quote:Op zondag 24 oktober 2010 12:57 schreef oh-oh het volgende:
Nou, hopen dat de mama appelsap dalijk wel een geslaagde versie is dan he.
Oh, hoor ik daar weer mijn username gezongen worden????????
![]()
![]()
quote:Ja.Op zondag 24 oktober 2010 12:57 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
quote:ik heb jouw username ook wel eens geroepenOp zondag 24 oktober 2010 12:57 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
quote:Ja wie niet ?Op zondag 24 oktober 2010 12:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb jouw username ook wel eens geroepen
quote:Zomerhit van 2009Op zondag 24 oktober 2010 13:15 schreef -Hans- het volgende:
Hij request When Love Takes Over. Die plaat is zo!!
quote:Whehehe ja, ik wil best ff gaan kijken dan eigenlijk
quote:Ik ook hoor!!Op zondag 24 oktober 2010 13:27 schreef oh-oh het volgende:
Ah Duffy die ik alleen leuk vind geloof ik![]()
quote:je beseft dat er ook mensen zijn die standen en uitslagen nog niet willen weten omdat ze vanavond studio sport willen kijken zonder voorkennis?
quote:Ik praat alleen over Ajax vanmiddag.Op zondag 24 oktober 2010 13:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je beseft dat er ook mensen zijn die standen en uitslagen nog niet willen weten omdat ze vanavond studio sport willen kijken zonder voorkennis?
quote:maar is het een groot probleem om hier niet alle goals van Ajax te posten?Op zondag 24 oktober 2010 13:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik praat alleen over Ajax vanmiddag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en daar ging mijn frambozenlimonade!
Arcade Fire!![]()
![]()
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:prachtig.....daar kun je toch voor bellen? nja, dat gebeurt eigenlijk nooitOp zondag 24 oktober 2010 14:14 schreef oh-oh het volgende:
Die kneus die dacht dat ie kaartjes kon winnen
quote:Ja, wat een sneuneusje haha.Op zondag 24 oktober 2010 14:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
prachtig.....daar kun je toch voor bellen? nja, dat gebeurt eigenlijk nooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ff gespoilert omdat het anders zo'n lange post word
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:bij mij werkte het niet.Op zondag 24 oktober 2010 14:24 schreef oh-oh het volgende:
Wat heel belangrijk is is als je in de auto zit, dat je dat dan niet doet !
quote:Op zondag 24 oktober 2010 13:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je beseft dat er ook mensen zijn die standen en uitslagen nog niet willen weten omdat ze vanavond studio sport willen kijken zonder voorkennis?
quote:Does niet...
quote:Ik deej nie meej, ik zit soep te etenOp zondag 24 oktober 2010 14:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
bij mij werkte het niet.
en Borisz: ik vind je vandaag een druif. rot toch eens op met dat voetbal.
quote:met balletjes?Op zondag 24 oktober 2010 14:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik deej nie meej, ik zit soep te eten
quote:Bamisoep
quote:klinkt goed, heb je nog wat over?
quote:Yups, kommaarhalen!
quote:Verder kan haast niet binnen de grenzen van ons landjeOp zondag 24 oktober 2010 14:40 schreef 3rdRock het volgende:
is dat ver van groningen? of kan het ook per mail?
quote:mmm, dan ga ik toch maar voor mijn mexicaanse ovenbroodje. toch bedanktOp zondag 24 oktober 2010 14:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Verder kan haast niet binnen de grenzen van ons landje
quote:laat haar volgende week bellen dan!Op zondag 24 oktober 2010 14:44 schreef oh-oh het volgende:
Oh my, dat heeft mn ma dus es gehad op Heathrow
![]()
quote:Neeeee, let's not go thereOp zondag 24 oktober 2010 14:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
laat haar volgende week bellen dan!
quote:maar dan is de single nog wel nieuw....Op zondag 24 oktober 2010 14:52 schreef Dagoduck het volgende:
Beginnen ze weer: 'Nieuwe single' flikker toch op man, dat album lag in maart al in de winkels
quote:Maar de single is pas recentelijk in de itunes store verkrijgbaarOp zondag 24 oktober 2010 14:52 schreef Dagoduck het volgende:
Beginnen ze weer: 'Nieuwe single' flikker toch op man, dat album lag in maart al in de winkels
quote:Sterkte! Zometeen Rabbering. W00t !Op zondag 24 oktober 2010 14:57 schreef oh-oh het volgende:
Potjandorie, wilde ik na Timur en Ramon gaan wandelen, trekt de lucht helemaal grijs dicht nu
quote:nja, volgens buienradar kun je beter binnen blijen als je niet van regen houdt....Op zondag 24 oktober 2010 14:57 schreef oh-oh het volgende:
Potjandorie, wilde ik na Timur en Ramon gaan wandelen, trekt de lucht helemaal grijs dicht nu
quote:Dat doen er wel meer hoor, Rabbering heb ik het ook wel zien doen.Op zondag 24 oktober 2010 14:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, volgens buienradar kun je beter binnen blijen als je niet van regen houdt....
en paul vervangt idd bart
en ik zie dat Timur zelfs de microfoonkap verwisseld. dat dj's vaak een iegen koptelefoon hebben wist ik, maar ook een igen microfoon....
quote:Timur = baasOp zondag 24 oktober 2010 14:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, volgens buienradar kun je beter binnen blijen als je niet van regen houdt....
en paul vervangt idd bart
en ik zie dat Timur zelfs de microfoonkap verwisseld. dat dj's vaak een iegen koptelefoon hebben wist ik, maar ook een igen microfoon....
quote:oh-oh heeft gelijk.Op zondag 24 oktober 2010 15:01 schreef oh-oh het volgende:Ik vind het zo een gezeur van die president van de Hoge Raad, alsof het falen van het OM niet al genoeg er voor zorgt dat de mensen geen vertrouwen meer hebben in de rechtspraak
quote:Volgens mij Coen ook. Maar Rabbering zeker wetenOp zondag 24 oktober 2010 15:00 schreef alors het volgende:
[..]
Dat doen er wel meer hoor, Rabbering heb ik het ook wel zien doen.
quote:Ik moest echt hardop lachen toen ik het de eerste keer horen, faalhaas
quote:Gewoon gaan! Hier schijnt de zonOp zondag 24 oktober 2010 15:01 schreef oh-oh het volgende:
Crap, het regent, precies nu ik wilde gaan
quote:Ik ookOp zondag 24 oktober 2010 15:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik moest echt hardop lachen toen ik het de eerste keer horen, faalhaas
quote:Nou, eer ik tot bij jou ben regent het daar vast ook
quote:Nee, daar geloof ik helemaal niets vanOp zondag 24 oktober 2010 15:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, eer ik tot bij jou ben regent het daar vast ook
quote:Jij dacht http://home.kabelfoon.nl/~frazer/icq%20sounds/Message.wav bij het zien van dat gezeur?Op zondag 24 oktober 2010 15:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het zo een gezeur van die president van de Hoge Raad, alsof het falen van het OM niet al genoeg er voor zorgt dat de mensen geen vertrouwen meer hebben in de rechtspraak
quote:Geen idee, die pagina loopt vast.Op zondag 24 oktober 2010 15:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij dacht http://home.kabelfoon.nl/~frazer/icq%20sounds/Message.wav bij het zien van dat gezeur?
quote:De groeten !Op zondag 24 oktober 2010 15:07 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga ff een filmpje doen
PSradio ben ik er wel weer denk ik.
tot later!
quote:http://bit.ly/cEnbOoOp zondag 24 oktober 2010 15:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geen idee, die pagina loopt vast.
Aaaargh Caro, radio uit
quote:Op zondag 24 oktober 2010 15:23 schreef Pino112 het volgende:
JAJAJAJAJA MENSEN
PAUL DRAAIT DE NIEUWE TURBOKNEITER VAN MISSMONTREAL!!!1111
![]()
quote:Altijd dezelfde dj' sOp zondag 24 oktober 2010 15:25 schreef Pino112 het volgende:
Och, de afgelopen week ook al 2x door Giel gedraaid
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/11756
quote:Die is echt dramatisch. Heb net maar even de nieuwe single van Krause gedraaid. Die is veel beter
quote:Dat kan je beter doen dan gaan miepen over een tussenstand. Als je zonder voorkennis Studio Sport in wil gaan, moet je je tot 19.00 met de gordijnen dicht opsluiten in eigen huis, zo veel mogelijk de tv vermijden en niet in de buurt van internet komen, anders ben je kansloos. Zo is het moderne leven nou eenmaal. Je kan en mag niet van anderen verwachten dat ze hun treiter houden, puur omdat jij het niet wil horen.Op zondag 24 oktober 2010 15:07 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga ff een filmpje doen
PSradio ben ik er wel weer denk ik.
tot later!
quote:Die zet ik op tumblrOp zondag 24 oktober 2010 15:48 schreef -Hans- het volgende:
haha vreselijk dit.
Naatje. Denk dat ik maar Feyenoord supporter ga worden. Zie je in elk geval lekker veel doelpunten.
quote:Whehe ja, maar nu wordt het hier alweer blauw!
quote:Dank, even geswitched van R1 -> R3Op zondag 24 oktober 2010 16:19 schreef -Hans- het volgende:
Krause !!!!!!!!!!!!!1 Zou hij de eerste zijn?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Graag gedaan ! Wat een fucking vette plaat !!! Serieus waar. Deze plaat verdient meer airplay. Zo lekker dit
quote:Op zondag 24 oktober 2010 14:52 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op zondag 24 oktober 2010 14:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar de single is pas recentelijk in de itunes store verkrijgbaar
quote:Ik zie het, hoe geniaal!Op zondag 24 oktober 2010 16:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je bent geretweed door Krause !
Woei ! Paul gaat de plaat vaker draaien. Wat een topper.
quote:Heeft Itunes zo'n invloed dan?
quote:@ die tweet of die gozer familie is:
quote:Das niet veel neeOp zondag 24 oktober 2010 16:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
@ die tweet of die gozer familie is:
http://www.meertens.knaw.nl/nfb/
Je achternaam kwam in 2007 dus maar 360 keer voor.![]()
ps. geen idee hoe twitter werkt
quote:AZOp zondag 24 oktober 2010 16:44 schreef themauster het volgende:
FeyenoordMaar goed Ajax fans moeten hun mond dicht houden want Ajax heeft ook wel gefaald eerder vandaag
quote:ik vermijd al bewust nieuwssites en voetbalsites en fora, draai zelfs de radio ten tijde van het nieuws zacht. dat er dan ook nog in een 3FM-topic over voetbal geouwehoerd wordt snap ik best, maar als iemand (in dit geval ik) vraagt of dat nu per sé nodig is vind ik het wel zo netjes daar rekening mee te houden. Daar bestaan toch spoilertags voor? Ik vind dat ik van anderen mag verwachten dat ze rekening houden met anderen als de anderen daar om vragen.Op zondag 24 oktober 2010 15:48 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat kan je beter doen dan gaan miepen over een tussenstand. Als je zonder voorkennis Studio Sport in wil gaan, moet je je tot 19.00 met de gordijnen dicht opsluiten in eigen huis, zo veel mogelijk de tv vermijden en niet in de buurt van internet komen, anders ben je kansloos. Zo is het moderne leven nou eenmaal. Je kan en mag niet van anderen verwachten dat ze hun treiter houden, puur omdat jij het niet wil horen.
En ik vind het bijna zielig voor Feyenoord. Bijna.
quote:Biffy Clyro? Zou inderdaad goed kunnenOp zondag 24 oktober 2010 17:24 schreef ConscienceNL het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden... dat dit de nieuwe MH wordt.
quote:Zo, goed bezig! Mooie foto'sOp zondag 24 oktober 2010 18:28 schreef robertapeldoorn het volgende:
Was donderdag in de 3FM studio (eerste keer voor mij) bij Domien (@work).
Wat foto's:
[ afbeelding ]
De peperbus van buiten.
[ afbeelding ]
Een bewogen gang...
[ afbeelding ]
Domien en zn producer
[ afbeelding ]
Sms-dingen, dalet (computer systeem) en telefoon
[ afbeelding ]
Dat kruis op de weg voor Ekstraweekend
[ afbeelding ]
Een kazoo, of hoe je het ook noemt
[ afbeelding ]
Mengpaneel
[ afbeelding ]
Mooiste studentes en een DJ-setje.
En nog van MetMichiel @ Eindhoven:
[ afbeelding ]
Slechte foto van de-broodzaak aka 3fm studio.
quote:sterker nog, Domien reageert wel eens op de kritiek die hier geuit wordtOp zondag 24 oktober 2010 18:46 schreef robertapeldoorn het volgende:
tnxx ^^.
Btw. Wel leuk om te weten is dat Domien op zijn PC dit topic volgde ^^.
quote:behalve als sparta promoveert....Op zondag 24 oktober 2010 20:06 schreef Timo20 het volgende:
Avond![]()
![]()
Feyenoord![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Zij gaan naar Sparta toe, zij gaan naar Sparta toe"![]()
quote:Nu niet meer.Op zondag 24 oktober 2010 20:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
sterker nog, Domien reageert wel eens op de kritiek die hier geuit wordt
quote:
quote:nuja...reageerde dan
quote:Timo, zoon! zit jij ook op Fok!?Op zondag 24 oktober 2010 20:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]! ja dat zei m`n broer ook al
Sparta en Excelsior in de eredivisie, Feyenoord in de jupiler league![]()
![]()
Barbara Streisand
![]()
![]()
quote:hehehOp zondag 24 oktober 2010 20:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nuja...reageerde dan
over Domien gesproken....
Domien Domien Verschuuren
Tonic zonder gin. Toch een beetje als soep zonder ballen. Lekker, maar mét word je er pas echt wilt van.
quote:Ik? nee hoor
quote:Oh ja, Twitter. Was even vergeten wat er gebeurt als er een tikfoutje insluipt. Wild, mensen. Rustig maar. Wild.
quote:en wat doen die borsten van je zus/mijn dochter in je avatar???
quote:Typisch weer Domien die reactie, is echtOp zondag 24 oktober 2010 20:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Oh ja, Twitter. Was even vergeten wat er gebeurt als er een tikfoutje insluipt. Wild, mensen. Rustig maar. Wild.
Tonic zonder gin. Toch een beetje als soep zonder ballen. Lekker, maar mét word je er pas echt wild (met-een-d) van.
In sluipt is het natuurijk, niet insluipt. SORRY!!!
(ja domien heeft er zin in)
quote:Ik vind het eerder erger dat mensen als hongerige wolven op een spelfoutje ingaanOp zondag 24 oktober 2010 20:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Typisch weer Domien die reactie, is echt![]()
quote:Dat veroorzaakt Domien zelf door die arrogante toon in zijn tweets altijd.Op zondag 24 oktober 2010 20:23 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik vind het eerder erger dat mensen als hongerige wolven op een spelfoutje ingaan
quote:och, oten hij aangaf gin te drinken en dan daarna een spelfout maken......toen kon ik het ook niet latenOp zondag 24 oktober 2010 20:23 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik vind het eerder erger dat mensen als hongerige wolven op een spelfoutje ingaan
quote:ik hoorde het. Sofie heeft m'n tweet gelezen
quote:Inderdaad, die willen haar allemaal helemaal uit elkaar trekkenOp zondag 24 oktober 2010 20:33 schreef 3rdRock het volgende:
geen van de geile bokken heeft opgehangen...vind je het gek bij een 15jarige intelligent hockeysletje?
quote:en als dat niet lukt is er nog een heel hockeyteam...Op zondag 24 oktober 2010 20:34 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Inderdaad, die willen haar allemaal helemaal uit elkaar trekken
quote:Congratz!Op zondag 24 oktober 2010 19:41 schreef Waalwijker het volgende:
Zo, ik heb een, uh... aardige middag gehad.![]()
PSV-supporter
quote:LOLOp zondag 24 oktober 2010 20:06 schreef Timo20 het volgende:
Avond![]()
![]()
Feyenoord![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Zij gaan naar Sparta toe, zij gaan naar Sparta toe"![]()
quote:heel ingewikkelde kamasutra. heb ze al per twitter gecomplimenteerd
quote:Op zondag 24 oktober 2010 20:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heel ingewikkelde kamasutra. heb ze al per twitter gecomplimenteerd
en ze zeiden dat ze het de volgende keer naakt gaan doen...zul je net zien dat Miranda invalt...:'(
quote:dat vind ik wat zacht uitgedrukt hans....
quote:Ze maken niet voor niets rubbertjesOp zondag 24 oktober 2010 21:12 schreef 3rdRock het volgende:
jemig wat een verhaal zeg......hiv door je 1e keer....
quote:ze was aan de pil dus ze liep geen risico dacht ze....
quote:ze heeft duidelijk niet de bijsluiter gelezen: "de PIl beschermt u niet tegen soa's"Op zondag 24 oktober 2010 21:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze was aan de pil dus ze liep geen risico dacht ze....
quote:Op zondag 24 oktober 2010 21:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze was aan de pil dus ze liep geen risico dacht ze....
quote:Theeeeeeeeeeee please
quote:
quote:Laat de baas anders even thee halenOp maandag 25 oktober 2010 09:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Pino mogge!
Nog steeds geen thee, teveel post en de baas komt dr alweer aan
quote:Hij is er nog niet die luie aapOp maandag 25 oktober 2010 09:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Laat de baas anders even thee halen.
quote:
quote:Bart Arens
3 weken RabRadio vervanging staan voor de deur, en nog iets anders waar ik de afgelopen maanden druk mee ben geweest. Binnenkort meer!
4 minutes ago from Twitter for iPhone
quote:
quote:Ah goed om te weten kan die radio al eerder van 3FM af hier.
quote:Te laat... Ik zit alweer braaf achter m'n iMacOp maandag 25 oktober 2010 10:14 schreef oh-oh het volgende:
Rehab![]()
Oh ik heb eindelijk thee weten te bemachtigen, things are looking up![]()
Roel , blijf in bed, tis kkkkoud!
quote:SorryOp maandag 25 oktober 2010 10:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Te laat... Ik zit alweer braaf achter m'n iMac.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |