quote:sterker nog, Domien reageert wel eens op de kritiek die hier geuit wordtOp zondag 24 oktober 2010 18:46 schreef robertapeldoorn het volgende:
tnxx ^^.
Btw. Wel leuk om te weten is dat Domien op zijn PC dit topic volgde ^^.
quote:behalve als sparta promoveert....Op zondag 24 oktober 2010 20:06 schreef Timo20 het volgende:
Avond![]()
![]()
Feyenoord![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Zij gaan naar Sparta toe, zij gaan naar Sparta toe"![]()
quote:Nu niet meer.Op zondag 24 oktober 2010 20:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
sterker nog, Domien reageert wel eens op de kritiek die hier geuit wordt
quote:
quote:nuja...reageerde dan
quote:Timo, zoon! zit jij ook op Fok!?Op zondag 24 oktober 2010 20:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]! ja dat zei m`n broer ook al
Sparta en Excelsior in de eredivisie, Feyenoord in de jupiler league![]()
![]()
Barbara Streisand
![]()
![]()
quote:hehehOp zondag 24 oktober 2010 20:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nuja...reageerde dan
over Domien gesproken....
Domien Domien Verschuuren
Tonic zonder gin. Toch een beetje als soep zonder ballen. Lekker, maar mét word je er pas echt wilt van.
quote:Ik? nee hoor
quote:Oh ja, Twitter. Was even vergeten wat er gebeurt als er een tikfoutje insluipt. Wild, mensen. Rustig maar. Wild.
quote:en wat doen die borsten van je zus/mijn dochter in je avatar???
quote:Typisch weer Domien die reactie, is echtOp zondag 24 oktober 2010 20:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Oh ja, Twitter. Was even vergeten wat er gebeurt als er een tikfoutje insluipt. Wild, mensen. Rustig maar. Wild.
Tonic zonder gin. Toch een beetje als soep zonder ballen. Lekker, maar mét word je er pas echt wild (met-een-d) van.
In sluipt is het natuurijk, niet insluipt. SORRY!!!
(ja domien heeft er zin in)
quote:Ik vind het eerder erger dat mensen als hongerige wolven op een spelfoutje ingaanOp zondag 24 oktober 2010 20:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Typisch weer Domien die reactie, is echt![]()
quote:Dat veroorzaakt Domien zelf door die arrogante toon in zijn tweets altijd.Op zondag 24 oktober 2010 20:23 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik vind het eerder erger dat mensen als hongerige wolven op een spelfoutje ingaan
quote:och, oten hij aangaf gin te drinken en dan daarna een spelfout maken......toen kon ik het ook niet latenOp zondag 24 oktober 2010 20:23 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik vind het eerder erger dat mensen als hongerige wolven op een spelfoutje ingaan
quote:ik hoorde het. Sofie heeft m'n tweet gelezen
quote:Inderdaad, die willen haar allemaal helemaal uit elkaar trekkenOp zondag 24 oktober 2010 20:33 schreef 3rdRock het volgende:
geen van de geile bokken heeft opgehangen...vind je het gek bij een 15jarige intelligent hockeysletje?
quote:en als dat niet lukt is er nog een heel hockeyteam...Op zondag 24 oktober 2010 20:34 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Inderdaad, die willen haar allemaal helemaal uit elkaar trekken
quote:Congratz!Op zondag 24 oktober 2010 19:41 schreef Waalwijker het volgende:
Zo, ik heb een, uh... aardige middag gehad.![]()
PSV-supporter
quote:LOLOp zondag 24 oktober 2010 20:06 schreef Timo20 het volgende:
Avond![]()
![]()
Feyenoord![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Zij gaan naar Sparta toe, zij gaan naar Sparta toe"![]()
quote:heel ingewikkelde kamasutra. heb ze al per twitter gecomplimenteerd
quote:Op zondag 24 oktober 2010 20:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heel ingewikkelde kamasutra. heb ze al per twitter gecomplimenteerd
en ze zeiden dat ze het de volgende keer naakt gaan doen...zul je net zien dat Miranda invalt...:'(
quote:dat vind ik wat zacht uitgedrukt hans....
quote:Ze maken niet voor niets rubbertjesOp zondag 24 oktober 2010 21:12 schreef 3rdRock het volgende:
jemig wat een verhaal zeg......hiv door je 1e keer....
quote:ze was aan de pil dus ze liep geen risico dacht ze....
quote:ze heeft duidelijk niet de bijsluiter gelezen: "de PIl beschermt u niet tegen soa's"Op zondag 24 oktober 2010 21:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze was aan de pil dus ze liep geen risico dacht ze....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |