quote:Dat ze met dit team helemaal niks kunnen, maar met Vlaar / Tomasson / Fer / Cisse gewoon rond de 10de plaats eindigenOp zondag 24 oktober 2010 22:37 schreef Friesz het volgende:
Wat zei Gijp bij Doordekken over de 10-0 nederlaag van Feyenoord???
quote:Even kijken dus. Heb Gijp afgelopen vrijdag echt gemistOp zondag 24 oktober 2010 22:56 schreef Ambrosius het volgende:
Doordekken zometeen om 23.15 nog een keer.
quote:Die zit zich waarschijnlijk een partijtje te rukken voor de spiegel met zijn televizierring nog om zijn vingerOp zondag 24 oktober 2010 23:04 schreef TLC het volgende:
ik had ook nog nooit van die Jan Huppeledinges gehoord
quote:Hij kreeg geen ringOp zondag 24 oktober 2010 23:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die zit zich waarschijnlijk een partijtje te rukken voor de spiegel met zijn televizierring nog om zijn vinger
quote:Is dit ook online te zien eigenlijk?Op zondag 24 oktober 2010 22:56 schreef Ambrosius het volgende:
Doordekken zometeen om 23.15 nog een keer.
quote:Ja via www.eredivisie.nl. Alleen soms moet je een paar dagen wachten voor dat die er op staat.Op zondag 24 oktober 2010 23:35 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Is dit ook online te zien eigenlijk?
Was vroeger altijd wel zo
quote:Toen het nog een dagelijkse show was. Kon je het elke dag gewoon op vi.nl vindenOp zondag 24 oktober 2010 23:35 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Is dit ook online te zien eigenlijk?
Was vroeger altijd wel zo
quote:Op zondag 24 oktober 2010 22:44 schreef Trystar het volgende:
Gijp bij Doordekken
Oh en Jan Kooijemans![]()
quote:Mooi sponsorpraatje van Derksen ook.Johan Derksen: "Je kan er niet om heen dat elke week meerdere actuele onderwerpen gaan over geld. Veel clubs in de problemen, overnames, hoge salarissen, bonussen, noem maar op. Hoewel wij zelf enkele redacteuren op dit onderwerp hebben zitten, komt de beste informatie natuurlijk van de partij die daar zijn vak van heeft gemaakt. Om die reden zien wij Graydon als dé partner voor VI en verwachten we heel veel van het optreden van Mattijs in ons programma."
quote:Alles beter dan Tijl BeckandOp maandag 25 oktober 2010 13:42 schreef Paul-89 het volgende:
Vanavond 'Jakhals' Erik dus. De man zonder voetbalverstand die alleen maar trollt.
quote:Ik ben blij dat er tenminste iemand mijn mening over Erik deelt.Op maandag 25 oktober 2010 13:42 schreef Paul-89 het volgende:
Vanavond 'Jakhals' Erik dus. De man zonder voetbalverstand die alleen maar trollt.
quote:Wouter bos welOp maandag 25 oktober 2010 13:41 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel interessant. Toch een van de belangrijkste thema's in de hedendaagse voetbalwereld en ik krijg niet het idee dat de gasten aan tafel daar echt verstand van hebben.
quote:Zou hij ook op FOK! zitten?Op maandag 25 oktober 2010 13:42 schreef Paul-89 het volgende:
quote:Helemaal kapot maken daar ..Op maandag 25 oktober 2010 14:25 schreef pberends het volgende:
Eigenlijk hadden ze vanavond Jan Kooijmans moeten uitnodigen als gast.
quote:Wie?Op maandag 25 oktober 2010 14:25 schreef pberends het volgende:
Eigenlijk hadden ze vanavond Jan Kooijmans moeten uitnodigen als gast.
quote:Studio Sport had er 3,3 miljoen. Studio Voetbal had er 1,4 miljoen...Op maandag 25 oktober 2010 14:25 schreef ajacied4lf het volgende:
Studio Voetbal, 3.3 miljoen kijkers ..
Voetbal International, 1,7 moet gaan lukken ..
quote:Oh, dacht 3,3 voor studio voetbal. Naja, 1 mil moet dan wel te doen zijn vandaag.Op maandag 25 oktober 2010 14:27 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Studio Sport had er 3,3 miljoen. Studio Voetbal had er 1,4 miljoen...
quote:Volgens mij piekte VI nooit en is het bijna altijd de zelfde groep die kijkt. Dus als het dan toch al een competitie is gok ik op 550 duizend kijkersOp maandag 25 oktober 2010 15:19 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik gok 656.000 kijkers
ben benieuwd hoe dichtbij ik zit
quote:+ de gratis reclame bij de Televizierring = zeker 2 miljoen kijkersOp maandag 25 oktober 2010 15:09 schreef Smoofie het volgende:
Denk dat het wel een record voor VI kan worden vanavond. Iedereen die gaat kijken om te horen wat Johan over PSV-Feye gaat zeggen:P
quote:Hij heeft de wedstrijd zelf niet gezienOp maandag 25 oktober 2010 15:09 schreef Smoofie het volgende:
Denk dat het wel een record voor VI kan worden vanavond. Iedereen die gaat kijken om te horen wat Johan over PSV-Feye gaat zeggen:P
quote:Het kan interessant zijn als er een directe aanleiding is. Nu bijvoorbeeld de verliezen van Ajax en PSV die afgelopen week werden bekendgemaakt even in het juiste perspectief zetten. Maar iedere week zo'n praatje zit ík niet op te wachten.Op maandag 25 oktober 2010 13:41 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel interessant. Toch een van de belangrijkste thema's in de hedendaagse voetbalwereld en ik krijg niet het idee dat de gasten aan tafel daar echt verstand van hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
quote:Jakhals ErikOp maandag 25 oktober 2010 13:42 schreef Paul-89 het volgende:
quote:Nee, dat is Hansie.Op maandag 25 oktober 2010 18:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jakhals ErikDe beste sidekick van Johan & Rene
quote:Mee eens maar die is er niet meer. Erik vind ik een prima vervanger
quote:Ja, vanavond zal hij net als Y. Mulder gisteren, ook wel willen aantonen dat het toch echt hands was van Bosschaart.Op maandag 25 oktober 2010 18:08 schreef Jojoortje het volgende:
Was die Erik niet een enorm fan van Luuk de Jong?
quote:Sponsoritem hè. Op een toon alsof het over Dick Advocaat gaat: 'We begrijpen dat Johan voor het geld kiest, maar zeg dat dan, en verschuil je niet achter drogredenen als 'het is interessant' en 'je kan er niet om heen'. Nee, gewoon ordinair geld verdienen.'Op maandag 25 oktober 2010 17:44 schreef pberends het volgende:
Juist, verplicht elke week vind ik ook overdreven. Dan wordt het zo'n moetje.
quote:Als ze bij VI ergens niet moeilijk over doen is het toegeven dat sponsors voor geld zijn. Ik heb zelden een programma zo schaamteloos reclame zien maken als VIOp maandag 25 oktober 2010 18:12 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Sponsoritem hè. Op een toon alsof het over Dick Advocaat gaat: 'We begrijpen dat Johan voor het geld kiest, maar zeg dat dan, en verschuil je niet achter drogredenen als 'het is interessant' en 'je kan er niet om heen'. Nee, gewoon ordinair geld verdienen.'
quote:Bij die camerabeelden kon je het niet zien of het hands was. Ben er ook nog steeds niet zeker van.Op maandag 25 oktober 2010 18:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja, vanavond zal hij net als Y. Mulder gisteren, ook wel willen aantonen dat het toch echt hands was van Bosschaart.
Hij verloor bij mij trouwens alle krediet na zijn 'analyse' van Az-Roda.
quote:Dat was idd niceOp maandag 25 oktober 2010 18:34 schreef DuTank het volgende:
Zijn er ergens beelden van het Twente-publiek toen iedere keer de stand van PSV binnen kwam?
Want bij Eredivisie Live lieten ze dit na de wedstrijd even zien
quote:http://www.mediacourant.nl/?p=86869Wilfred Genee knuffelt weer met Johan Derksen
Geplaatst op maandag 25 oktober 2010 om 16:01
De ruzies tussen Johan Derksen en Wilfred Genee in hun talkshow op RTL 7 zijn veelbesproken, maar de afgelopen tijd is de spanning ver te zoeken. Genee kan het naar eigen zeggen prima vinden met Derksen. “Ik ben twee keer kwaad geworden dit jaar: één keer toen het over mijn vrouw ging en één keer over mijn overstap naar Talpa, wat weer uit zijn context werd gehaald. Inmiddels ben ik weer in een fase terechtgekomen dat het me allemaal geen zak uitmaakt. Wij knuffelen weer“, zegt hij.
De kijker van Voetbal International moet de heren aan tafel niet al te serieus nemen, zegt Genee op Radio 1. “Je moet ons niet al te serieus nemen. Je moet jezelf sowieso nooit al te serieus nemen.”
Genee liet zich dit jaar behoorlijk op de kast jagen toen Derksen begon over Genee’s overstap van RTL naar Talpa in 2005. Volgens Derksen is Genee puur voor het geld gegaan. “Dat vind ik geen goede opmerking, want jij weet hoe de situatie in elkaar zit. Hier moet je over ophouden“, riep Genee. “Het is niet zo. Het is niet waar. Je moet echt een keer ophouden. Jij weet hoe het in elkaar zit.“
quote:BAHHHH, IK ZOU MET DERKSEN ÉCHT NÓÓIT WILLEN KNUFFELEN.Op maandag 25 oktober 2010 19:29 schreef pberends het volgende:
[..]
http://www.mediacourant.nl/?p=86869.
quote:Ingestudeerde versjes opzeggen is duidelijk niet zijn ding.Op maandag 25 oktober 2010 20:06 schreef Ambrosius het volgende:
Deze week elke dag Gijp bij DWDD in de TV Draait door vanwege de 50-jarige verjaardag van Maradona.
quote:CapsLock-dag is allang voorbij.Op maandag 25 oktober 2010 19:38 schreef DrDentz het volgende:
[..]
BAHHHH, IK ZOU MET DERKSEN ÉCHT NÓÓIT WILLEN KNUFFELEN.
Alleen al die vieze snor die hij daar onder z,n neus heeft zitten.
Uit zijn mond komt ook maar zelden fatsoenlijke praat, dus van mij mag hij …ACHTER DE SCHERMEN…gaan werken.
quote:Beetje saai iddOp maandag 25 oktober 2010 20:06 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ingestudeerde versjes opzeggen is duidelijk niet zijn ding.
quote:Ik mis hem wel bij VIOp maandag 25 oktober 2010 20:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
Willem nu bij DWDDWat een baas blijft het toch
quote:Hij zal er wel een envelopje voor krijgen..ik zie hem al glunderend de briefjes van 50 tellen...Op maandag 25 oktober 2010 20:06 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ingestudeerde versjes opzeggen is duidelijk niet zijn ding.
quote:Wat was ik blij toen die verzuurde bejaarde kleuter weg ging. Ik geef toe dat het op zijn tijd best leuk kan zijn, maar 100 afleveringen precies de zelfde opmerkingen aanhoren is iets teveel van het goede.Op maandag 25 oktober 2010 20:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik mis hem wel bij VI![]()
Kom terug Willem!
quote:Ik vind die jakhals wel OK...die durft tenminste lekker tegen de snor in te gaan...Op maandag 25 oktober 2010 20:26 schreef Jmsls het volgende:
Doe dan Raoul Heertje bij VI ipv Jakhals
quote:Wat ben jij een ongelooflijke forum troll trouwensOp maandag 25 oktober 2010 19:38 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Uit zijn mond komt ook maar zelden fatsoenlijke praat, dus van mij mag hij …ACHTER DE SCHERMEN…gaan werken.
quote:Ja alleen een beetje jammer dat hij geen mening heeft behalve tegen Derksen ingaan.Op maandag 25 oktober 2010 20:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind die jakhals wel OK...die durft tenminste lekker tegen de snor in te gaan...
quote:Die reactie komt van Mediacourant, die quote hij alleen maar:Op maandag 25 oktober 2010 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat ben jij een ongelooflijke forum troll trouwens. Wat niks negatiefs hoeft te zijn het houdt de spanning er een beetje in.
quote:knuppel zeg dan niks als je niet snapt waar die quote vandaan komtOp maandag 25 oktober 2010 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat ben jij een ongelooflijke forum troll trouwens. Wat niks negatiefs hoeft te zijn het houdt de spanning er een beetje in.
quote:Die reacties op dat soort sites over Derksen zijn altijd leukOp maandag 25 oktober 2010 20:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Die reactie komt van Mediacourant, die quote hij alleen maar:
# Snoepie. (Reageer op dit bericht)
maandag 25 oktober 2010 om 16:06
quote:Het is natuurlijk wel handig dat de poster de originele poster erbij zetOp maandag 25 oktober 2010 20:34 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
knuppel zeg dan niks als je niet snapt waar die quote vandaan komt
quote:dat is waarOp maandag 25 oktober 2010 20:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel handig dat de poster de originele poster erbij zet.
quote:ik vind hem wel komisch altijdOp maandag 25 oktober 2010 20:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ok, Erik is toch vreselijk irritant
quote:HahaOp maandag 25 oktober 2010 20:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb de neiging om te zappen. Constant Feyenoord uitlachen
quote:lekker manOp maandag 25 oktober 2010 20:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
quote:Een beetje zelfspot zou ook wel eens goed zijn voor 'het legioen'.Op maandag 25 oktober 2010 20:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |