quote:Whehehe ja, ik wil best ff gaan kijken dan eigenlijk
quote:Ik ook hoor!!Op zondag 24 oktober 2010 13:27 schreef oh-oh het volgende:
Ah Duffy die ik alleen leuk vind geloof ik![]()
quote:je beseft dat er ook mensen zijn die standen en uitslagen nog niet willen weten omdat ze vanavond studio sport willen kijken zonder voorkennis?
quote:Ik praat alleen over Ajax vanmiddag.Op zondag 24 oktober 2010 13:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je beseft dat er ook mensen zijn die standen en uitslagen nog niet willen weten omdat ze vanavond studio sport willen kijken zonder voorkennis?
quote:maar is het een groot probleem om hier niet alle goals van Ajax te posten?Op zondag 24 oktober 2010 13:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik praat alleen over Ajax vanmiddag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en daar ging mijn frambozenlimonade!
Arcade Fire!![]()
![]()
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:prachtig.....daar kun je toch voor bellen? nja, dat gebeurt eigenlijk nooitOp zondag 24 oktober 2010 14:14 schreef oh-oh het volgende:
Die kneus die dacht dat ie kaartjes kon winnen
quote:Ja, wat een sneuneusje haha.Op zondag 24 oktober 2010 14:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
prachtig.....daar kun je toch voor bellen? nja, dat gebeurt eigenlijk nooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ff gespoilert omdat het anders zo'n lange post word
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:bij mij werkte het niet.Op zondag 24 oktober 2010 14:24 schreef oh-oh het volgende:
Wat heel belangrijk is is als je in de auto zit, dat je dat dan niet doet !
quote:Op zondag 24 oktober 2010 13:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je beseft dat er ook mensen zijn die standen en uitslagen nog niet willen weten omdat ze vanavond studio sport willen kijken zonder voorkennis?
quote:Does niet...
quote:Ik deej nie meej, ik zit soep te etenOp zondag 24 oktober 2010 14:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
bij mij werkte het niet.
en Borisz: ik vind je vandaag een druif. rot toch eens op met dat voetbal.
quote:met balletjes?Op zondag 24 oktober 2010 14:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik deej nie meej, ik zit soep te eten
quote:Bamisoep
quote:klinkt goed, heb je nog wat over?
quote:Yups, kommaarhalen!
quote:Verder kan haast niet binnen de grenzen van ons landjeOp zondag 24 oktober 2010 14:40 schreef 3rdRock het volgende:
is dat ver van groningen? of kan het ook per mail?
quote:mmm, dan ga ik toch maar voor mijn mexicaanse ovenbroodje. toch bedanktOp zondag 24 oktober 2010 14:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Verder kan haast niet binnen de grenzen van ons landje
quote:laat haar volgende week bellen dan!Op zondag 24 oktober 2010 14:44 schreef oh-oh het volgende:
Oh my, dat heeft mn ma dus es gehad op Heathrow
![]()
quote:Neeeee, let's not go thereOp zondag 24 oktober 2010 14:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
laat haar volgende week bellen dan!
quote:maar dan is de single nog wel nieuw....Op zondag 24 oktober 2010 14:52 schreef Dagoduck het volgende:
Beginnen ze weer: 'Nieuwe single' flikker toch op man, dat album lag in maart al in de winkels
quote:Maar de single is pas recentelijk in de itunes store verkrijgbaarOp zondag 24 oktober 2010 14:52 schreef Dagoduck het volgende:
Beginnen ze weer: 'Nieuwe single' flikker toch op man, dat album lag in maart al in de winkels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |