quote:Dank, even geswitched van R1 -> R3Op zondag 24 oktober 2010 16:19 schreef -Hans- het volgende:
Krause !!!!!!!!!!!!!1 Zou hij de eerste zijn?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Graag gedaan ! Wat een fucking vette plaat !!! Serieus waar. Deze plaat verdient meer airplay. Zo lekker dit
quote:Op zondag 24 oktober 2010 14:52 schreef Dagoduck het volgende:
Beginnen ze weer: 'Nieuwe single' flikker toch op man, dat album lag in maart al in de winkels
quote:Op zondag 24 oktober 2010 14:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar de single is pas recentelijk in de itunes store verkrijgbaar
quote:Ik zie het, hoe geniaal!Op zondag 24 oktober 2010 16:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je bent geretweed door Krause !
Woei ! Paul gaat de plaat vaker draaien. Wat een topper.
quote:Heeft Itunes zo'n invloed dan?
quote:@ die tweet of die gozer familie is:
quote:Das niet veel neeOp zondag 24 oktober 2010 16:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
@ die tweet of die gozer familie is:
http://www.meertens.knaw.nl/nfb/
Je achternaam kwam in 2007 dus maar 360 keer voor.![]()
ps. geen idee hoe twitter werkt
quote:AZOp zondag 24 oktober 2010 16:44 schreef themauster het volgende:
FeyenoordMaar goed Ajax fans moeten hun mond dicht houden want Ajax heeft ook wel gefaald eerder vandaag
quote:ik vermijd al bewust nieuwssites en voetbalsites en fora, draai zelfs de radio ten tijde van het nieuws zacht. dat er dan ook nog in een 3FM-topic over voetbal geouwehoerd wordt snap ik best, maar als iemand (in dit geval ik) vraagt of dat nu per sé nodig is vind ik het wel zo netjes daar rekening mee te houden. Daar bestaan toch spoilertags voor? Ik vind dat ik van anderen mag verwachten dat ze rekening houden met anderen als de anderen daar om vragen.Op zondag 24 oktober 2010 15:48 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat kan je beter doen dan gaan miepen over een tussenstand. Als je zonder voorkennis Studio Sport in wil gaan, moet je je tot 19.00 met de gordijnen dicht opsluiten in eigen huis, zo veel mogelijk de tv vermijden en niet in de buurt van internet komen, anders ben je kansloos. Zo is het moderne leven nou eenmaal. Je kan en mag niet van anderen verwachten dat ze hun treiter houden, puur omdat jij het niet wil horen.
En ik vind het bijna zielig voor Feyenoord. Bijna.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |