandag 25 oktober 2010 14:25 schreef pberends het volgende:
Eigenlijk hadden ze vanavond Jan Kooijmans moeten uitnodigen als gast.
quote:Wie?Op maandag 25 oktober 2010 14:25 schreef pberends het volgende:
Eigenlijk hadden ze vanavond Jan Kooijmans moeten uitnodigen als gast.
quote:Studio Sport had er 3,3 miljoen. Studio Voetbal had er 1,4 miljoen...Op maandag 25 oktober 2010 14:25 schreef ajacied4lf het volgende:
Studio Voetbal, 3.3 miljoen kijkers ..
Voetbal International, 1,7 moet gaan lukken ..
quote:Oh, dacht 3,3 voor studio voetbal. Naja, 1 mil moet dan wel te doen zijn vandaag.Op maandag 25 oktober 2010 14:27 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Studio Sport had er 3,3 miljoen. Studio Voetbal had er 1,4 miljoen...
quote:Volgens mij piekte VI nooit en is het bijna altijd de zelfde groep die kijkt. Dus als het dan toch al een competitie is gok ik op 550 duizend kijkersOp maandag 25 oktober 2010 15:19 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik gok 656.000 kijkers
ben benieuwd hoe dichtbij ik zit
quote:+ de gratis reclame bij de Televizierring = zeker 2 miljoen kijkersOp maandag 25 oktober 2010 15:09 schreef Smoofie het volgende:
Denk dat het wel een record voor VI kan worden vanavond. Iedereen die gaat kijken om te horen wat Johan over PSV-Feye gaat zeggen:P
quote:Hij heeft de wedstrijd zelf niet gezienOp maandag 25 oktober 2010 15:09 schreef Smoofie het volgende:
Denk dat het wel een record voor VI kan worden vanavond. Iedereen die gaat kijken om te horen wat Johan over PSV-Feye gaat zeggen:P
quote:Het kan interessant zijn als er een directe aanleiding is. Nu bijvoorbeeld de verliezen van Ajax en PSV die afgelopen week werden bekendgemaakt even in het juiste perspectief zetten. Maar iedere week zo'n praatje zit ík niet op te wachten.Op maandag 25 oktober 2010 13:41 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel interessant. Toch een van de belangrijkste thema's in de hedendaagse voetbalwereld en ik krijg niet het idee dat de gasten aan tafel daar echt verstand van hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
quote:Jakhals ErikOp maandag 25 oktober 2010 13:42 schreef Paul-89 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |