quote:Sterkte! Zometeen Rabbering. W00t !Op zondag 24 oktober 2010 14:57 schreef oh-oh het volgende:
Potjandorie, wilde ik na Timur en Ramon gaan wandelen, trekt de lucht helemaal grijs dicht nu
quote:nja, volgens buienradar kun je beter binnen blijen als je niet van regen houdt....Op zondag 24 oktober 2010 14:57 schreef oh-oh het volgende:
Potjandorie, wilde ik na Timur en Ramon gaan wandelen, trekt de lucht helemaal grijs dicht nu
quote:Dat doen er wel meer hoor, Rabbering heb ik het ook wel zien doen.Op zondag 24 oktober 2010 14:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, volgens buienradar kun je beter binnen blijen als je niet van regen houdt....
en paul vervangt idd bart
en ik zie dat Timur zelfs de microfoonkap verwisseld. dat dj's vaak een iegen koptelefoon hebben wist ik, maar ook een igen microfoon....
quote:Timur = baasOp zondag 24 oktober 2010 14:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, volgens buienradar kun je beter binnen blijen als je niet van regen houdt....
en paul vervangt idd bart
en ik zie dat Timur zelfs de microfoonkap verwisseld. dat dj's vaak een iegen koptelefoon hebben wist ik, maar ook een igen microfoon....
quote:oh-oh heeft gelijk.Op zondag 24 oktober 2010 15:01 schreef oh-oh het volgende:Ik vind het zo een gezeur van die president van de Hoge Raad, alsof het falen van het OM niet al genoeg er voor zorgt dat de mensen geen vertrouwen meer hebben in de rechtspraak
quote:Volgens mij Coen ook. Maar Rabbering zeker wetenOp zondag 24 oktober 2010 15:00 schreef alors het volgende:
[..]
Dat doen er wel meer hoor, Rabbering heb ik het ook wel zien doen.
quote:Ik moest echt hardop lachen toen ik het de eerste keer horen, faalhaas
quote:Gewoon gaan! Hier schijnt de zonOp zondag 24 oktober 2010 15:01 schreef oh-oh het volgende:
Crap, het regent, precies nu ik wilde gaan
quote:Ik ookOp zondag 24 oktober 2010 15:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik moest echt hardop lachen toen ik het de eerste keer horen, faalhaas
quote:Nou, eer ik tot bij jou ben regent het daar vast ook
quote:Nee, daar geloof ik helemaal niets vanOp zondag 24 oktober 2010 15:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, eer ik tot bij jou ben regent het daar vast ook
quote:Jij dacht http://home.kabelfoon.nl/~frazer/icq%20sounds/Message.wav bij het zien van dat gezeur?Op zondag 24 oktober 2010 15:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het zo een gezeur van die president van de Hoge Raad, alsof het falen van het OM niet al genoeg er voor zorgt dat de mensen geen vertrouwen meer hebben in de rechtspraak
quote:Geen idee, die pagina loopt vast.Op zondag 24 oktober 2010 15:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij dacht http://home.kabelfoon.nl/~frazer/icq%20sounds/Message.wav bij het zien van dat gezeur?
quote:De groeten !Op zondag 24 oktober 2010 15:07 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga ff een filmpje doen
PSradio ben ik er wel weer denk ik.
tot later!
quote:http://bit.ly/cEnbOoOp zondag 24 oktober 2010 15:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geen idee, die pagina loopt vast.
Aaaargh Caro, radio uit
quote:Op zondag 24 oktober 2010 15:23 schreef Pino112 het volgende:
JAJAJAJAJA MENSEN
PAUL DRAAIT DE NIEUWE TURBOKNEITER VAN MISSMONTREAL!!!1111
![]()
quote:Altijd dezelfde dj' sOp zondag 24 oktober 2010 15:25 schreef Pino112 het volgende:
Och, de afgelopen week ook al 2x door Giel gedraaid
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/11756
quote:Die is echt dramatisch. Heb net maar even de nieuwe single van Krause gedraaid. Die is veel beter
quote:Dat kan je beter doen dan gaan miepen over een tussenstand. Als je zonder voorkennis Studio Sport in wil gaan, moet je je tot 19.00 met de gordijnen dicht opsluiten in eigen huis, zo veel mogelijk de tv vermijden en niet in de buurt van internet komen, anders ben je kansloos. Zo is het moderne leven nou eenmaal. Je kan en mag niet van anderen verwachten dat ze hun treiter houden, puur omdat jij het niet wil horen.Op zondag 24 oktober 2010 15:07 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga ff een filmpje doen
PSradio ben ik er wel weer denk ik.
tot later!
quote:Die zet ik op tumblrOp zondag 24 oktober 2010 15:48 schreef -Hans- het volgende:
haha vreselijk dit.
Naatje. Denk dat ik maar Feyenoord supporter ga worden. Zie je in elk geval lekker veel doelpunten.
quote:Whehe ja, maar nu wordt het hier alweer blauw!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |