quote:Alles beter dan Tijl BeckandOp maandag 25 oktober 2010 13:42 schreef Paul-89 het volgende:
Vanavond 'Jakhals' Erik dus. De man zonder voetbalverstand die alleen maar trollt.
quote:Ik ben blij dat er tenminste iemand mijn mening over Erik deelt.Op maandag 25 oktober 2010 13:42 schreef Paul-89 het volgende:
Vanavond 'Jakhals' Erik dus. De man zonder voetbalverstand die alleen maar trollt.
quote:Wouter bos welOp maandag 25 oktober 2010 13:41 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel interessant. Toch een van de belangrijkste thema's in de hedendaagse voetbalwereld en ik krijg niet het idee dat de gasten aan tafel daar echt verstand van hebben.
quote:Zou hij ook op FOK! zitten?Op maandag 25 oktober 2010 13:42 schreef Paul-89 het volgende:
quote:Helemaal kapot maken daar ..Op maandag 25 oktober 2010 14:25 schreef pberends het volgende:
Eigenlijk hadden ze vanavond Jan Kooijmans moeten uitnodigen als gast.
quote:Wie?Op maandag 25 oktober 2010 14:25 schreef pberends het volgende:
Eigenlijk hadden ze vanavond Jan Kooijmans moeten uitnodigen als gast.
quote:Studio Sport had er 3,3 miljoen. Studio Voetbal had er 1,4 miljoen...Op maandag 25 oktober 2010 14:25 schreef ajacied4lf het volgende:
Studio Voetbal, 3.3 miljoen kijkers ..
Voetbal International, 1,7 moet gaan lukken ..
quote:Oh, dacht 3,3 voor studio voetbal. Naja, 1 mil moet dan wel te doen zijn vandaag.Op maandag 25 oktober 2010 14:27 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Studio Sport had er 3,3 miljoen. Studio Voetbal had er 1,4 miljoen...
quote:Volgens mij piekte VI nooit en is het bijna altijd de zelfde groep die kijkt. Dus als het dan toch al een competitie is gok ik op 550 duizend kijkersOp maandag 25 oktober 2010 15:19 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik gok 656.000 kijkers
ben benieuwd hoe dichtbij ik zit
quote:+ de gratis reclame bij de Televizierring = zeker 2 miljoen kijkersOp maandag 25 oktober 2010 15:09 schreef Smoofie het volgende:
Denk dat het wel een record voor VI kan worden vanavond. Iedereen die gaat kijken om te horen wat Johan over PSV-Feye gaat zeggen:P
quote:Hij heeft de wedstrijd zelf niet gezienOp maandag 25 oktober 2010 15:09 schreef Smoofie het volgende:
Denk dat het wel een record voor VI kan worden vanavond. Iedereen die gaat kijken om te horen wat Johan over PSV-Feye gaat zeggen:P
quote:Het kan interessant zijn als er een directe aanleiding is. Nu bijvoorbeeld de verliezen van Ajax en PSV die afgelopen week werden bekendgemaakt even in het juiste perspectief zetten. Maar iedere week zo'n praatje zit ík niet op te wachten.Op maandag 25 oktober 2010 13:41 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel interessant. Toch een van de belangrijkste thema's in de hedendaagse voetbalwereld en ik krijg niet het idee dat de gasten aan tafel daar echt verstand van hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
quote:Jakhals ErikOp maandag 25 oktober 2010 13:42 schreef Paul-89 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |